DreamWorks
4 خرداد 1402
دبی

کشف هیجان انگیزترین سواری‌ها در موشن گیت دبی؛ راهنمای کامل 2024

دبی در راه تبدیل شدن به پایتخت سرگرمی جهان است و اضافه شدن موشن گیت دبی، یکی از بی‌نظیرترین مراکز دیدنی این شهر خواهد بود. پارک موضوعی به پنج منطقه تقسیم شده و هر منطقه به برخی از بزرگ‌ترین خانه‌های تولید هالیوود اختصاص دارد. موشن گیت با 27 سواری دیدنی و جاذبه‌های متعدد دیگر از جمله نمایش‌های زنده و ملاقات و احوالپرسی با شخصیت‌های نمادین فیلم، به درستی به عنوان هالیوود در صحرا چیزهای زیادی برای ارائه و لذت بردن گردشگران ارائه می‌دهد. 

رزرو تور دبی

به موشن گیت بروید و جادو و هیجان فیلم‌های محبوب هالیوودی خود را با عزیزان خود تجربه کنید.

بلیط هواپیما دبی شما را به تجربه رویایی‌ترین اقامت در شهری مدرن و مجلل می‌برد. 

با هم قدمی در موشن گیت دبی بزنیم

موشن گیت دبی

موشن گیت که رسما بزرگ‌ترین پارک با مضمون هالیوود دبی است، مملو از تجربیات نوآورانه و همه جانبه بوده و از فیلم‌های هالیوود برای ساخت آن الگوبرداری شده‌است. شخصیت های فیلم مورد علاقه خود را برخلاف همیشه تجربه کنید و لحظات به یاد ماندنی را با عزیزان خود رقم بزنید. 

موشن گیت دبی برخی از بزرگ‌ترین استودیوهای فیلم در هالیوود را گرد هم می‌آورد تا یک پارک موضوعی را ایجاد کند که شبیه هیچ‌کدام از دیگر پارک‌های دنیا نیست. از سواری‌های نفس‌گیر با شخصیت‌های نمادین گرفته تا نمایش‌های زنده و سایر جاذبه‌های طراحی شده برای کل خانواده، موشن گیت دبی نوید گذراندن اوقات خوش و بعد از آن را به شما می‌دهد!

همان‌طور که گفتیم این پارک موضوعی دارای 27 وسیله سواری و بسیاری از جاذبه‌های دیگر است که طرح و شخصیت‌های فیلم‌های پرفروش هالیوود از جمله پاندای کونگ فو کار، بازی‌های گرسنگی، شکارچیان ارواح، شرک و بسیاری دیگر را در خود جای داده‌است. 

وبسایت: www.motiongatedubai.com/en

به عبارتی دیگر 

موشن گیت برای سرگرمی و لذت همه افراد صرف نظر از سن آن‌ها طراحی شده‌است. بزرگسالان در اینجا کارهای زیادی برای انجام خواهند یافت، از جمله بیشتر سواری‌های منطقه Lionsgate، سواری Zombieland در منطقه Columbia Pictures و خیلی چیزهای دیگر.

بچه‌های کوچک‌تر دوست دارند در دهکده اسمورف‌ها که منطقه پنجم موشن گیت دبی است، وقت بگذرانند. دهکده اسمورف‌ها با کپی‌های دقیق خانه‌های اسمورف و چهره‌های واقعی شخصیت‌های نمادین فیلم، جاذبه‌ای عالی برای بچه‌ها است. بچه‌ها همچنین می‌توانند از گشت هوایی در کل روستا با Smurfs Village Express، یک ترن هوایی هیجان‌انگیز لذت ببرند.

موشن گیت همچنین دارای برخی از تجربه‌های شبیه‌ساز حرکت هیجان‌انگیز از جمله هاورکرافت 4 بعدی، Panem Ariel Tour ، بیش از 15 نمایش زنده، مناطق بازی اختصاصی و بسیاری از جاذبه‌های دیگر است.

برای غلبه بر گرما میل به تفریح در آب دارید؟ Motiongate Dubai دارای یک بخش اختصاصی برای سرسره‌های آبی به همراه یک منطقه رودخانه است که در آن می‌توانید با عزیزان خود به شادی بپردازید.

