Mercato Dubai Mall
8 اسفند 1401
دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی| از فروشگاه‌ها تا رستوران‌و امکانات

دبی بهشتی وصف‌نشدنی برای کسانی است که عاشق خریدکردن هستند. هر چند که مراکز خرید دبی این روزها فقط برای خرید نیستند و با سرگرمی‌ها و خصوصیات خاصی که دارند به محلی برای وقت‌گذرانی و گشت‌وگذار هم تبدیل شدند. مرکز خرید مرکاتو دبی هم جزو همین مکان‌های دیدنی و جذاب است که با طراحی خاص سبک ایتالیایی و بیش از 130 فروشگاه، سینما، رستوران، کافه و غیره در لیست محبوب‌ترین جاذبه‌های دبی قرار گرفته‌است. یادتان نرود که حداقل نصف روز را به Mercato تا یک تجربه لذت‌بخش از خرید داشته باشید.

رزرو تور دبی

همین حالا تور دبی با سه کلیک را رزرو کنید!

به مرکز خرید مرکاتو دبی برویم! 

Mercato Dubai Mall

امروز شما را به یک تور دلپذیر در یکی از معروف‌ترین مراکز خرید دبی، مرکاتو دبی مال (Mercato Shopping Mall)، می‌بریم. وقتی به مرکاتو قدم می‌گذارید، از دنیایی با فرهنگ عرب به سمت ایتالیا پرتاب می‌شوید. چون طراحی این مرکز خرید توسط معمار دانیل مورلی (استاد هنر و متخصص تاریخ دوره رنساس) دقیقا به سبک دوره رنسانس این کشور انجام گرفته است. پس بی‌دلیل نیست که اغلب بازدیدکنندگان حال‌وهوای مرکاتو را با ونیز و دیگر شهرهای ایتالیا مقایسه می‌کنند. 

ساختمان مرکز خرید مرکاتو دبی در چندین طبقه احداث شده و نماهای داخلی و بیرونی آن شبیه به ساختمان‌های ایتالیایی است. اما ویژگی خاص آن سقف این پاساژ است که به شکل طاق و کاملا از شیشه ساخته شده تا با ورود نور طبیعی خورشید به سراسر مرکز خرید، حس شادابی و تازگی به خریداران بدهد. از طرفی در میان حیاط بزرگ وسط مرکز خرید نیز درخت کاشته شده و با فانوس‌‌هایی که شبیه به چراغ‌های خیابان هستند به این فضا حس زندگی بخشیده‌اند.

Mercato Mall Dubai در سال 2002 افتتاح شد و مساحتی بالغ بر 197 هزار متر مربع را پوشش می‌دهد، اگرچه Mercato Mall از نظر اندازه بزرگ نیست. بااین‌حال، سقف بزرگ شیشه‌ای و حیاز مرکزی بزرگ آن، فرصت لذت بردن از غذا و نوشیدنی را در حین استراحت از خرید فراهم می‌کند.

در رستوران های مرکز خرید Mercato از غذاخوردن لذت ببرید

علاوه بر کیوسک‌های مخصوص بستنی و شیرینی، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در مرکز خرید مرکاتو دبی وجود دارد که می‌توانید هنگامی که از خرید خسته و گرسنه شدید، دلی از عزا درآورید. اینجا هر نوع غذایی که دلتان بخواهد پیدا می‌شود از دسر گرفته تا غذاهای محلی، پیتزا و حتی یک فنجان قهوه تازه. 

کافه‌های مرکاتو

در یکی از کافه‌های جذاب Mercato از یک قهوه خوش‌طعم یا یک میان‌وعده خوشمزه لذت ببرید.

  • چایخانه عربی: طبقه اول
  • کافه Slab: طبقه همکف
  • کافه دانکین (DUNKIN): طبقه اول
  • کافه PAUL: طبقه همکف
  • استارباکس: طبقه همکف
  • کافه Yalla Karak: طبقه اول

رستوران‌های مرکاتو

از غذاهای ارگانیک گرفته تا غذاهای دلچسب و خوشمزه، همه رستوران‌های مرکاتو نیازهای مشتریان خود را با هر نوع ذائقه‌ای برآورده می‌کنند. چایخانه عربی وکافه Slab و کافه PAUL از آن دست کافه‌هایی هستند که غذا هم می‌توان سفارش داد. بااین‌حال، برخی دیگر از رستوران‌های این مرکز خرید شامل:

