Lamar Beach, Dubai

ساحل لامر دبی؛ راهنمای ساحل درخشان دبی

ساحل لامر دبی یکی از سواحل بی‌نظیر این شهر است که در منطقه‌ی باشکوه جمیرا واقع شده است. همانند دیگر سواحل، لامر نیز از مقصدی خیره کننده برای استراحت و فعالیت‌های آبی است. چون مملو از درختان نخل، آثار هنری و نقاشی‌های دیواری به همراه رستوران، فضای استراحت و حتی مکان‌هایی برای خرید کردن است. وقتی به این ساحل می‌روید می‌توانید یک روز کامل را بدون خستگی یا حتی اینکه حوصله‌تان سر برود، سپری کنید. 

رزرو تور دبی

چیزهای زیادی برای لذت بردن در لامر وجود دارد که شما را شگفت‌زده می‌کند. جذابیت این مکان خیره‌کننده است. اگر می‌خواهید با عزیزان خود از بودن در دبی لذت ببرید، ساحل لامر دبی بهترین نقطه برای شماست.

تور دبی را رزرو کنید و لحظاتی آرام، مهیج و فراموش‌نشدنی را در این ساحل بسیار زیبا بگذرانید.

درباره ساحل لامر دبی

Lamar Beach, Dubai

ساحل لامر دبی (La Mer Dubai) یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که در منطقه جمیرا 1 واقع شده و در سراسر دریا امتداد دارد. همین ویژگی باعث شده تا منظره‌ای فوق‌العاده از دریای زیبای خلیج‌فارس و خط افق شهر دبی را در جلوی چشمانتان قرار دهد. اگر برای یک روز پر از آرامش برنامه‌ریزی می‌کنید، به ساحل لامر بروید و از آفتاب لذت ببرید، روی شن‌های طلایی دراز بکشید یا روی یک بانوج تاب بخورید.

اگر عاشق هنر هستید، مطمئناً متوجه خواهید شد گرافیتی و نقاشی‌های دیواری به زیبایی طراحی مینیمالیستی و مدرن را با هم ترکیب کرده‌اند و لذتی را برای چشمان شما به ارمغان می‌آورند. در اینجا خیلی به طراحی و خاص بودن اهمیت داده شده، به غیر از دیوارهای گرافیتی، پیاده‌روها نیز از جنس چوب طراحی شده‌اند که با درختان نخل در اطرافشان، فضایی رویایی را به وجود آورده‌اند. هر چند که وجود رستوران‌ها، فروشگاه‌های خرید، کافه‌ها و حتی بستنی‌فروشی‌های رنگارنگ به جذابیت آن افزوده است. 

همچنین یک پارک آبی در کنار ساحل به نام «پارک آبی لاگونا» وجود دارد که برای کودکان و حتی بزرگسالان ایده‌آل است. این پارک با داشتن امواج مصنوعی و سواری در آب، هیجان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. 

با این همه تجربه جدید، شما قطعا از رفتن به ساحل لامر دبی پشیمان نخواهید شد. 

چگونه به ساحل لامر دبی برسیم؟

اگر نمی‌دانید چگونه به لامر دبی بروید، ما پاسخ لازم را برای شما داریم. همان‌طور که قبلا ذکر کردیم La Mer در منطقه جمیرا 1 در دبی واقع شده است، در میان مروارید جمیرا و خلیج جمیرا. رسیدن به ساحل راحت و آسان است. برای رسیدن به این مقصد می‌توانید از ماشین یا اتوبوس استفاده کنید. به عبارتی دیگر…

رفتن به ساحل لامر با ماشین

Car in Dubai

اگر از منطقه مرکز شهر به ساحل می‌آیید، به سادگی به سمت شمال غرب به سمت خیابان الصفا و خیابان 77B بروید. 

اگر هم به سمت منطقه جمیرا در امتداد سمت جبل علی رانندگی می‌کنید، باید از کنار کانال دبی و مرکز خرید مرکاتو بگذرید و در اطراف باغ وحش قدیمی دبی به چپ بپیچید. 

اگر در امتداد مسیر رشیدیه رانندگی می‌کنید، قبل از اینکه به سمت راست بپیچید تا به لامر دبی برسید، از موزه اتحاد و مسجد جمیرا عبور کنید. پارکینگ La Mer Dubai شامل پارکینگ در فضای باز و زیرزمینی است که در این مکان حدود 20 درهم هزینه دارد. 