بخوانید: تفریحات تابستانی دبی در فضاهای سرپوشیده

بخش های مختلف موشن گیت دبی

موشن گیت دبی

موشن گیت دبی خاص و ویژه است و شبیه به آن در هیچ کجای دیگر وجود ندارد. پنج منطقه ویژه که دارای برخی از بزرگ‌ترین استودیوهای فیلم هالیوود از جمله DreamWorks، Lionsgate و Columbia Pictures است. هر منطقه دارای وسایل سواری و جاذبه‌های دیگر با مضمون برخی از محبوب‌ترین فیلم‌های تولید شده توسط این استودیوها است که تجربه منحصربه‌فردی را در هر منطقه به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

سرزمین زامبی‌ ها (Zombieland Blast-off)

در دل سرزمین زامبی‌ها در موشن گیت دبی، بازی سقوط آزادی را تجربه کنید که شما را تا ارتفاع ۸۵ متری به بالا می‌برد و سپس در یک لحظه شما را به سمت زمین پرتاب می‌کند. این بازی برای هیجان‌جویانی با قد بیش از ۱۳۰ سانتی‌متر طراحی شده است، و نیاز است که کودکان همراه با اعضای خانواده یا بزرگسالان از آن لذت ببرند.

هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania) موشن گیت دبی

گام به عمارت گوتیک و دل‌انگیز هتل ترانسیلوانیا بگذارید و آماده مواجهه با هیجان و ترس‌هایی باشید که در هر گوشه از این هتل منتظر شماست. افراد با قد حداقل ۹۰ سانتی‌متر مجاز به ورود هستند، با این حال توصیه می‌شود کودکان در کنار بزرگسالان از این بخش استفاده کنند.

بخوانید: 15 تا از شهربازی های دبی؛ کدوم ترن هوایی کدوم شهربازی

تعقیب و گریز با سرعت بالا (The Green Hornet)

در تعقیب و گریز با سرعت بالا در موشن گیت دبی، برای افرادی که دوستدار سرعت و هیجان هستند و قدی بیش از ۱۵۰ سانتی‌متر دارند، فراهم شده است. این بازی نه تنها پرشتاب است بلکه تجربه‌ای بی‌نظیر از هیجان را به ارمغان می‌آورد. کودکان باید همراه با بزرگسالان از این بازی لذت ببرند تا از ایمنی آن‌ها اطمینان حاصل شود.

استودیو مرکزی (Studio Central) موشن گیت دبی

اولین ایستگاه در سفر موشن گیت دبی برای شما استودیو مرکزی است. این بخش، اولین منطقه با مجموعه‌ای از فیلم‌های واقعی در شهر نیویورک، شما را به پشت صحنه یک استودیوی فیلم‌سازی کار می‌برد. در استودیو سنترال، جادوی فیلمسازی را کشف کنید و از نمایش‌های افتتاحیه تئاتر لذت ببرید. Studio Central یک جشن تمام عیار از عصر طلایی هالیوود است. 

تور دبی سه کلیک منتظر خاطره‌سازی شماست! 

کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures)

موشن گیت دبی

این منطقه با سواری‌ها و جاذبه‌های بر اساس بزرگ‌ترین موفقیت‌های کلمبیا پیکچرز ایجاد شده و یکی از اکشن‌ترین مناطق در موشن گیت دبی است. تعقیب و گریز پر سرعت از صندلی راننده، به سبک هورنت سبز را تجربه کنید، با لیکان‌ها با سلن، همراه جنگجوی خون آشام خود در دنیای زیرین خیالی مبارزه کنید یا با Ghostbusters شریک شوید تا شهر نیویورک را از وحشت‌های ماوراء الطبیعه نجات دهید. منطقه کلمبیا پیکچرز 7 جاذبه پرفروش را در خود جای داده است، از جمله یک آب‌سواری فوق‌العاده و نمایش‌های تعاملی شامل زامبی‌ها، ارواح، کوفته‌هایی که از آسمان می‌افتند و خیلی چیزهای دیگر.

دهکده اسمورف ها (Smurfs Village)

خودتان را برای ورود به دنیای مسحورکننده اسمورف‌ها آماده کنید، همراه با خانه‌های نمادین به شکل قارچ و کلونی کامل از موجودات آبی دوست‌داشتنی که برای سال‌های بیشماری، مخاطبان را مجذوب خود کرده‌اند. دهکده اسمورف‌ها خانه 5 جاذبه دیدنی از جمله مناطق بازی سرگرم‌کننده، سواری‌های فوق‌العاده مناسب کل خانواده، یک نمایش تئاتر کوچک جالب و بسیاری موارد دیگر است. این روستا که محبوب بچه‌ها و خانواده‌ها  است با اسمورف‌های محبوب و جابذه‌های خاص خود می‌درخشد. 