Gazebo Restaurant
  • رستوران Gazebo: به تهیه و سرو غذاهای اصیل هندی اختصاص دارد و در آن می‌توانید کباب‌های آبدار، کاری‌های خوش عطر و دسرهای خوش طعم را امتحان کنید. طبقه اول
  • رستوران سوشی و گریل سامورایی: این رستوران به ارائه غذاهای مدرن ژاپنی محلی مشغول است. طبقه اول
  • رستوران Shake Shack: اینجا خانه همبرگر است. طبقه همکف

فست فودهای مرکاتو

از پیتزا و همبرگر گرفته تا غذاهای چینی و عربی، هم نوع فست فودی وجود دارد تا همه سلیقه‌ها راضی باشند. 

  • فست فود Hardee’s: فست فود زنجیره‌ای ایالات متحده که همه نوع ساندویچ، پیتزا و… را سرو می‌کند. طبقه اول
  • فست فود KFC: مرغ سوخاری کنتاکی با شهرت جهانی است که یک شعبه آن در مرکز خرید مرکاتو دبی واقع شده‌است. طبقه اول
  • فست فود مک دونالد: انواع منوی کامل مک دونالد شامل همبرگر، ساندویچ، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، سالاد، دسر و نوشیدنی را سرو می‌کند. 
  • پیتزا هات (Pizza Hut): اولین رستوران زنجیره‌ای بین‌المللی پیتزا را در این مرکز خرید پیدا می‌کنید که انواع پیتزاهای تازه و خوشمزه را در اختیارتان می‌گذارد. طبقه اول
  • فست فود Shamix: شامیکس یک غذای کاملاً جدید و خلاقانه است. در واقع همان غذاهای خیابانی با سبکی متفاوت است. مطمئن باشید طعم تند مناقیش، موساخان، فلافل، پیش غذای شرقی و غیره را فراموش نخواهید کرد! طبقه اول

بستنی و دسر مرکاتو

تشنگی خود را با آبمیوه‌های تازه و خوشمزه رفع کنید، بستنی‌های باکیفیت عالی بخورید یا خانواده‌تان را با کیک‌های خوشمزه سوپرایز کنید. انتخاب باشماست!

  • کوکی‌های بن(Ben’s Cookies): طعم‌های کلاسیک شیری، سفید، تیره، دوبل و سه‌گانه شکلات و طعم‌های کمی جسورانه‌تر مانند کره بادام‌زمینی، ماکادمیا، خرما و پرالین (کارامل) را در این مجموعه ارائه می‌شوند. طبقه اول
  • سینابون (Cinnabon): رایحه تازه دارچین در همه محصولات این مجموعه وجود دارد. رول‌های دارچینی بهتری هستند! طبقه اول
  • Crepe & Go: کرپ اند گو مکانی دنج است که آماده سرو طعمی بی‌نظیر از کرپ خانگی است که با شکلات دلخواه شما پر می‌شود. می‌توانید آن را با هم مخلوط کرده یا حتی میوه اضافه کنید. طبقه اول

مرکز خرید مرکاتو دبی و بخش جذاب خریدکردن

مرکاتو دبی مال فروشگاه‌های مختلفی از جمله لوکس‌ترین برندهای جهانی را در دل خود جای داده‌است. این فروشگاه‌ها شامل پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه و همچنین لوازم آرایشی، اکسسوری، عطر و لوازم خانگی هستند که در ادامه بیشتر آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

فروشگاه‌های لباس و کیف

H&M

H&M dubai

H&M با پوشاک و اکسسوری‌های بروز خود برای مردان، زنان و کودکان، به عنوان پرچمدار مد جهانی شناخته شده‌است. این یکی از فروشگاه‌های محبوب مرکاتو است که در آن می‌توانید کیف، کفش، لوازم آرایشی و لباس زیر بخرید.

مکان: طبقه همکف

GAP 

GAP لباس‌های ساده و راحت را به شما پیشنهاد می‌کند و استایلی مینیمال دارد. در این فروشگاه مد در مرکاتو مال، جین، ژاکت، ژاکت، لباس خواب، کت و شلوار استرچ، مد روز و البته با قیمتی معقول می‌توانید برای خودتان و عزیزانتان بخرید.

مکان: طبقه همکف

DIESEL 

درحالی‌که دیزل به خاطر لباس جین باکیفیت خود بسیار محبوب است، برند معروف بین‌المللی خود را در مرکاتو مال نیز لباس، کفش و اکسسوری مردانه، زنانه و کودکان را به فروش می‌رساند. دفعه بعد که از مرکز خرید Mercato بازدید کردید، مجموعه آن‌ها را انتخاب کنید.

