Dubai Hills
17 خرداد 1402
دبی

دبی هیلز | امکانات، مزایا و معایب و ویژگی‌ها

دبی هیلز یکی دیگر از شاهکارهای دبی در جهت ایجاد زندگی لوکس است. این منطقه نوساز یکی از شهرک‌های جدید شهر دبی است که از مرکز آن حدود 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد و ساکنین آن از ثروتمندترین و مشهورترین افراد جهان هستند. بنابراین می‌توانید حدس بزنید که با چه منطقه‌ای و امکاناتی در اینجا روبرو خواهید بود. 

رزرو تور دبی

در دبی هیلز شما شاهد ساختمان‌های مدرن و مجلل هستید که در طراحی و ساخت آن‌ها از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. معماری خاص آن‌ها به گونه‌ای جذاب و متفاوت اجرا شده که به جرات می‌توان گفت که در جهان بی‌نظیر هستند. در کنار این ساختما‌های باشکوه، امکانات نیز در سطح عالی و درجه یک قرار دارند. از زمین گلف بزرگ و معروف آن گرفته تا رستوران‌ها، دریاچه مصنوعی، ورزشگاه، مراکز خرید و بسیاری موارد دیگر. 

بنابراین چنانچه می‌خواهید در دبی سرمایه‌گذاری کنید، دبی هیلز می‌تواند یک گزینه عالی برای این‌کار باشد. اگر در مورد این منطقه چیزی نمی‌دانید، در این مقاله همراه ما باشید. 

بلیط هواپیما دبی شما را با خود به شهر مجلل و زیبای دبی خواهد برد تا جذاب‌ترین تفریحات دنیا را در این شهر تجربه کنید.

دبی هیلز دقیقا در کجا قرار دارد؟

دبی هیلز

این منطقه لوکس و جدید به صورت دقیقا در خیابان الخلیل و خیابان ام سقیم شهر دبی قرار گرفته است. دسترسی با مترو به این محله با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از ظهور آن نگذشته است، فعلا ممکن نیست. اما به زودی قرار است که یک ایستگاه در آن راه‌اندازی شود. اگر با تاکسی یا ماشین شخصی بخواهید میزان نزدیکی یا دور بودن آن را به شما بگوییم، مدت زمان 15 دقیقه طول می‌کشد تا از دبی هیلز به مرکز شهر دبی برسید. 

بخوانید: معرفی شهر دبی؛ آن روی دیگر دبی را بشناسید!

درباره املاک هیلز دبی

دبی هیلز شامل مجموعه‌ای از جوامع مسکونی با طراحی زیبا و پایدار است که یک زمین گلف قهرمانی 18 حفره‌ای را احاطه کرده است. این منطقه وسیع با ایجاد ساختمان‌های متنوع از قبیل آپارتمان و ویلایی، پروژه‌ای بزرگ برای سرمایه‌گذاری و جذب افراد در نظر گرفته است. 

کل منطقه بیش از 11 میلیون متر مربع را در بر می‌‍‌گیرد و در نزدیکی شهر محمد بن راشد واقع شده است. مرکز خرید آن 282000 متر مربع و زمین گلف قهرمانی با 18 حفره از جاذبه‌های اصلی این منطقه هستند. شما همچنین می‌توانید فضاهای اداری، امکانات ورزشی و هتل‌ها، مناطق سبز وسیع، پارک‌ها و مسیرهای پیاده‌روی را در این منطقه در دسترس خود داشته باشید. 

طرح نهایی املاک دبی هیلز شامل 2000 ویلا و هزاران ساختمان است که حدود 100000 نفر را در خود جای داده است.

بخوانید: 10 مورد از خیابان های معروف دبی؛ مسیرهای خلاقیت و فرهنگ

باشگاه گلف دبی هیلز

Dubai Hills Golf Club

یکی از موارد اصلی این منطقه وجود باشگاه گلف هیلز است. به این صورت که کل منطقه در اطراف این باشگاه احداث شده است. باشگاهی که بالغ بر 120 هکتار وسعت دارد و به اندازه 360 زمین فوتبال است. محوطه سرسبز این باشگاه، امکانات و لوازم رفاهی آن موجب شده تا ساکنین این منطقه بتوانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند. نکته مثبت آن منظره زیبای شهر به خصوص برج خلیفه در هنگام غروب خورشید خواهد بود. چراکه این باشگاه دقیقا در راستای برج قرار دارد و تماشای آن از دور واقعا زیباست. 