بخوانید: بهترین زمان سفر به دبی؛ تصمیم گیری سخت یا آسان

ماجراجویی رودخانه‌ای (River Expedition) موشن گیت دبی

تجربه هیجان‌انگیز سواری روی آب‌های خروشان در “ابری با احتمال بارش کوفته‌قلقلی”موشن گیت دبی، که می‌تواند هر ماجراجویی را به وجد آورد. تنها شرط برای پیوستن به این ماجراجویی داشتن حداقل قد ۱۰۵ سانتی‌متر است.

آزمایشگاه تخیل فلینت (Flint’s Imagination Lab)

پا به عرصه‌ای از خلاقیت بگذارید، جایی که تخیل با فناوری پیوند می‌خورد و به موضوعات علمی و فضایی جان می‌بخشد. این بخش، بدون محدودیت قدی، به روی همه باز است و به افراد دارای معلولیت اجازه می‌دهد تا با استفاده از صندلی‌های چرخ‌دار از تجربیات علمی لذت ببرند.

نبرد شکارچیان ارواح برای نیویورک (Ghostbusters: Battle For New York)

ماموریتی هیجان‌انگیز برای نجات نیویورک از دست ارواح شرور در انتظار شماست. بازدیدکنندگان با حداقل قد ۹۰ سانتی‌متر می‌توانند در این ماجرا در موشن گیت دبی شرکت کنند، کودکان نیز باید همراه با بزرگسالان از این تجربه لذت ببرند.

بخوانید: هزینه سفر به دبی در سال 2024؛ چگونه هزینه‌ها را کم کنیم و لذت را زیاد؟

دنیای مردگان چهاربعدی (Underworld 4D)

آماده شوید برای تجربه نبرد ۸۰۰ ساله بین خون‌آشام‌ها و لیکان‌ها در یک فرمت چهاربعدی هیجان‌انگیز. این بخش، مناسب برای افراد بالای ۱۵ سال است و بدون محدودیت قدی، افراد می‌توانند با صندلی‌های چرخ‌دار از این تجربه خیره‌کننده لذت ببرند.

دریم ورکس (DreamWorks)

موشن گیت دبی

اگر از طرفداران انیمیشن‌های کلاسیک مانند How to Train Your Dragon، Shrek، Kung Fu Panda، Madagascar و غیره هستید، منطقه دریم ورکس در موشن گیت دبی، شما را به وجد درمی‌آورد. 

همیشه آرزو داشتید با Toothless به آسمان ضربه بزنید؟ آیا می‌خواهید با Furious Five در یک ماجراجویی هنرهای رزمی حماسی شرکت کنید؟ شما می توانید همه اینها و خیلی بیشتر را در منطقه دریم ورکس انجام دهید. در اینجا افراد به شکل شخصیت‌های کارتونی مختلف درآمده و دنیایی انیمیشن‌ها را برای شما زنده می‌کنند. در کل، این بخش یکی از جاذبه‌های ستاره‌ای موشن گیت است. 

بخوانید: معرفی شهر دبی؛ آن روی دیگر دبی را بشناسید!

لاینزگیت (Lionsgate) موشن گیت دبی

وارد منطقه هیجان انگیز لاینزگیت در موشن گیت دبی شوید و دنیای پر اکشن و هیجان‌انگیز هانگر گیمز را تجربه کنید. دنیایی که شامل وسایل سواری، کالا و غذا از سری کتاب‌ها و فیلم‌های محبوب است، برای طرفداران پانم که همیشه آرزوی بازدید از این شهر خیالی را داشتند، ضروری است. برای لذت بردن از هیجان، غذاهای لذیذ، و کالاهایی از فیلم‌های مورد علاقه خود به منطقه Lionsgate بروید.

سفر افسانه‌ای شرک (Shrek’s Merry Fairy Tale Journey)

پیوستن به ماجراجویی‌های پرهیجان شرک و دوستانش در “سفر افسانه‌ای شرک”، که تجربه‌ای متفاوت از دنیای افسانه‌ها را به شما ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان برای شرکت در این ماجراجویی باید دارای حداقل قد ۹۰ سانتی‌متر باشند و کودکان نیز برای اطمینان از امنیت، باید در کنار بزرگسالان این تجربه را داشته باشند.

