مکان های دیدنی دبی
19 خرداد 1401
دبی

قیمت مکان های دیدنی دبی

به دنبال قیمت مکان های دیدنی دبی هستید!؟ قبل از هر چیز می‌دانیم که با هزاران گردشگری که سالانه از دبی دیدن می‌کنند؛ بهترین شهر تفریحی جهان یعنی دبی، دیگر نیاز به معرفی ندارد. ساختمان‌های مجلل با امکانات لوکس، مناظر باشکوه، معماری فوق مدرن، زندگی شبانه پرجنب و جوش، مکان‌های تفریحی لاکچری و دیدنی، همگی نشان‌دهنده عظمت و زندگی پرشور این شهر هستند. اگر قصد سفر به دبی را دارید؛ مراکز خرید بزرگ، هتل‌ها مجلل، موزه‌ها، باغ وحش‌های منحصربفرد، زندگی شبانه و بسیاری تفریح جذاب دیگر در انتظار شماست. اما حتما با خود می‌گویید، هزینه زیادی برای خوشگذرانی در دبی نیاز است. ما لیستی از گران‌ترین و ارزان‌ترین مکان‌های دیدنی دبی آماده کردیم تا با یک برنامه‌ریزی مناسب در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

رزرو تور دبی

پس اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کردید؛ نگران هزینه جاذبه های این شهر نباشید!

قیمت مکان های دیدنی دبی؛ گران ترین ها

حاضرین برای لیست قیمت مکان های دیدنی دبی ؟ با ما همراه باشید.

آکواریوم دبی؛ بزرگترین آکواریوم معلق جهان

دبی

آیا تابحال چیزی در مورد باغ وحش زیر آب (آکواریوم دبی) شنیده‌اید. یکی از این باغ‌ وحش‌های بی‌نظیر در دبی است. یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی که فعالیت‌های سرگرم‌کننده و مفرحی مانند تورهای قایق با کف شیشه‌ای، باغ وحش زیر آب، غواصی در قفس با کوسه، تونل آکواریوم در انتظار شما هستند. آکواریوم دبی چیزی فراتر از یک تفریح است، ترکیبی منحصربفرد از تجربه و سرگرمی است.

آدرس: دبی مال، جاده شیخ زاید

قیمت ورودی: 145 درهم

دلفیناریوم دبی؛ رقص دلفین‌ها را تماشا کنید

دبی

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های دبی که در نزدیکی پارک کریک ساید قرار دارد، دلفیناریوم است. در این مکان به غیر از دیدن بازی گوشی‌های دلفین‌ها و نمایش‌های دیدنی‌شان، آکواریوم‌های صخره‌ای و مزارع پرورش ماهی را نیز خواهید دید. این مکان بیشتر از اینکه برای سرگرمی ساخته شده باشد؛ بیشتر برای آموزش حفاظت از دلفین‌ها می‌باشد. نمایش‌های 45 دقیقه‌ای دلفین‌های با نمک و دوست‌داشتنی که شامل رقص، شعبده بازی و بازی‌های دیگر است را از دست ندهید.

مکان: خیابان ریاض، داخل دروازه کریک پارک 1

قیمت ورودی: 12.82 دلار

اسکی دبی؛ تجربه‌ای متناقض از گرما و سرما

دبی

شاید باور نکردنی باشد در شهر گرمی همانند دبی مکانی سرد برای تفریح اسکی وجود دارد؛ اما واقعا اینطور است. اسکی دبی به عنوان یکی از بهترین استراحتگاه‌های سرپوشیده شناخته می‌شود که تفریحاتی هیجان‌انگیز و باورنکردنی برای شما دارد. کل مکان پوشیده شده از برف که حس قرار گرفتن در کوه‌های آلپ را برای شما تداعی می‌کند. وقتی وارد پارک برفی شدید از کلبه‌های اطراف، شکلات داغ و قهوه گرم نوش جان کنید تا کمی گرم شوید. یکی از دیدنی‌های اسکی دبی وجود پنگوئن‌ها است که فقط می‌توانید از دیواری شیشه‌ای آنها را ببینید. اما تماشای آن‌ها به همان اندازه تجربه خوبی است. باید بدانید که این یک مورد از قیمت مکان های دیدنی دبی کمی بیشتر از جاذبه‌های دیگر این شهر است.