بخوانید: محله الفهیدی دبی؛ سفری به دبی قدیم

فروشگاه و مراکز خرید دبی هیلز

در فروشگاه‌ها و مراکز خرید دبی هیلز، بیشتر برندهای معتبر و معروف دنیا دارای شعبه هستند. در واقع، خیلی‌ها شاید این منطقه را به واسطه مرکز خرید بزرگ آن بشناسند. این مکان با داشتن 650 فروشگاه مختلف از برندهای متنوع است، تمام نیازهای افراد را برآورده می‌کند. برخی از آنها عبارتند از:

دایسو ژاپن: نمادی از تنوع در خرید، دایسو یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های این منطقه است، جایی که می‌توانید از پوشاک گرفته تا وسایل آشپزخانه و لوازم التحریر، همه چیز را پیدا کنید.

فلایینگ تایگر کپنهاگ: با شعار “زندگی ثروتمندانه به هزینه‌های گزاف نیاز ندارد”، این برند دانمارکی نوآور، محصولات متمایز و متنوعی را ارائه می‌دهد که از آشپزخانه گرفته تا لوازم اداری را شامل می‌شود.

هاوایاناس: برای یافتن دمپایی‌های رنگارنگ و سبک‌های متفاوت که زیبایی‌های برزیلی را به نمایش می‌گذارند، Havaianas مقصدی ایده‌آل است.

هایپر مارکت ژآنت: این هایپرمارکت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در امارات است که امکان خرید همه چیز از مواد غذایی گرفته تا لوازم الکترونیکی را زیر یک سقف فراهم می‌آورد.

مارکس و اسپنسر: این شعبه جدید در دبی هیلز مال، تمام اقلام محبوب M&S را در کنار یک تالار غذای دلچسب و کافه‌ای دنج ارائه می‌دهد، جایی که می‌توانید لحظه‌ای توقف کرده و از یک کوپا انگلیسی لذت ببرید.

بخوانید: منطقه بر دبی؛ معرفی موقعیت، جاذبه‌ها و امکانات

رستوران ها و کافه های دبی هیلز

دبی هیلز

رستوران‌ها و کافه های زیادی در دبی هیلز وجود دارد که باید بگوییم بیشتر آن‌ها در مرکز خرید این منطقه قرار گرفته‌اند. به طوری که هر زمان از گشت و گذار، خرید و تماشای ویترین‌ها خسته شدید یا هوس غذای خاصی کردید، می‌توانید به یکی از این رستوران‌های خوشمزه بروید. 

در مجموع بیش از 60 کافه و رستوران در این منطقه وجود دارند که طیف متنوعی از انواع غذاهای مختلف را سرو می‌کنند. غذای ژاپنی، محلی، هندی، ترکی، ایتالیایی، یونانی، فست فود و هر چیزی که هوس کنید مناسب همه ذائقه‌ها در اینجا فراهم است. حتی فست فودها نیز از برندهای معروف مک دونالد و کی اف سی هستند که غذاهای خود را با هزینه‌ای مقرون به صرفه عرضه می‌کنند. 

بخوانید: بهترین زمان سفر به دبی؛ تصمیم گیری سخت یا آسان

امکانات رفاهی و تفریحی دبی هیلز

همان‌طور که ساختمان‌ها و مجموعه ورزشی و مراکز خرید در دبی هیلز به بهترین شکل ایجاد شده، امکانات تفریحی متناسب نیز برای این منطقه در نظر گرفته شده است. شرکت اعمار به عنوان سازنده و اجرا کننده این منطقه در کنار زیرسازهای ایجاد شده، امکانات تفریحی را ایجاد کردند تا خانواده‌ها، افراد جوان و کلا هر قشری بتوانند اوقات خوش و راحتی را در این منطقه سپری کنند. از ورزشگاه‌ها، رستوران‌ها و مرکز خرید که بگذریم، وجود سینماها با تکنولوژی‌های جدید، منطقه مخصوص بازی برای کودکان، آکادمی بزرگ تنیس، باشگاه و ترن مخصوص از جمله این امکانات رفاهی هستند. 