رشته‌فرنگی آقای پینگ (Mr. Ping’s Noodle Fling)

تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت با چرخش در کاسه‌های نودل به سبک آقای پینگ. برای لذت بردن از این تجربه نودلی، حداقل قد مورد نیاز ۹۰ سانتی‌متر است. .)

بخوانید: باغ گل دبی (miracle garden Dubai)؛ نقاشی زنده از رنگ‌ها و عطرها

جشن مرداب (Swamp Celebration)

برای آن‌هایی که به دنبال هیجان در میان جنگل‌ها هستند، “جشن مرداب” در موشن گیت دبی فرصتی بی‌نظیر برای ماجراجویی با کشتی‌سواری ارائه می‌دهد. شرط قد برای این ماجراجویی حداقل ۱۵۰ سانتی‌متر است.

موشن گیت دبی

پاندا کونگ‌فو کار: قدرتمندی بی‌پایان (Kung Fu Panda: Unstoppable Awesomeness)

تجربه‌ای چهاربعدی و فراموش‌نشدنی با “پاندا کونگ‌فو کار” که شما را با فناوری پیشرفته و هیجان انفجاری به دنیایی دیگر می‌برد. حداقل قد مورد نیاز برای این تجربه ۱۰۵ سانتی‌متر است.

تعقیب دیوانه‌وار ماداگاسکار (Madagascar Mad Pursuit)

پیوستن به سریع‌ترین تعقیب و گریز در “ماداگاسکار” که شما را از میان جنگل‌های سرسبز به دنبال هیجان می‌کشاند. برای شرکت در این ماجراجویی، حداقل قد ۱۲۵ سانتی‌متر لازم است و کودکان باید همراه با بزرگسالان باشند.

بخوانید: موزه آینده دبی؛ سفری شگفت انگیز و باورنکردنی به دل آینده

کارهایی که باید در موشن گیت دبی انجام داد 

آیا می‌خواهید جادوی هالیوود را از نزدیک تجربه کنید؟ موشن گیت به شما این امکان را می‌دهد که در دنیای شگفت‌انگیز برخی از بزرگ‌ترین فیلم‌های پرفروش برخی از بزرگترین استودیوهای فیلم‌سازی هالیوود قدم بگذارید. با سواری‌های هیجان‌انگیز که شخصیت‌ها و داستان‌های فیلم را به نمایش می‌گذارند. فرصت‌های ملاقات و احوالپرسی با شخصیت‌های مورد علاقه‌تان از جمله شرک، الکس از ماداگاسکار، افی از بازی‌های گرسنگی و نمایش‌های زنده تماشایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. موشن گیت دبی همچنین دارای 9 رستوران خانوادگی، 15 فروشگاه خرده فروشی موضوعی و تئاتر چند منظوره هالیوود با گنجایش 1000 مهمان است. همچنین می‌توانید غذای سبک بخورید یا از کیوسک‌های متعددی که در اطراف پارک موضوعی قرار دارند، سوغاتی بخرید.

سواری ها (Rides)

موشن گیت دبی دارای 5 ترن هوایی و 27 سواری فوق‌العاده است. همچنین می‌توانید شبیه سازهای حرکت شگفت انگیزی از جمله Panem Ariel Tour و 4D Hovercraft Simulator را تجربه کنید. این پارک موضوعی همچنین دارای یک بخش آبی است که در آن با سرسره‌های آبی، هیجان را احساس خواهید کرد. 

بخوانید: فهرست جدیدترین رستوران‌ های دبی از 2023 تا 2024

جاذبه ها (Attractions)

Attractions

می‌توانید تجربه‌های Motion Simulator را امتحان کنید و با دوستان و خانواده خود یک توپ داشته باشید. از بین سه گزینه شبیه‌ساز حرکت تماشایی، یعنی Panem Aerial Tour، Underworld 4D و Kung Fu Panda: Unstoppable Awesomeness را انتخاب کنید. اگر چیزی ملموس‌تر برای بچه‌هایتان می‌خواهید، موشن گیت همچنین دارای یک منطقه بازی اختصاصی با گزینه‌هایی مانند آزمایشگاه تخیل Flint، کارخانه Smurfberry و پارک بازی Woodland است.

