City Walk Dubai
18 مرداد 1402
دبی

سیتی واک دبی؛ تصویری جذاب و دوست داشتنی از دبی

سیتی واک دبی یکی از بهترین نقاط این شهر برای خرید، غذاخوری و سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده است. ما فهرستی از بهترین کارهایی که می‌توان در سیتی واک انجام داد را گردآوری کرده‌ایم تا لذت‌بخش‌ترین جنبه‌های این مقصد جذاب را از دست ندهید. اگر تابحال اسم این مکان جدید و شگفت‎انگیز در شهر جادویی دبی به گوشتان نخورده و دقیقا نمی‌دانید باید در آنجا چکار کنید یا اصلا چه چیزهایی در انتظارتان است، این قسمت از مقاله گردشگری سه کلیک را تا انتها دنبال کنید. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را با سه کلیک رزرو کنید !

لیست نهایی کارهایی که باید در سیتی واک دبی انجام دهید

City Walk Dubai

سیتی واک (City Walk Dubai) همان‌طور که از نامش پیداست، بهترین مکان برای یک تفریح عالی و پیاده‌روی شناخته می‌شود. این پروژه بزرگ توسط Meeras اجرا شد؛ یک مکان خانوادگی مناسب برای خرید، صرف غذا، تماشای فیلم و بازی در فضاهای داخلی و سرپوشیده است. ساده بگوییم چه بخواهید چیزی از یک فروشگاهای برند لوکس خرید کنید، یک قهوه خوشمزه در فضایی آرامش‌بخش بخورید، از یک بستنی بزرگ و دلچسب لذت ببرید یا فقط بخواهید در جنگل‌های بارانی قدم بزنید، سیتی واک همه این‌ها و موارد بسیار دیگر را برای شما دارد. پس نقشه سیتی واک دبی را بگیرید و این مقصد خیره کننده Meraas را کشف کنید. بیایید با لیست کارهای سرگرم کننده خود در سیتی واک دبی شروع کنیم.

هنر خیابانی را کاوش کنید

دوستداران هنر خیابانی با دیدن برخی از آثار خیره‌کننده هنر خیابانی در سیتی واک دبی شگفت‌زده خواهند شد. یکی از بهترین مکان‌ها برای یافتن هنرهای خیابانی خلاقانه در دبی، سیتی واک است که به عنوان بخشی از پروژه دیوارهای تزئینی این شهر شناخته می‌شود. برای ایجاد چنین اثرهای هنر از هنرمندانی مانند نیک واکر، بلک لو رات، رون، مگدا سایگ و آینه کمک گرفته شده است. تماشای آثار هنری زرق و برق‌دار یکی از کارهای رایگانی است که می توان در City Walk انجام داد. فراموش نکنید تا می‌توانید عکس یادگاری بگیرید و گالری تلفن همراه خود را پر کنید. 

در یک رویداد یا کنسرت در کوکاکولا آرنا شرکت کنید

Concert at Coca-Cola Arena

یکی از جدیدترین جاذبه‌های این منطقه، با افتتاح این مرکز تفریحی باشکوه معنایی کاملاً جدید پیدا کرده است. کوکا کولا آرنا بدون شک بهترین مکان برای کنسرت‌ها و رویدادهای مختلف در سیتی واک دبی است. ساختمان مدرن شیک و فضای داخلی چشمگیر محیطی عالی را برای لذت بردن از کنسرت با دوستان خود فراهم می‌کند.  کنسرت‌های زیادی که در این مکان برگزار می‌شود که برخی حتی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین خواننده‌های جهان هستند، بهترین فرصت برای لذت بردن از سفر به دبی خواهد بود. فقط از قبل سایت این مجموعه را چک کنید تا از برگزاری کنسرت‌ها مطلع شوید. 

تماشای فیلم در سینما راکسی

دوستداران فیلم می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه خود را در سینماهای راکسی تماشا کنند. این سینماهای بسیار مجهز و پیشرفته هستند و با آخرین تکنولوژی روز دنیا تجربه‌ای واقعی از تماشای فیلم را برای شما به وجود می‌آورند. از ما می‌شنوید، حتی اگر به سینما رفتن علاقه ندارید، این بار را حتما تجدید نظر کنید. 

