پارک AYA Universe دبی؛ سفر به دنیایی غیر واقعی
27 آبان 1402
دبی

پارک AYA Universe دبی؛ سفر به دنیایی غیر واقعی

دبی به خاطر جاذبه‌های فوق‌العاده عالی و تجربیات هیجان انگیزش مشهور است و پارک AYA Universe دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ایا یونیورس یک مقصد سرگرمی و تفریحی مدرن و در عین حال بسیار جالب است که طیف گسترده‌ای فعالیت‌های باحال را برای همه سنین فراهم می‌کند. بنابراین فرقی نمی‌کند به چه چیزی علاقه دارید و چه سن و سالی دارید، در این مجموعه حتما به شما خوش می‌گذرد. چون از پارک‌های موضوعی و پارک‌های آبی گرفته تا مراکز خرید و مراکز تفریحی، ایا یونیورس دبی همیشه چیزی برای همه دارد. در این مقاله نگاهی دقیق‌تر به Aya Universe Dubai و آنچه در آن ارائه می‌شود، خواهیم داشت.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را فقط با سه کلیک رزرو کنید!

با پارک AYA Universe دبی آشنا شوید

Aya Universe Dubai یک مجموعه تفریحی بزرگ است که بیش از 17 میلیون فوت مربع زمین را پوشش می‌دهد. این مجموعه دارای چندین پارک موضوعی، پارک‌های آبی، بخش‌های تفریحی، مراکز خرید و رستوران‌ها متنوع است. تقسیم‌بندی مختلفی برای ساخت آن در نظر گرفته شده که هر کدام موضوع و جاذبه‌های منحصر به فرد خود را دارند. برخی از این 12 مناطق عبارت‌اند از: ماجراجویی، دنیای جادویی، سرزمین رویایی و آب‌نما. اما مطمئنا بخشی از آن که تماما از نور و صداست تجربه‌ای خارق‌العاده و نفس‌گیر را برای شما به همراه خواهد داشت. به عبارتی شما در AYA Universe به دنیایی آینده نگر قدم می‌گذارید. فضا را کاوش خواهید کرد، به آینده می‌روید و عکس‌های اینستاگرامی خواهید گرفت. عکس‌هایی که هیچ‌کس تابحال مانند آن‌ها را ندیده!

12 منطقه خارق العاده را کاوش کنید

12 منطقه خارق العاده را کاوش کنید

با ورود به 12 منطقه پارک 40000 فوت مربعی، برای یک خلوت حسی متمایز آماده شوید. همان‌طور که گفتیم هر کدام از این مناطق تجربه‌های جالبی را برای شما فراهم می‌کنند که مطمئنا تا بحال در هیچ کجای دیگر نظیر آن را ندیده‌اید. 

برای مثال، می‌توانید آثار هنری را از نگاهی جدید در منطقه شفق قطبی با فناوری لمسی درجه یک و عناصر کیهانی آن ببینید. این گنبد به صورت لمسی ساخته شده و وقتی به آن دست می‌زنید با دنیایی تخیلی آشنا خواهید شد؛ دقیقا شبیه به فیلم‌ها!

در بخش Theme World Aya این پارک موضوعی بهشتی هیجان را تجربه می‌کنید؛ با سواری‌های هیجان‌انگیز و ترن هوایی که قلب شما را به تپش می‌اندازد.

در Outland، آواتارهای جدید را دنبال کنید و خود را با یک نمایش نور رباتیک در منطقه آینه‌ای هارمونیا پذیرایی کنید.

دریفت یکی از مناطق منحصربه‌فردی است که در آن احساس سرزندگی خواهید کرد، در حالی که در محیط سرسبز و پر زرق و برق آن غوطه‌ور می‌شوید.

مناطق دیگر، از جمله استخر، رودخانه، آبشار، سلستیا، فلور، و جزر و مد، شما را با مضامین متمایز و جنبه‌های غوطه‌ور خود شگفت‌زده خواهند کرد.

مرکز سرگرمی پارک AYA Universe دبی نیز از دیگر بخش‌های آن است. این مرکز دارای چندین جاذبه سرپوشیده از جمله یک سالن بولینگ، یک منطقه واقعیت مجازی و یک بازی است که سرگرمی‌های مختلفی را برای شما به همراه خواهد داشت.

در آخر به مرکز خرید ایا یونیورس می‌رسیم که این مرکز دارای چندین برند گران‌قیمت و مغازه‌های لوکس است که آن را به مکانی عالی برای خرید تبدیل می‌کند.

بخوانید: گردشگری درمانی دبی؛ فصل جدیدی از بهبود و سلامت

دنیای واقعی را پشت سر بگذار

خیلی‌ها پارک AYA Universe دبی را به یک بخش خاص آن که تماما از نور و صدا و شیشه است، انتخاب می‌کنند. در واقع باید بگوییم که  AYAیک پارک نسل بعدی است که پر نمایشگرهایی مدرن فوق‌العاده عجیبی دارد و شما را به یک دنیای دیگر می‌برد.  

 هر یک از مناطق این بخش مضمون منحصر به فردی دارد و نمایشی جذاب را در هماهنگی کامل نور و صدا به نمایش می‌گذارد. بله، شما می‌توانید مشتاقانه منتظر شرکت در ماورایی‌ترین تجربیات باشید. احساس کنید که در زمان شناور هستید و از نمایش نوری که روی سقف پخش می‌شود لذت ببرید، موجودات آسمانی را در حال پرواز یا شنا  ببینید، شاهد آبشارهای معکوس باشید و کلا به دنیایی غیر واقعی اما واقعی سفر خواهید کرد.