ملاقات و احوال پرسی با شخصیت ها

هیچ چیز به لذت ملاقات با شخصیت‌های فیلم مورد علاقه تان و برقراری ارتباط با آن‌ها نمی‌رسد. در موشن گیت دبی، می‌توانید با شخصیت‌های نمادین فیلم سه استودیو بزرگ هالیوود آشنا شوید. برخی از شخصیت‌هایی که می‌توانید در موشن گیت ملاقات کنید عبارتند از Toothless و Hiccup از How to Train Your Dragon، Shrek و Fiona از فیلم‌های Shrek، شخصیت‌های Hotel Transylvania، Effie از The Hunger Games و  غیره. 

بخوانید: سافاری دبی؛ یک شب را در صحرا بگذرانید!

نمایشگاه موشن گیت پارکز دبی

موشن گیت دبی

موشن گیت دبی همچنین برنامه‌های زنده شگفت‌انگیزی را با حضور بازیگران ترتیب می‌دهد. این برنامه‌های زنده هیجان‌انگیز که برای پایان وقت شما در موشن گیت ایده‌آل هستند، سرگرمی، خنده و رقص زیادی دارند. برخی از محبوب‌ترین برنامه‌های زنده در موشن گیت عبارت‌اند از: King Julien’s Side Show Stomp، Operation Penguin Shake، Kung Fu Panda Academy، و دیدنی Step Up Dubai، All In.

غذا خوردن در رستوران های پارک

هیچ پارک موضوعی بدون گزینه‌های غذایی افسانه‌ای کامل نیست و موشن گیت دبی با مجموعه هیجان انگیز رستوران‌ها ناامیدتان نخواهد کرد. از غذاهای اصیل خاورمیانه گرفته تا غذاهای چینی روح‌بخش، می‌توانید هر آنچه که دلتان می‌خواهد را انتخاب کنید و از یک وعده غذایی شگفت‌انگیز لذت ببرید. برخی از رستوران‌های واقع در داخل این پارک موضوعی عبارت‌اند از:

Mr. Ping’s Noodle Shop در منطقه دریم ورکس

Slimer’s Diner در منطقه Columbia Pictures

 کافه Very Smurfy در دهکده Smurfs

 Supporting Rolls Bakery در استودیو مرکزی

بخوانید: شیک‌ترین رستوران‌های دبی؛ لذت بردن از تجمل در قلب بیابان

خرید موشن گیت پارکز دبی

Buy Motion Gate Parks Dubai

تجربه تفریح در موشن گیت دبی شما بدون خرید سوغاتی‌های فوق‌العاده ناقص است تا شما را به یاد زمان خوبی در اینجا بیندازد. در این پارک می‌توانید خیلی بیشتر از سوغاتی خرید کنید، زیرا فروشگاه‌هایی زیاد و متنوعی در آن وجود دارد

برخی از فروشگاه‌هایی که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید عبارت‌اند از:

 Sweet Sweet Nothings در منطقه کلمبیا پیکچرز برای شیرینی و سوغاتی 

فروشگاه Smurfs Studio برای هدایا و سوغاتی

 Shrek Shack در منطقه Dreamwork Animation برای هدایا و سوغاتی

Panem Supply Co در منطقه Lionsgate برای سوغاتی.

بخوانید: بهترین شیرینی فروشی های دبی با عطر و طعمی دلچسب 

امکانات پارک موشن گیت دبی

موشن گیت مجهز به امکاناتی است تا شما تجربه‌ای آرام و بدون دردسر در آن داشته باشید. 

  • دستگاه‌های خودپرداز، آبخوری‌ها و ایستگاه‌های کمک‌های اولیه در سراسر محل وجود دارد.
  • ویلچر و کالسکه برای اجاره موجود است.
  • یک قفسه اختصاصی در داخل برای نگهداری وسایل اضافی همراه‌تان موجود است.

قوانین موشن گیت پارک دبی

موشن گیت دبی

برخی از سواری‌های موشن گیت دبی دارای محدودیت ارتفاع و اندازه هستند. لطفاً این موارد را از قبل بررسی کنید و قوانین را در نظر بگیرید.