رفتن به ساحل لامر با اتوبوس

اگر قصد دارید با اتوبوس به ساحل بروید، اتوبوس‌های RTA در دسترس هستند که در Beach Center ، Century Plaza 1 و 2 و همچنین مرکز جمیرا توقف می‌کنند. 

همچنین اگر در هر یک از هتل‌هایی مانند Fairmont، Dusit Thani، The H Hotel، Emirates Grand، Sheraton Grand یا Downtown اقامت دارید، اتوبوس‌های شاتل به شما پیشنهاد می‌شود که شما را در ساحل لامر دبی پیاده می‌کنند.

رفت و آمد به این ساحل بسیار آسان است، به‌ویژه اگر هتلتان هم در نزدیکی ساحل لامر قرار گرفته باشد. برای رزرو هتل در دبی، سه کلیک همراه شماست.

طراحی و فضای ساحل لامر دبی

Design and atmosphere of Lamar Beach, Dubai

طراحی و فضای ساحل لامر دبی واقعا تحسین‌برانگیز است و شما به محض ورود متوجه این موضوع خواهید شد. نام ساحل “La Mer” نشان‌دهنده شهرهای آرام فرانسه در کنار ساحل است. ساحل با پیاده‌روی‌های پهن چوبی تزئین شده و درختان نخل زیبا با نورهای ریسمانی در بالای کلبه‌های زیبای ساحلی رنگارنگ پاستلی می‌رقصند.

تخته‌های موج‌سواری و قایق‌های شکسته و خراب در شن‌ها، لنگرهای زنگ‌زده، بشکه‌ها. طناب‌ها و چوب‌های متحرک همراه با تابلوهای راهنما به زیبایی مکان می‌افزایند. ناگفته نماند که بانوج‌هایی (ننو یا همان گهواره‌های آویزان) که گهگاه با نسیم تکان می‌خورند، حال و هوای آرامی به مکان اضافه کنید. 

به عبارتی دیگر، پارک آبی لامر از منطقه‌ای رنگارنگ در آرژانتین به نام La Boca الهام گرفته شده است. این ساحل شهری، همراه با آب فیروزه‌ای، شن‌های طلایی و فضایی سرزنده، قطعاً توجه زیادی به ثبت جزئیات کرده و تا حد زیادی هم موفق بوده است. همین طراحی ساحل لامر دبی را به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها از نظر توریست‌ها تبدیل کرده است. 

هنگام بازدید از ساحل لامر دبی چه انتظاری باید داشت؟

ساحل ماسه‌ای لامر دبی که یک مرکز تفریحی و سرگرمی درجه یک است که از بیش از 130 فروشگاه، بستنی‌فروشی، کافه و بار تشکیل شده است. بسیاری از رستوران‌های دارای مجوز در ساحل وجود دارند که همیشه آماده سرو غذاهای لذیذ هستند. فعالیت‌های ساحلی و پارک آبی لاگونا از مهم‌ترین جاذبه های La Mer هستند. هزینه ورودی لامر دبی مطلقاً چیزی نیست، به این معنی که لذت بردن از ساحل رایگان است، اما در صورت تمایل می‌توانید امکانات ورزش‌های آبی و بخش‌هایی از ساحل را اجاره کنید. اگر عاشق زندگی شبانه هستید، لا مر دبی در شب نیز مکانی عالی برای وقت گذرانی خواهد بود.

رستوران‌های ساحل لامر دبی

Amorino Gelato Café

رستوران‌های کلاسیک زیادی در این ساحل باز هستند که غذاهای خوشمزه مختلفی را برای شما سرو کرده و ذائقه‌های شما را با طعم‌های خوشمزه زنده می‌کنند. بیایید نگاهی به رستوران‌های ساحل لامر دبی بیندازیم که باید حتما یکی را امتحان کنید. 

 رستوران Amorino Gelato Café

اگر علاقه شیرینی‌جات دارید، این مکان مناسب شماست. این کافه مختص سرو غذاهای شیرین است که میل شما به شکر را سیر می‌کند. تمام غذاهای اینجا از محصولات ارگانیک تهیه شده‌اند تا بدون نگرانی از غذاهای خود لذت ببرید.

رستوران Bare Burger

این همبرگر در ساحل لامر بر تهیه همبرگرهای ارگانیک برای گردشگران در ساحل تمرکز دارد. همبرگرهای آماده شده کاملاً عاری از هر نوع مواد نگهدارنده یا افزودنی هستند، اما حتی در غیاب تمام این مواد دیگر، طعم همبرگر به همان اندازه خوب است.