در Roxy Cinemas، می‌توانید از بین سه گزینه مختلف صندلی انتخاب کنید. پلاتینیوم پلاس، گلد پلاس و سیلور پلاس. با این چند گزینه شما می‌توانید با هر بودجه‌ای به تماشای فیلم مورد علاقه‌تان بروید و لذت ببرید. 

اطلاعات مورد نیاز

  • هزینه سیلور پلاس (ردیف جلو): 36.75 درهم
  • هزینه گلد پلاس: 60 درهم
  • هزینه پلاتینیوم پلاس: 140 درهم
  • زمان: 10:00 صبح تا 02:00 بامداد
  • مکان: 43 Al Safa St City Walk، دبی
  • تماس: 800 7699

Hub Zero برای عاشقان بازی و گیم

Hub Zero

علاقه‌مندان به بازی و گیم باید سفر به Hub Zero را در لیست کارهای خود در سیتی واک دبی قرار دهند. Hub Zero یک مرکز بازی و سرگرمی در فضای داخلی 18000 متر مربع است. تکنسین‌های خبره از شرکت‌های برتر بازی در جهان کل این پروژه را برعهده داشته‌اند، بنابراین انتظار یک مکان خیلی خفن را داشته باشید. 

به عبارتی، غول‌های بازی مانند Capcom، Electronic Arts، Konami، Microsoft و Square Enix Space فعالیت‌ها و بازی‌های هیجان‌انگیزی را برای همه سنین در این مقصد بازی محبوب در دبی به ارمغان آورده‌اند. خلاصه بگوییم که هاب زیرو یک جاذبه اصلی برای تفریح و سرگرمی در سیتی واک است و مناطق بازی LAN با 70 ایستگاه برای گیمرهای حرفه‌ای و معمولی دارد. از سوی دیگر، پین بال، Pac-Man و Space Invaders برای کسانی که عاشق بازی‌های قدیمی هستند وجود دارد تا شما را به دوران بازی‌های کودکیتان ببرد. 

اطلاعات مورد نیاز

  • بازی The Void Ghost Buster (تک جلسه): 75 درهم
  • هزینه بازی‌های دیگر: قیمت ها از 100 درهم شروع می‌شود
  • مگا پاس (تمام روز): از 275 درهم به بعد
  • زمان: 02:00 الی 10:00 شب
  • مکان: 43 Al Safa St City Walk، دبی
  • تماس: 800 637227

جنگل‌های بارانی استوایی را در سیاره سبز سیتی واک دبی تجربه کنید

Tropical rainforests at Green Planet City Walk Dubai

سیاره سبز یکی از پارک‌های موضوعی خاص به شمار می‌آید که دقیقا مانند یک جنگل بارانی غول پیکر در دبی ساخته شده است. این جنگل بارانی سرپوشیده خانه بیش از 3000 گونه جانوری و گیاهی است. می‌توانید با مارها، طوطی‌های آمازون کوبایی، سنجاب‌ها، میمون‌ها و حتی تنبل‌ها از نزدیک آشنا شوید. درخت دست ساز 25 فوتی یکی از جاذبه‌های اصلی این مکان است.

قیمت بلیط سیاره سبز:

  • بلیت روزانه: 115 درهم (آنلاین با 99 درهم)
  • بسته تماشا و تعامل پرندگان 11:30 صبح: 299 درهم (آنلاین با 283 درهم)
  • بسته تماشا و تعامل با خزندگان در ساعت 12:30 بعد از ظهر: 299 درهم (آنلاین با 283 درهم)
  • بسته تماشا و تعامل با تنبل‌ها در ساعت 2:30 بعد از ظهر: 350 درهم (آنلاین با 334 درهم)
  • بسته دیداری Sugar Glider در ساعت 3:30 بعد از ظهر: 299 درهم (آنلاین با 283 درهم)