  • میهمانان می‌توانند در حین سواری‌ها و جاذبه‌ها عکس بگیرند و در صورت تمایل این عکس‌ها را خریداری کنند.
  • وسایل شخصی شما توسط تیم امنیتی موشن گیت برای ایمنی بیشتر بررسی یا جستجو می‌شود.
  • در حالی که هیچ کد لباس اجباری در موشن گیت دبی وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که بازدیدکنندگان همیشه محترمانه لباس بپوشند.
  • هر سواری دارای مجموعه‌ای دقیق از دستورالعمل‌های ایمنی است. به این قوانین پایبند باشید و تمام مواردی که کارکنان به شما متذکر می‌شوند را دنبال کنید.
  • بزرگسالان بالای 18 سال باید کودکان زیر 13 سال را برای همه سواری‌ها و جاذبه‌ها همراهی کنند.
  • لطفاً توجه داشته باشید که بلیط‌های موشن گیت شما قابل تغییر، تعویض، بازپرداخت یا فروش مجدد نیستند. اگر به هر نحوی تغییر داده شوند، فوراً باطل تلقی می‌شوند.
  • ویلچر و حرکت الکتریکی در داخل پارک موضوعی مجاز است. اما وسایل حمل و نقل شخصی مانند اسکوتر، اسکیت برد و هاوربرد در پارک مجاز نیستند.

بخوانید: قاب دبی تجربه ای خاص از گذشته، حال و آینده دبی

نکاتی برای بازدیدکنندگان از پارک موشن گیت دبی

هنگام بازدید از موشن گیت دبی، نکات زیر را برای تجربه‌ای به یاد ماندنی در نظر داشته باشید.

  • موشن گیت دبی یک پارک موضوعی بزرگ است و برای سفر از یک منطقه به منطقه دیگر، زیاد پیاده‌روی خواهید کرد، پس حتما لباس و کفش راحت بپوشید.
  • آفتاب دبی می‌تواند بسیار شدید شود. از عینک آفتابی محافظ UV و کلاه برای جلوگیری از آفتاب استفاده کنید. همچنین صبح‌ها قبل از خروج از هتل از کرم ضد آفتاب بزنید.
  • اگر با بچه‌های 13 سال یا کمتر از موشن گیت دبی بازدید می‌کنید، مطمئن شوید که آن‌ها همیشه با یک بزرگسال همراه هستند.
  • برای هر امکانی آماده شوید و به فرزندان خود بیاموزید که در صورت جدایی چگونه با شما ارتباط برقرار کنند. ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که یک یادداشت با شماره تلفن و نام خود در جیب آن‌ها قرار دهید.
  • روز خود را برنامه‌ریزی کنید و تصمیم بگیرید که چقدر زمان می‌خواهید در هر یک از مناطق بگذرانید. تحقیق مناسبی انجام دهید، نظرات را به صورت آنلاین بخوانید و سلیقه خود را در نظر بگیرید و یک برنامه سفر ایجاد کنید.
  • برخی از وسایل سواری در موشن گیت دبی ممکن است برای افراد دارای شرایط خاص از جمله افراد دارای ناتوانی جسمی یا ذهنی، مادران باردار و دیگران نامناسب باشند. قوانین هر سواری و جاذبه را بخوانید و فهرست اقدامات احتیاطی مرتبط با هر سواری را بررسی کنید.

موقعیت مکانی موشن گیت پارکز دبی

Buy Motion Gate Parks Dubai

آدرس: پارک و استراحتگاه، خیابان شیخ زاید 

پارکینگ: اگر با وسیله نقلیه خود به سمت موشن گیت رانندگی می‌کنید، باید هزینه ثابتی را به صورت روزانه پرداخت کنید.

نحوه رسیدن به آنجا

تاکسی/خودرو: یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رسیدن به موشن گیت دبی از طریق تاکسی است. می‌توانید تاکسی در کنار خیابان یا از هتل خود بگیرید، یا از یک برنامه تاکسی درخواستی مانند Uber یا Careem برای رزرو سفر خود استفاده کنید. از مرکز شهر دبی، یک تاکسی با 4 نفر حدود 100 درهم برای شما هزینه دارد. زمان سفر از دبی مارینا تا موشن گیت تقریباً 20 تا 25 دقیقه است.

 مترو: اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای سفر کنید، از خط قرمز مترو تا ایستگاه انتهایی به سمت جبل علی (صرافی امارات متحده عربی) بروید. از اینجا، سوار تاکسی شوید و به پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی بروید، جایی که موشن گیت دبی در آن قرار دارد. این کار بسیار ارزان تر از تاکسی مستقیم به پارک موضوعی است.

اتوبوس: می توانید از اتوبوس RTA استفاده کنید که روزانه 26 سفر از ایستگاه مترو ابن بطوطه بین ساعت 7 صبح تا 11:30 شب انجام می‌دهد.