آدرس: خیابان شیخ زاید، البرشا

قیمت ورودی: 50 دلار 

با تور ارزان دبی، تجربه‌ای خارق العاده برای خودتان رقم بزنید.

باغ معجزه دبی؛ زیباترین باغ گل

دبی

اگر عاشق گل و گیاه هستید و یا به طبیعت علاقه دارید، شک نکنید باغ معجزه دبی برای شما همانند بهشت خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در برنامه خودتان به دبی این مکان دیدن کنید. فضای سرسبز با رنگ های فوق‌العاده از گل‌ها کافی است تا شما را شگفت‌زده و عاشق باغ معجزه کند. چیزی که در مورد این باغ پر از گل جالب و عجیب است، قرارگیری آن در کنار بیابان است. شما در اینجا شاهد انواع گل‌های رنگارنگ با مدل‌ها و دکورهای پر از گل خواهید بود.

آدرس: البرشا جنوبی 3

قیمت ورودی: 31.61 دلار

پارک آبی جزیره یاس؛ هیجان‌انگیزترین بازی‌های آبی

دبی

پارک آبی جزیره یاس همانطور که از نامش پیداست، یکی از مهج‌ترین و بی‌نظیرترین پارک‌های آبی است که همه را مجذوب خود می‌کند. بیش از 40 سرسره آبی با شکل‌های متنوع، انواع بازی‌های آبی و سواری در این پارک وجود دارد که می‌توانید لحظاتی سرشار از خوشی و هیجان را سپری کنید. اگر می‌خواهید آدرنالین خونتان در ارتفاعات بالا برود، سواری‌های آبی مختلف را امتحان کنید و در استخرهای آب غوطه‌ور شوید.  

قیمت: 52.70 دلار

به سراغ دیگر پارک های آبی دبی نیز بروید.

پارک آبی ایسلند؛ شیرجه بزنید

دبی

در ادامه قیمت مکان های دیدنی دبی به پارک آبی ایسلند می‌رسیم. این مکان زیادی شناخته شده نیست، به همین خاطر خلوت و بهترین پارک آبی برای شیرجه زدن و تفریحات آبی است. پراکی زیبا با وسعت زیاد که انواع سرسره‌ها و بازی‌ها متنوع را به شما ارائه می‌دهد. این پارک یکی از زیباترین پارک های آبی در کل دبی به حساب می‌آید. بنابراین دیدن آن را ازدست ندهید.

آدرس: جزیره الحمرا، راس الخیمه

قیمت ورودی: 43.15 دلار برای هر نفر 

خلیج دلفین؛ به پستانداران غذا بدهید

دبی

خلیج دلفین یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی دبی است. اگر شما از آن دسته افراد ماجراجو هستید، لحظات خوبی را در اینجا سپری خواهید کرد. در اینجا شما این شانس را دارید که بدون توجه به اینکه شنا بلد هستید یا خیر با دلفین‌ها شنا کنید و همه چیز درباره آنها بدانید.

آدرس: آتلانتیس، پالم، جاده کرسنت، دبی، امارات

قیمت ورودی: 300 درهم

درباره عمیق ترین استخر جهان چیزی می دانید؟

سافاری صحرا؛ تجربه شترسواری

دبی

در حالی مکان‌های دیدنی و شیک در دبی بسیار زیاد هستند؛ تجربه یک سری فعالیت‌ها نیز به همان اندازه جذاب است. سافاری صحرا یکی از مهیج‌ترین و باحال‌ترین کارهایی است که در دبی می‌توانید انجام دهید. کاوش در بیابان‌هایی که در پرتگاه قرار می‌گیرند، قطعا چیزی است که نمی‌توانید آن را از دست بدهید. این یکی از آن فعالیت‌های چندمنظوره است که می‌توان بدون هیچ محدودیتی نه تنها با دوستان خود بلکه با کل خانواده انجام داد. شترسواری، سندبورد، ماشین‌های کوچک چهارچرخ، اسب سواری و موارد دیگر از این تفریحات هستند. اما قیمت مکان های دیدنی دبی و سافاری صحرا چقدر است؟