رستوران Levee Café and Lounge

Levee Café and Lounge

این کافه فضای استراحتی شیک در ساحل دارد. به این معنی که فضای شیک این مکان به طور خودکار شما را در حالت آرامش قرار می‌دهد. در کافه Levee قهوه بنوشید و در حالی که در حال استراحت هستید از مناظر جلوی چشمان خود لذت ببرید.

رستوران Makan

این رستوران دیگری است که غذاهای خوش طعم خاورمیانه را در بشقاب شما می‌آورد. تمام غذاهایی که سرو می‌شود، اصیل و کاملاً خوشمزه هستند و قطعاً پس از گذراندن یک روز مجلل در ساحل لامر دبی، خستگی را از تنتان بیرون می‌کنند. 

مکان های خرید در ساحل لامر دبی

گفتیم منطقه ساحلی لامر دبی دارای رستوران‌ها و کافه‌های درجه یکی است، نکته جالب اینکه اگر در این ساحل، قصد خرید داشته باشید هم می‌توانید به مراکز خرید دبی سر بزنید و هم خود ساحل لامر دبی دارای زنجیره‌های از فروشگاه‌ها است که تا زمانی که در این منطقه هستید، می‌توانند کاملا نیاز شما را برطرف کنند. بیایید نگاهی به مغازه‌های لامر بیندازیم.

فروشگاه L’Aqua

L’Aqua

این یک برند بین‌المللی لباس شنا است که لباس شنا را برای تمام افراد از کودک تا بزرگسال ارائه می‌دهد. اگر به دنبال لباس شنای راحت و متناسب با اندام خود هستید، L’ Aqua جای شماست.

فروشگاه I Sea

 I Sea مکانی است که به شما عینک‌های جذاب و شیک ارائه می‌کند تا از چشمان شما در برابر نور خورشید محافظت کند و همچنین یک استایل متفاوت ارائه خواهد کرد. این طیف محصولات برند دارای فریم، عینک آفتابی و لنزهای تماسی با کیفیت عالی است که از آخرین فناوری استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید برای آزمایش چشم تخصصی مراجعه کنید.

فروشگاه Beach Bunny

یکی‌دیگر از برندهای لباس شنا، بیچ بانی، یک برند پوشاک تفریحی برای بانوان است. طرح‌های این لباس‌های شنا از بقیه متمایز هستند و ظاهری زیبا به شما می‌بخشند. اگر می‌خواهید یک ظاهر جسورانه داشته باشید، این برند لباس ساحلی برای شماست.

مکان های دیدنی در ساحل لامر دبی

در ساحل لامر یک سری مکان دیدنی وجود دارد که باید حتما از آن‌ها دیدن کنید. 

پارک آبی لاگونا (Laguna Water Park)

Laguna Water Park

این پارک آبی در دبی براساس یک روستای رنگارنگ آرژانتینی به نام La Boca طراحی شده است و یک فعالیت عالی برای کودکان است. این پارک مملو از 5 سرسره آبی است که سواری هیجان‌انگیزی را برای بچه‌ها به وجود می‌آورد. همچنین یک قایق سواری خانوادگی و یک پد آب پاش برای تفریح داراست که هیجان بالایی دارد. می‌توانید هنگام حضور در پارک آبی در Cabanas استراحت کنید یا با Wave OZ 180 Flowrider از تجربه موج‌سواری لذت ببرید. در کل، این پارک آبی ساحل لامر دبی مکانی عالی برای گذراندن اوقات خوشی با خانواده یا دوستانتان است.

منطقه بازی Hawa Hawa

Hawa Hawa یک مکان سرگرم‌کننده برای کودکان و حتی کودکان نوپا است. این یک زمین بازی بادی است که در آن کودکان شما می‌توانند روز خود را در دو تپه شنی با طراحی منحصر‌به‌فرد و هفت قله، لذت ببرند.

زمان بندی ساحل لامر چگونه است؟

Lamar Beach

ساحل لامر از ساعت 10 صبح تا 10 شب از یکشنبه تا چهارشنبه و از ساعت 10 صبح تا 12 صبح از پنجشنبه تا شنبه باز است، اما شما فقط تا غروب آفتاب مجاز به شنا هستید. پس از این ساعت، دیگر امکانات مانند فروشگاه‌ها، اسپا و کافه‌ها و رستوران‌های لامر باز هستند، اما شنا در ساحل یا استراحت روی تخت‌های آفتاب‌گیر امکان‌پذیر نخواهد بود. بیشتر مردم حدود ساعت 6:30 بعد از ظهر فعالیت‌های خود را در ساحل لامر به پایان می‌رسانند.