پارک AYA Universe دبی به صورت خلاصه

پارک AYA Universe دبی به صورت خلاصه:
  • خود را در تجربه چندحسی AYA Universe غوطه‌ور کنید، جایی که هنر و فناوری برای خلق جهان‌های خیره کننده با هم ترکیب می‌شوند.
  • 12 منطقه تعاملی، هر کدام با موضوع منحصر به فرد خود، از آسمان پر ستاره Celestia تا آب‌های آرام جزر و مد را کشف کنید.
  • باغ‌های سرسبز «فلورا» را زیر پا بگذارید، در «رودخانه» از طوفان‌ها و استخرهای پل عبور کنید و شاهد نمایش نور و صدای خیره‌کننده در «هارمونیا» باشید.
  • در حین بازی و تعامل با آواتارهایی که در جهان AYA حرکت می‌کنند، قفل شخصیت‌های جدید را باز کنید و سفری متحول کننده و عجیب را برای خودتان بسازید.
  • آیا می‌دانستید؟ این پارک سرگرمی تعاملی و تجربی در 40000 فوت مربع ساخته شده است.

ساعات کاری پارک AYA Universe دبی

ایا یونیورس دبی هفت روز در هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. با این حال، برخی از جاذبه‌های داخل مجموعه ممکن است ساعات کاری متفاوتی داشته باشند، بنابراین همیشه بهتر است قبل از برنامه‌ریزی بازدید، زمان‌بندی را بررسی کنید.

بلیط پارک AYA Universe دبی

بلیط Aya Universe Dubai را می‌توان از طریق Aan Tourism، شریک رسمی فروش بلیط این مجموعه، خریداری کرد. بازدیدکنندگان می‌توانند از بین گزینه های مختلف بلیط، از جمله بلیط‌های یک روزه و بلیط‌های چند روزه، انتخاب کنند. دقت کنید که قیمت بلیط‌ها بسته به جاذبه‌ها و تجربیات موجود متفاوت است.

پارک AYA Universe دبی کجاست؟

ایا یونیورس دبی در جبل علی واقع شده است که تقریبا 30 دقیقه با دبی فاصله دارد.

چگونه برای بازدید از ایا یونیورس دبی برنامه‌ریزی کنیم؟

چگونه برای بازدید از ایا یونیورس دبی برنامه‌ریزی کنیم؟

برای استفاده حداکثری از بازدیدتان، توصیه می‌شود ساعات کار جاذبه‌هایی را که می‌خواهید، ببینید از قبل بررسی کنید و بر اساس آن برنامه سفر خود را بچینید. شما همچنین می‌توانید برای گشت و گذار در مجموعه در اوقات فراغت خود، یک پاس چند روزه خریداری کنید که به صرفه‌تر خواهد بود.

چگونه برای یک روز در Aya Universe Dubai آماده شویم؟

حتما لباس و کفش راحت بپوشید، کرم ضد آفتاب به همراه داشته باشید و در طول روز هیدراته بمانید. همچنین می‌توانید در حین لذت بردن از جاذبه‌ها، یک کمد برای نگهداری وسایل خود اجاره کنید.

چگونه در ایا یونیورس دبی حرکت کنیم؟

پارک AYA Universe دبی به چندین منطقه تقسیم می‌شود که هر کدام موضوع و جاذبه‌های منحصر به فرد خود را دارند. حتما نقشه مجموعه را در ورودی بردارید و مسیر خود را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن Aya Universe Dubai را برای به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ در مورد زمان‌های انتظار و زمان‌بندی جاذبه‌ها دانلود کنید.

خلاصه کلام

پارک AYA Universe مقصدی بی‌نظیر برای تفریح و ماجراجویی در دبی است. با طیف وسیعی از جاذبه‌ها و تجربیاتی که دارد، هر کسی در هر سنی می‌تواند بهترین خاطرات سفر خود را در آن رقم بزند. از ما می‌شنوید بلیط چند روزه بخرید تا تمام بخش‌های را بگردید. فقط فراموش نکنید که از قبل زمان بندی جاذبه‌های مختلف داخل مجموعه را بررسی کنید. تجربه‌ای فراموش نشدنی در انتظار شماست!

سوالات متداول

ایا یونیورس دبی چیست؟

ایا یونیورس دبی یک مجتمع تفریحی و سرگرمی بزرگ است که طیف وسیعی از تجربیات از جمله پارک‌های موضوعی، پارک‌های آبی، مراکز خرید و مراکز تفریحی را ارائه می‌دهد.

چه جاذبه هایی در پارک AYA Universe دبی وجود دارد؟

ایا یونیورس دبی دارای جاذبه‌های متعددی از جمله پارک موضوعی Aya World، پارک آبی آیا، مرکز سرگرمی Aya و مرکز خرید Aya و بخش جذاب نور و صداست.

از کجا می‌توانم بلیط ایا یونیورس دبی را بخرم؟

بلیط Aya Universe Dubai را می‌توان از طریق Aan Tourism، شریک رسمی فروش بلیط این مجموعه، خریداری کرد.

نظرات کاربران