 مکان: طبقه اول

سایر فروشگاه‌های مد محبوب عبارتند از:

  • Pull & Bear در طبقه همکف
  • ماسیمو دوتی در طبقه همکف
  • برشکا در طبقه همکف
  • برادران ساکور در طبقه همکف
  • Mango در طبقه همکف

فروشگاه اکسسوری  MERCATO MALL

طیف گسترده‌ای از اکسسوری‌های زیبا در فروشگاه‌های مرکز خرید مرکاتو دبی وجود دارد که نهایت زیبایی را به همراه دارند:  

ALDO

ALDO

شعبه مرکز خرید Aldo Mercato راه‌حلی یکجا برای خرید کیف، کیف پول، عینک آفتابی، روسری، کمربند، کش مو، جوراب و موارد دیگر با قیمت مناسب است.

مکان: طبقه همکف

داماس (DAMAS)

داماس یکی از برجسته‌ترین جواهرفروشی‌های دبی است. چه آویزهای ظریف طلا، النگو یا جواهرات الماس بخواهید و چه برندهای لوکس.

مکان: طبقه اول

پاندورا (PANDORA)

جدیدترین مجموعه اکسسوری و جواهرات را از محبوب‌ترین برند محبوب پاندورا خریداری کنید.

مکان: طبقه همکف

فروشگاه‌های دیگر عبارتند از:

  • نایک در طبقه اول
  • تپه های نقره ای در طبقه اول
  • IVY در طبقه اول
  • حماسات در طبقه اول

فروشگاه‌های کودکان در مرکز خرید مرکاتو

اگر به دنبال مغازه‌هایی برای خرید لباس و اکسسوری کودکان خود هستید، به این فروشگاه‌های دیدنی در مرکاتو مال سر بزنید.

کلیرز (CLAIRE’S)

CLAIRE’S

در Claire’s می‌توانید وسایلی برای بچه‌های کوچکتان پیدا کنید. از لباس‌های فانتزی گرفته تا فریم‌های زیبا و عینک‌های آفتابی، این فروشگاه چیزهای زیادی برای بچه‌های سه تا شش ساله دارد. برای گسترش تخیل کودک و کمک به او در کشف دنیای جدید نیز اسباب بازی‌های زیادی نیز وجود دارد.

مکان: طبقه همکف

MOTHERCARE

خود و فرزندتان را با لباس‌های زیبای Mothercare عروسکی ست کنید. صندلی‌های ماشین، ترولرهای بچه‌گانه، کفش‌ها و لباس‌های بارداری در این فروشگاه موجود است.

مکان: طبقه همکف

BIRDS N BEES

بی‌انتها، راحت و ظریف سه کلمه‌ای هستند که فروشگاه Birds n Bees در مرکز خرید مرکاتو دبی را تعریف می‌کنند. جدیدترین مجموعه لباس، ژاکت کش باف پشمی، دامن، لباس شنا، تاپ، رومپر، لباس خواب و لوازم جانبی مو (سشوار و…) را در این فروشگاه خواهید دید.

 مکان: طبقه اول

فروشگاه‌های دیگر عبارتند از:

  • بامبل بی در طبقه اول
  • عشق مامان در طبقه اول
  • Monsoon Childrenدر طبقه اول

فروشگاه‌های پت (حیوانات خانگی) در مرکاتو

در مرکز خرید مرکاتو می‌توانید انواع اسباب‌بازی‌ها و لباس را برای دوستان پشمالوی خود خریداری کنید.

PETPLUS

PETPLUS

Pets Plus تنها پت شاپ مرکز خرید مرکاتو است که می‌توانید لوازم مورد نیاز حیوان دوست‌داشتنی خود را از آن‌ها بخرید. 

مکان: لابی زیرزمین

فروشگاه‌های الکترونیک در مرکز خرید مرکاتو

انواع لوازم الکترونیکی، از تلفن همراه گرفته تا لوازم خانگی را از این فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی محبوب در مرکاتو مال خریداری کنید. اینجا از بهترین مکان‌های دبی برای خرید این وسایل است. 