بخوانید: راهنمای خرید سوغات دبی: گنجینه‌هایی که نباید در سفرتان از دست بدهید

مزایای خرید املاک دبی هیلز

Dubai Hills Real Estate

نگاهی به مزایای املاک دبی هیلز و معایب بالقوه می‌تواند به ساکنان آینده‌نگر، ایده بهتری درباره زندگی در این منطقه بدهد.

با در نظر گرفتن مزایای بسیار، زندگی در دبی هیلز استیت به نظر یک رویا می‌رسد. این منطقه به دلیل امکانات رفاهی مناسب برای خانواده و استانداردهای بین المللی ساخت و ساز، خریداران و مستاجران بسیاری را به خود جذب می‌کند. کسانی که قصد مهاجرت به اینجا را دارند می‌توانند به برخی از مزایای اصلی زندگی در این منطقه را در نظر بگیرند. مزایایی مانند: 

موقعیت مرکزی

انجمن گلف که به آن دبی هیلز نیز گفته می‌شود، نزدیک به البرشا و القوز در یک منطقه بسیار خوب واقع شده است. همچنین این منطقه به راحتی به مرکز شهر، دبی مارینا و امارات هیلز دسترسی دارد که یک ویژگی مثبت برای آن محسوب می‌شود. 

از طرفی مکان‌های اصلی شهر در فاصله کوتاهی از این منطقه قرار دارند. در واقع، ساکنان دبی هیلز استیت می‌توانند از جاده الخیل و جاده امارات برای رسیدن به مکان‌هایی مانند مارینا، مرکز شهر دبی و فرودگاه بین المللی دبی در عرض 20 تا 30 دقیقه استفاده کنند.

ساکنان اینجا همچنین از رفت و آمد آسان به مناطق تجاری اطراف مانند دهکده دانش دبی، شهر اینترنتی دبی و مدیا سیتی دبی به آسانی استفاده خواهند کرد. 

بخوانید: غذاهای خیابانی دبی؛ چی رو کجا بخورید؟

ساکت و آرام

دبی هیلز

با وجود داشتن موقعیت نسبتا مرکزی در شهر، یکی از بزرگ‌ترین مزایای املاک دبی هیلز این است که منطقه‌ای آرام و ساکت است. ساکنان می‌توانند از زندگی آرام بدون دوری از مرکز شهر و شلوغی آن داشته باشند و لذت ببرند.

بخوانید: کشف هیجان انگیزترین سواری‌ها در موشن گیت دبی؛ راهنمای کامل 2024

امکانات مناسب خانواده

یکی از جذابیت‌های غیرقابل انکار زندگی در دبی هیلز، ویژگی‌های خانواده پسند آن است. شما می‌توانید از میان طیف وسیعی از خانه‌های شهری و ویلا در جوامع دروازه‌دار منحصر به فرد با باغ‌های مجلل و مناطق سبز باز انتخاب کنید. ویلاهایی که امکانات لازم برای خانواده را به خوبی فراهم کرده‌اند. 

فراوانی پارک‌ها و فضاهای باز نیز از یک طرف تضمین می‌کند که کودکان می‌توانند بهترین استفاده را از زمان بازی خود ببرند، در حالی که بزرگسالان می‌توانند از پیاده‌روی و دویدن در هوای تازه لذت ببرند.

از طرف دیگر مرکز خرید این منطقه سرگرمی‌های خانوادگی فراوان و گزینه‌های خرید عالی را ارائه می‌دهد. امکاناتی مانند سوپرمارکت‌ها و مدارس نیز در همین نزدیکی قرار دارند. آکادمی جهانی GEMS، مدرسه هزاره جدید GEMS و چندین موسسه آموزشی دیگر در نزدیکی این منطقه ایجاد شده‌اند تا والدین دغدغه تحصیل فرزندان خود را نداشته باشند.

بیمارستان کینگز کالج در نزدیکی ورودی املاک هیلز عمار دبی بهترین خدمات درمانی را ارائه می‌دهد.

البته تاج جواهر املاک هیلز، باشگاه گلف است. زمین قهرمان 18 سوراخ باشگاه گلف مساحت 1.2 میلیون متر مربع را در بر می‌گیرد. این هتل دارای یک مرکز تمرین نورگیر، یک محدوده رانندگی، یک محوطه قرار دادن، یک آکادمی گلف و چند غذاخوری است.