مکان: خیابان الصفا، سیتی واک دبی

تماس: +971-4-317-3999

Mattel Play Town ؛ مکانی فوق‌العاده عالی برای کودکان

Mattel Play Town

Mattel Play Town یکی از جاذبه‌های برتر برای کودکان نوپا در دبی است که در آن بارنی، توماس قطار، باب سازنده، باربی، سم آتش‌نشانی و آنجلینا بالرین از کودکان پذیرایی می‌کنند. البته این مکان فقط برای بازی و سرگرمی نیست و جنبه‌های آموزشی نیز در آن در نظر گرفته شده است. در واقع آموزش‌هایی مبتنی بر بازی که فکر بچه‌ها را درگیر می‌کند و باعث خلاقیت آن‌ها می‌شود. این آموزش‌ها برای تقویت مهارت‌های حسی و حرکتی طراحی شده‌اند و بسیار موثر هستند. 

بازدید از Mattel Play Town یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در City Walk Dubai برای کودکان انجام دهید. چندین فعالیت مفرح در این پارک موضوعی منحصربه‌فرد به بچه‌ها کمک می‌کند تا کار گروهی، معاشرت و یادگیری با شخصیت‌های Mattel مورد علاقه‌شان را فرا بگیرند.

اطلاعات مورد نیاز

  • پذیرش تمام روز: 125 درهم (آنلاین با 99 درهم)
  • پیک نیک با تجربه بارنی: 248 درهم برای یک کودک و والدین، 399 درهم برای یک خانواده چهار نفره
  • زمان: 09:00 صبح تا 08:00 شب
  • مکان: خیابان الصفا، سیتی واک دبی

از کجا در سیتی واک دبی خرید کنیم؟

خرید یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در سیتی واک دبی انجام داد. چون سیتی واک میزبان برندهای بین‌المللی مختلفی مانند رالف لورن، سواروفسکی، کوچ، کالین کلاین و مایکل کورس است. بگذارید تا بیشتر درباره آن‌ها توضیح دهیم. 

فروشگاه Calvin Klein 

Calvin Klein store

Calvin Klein فروشگاه پرچمدار (نمایندگی اصلی) خود را در اینجا در سیتی دبی دارد. این طراح مد پیشرو مجموعه عظیمی از لباس‌ها، کیف‌های دستی، اکسسوری، عطرها و کفش‌ها را برای مردان و زنان به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید خانه‌تان را با محصولات معروف Calvin Klein مانند ملافه‌های شیک، ظروف غذاخوری، لوازم حمام و فرش‌های این فروشگاه City Walk تزئین کنید.

اطلاعات مورد نیاز

  • زمان: 10:00 صبح تا 11:00 شب
  • مکان: خیابان الصفا، سیتی واک دبی
  • تماس: +971-56-509-0081

فروشگاه Sephora

صفورا (Sephora) یکی از فروشگاه‌های مطرح لوازم آرایش و عطر است که نیازی به معرفی ندارد. در فروشگاه آن شما محصولات زیبایی از برندهای آرایشی بین‌المللی بی شماری را خواهید دید که همگی زیر یک سقف هستند. فروشگاه Sephora UAE دارای لوازم آرایشی، عطر، لوازم آرایش، برنز کننده‌ها، کرم‌های پوست و موارد دیگر است.

اطلاعات مورد نیاز 

  • زمان: 10:00 صبح تا 11:00 شب
  • مکان: خیابان الصفا، سیتی واک 
  • تماس: +971-4-344-0794

فروشگاه سواروسکی 

Swarovski store

صنایع دستی دیدنی، طرح‌های بی‌نقص و سنگ‌های قیمتی خیره‌کننده، کاملاً معنای سواروسکی را توصیف می‌کنند. فروشگاه سواروسکی در سیتی واک دبی دارای جواهرات و ساعت‌های زیبای تزئین شده با کریستال‌ها و سنگ‌های قیمتی است. انواع جواهرات از جمله آویز، النگو، دستبند، انگشتر، گردنبند و گوشواره را در Swarovski، سیتی واک دریافت خواهید کرد.