قیمت: 150 درهم یا 40 دلار برای هر نفر

پارک آبی دریم لند؛ مکانی مملو از سرگرمی

دبی

اگر به همراه خانواده در حال گشت و گذار در شهر هستید، پارک آبی دریم لند یکی از بهترین مکان‌های گردشگری و تفریحی در دبی است. این شهربازی به خاطر سواری‌های هیجان انگیزش معروف است و بهترین مکان برای گردشگران و همچنین مردم محلی برای غلبه بر گرما است. سواری‌های باحالی مانند Twisting Dragons، Slide Five، Kamikaze، Mighty GoGround  و Pool Game بازدید شما را به یاد ماندنی می‌کند.

آدرس: الشبیکه، ام الکواین

قیمت ورودی: 160 درهم

قیمت مکان های دیدنی دبی؛ ارزان ترین ها!

شهر کودکان؛ مکانی مملو از سرگرمی

قیمت مکان های دیدنی دبی

شهر کودکان یکی از آن مکان هایی است که مورد تحسین کودکان در هر سنی است. ساختمان‌های سبک لگو در کریک پارک واقع شده‌اند و مملو از فعالیت‌های تعاملی فراوانی هستند که بچه‌ها می‌توانند آن‌ها را امتحان کنند. هر یک از ایستگاه های فعالیت اطراف برای کودکان در گروه سنی 2 تا 15 سال در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید کودک خود را در برخی از کارگاه‌های آموزشی که در اینجا کار می‌کنند و بچه‌هایتان را به یادگیری تعاملی علاقه‌مند می‌کنند، سرگرم کنید.

آدرس: ام حریر 2

قیمت ورودی: بزرگسالان 15 درهم، کودکان 10 درهم

موزه قهوه دبی؛ لذت نوشیدن قهوه لذیذ

قیمت مکان های دیدنی دبی

اگر گذرتان به محله تاریخی الفهیدی افتاد حتما از موزه قهوه دیدن کنید. موزه قهوه دبی فضایی آرام و میز و صندلی های فراوانی را برای شما فراهم می‌کند تا بنشینید و از قهوه خود لذت ببرید. بسیاری از کارشناسان قهوه در موزه در دسترس هستند تا روش هایی را که برای تهیه قهوه استفاده می‌کنند برای شما توضیح دهند. فراموش نکنید که حتماً مقداری قهوه و لوازم جانبی مانند خودکار لاته آرت و پارچ شیر با خودتان سوغاتی بیاورید. اما قیمت مکان های دیدنی دبی و این محله دوست داشتنی چقدر است؟

آدرس: محله تاریخی، بستکیه، خیابان الحسن، الفهیدی

قیمت ورودی: رایگان

دهکده جهانی؛ از اجراهای هنرمندان جهانی لذت ببرید

قیمت مکان های دیدنی دبی

یکی از مکان‌های زیبا و رنگارنگ دهکده جهانی دبی است که تفریحات متنوعی دارد. علاقه به خرید دارید یا می‌خواهید در کافه‌ها و رستوران‌ها ساعتی بنشینید و غذاهای خوشمزه نوش جان کنید؛ گلوبال مکانی فوق‌العاده برای شما خواهد بود. در اینجا هنرمندانی هستند که با دیدن اجراهای خیره‌کننده آنها متوجه گذر ساعت نخواهید شد.

آدرس: جاده شیخ محمد بن زاید

قیمت ورودی: 20 درهم برای هر نفر، کودکان زیر 3 سال و افراد بالای 65 سال رایگان است.

حیات وحش راس الخور؛ تماشای فلامینگوها

قیمت مکان های دیدنی دبی

پناهگاه حیات وحش راس الخور، بهشتی برای تماشاگران پرنده، چیزی شبیه به راز در دبی است که حتی برای بسیاری از ساکنان قدیمی ناشناخته است و یکی از سرگرم کننده‌ترین فعالیت‌های خانوادگی رایگان در دبی است. اگر زمانی که آب و هوای دبی خوب است با بچه‌ها به دبی می‌روید، این تجربه دوست داشتن و فراموش نشدنی را از دست ندهید.