ویرجین مگاستور (Virgin Megastore)

به دنبال بهترین فروشگاه برای خرید لوازم الکترونیکی در دبی هستید؟ اگر می‌خواهید ساعت، گوشی هوشمند، تبلت و لوازم جانبی رایانه بخرید، به فروشگاه Virgin Megastore در مرکز خرید Mercato Mall بروید.

 مکان: طبقه اول

ISTYLE

iSTYLE به عنوان یک فروشنده برتر و محبوب محصولات اپل فعالیت می‌کند. این معتبرترین فروشگاه زنجیره‌ای اپل در دبی است و طیف وسیعی از لوازم جانبی اپل را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. 

مکان: طبقه اول

فروشگاه‌های لوازم منزل و مبلمان در مرکز خرید مرکاتو

لوازم تزئینی و اکسسوری‌های منزل در تنوع کیفیت و برندهای مختلف در این مرکز خرید موجود هستند. 

CARAMEL & SUN

با لوازم تزئینی خانه کارامل اند سان، خانه خود را به خانه رویاهای خود تبدیل کنید. از طیف انحصاری محصولات لوازم خانگی آن‌ها مانند ملحفه، موکت، کوسن، لوستر، چراغ آویز، مبل، صندلی راحتی و بسیاری مبلمان دیگر خرید کنید.

 مکان: طبقه اول

تاولا (Tavola)

Tavola

با تاولا می‌توانید سبک خانه خود را بالا ببرید. این فروشگاه فوق‌العاده زیبا دارای ظروف آشپزی، ظروف غذاخوری، لوازم آشپزخانه و مبلمان فضای باز است.

مکان: طبقه همکف

خانه زارا (Zara Home)

زارا هوم دارای لحاف، روتختی، پتو، کوسن، آینه، لوازم حمام، عطر و لوازم آشپزخانه با بهترین کیفیت است. 

مکان: طبقه همکف

خدمات و امکانات مرکز خرید مرکاتو دبی

  • خدمات مالی و بانکی
  • اتاق مادر
  • خدمات کمک‌های اولیه برای افراد با نیازهای ویژه
  • سرویس کارواش
  • سالن پذیرایی زنانه و مردانه به صورت جداگانه
  • تلفن عمومی
  • نمازخانه
  • خدمات خیاطی و تعمیر لباس
  • کارگاه ساخت ساعت و کفش
  • سینما (Cines Vox)

چگونه به مرکز خرید مرکاتو در دبی برویم؟

Mercato Dubai

مرکز خرید مرکاتو دبی در جاده ساحلی جمیرا، نزدیک به مرکز شهر جمیرا واقع شده‌است. این مرکز خرید به راحتی با اتوبوس قابل دسترس است و می‌توانید به ایستگاه اتوبوس ال قوبایبا بروید تا سوار اتوبوس شده و در ایستگاه جمیرا پیاده شوید. لازم به ذکر است که استفاده از اتوبوس راحت‌تر شما را به مقصد می‌رساند. 

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه الغبیبه است که بعد از پیاده‌‍شدن با ماشین 15 دقیقه تا مرکز خرید فاصله دارد. همچنین یک ایستگاه اتوبوس و یک ایستگاه تاکسی در جلوی ورودی اصلی مرکز خرید قرارگرفته تا رفت‌وآمد را آسان‌تر کند. یادتان نرود پس از ورود به مرکز خرید به سمت میز خدمات مشتریان در طبقه همکف بروید تا نقشه فروشگاه برای گشتن آسان‌تر را در اختیار شما قرار دهد.

لذت گشت‌وگذار در مرکاتو مال را به پایان می‌رسانیم! 

در این مقاله در مورد مرکز خرید مرکاتو دبی و اطلاعات لازم درباره آن صحبت کردیم. شما را به رستوران‌ها و فروشگاه‌های متنوع و جذاب آن بردیم و از امکانات مرکاتو باخبرتان کردیم. فراموش نکنید که در هنگام رزرو بلیط هواپیما دبی و چیدن برنامه سفر این مرکز خرید را در لیست خودتان قرار دهید. 

سوالات متداول

فروشگاه MERCATO در کجا واقع شده‌است؟

مرکز خرید مرکاتو در جاده ساحلی جمیرا دبی قرار دارد.

زمان خرید مرکاتو مال دبی چه زمانی است؟

این مرکز خرید هفت روز در هفته و از ساعت 07:00 صبح تا 10:00 شب باز است. لطفاً توجه داشته باشید که این زمان‌ها ممکن است در تعطیلات رسمی متفاوت باشد.

نظرات کاربران