بخوانید: تفریحات لاکچری دبی؛ از سواری با فراری تا شنا در بلندترین استخر بی‌انتها !

Buy Motion Gate Parks Dubai

ساعت کاری موشن گیت پارکز دبی

زمان‌بندی موشن گیت پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی به شرح زیر است:

شنبه تا چهارشنبه: 11 صبح تا 8 بعد از ظهر

پنجشنبه و جمعه: 11 صبح تا 9 شب

بهترین زمان برای بازدید:

بهترین زمان برای بازدید از موشن گیت دبی هرچه زودتر در روزهای هفته برای جلوگیری از شلوغی است.

اگرچه بیشتر سواری‌ها در داخل فضای بسته هستند، بهترین زمان برای بازدید از موشن گیت دبی از اکتبر تا مه  (پاییز و زمستان) است. زیرا این ماه‌ها نسبتا سرد هستند و می‌توانید به راحتی و بدون هیچ گونه ناراحتی در اطراف قدم بزنید.

در طول تعطیلات توریستی، آخر هفته‌ها که جمعیت محلی نیز از پارک موضوعی بازدید می‌کنند یا در اوج تابستان که عموماً افراد زیادی در پارک حضور دارند، باید از بازدید از موشن گیت دبی خودداری کنید.

بخوانید: کامل ترین راهنمای منطقه دبی مارینا؛ رستوران ها، جاذبه ها، هتل ها و…

قیمت بلیت‌های موشن‌ گیت دبی 2024

بلیت یک روزه موشن‌گیت دبی: تجربه‌ای بی‌نظیر در دنیای فیلم و هیجان با قیمت ۲۹۵ درهم امارات.

بلیت دو پارک در یک روز دبی پارکس اند ریزورتس: با ۳۵۵ درهم امارات، درب‌هایی به سمت ماجراجویی‌های فراموش‌نشدنی در موشن‌گیت و بالیوود پارک، علاوه بر دو پارادایس لگولند (پارک تم و پارک آبی) باز می‌شود.

کودکان زیر سه سال از این رویای پرهیجان بهره‌مند می‌شوند بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنند.

انتخاب‌های متنوع بلیت به شما این امکان را می‌دهد تا مطابق با سلایق و برنامه‌ریزی‌های خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. چه در جستجوی یک روز کامل پر از سرگرمی در یک پارک باشید، چه مایل به کشف دو پارک در یک روز و بهره‌بردن از صرفه‌جویی در هزینه‌ها؛ ما به شما پیشنهادی داریم که قلب شما را تسخیر خواهد کرد.

بهترین هتل های دبی را از یه کلیک بخواهید!

کلام آخر

موشن گیت دبی یکی از بهترین سرگرمی‌ها و پارک‌های جذاب این شهر است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. در این پارک جاذبه‌های زیادی وجود دارد که به صورت مفصل در این مقاله به آن‌ها پرداختیم. اگر در سفرتان با تور دبی، قصد بازدید از این منطقه را دارید، از قبل اطلاعات لازم را بدست آورید تا نهایت استفاده و تفریح را ببرید. 

سوالات متداول

موشن‌گیت دبی چیست؟

موشن‌گیت دبی یک پارک تم مبتنی بر هالیوود است که تجربیات سرگرمی و هیجان‌انگیزی را با الهام از فیلم‌های محبوب ارائه می‌دهد.

بلیت یک روزه موشن‌گیت دبی چقدر است؟

قیمت بلیت یک روزه موشن‌گیت دبی ۲۹۵ درهم امارات است.

آیا می‌توان در یک روز دو پارک در دبی پارکس اند ریزورتس را بازدید کرد؟

بله، با خرید بلیت دو پارک در یک روز که ۳۵۵ درهم امارات قیمت دارد، می‌توانید از دو پارک دلخواه در دبی پارکس اند ریزورتس بازدید کنید.

کودکان زیر چند سال برای ورود به موشن‌گیت دبی نیاز به بلیت ندارند؟

کودکان زیر سه سال برای ورود به موشن‌گیت دبی نیاز به بلیت ندارند.

آیا امکان استفاده از صندلی چرخ‌دار در موشن‌گیت دبی وجود دارد؟

بله، افراد دارای معلولیت می‌توانند به همراه صندلی چرخ‌دار از بخش‌های مختلف موشن‌گیت دبی بازدید کنند.

نظرات کاربران