آدرس: جاده بانیاس، دیره

قیمت: رایگان

رقص فواره دبی توسط برج خلیفه را تماشا کنید

قیمت مکان های دیدنی دبی

برای خوشگذرانی و داشتن اوقات خوش، حتما لازم نیست هزینه زیادی پرداخت کنید؛ تماشای فواره‌ها در دبی نوعی جاذبه گردشگری است. این فواره‌ها به حدی زیبا و دیدنی هستند که ساعت‌ها می‌توان به حرکت آنها خیره شد. می‌توانید به دریاچه در خارج از دبی مال و برج خلیفه بروید. اول از معماری شگفت‌انگیز آسمان خراش‌های دبی متحیر خواهید شد و پس از آن از دیدن فواره‌های زیبا و رنگارنگ سوپرایز شوید. آبنمای دبی، که سابقاً بزرگ‌ترین آب‌نمای رقصنده جهان (قبل از آمدن فواره نخل) بود، با آهنگ‌های هنرمندان بین‌المللی تاب می‌خورد و بسیار دیدنی است

مناظر غروب خورشید در ساحل سانست

قیمت مکان های دیدنی دبی

در ساحل کایت، کامیون‌های غذا و کافه‌های زیادی (با قیمت مناسب) وجود دارد، اما اگر حوصله خرج کردن ندارید، یک پیک نیک بیاورید. این ساحل همچنین فعالیت‌هایی مانند ترامپولین، والیبال، یوگا و رویدادهای تناسب اندام رایگان و گاهی اوقات سرگرمی‌های زنده را ارائه می‌دهد. در انتهای ساحل، بادبادک‌ بازانی را می‌بینید که در حال تمرین هستند و همچنین می‌توانید کایاک کرایه کنید یا ورزش‌های آبی مانند جت اسکی رزرو کنید.

هتل های ارزان دبی را همین حالا رزرو کنید.

حرف آخر

دبی یکی از بهترین مکان‌های تفریحی است که مسافران زیادی از سراسر جهان برای دیدن شگفتی‌های آن به این شهر سفر می‌کنند. در این شهر مدرن و دیدنی مکان‌های تفریحی زیادی وجود دارد که هیچگاه خسته نمی‌شوید و حوصله‌تان سر نمی‌رود. فقط شاید نگران هزینه‌های سفر به این شهر باشید که ما سعی کردیم با معرفی ارزان‌ترین و گران‌ترین مکان‌های دیدنی دبی انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم. حتما به همراه عزیزانتان از این مکان های توریستی در دبی دیدن کنید و نگران قیمت مکان های دیدنی دبی نباشید!

سوالات متداول

بهترین مکان های دبی برای بازدید رایگان کدامند؟

دبی مملو از مکان‌های شگفت‌انگیز بسیاری است که می‌توانید با عزیزانتان از آن دیدن کنید. به خیابان مد، فواره دبی، سواحل دبی و آبشارهای دست ساز را بروید و رایگان از آنها بازدید کنید.

ارزان ترین ماه برای پرواز به دبی کدام ماه است؟

سپتامبر ارزان‌ترین ماه برای پرواز به دبی است. بنابراین اگر بودجه کمی دارید، سفر خود را به دبی در ماه سپتامبر با دوستان خود برنامه‌ریزی کنید.

بهترین زمان برای سفر به دبی کدام است؟

نوامبر تا مارس بهترین زمان برای سفر به دبی است. در این ماه از بهترین‌های دبی لذت ببرید و مکان‌های جالب آن را کشف کنید.

محبوب‌ترین کارهایی که در دبی با بچه ها انجام می شود چیست؟

برخی از کارهای محبوبی که در دبی با کودکان انجام می شود، بازدید از فواره دبی، مرکز خرید دبی، پارک آبی آتلانتیس آکواونچر و آکواریوم دبی است.

نظرات کاربران