تور ارزان دبی را با سه کلیک رزرو کنید!

حیوانات خانگی پسند

Pet friendly

در نهایت، صاحبان حیوانات خانگی خوشحال خواهند شد که بدانند املاک این منطقه افزوده شده به لیست مناطق دوستدار حیوانات خانگی در دبی است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد حیوانات را تا زمانی که آن‌ها را برای اهداف تجاری پرورش نمی‌دهید، نگهداری کنید.

این‌ها برخی از مزایای اصلی زندگی در دبی هیلز استیت است. حالا بیایید به برخی از مواردی که قبل از نقل مکان به این منطقه باید در نظر گرفته شود، برویم.

معایب زندگی در دبی هیلز استیت

در حالی که مزایای زیادی از زندگی در دبی هیلز استیت وجود دارد، چند جنبه وجود دارد که ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد. به برخی از چالش‌های املاک این محله نگاهی بیندازید تا به خوبی مطلع شوید.

بخوانید: موزه آینده دبی؛ سفری شگفت انگیز و باورنکردنی به دل آینده

ساخت و ساز در حال انجام

Construction in Dubai Hills

از آنجایی که املاک دبی هیلز هنوز در مرحله توسعه است، ساخت و ساز در این منطقه ادامه دارد. برخی از ساکنان ممکن است در این مورد نگران و ناراحت باشند. با این حال، اکثر سایت‌های ساخت و ساز به طور کلی دور از ویلاهای مسکونی و خانه های شهری هستند.

کمبود حمل و نقل عمومی

دبی هیلز در حال حاضر فاقد امکانات حمل و نقل عمومی است. با این حال، انتظار می‌رود با توسعه بیشتر این منطقه، این موضوع تغییر کند. تا آن زمان، ساکنان می‌توانند از امکانات مترو و اتوبوس در جامعه نزدیک البرشا استفاده کنند.

رزرو هتل های 5 ستاره دبی با سه کلیک ممکنه!

کلام آخر

به این ترتیب لیست ما از مزایا و معایب زندگی در دبی هیلز استیت و ویژگی‌ها و خصوصیات آن به پایان می‌رسد.

به طور کلی، این منطقه یک گزینه جذاب برای خریداران خانه، سرمایه گذاران ملک و مستاجرین علاقه‌مند به یکی از گرم‌ترین مناطق مسکونی دبی است. در دسترس بودن امکانات رفاهی مانند مراکز خرید، سینماها، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها به شما امکان می‌دهد تا یک سبک زندگی پویا را داشته باشید. در عین حال، نزدیکی به سایر مناطق مسکونی مانند البرشا، گزینه‌های آموزشی و مراقبت‌های بهداشتی را برای ساکنان املاک دبی هیلز را راحت می‌کند. 

سوالات متداول

آیا دبی هیلز مال امکانات تفریحی دارد؟

بله، دبی هیلز مال امکانات تفریحی متنوعی از جمله سینما، فضای سبز و رستوران‌ها را ارائه می‌دهد.

آیا در دبی هیلز مکان‌هایی برای اقامت وجود دارد؟

بله، دبی هیلز میزبان چندین هتل لوکس و آپارتمان‌های مسکونی برای اقامت است.

دبی هیلز مال چه نوع فروشگاه‌هایی دارد؟

دبی هیلز مال دارای فروشگاه‌های برندهای بین‌المللی، بوتیک‌های لوکس، فروشگاه‌های تکنولوژی و سوپرمارکت است.

امکانات تفریحی دبی هیلز چیست؟

دبی هیلز مال با امکانات تفریحی فراوانی مانند سینماهای مدرن، مراکز بازی و سرگرمی برای کودکان، فضاهای سبز و پارک‌های طبیعی، زمین‌های گلف و مراکز ورزشی مجهز، تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید و تفریح را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

دبی هیلز چه ویژگی‌هایی دارد؟

دبی هیلز، منطقه‌ای بی‌نظیر و لوکس در قلب دبی است که ترکیبی از زندگی مدرن و آرامش طبیعت را ارائه می‌دهد. این منطقه شامل مجموعه‌ای از خانه‌های مسکونی باشکوه، پارک‌های سرسبز، مراکز خرید لوکس، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، هتل‌های پنج ستاره و امکانات رفاهی و تفریحی فراوان است.

نظرات کاربران