اطلاعات مورد نیاز

  • زمان: 10:00 صبح تا 11:00 شب
  • مکان: خیابان الصفا، سیتی واک 
  • تماس: +971-4-385-6179

فروشگاه Bvlgari Il Cioccolato

اگر ایده‌های خلاقانه هدایایی و سوغاتی ندارید، به Bvlgari II Cioccolato در سیتی واک برویدمی‌توایند بهترین شکلات‌های دست ساز ایتالیایی را که توسط بولگاری ساخته شده‌اند، خریداری کنید یا هر چه که دلتان بخواهد. این فروشگاه یکی از مکان‌های پرزرق و برق و لوکس دبی به حساب می‌آید که نیازمند یک بودجه درست و حسابی هم هست. 

اطلاعات مورد نیاز

  • زمان: 10:00 صبح تا 11:00 شب
  • مکان: خیابان الصفا، سیتی واک دبی
  • تماس: +971-4-341-2061

در کجای سیتی واک دبی غذا بخورید

Citywalk food

صادقانه بگوییم که در میان کارهای متعددی که باید در سیتی واک دبی انجام دهید، مشکل‌ترین قسمت این است که برای خود یک کافه یا رستوران انتخاب کنید. مسلما، پس از بازدید از پارک‌های موضوعی و همه این خریدها واقعا گرسنه خواهید شد، نکته خوب این است که رستوران‌های سیتی واک دبی جزو بهترین‌های شهر هستند. میدان اسکوئر تعدادی از بهترین رستوران‌ها را دارد. می‌توانید از بین بیش از 70 غذاخوری در این منطقه انتخاب کنید. بله گزینه‌ها زیاد خواهد بود، اما هر کدام از دیگری بهتر هستند، پس دو دل نمانید و به اولین رستورانی که رسیدید، بروید. 

بهترین مکان برای استراحت در سیتی واک دبی

یکی از بهترین کارهایی که در سیتی واک دبی می‌توان انجام داد، استراحت در یکی از اسپاها یا سالن‌های هیجان‌انگیز آن است. اگر می‌خواهید ذهن خود را آرام و خستگی پیاده‌روی را از تنتان بیرون کنید، چند مکان وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید. در اینجا لیستی از اسپاها، سالن‌ها و مکان‌های تناسب اندام مختلف وجود دارد که برای ساعتی شما را به آرامش دعوت خواهند کرد. 

1847 – اسپا و سالن مردانه برای مردان

Citywalk 1847 Dubai

1847 یک سالن محبوب در سیتی واک برای مردان است که وعده ارائه یک اسپای آرامش‌بخش را به مراجعه‌کنندگان خود می‌دهد. این مکان مناسبی برای استراحت مردان است، زمانی که همسر و بچه‌هایتان در حال لذت بردن از خرید و گشت و گذار در پارک‌های موضوعی در سیتی واک هستند، شما کمی استراحت کنید.

اطلاعات مورد نیاز 

  • زمان: 10:00 صبح تا 11:00 شب
  • مکان: خیابان الصفا، سیتی واک

موقعیت مکانی سیتی واک دبی

سیتی واک دبی در 39 خیابان الصفا، 3 کیلومتری جمیرا واقع شده است.

اگر قصد سفر به این مقصد را دارید و به این فکر می‌کنید که چگونه با مترو به سیتی واک دبی بروید، نزدیکترین ایستگاه برج خلیفه/ دبی مال است. از اینجا برای رسیدن به City Walk باید سوار تاکسی شوید.

در نهایت …

این ها نقاط مهمی هستند که باید برای داشتن یک روز شاد در سیتی واک دبی بازدید کنید. از غذاهای لذیذ گرفته تا برندهای لوکس بین المللی، سیتی واک دبی چیزی برای همه دارد. مکان‌های تفریحی نمادین، سینماها و مناطق بازی، این مکان را واقعاً به یک محله عالی سرگرمی برای کل خانواده تبدیل کرده است.

نظرات کاربران