اجاره تخت و حوله در ساحل لامر به چه صورت است؟

قیمت یک تخت آفتابی در حدود 60 درهم است، در حالی که قیمت تخت‌های آفتاب‌گیر بسته‌ای 100 درهم است. این مورد شامل یک تخت آفتابی، یک حوله و یک چتر است. شما همچنین می‌توانید پس از واریز هزینه اجاره 50 درهم، حوله اضافی را به مبلغ 20 درهم کرایه کنید که پس از بازگرداندن حوله‌ها بازپرداخت می‌شود.

ورزش های آبی و هزینه های آن در ساحل لامر

ورزش‌های آبی توسط First Yacht در ساحل لامر ارائه می‌شود و یک ماجراجویی فوق‌العاده مهیج است. اگر حساس هستید، می‌توایند با پاشیدن آب روی همدیگر از بودن در ساحل لذت ببرید. اما اگر کمی آدرنالین می‌خواهید، از میان دونات سواری، فلای بورد، موج سواری، قایق سواری با پارو، دوچرخه‌سواری در آب، کایاک سواری، جت اسکی یا پارو سواری ایستاده انتخاب کنید. افراد در هر سنی از کودکان گرفته تا افراد مسن می‌توانند از این ورزش‌های آبی در ساحل لامر دبی لذت ببرند. 

هزینه های ورزش های آبی

پدالو (غیر موتوری): 110 درهم برای 30 دقیقه و 160 درهم برای یک ساعت

Lamar beach water sports

کایاک (غیر موتوری): 65 درهم برای 30 دقیقه و 110 درهم برای یک ساعت

دوچرخه واتر استپ (غیر موتوری): 85 درهم برای 30 دقیقه و 130 درهم برای یک ساعت

بادی (غیر موتوری): 35 درهم برای 30 دقیقه و 55 درهم برای یک ساعت

جت اسکی (موتوری)، حداکثر دو نفر: 195 درهم برای 15 دقیقه، 350 درهم برای 30 دقیقه و 580 درهم برای یک ساعت

تور جت اسکی (موتوری): 810 درهم به مدت 1 ساعت و 30 دقیقه (از 09:30 صبح تا 11:00 صبح)، 670 درهم برای یک ساعت (از ساعت 11:20 صبح تا 12:20 بعد از ظهر)، 590 درهم برای 50 دقیقه (از ساعت 13:00 تا 13:50 و از ساعت 14:20 تا 3:10 بعد از ظهر)

فلای بورد (موتوری): 390 درهم به مدت 30 دقیقه، شامل یک جلسه توجیهی 10 دقیقه‌ای و یک جلسه تمرینی 20 دقیقه‌ای

امکانات ساحل لامر دبی

این ساحل دارای امکانات زیر نیز است:

  • رختکن
  • نمازخانه 
  • پارکینگ 
  • جعبه‌های شارژ موبایل
  • مرکز اطلاعات 
  • صرافی 
  • دستگاه‌های خودپرداز
  • مکان‌یاب خودرو 
  • کارواش
  • اتوبوس‌های شاتل رایگان
  • ایستگاه پلیس هوشمند
  • قطار EZ و تاکسی EZ
  • وای فای

هر آنچه باید در مورد ساحل ماورایی دبی بدانید، گفتیم

اگر کسی هستید که از یک غذای گران‌قیمت در ساحل، خرید در کنار ساحل یا صرفاً تفریح لذت می‌برید، از ساحل لامر دبی، دیدن کنید. پس برای سفر به دبی برنامه‌ریزی کنید، در این ساحل قدم بزنید و حال و هوای آرامش بخشی را برای خودتان و عزیزانتان به وجود آورید. 

مقصد مملو از رستوران‌ها و کافه‌های متعدد است. برخی از بهترین‌ها عبارت‌اند از: رستوران آغاتی، رستوران و کافه ال شورفس، آپرونا اند همرز، آمورینو، کچ22، آرژانتین گریل و فالا

با خرید بلیط هواپیما دبی، بازدید از این ساحل لوکس و فوق‌العاده را از دست ندهید.

نظرات کاربران