دبی در شب

دبی در شب؛ شهری که شب‌ها هم بیدار است

دبی، شهری که در شب به یک دنیای خیالی از نور و رنگ تبدیل می‌شود. با نگاهی به آسمان دبی در تاریکی، طیف وسیعی از نورهای خیره‌کننده، برج‌های بلند و نورانی و تابلوهای نئونی را خواهید دید که شهر را به یک تئاتر سحرآمیز تبدیل می‌کند. در این سفر شگفت‌انگیز به دبی در شب، با ما همراه شوید تا عظمت و زیبایی این شهر را در سایه‌های تاریکی بشناسید و در جادوی شب دل‌خوشی‌های خاص خود را پیدا کنید.

رزرو تور اروپا

با بلیط هواپیما ارزان دبی، سفرتان را شروع کنید.

آکواریوم دبی؛ برای زندگی دریایی دبی

دبی در شب

آکواریومی 48 متری با انواع موجودات دریایی که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. می‌توانید زیر آن قدم بزنید و با کوسه‌ها رو در رو شوید. آکواریوم دبی یکی از شگفت‌انگیزترین مکان‌های دیدنی دبی است که بزرگ و کوچک را مسحور خود می‌کند. وقتی اینجا هستید، جسورها و نترس‌ها می‌توانند در میان کوسه‌ها شیرجه بزنند و از غواصی در قفس لذت ببرند تا تجربه‌ای غیرقابل انکار در شهر دبی در شب را تجربه کنند. در غیر این صورت تماشای دنیای زیر آب هم لذت‌بخش خواهد بود. 

مکان: دبی مال، سطح 2

زمان: دوشنبه تا جمعه – 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح.

پاسپورت دومینیکا

هزینه ورودی: 100 درهم برای هر نفر

معروف برای: آکواریوم 48 متری

کارهایی که باید انجام دهید: گشت و گذار، تور آکواریوم، غواصی در قفس.

اسکی دبی؛ برای فرار از گرما

یک پیست اسکی در داخل شهر؟ بله، دبی هرگز با شکوه و عظمت ساخت بشر دست از شگفتی نمی‌کشد. چرا وقتی می‌توانید در یک مرکز خرید اسکی کنید، به صحرای سوزان بروید؟ این پیست اسکی به سبک واقعی کوهستانی ساخته شده‌است و تجربه اسکی واقعی کوه‌های آلپ را به ماجراجویان ارائه می‌دهد و یکی از سرگرم‌کننده‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب است. در روز در دبی کایاک سواری و شب‌ها اسکی کنید. عالی است!

رزرو تور دبی

مکان: مرکز خرید امارات، خیابان شیخ زاید

زمان: یکشنبه تا چهارشنبه 10:00 صبح تا 11:00 شب. پنج شنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح؛ جمعه 9:00 صبح تا 12:00 صبح؛ شنبه 9:00 صبح تا 11:00 شب.

هزینه ورودی: 260 درهم برای هر نفر

معروف برای: پیست اسکی

کارهایی که باید انجام دهید: اسکی، اسنوبرد، سواری با صندلی.

برج خلیفه؛ برای تجربه آدرنالین 

جاهای دیدنی دبی در شب

این آسمان‌خراش بسیار بلند شهرت جهانی دارد و شکوهش واقعا نفس را در سینه حبس می‌کند. برای مثال، منظره‌ای از طبقه 124 آن در شب، مسحورکننده‌ترین منظره‌ای است که می‌توان شاهد آن بود. برج خلیفه با ارائه نمایی خاص از شهر دبی در شب، مکانی است که باید به برنامه سفر خود اضافه کنید. سواری در سریع‌ترین آسانسور جهان برای منظره‌های پانورامایی پر زرق و برق به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین جاهای دیدنی دبی در شب به حساب می‌آید که نمی‌توان آن را از دست داد. برج خلیفه در واقع یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت‌وگذار در شب است. درست است که خیلی‌ها روز را انتخاب می‌کنند، اما شب شگفتی دیگری را در معرض دیدتان می‌گذارد. 

مکان: 1 بلوار محمد بن راشد، مرکز شهر دبی

زمان: زمان عصر – 7:00 بعد از ظهر تا 11:00 شب

هزینه ورودی: 129 درهم برای هر نفر

معروف برای: آسمان خراش بزرگ و منظره‌ای بی‌نظیر از دبی

با تور دبی، سفرتان را با یک برنامه ریزی دقیق شروع کنید.

نهر دبی؛ برای آرامش

نهر دبی درست در مرکز و قلب این شهر جریان دارد و با قدم گذاشتن در آن تلاقی بین گذشته و امروز دبی را خواهید دید. معماری و فضای زیبا که همه را به سمت خود می‌کشاند. این منطقه دارای خط افق درخشان دیره دبی است که پر از آسمان خراش‌های بی‌شمار بوده و آن را به یکی از مهمترین و بهترین جاهای دیدنی دبی در شب تبدیل کرده‌است. 

در آب‌های آرام نهر دبی در کشتی کروز، یک تجربه شبانه که نمی‌توان آن را از دست داد، گشت و گذار کنید. از یک شام لذیذ در میان نورهای افسونگر شهر، لذت بردن از موسیقی گوش‌نواز عربی و نمایش جذاب رقص تانورا در این کشتی‌ها کافی است تا سفر شما به این شهر برای همیشه به یاد ماندنی شود. 

اگر هم نمی‌خواهید به سفر دریایی بروید، می‌توانید به سادگی در نزدیکی اسکله بنشینید و افق درخشان شهر را تماشا کنید، که یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در اواخر شب در دبی انجام داد. 

مکان: دبی، امارات متحده عربی

زمان: 3 ساعت (تقریبا)

هزینه ورودی: 220 درهم برای هر نفر

معروف برای: افق شهر درخشان

کارهایی که باید انجام دهید: اجراهای فرهنگی را ببینید، سفر دریایی، تماشای نمایش رقص.

فواره های دبی؛ برای نمایش نور و صدای شگفت انگیز

دبی در شب

صحنه فواره پایان فیلم Ocean’s 11 بازیگر برد پیت و جورج کلونی را به خاطر دارید؟ حالا آن را بزرگتر و بهتر تصور کنید! این فواره‌های دبی است، با موسیقی باورنکردنی و نمایش نور هر 30 دقیقه که آب‌های رقصنده را تحسین می‌کند. یکی از سرگرم‌کننده‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب است که هاله‌ای از آرامش را به آدم می‌دهد. اگر به دنبال تجربه‌های ارزان دبی هستید؟ ما برای شما یکی بهتر گرفتیم! این نمایش خیره‌کننده از هنر آبی، چراغ‌های رقصنده و یک سمفونی عالی از موسیقی، احتمالاً یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در دبی در شب آن هم به صورت رایگان است.

مکان: پارکینگ فشن – دبی مال، بلوار شیخ محمد بن راشد – امارات متحده عربی

زمان: تمام روزها – از ساعت 18:00 تا 11:00 شب

هزینه ورودی: 65 درهم برای هر نفر

معروف برای: نمایش خیره‌کننده هنر آب، چراغ‌های رقصنده و سمفونی عالی موسیقی

از جواهرات مخفی دبی خبر دارید!؟

تئاتر مدینه؛ برای یک شب موزیکال هماهنگ

این بازار سنتی خاورمیانه نه تنها بهشتی برای خریداران است، بلکه یک تئاتر مدرن مدینه را نیز در هزارتوی خود جای داده‌است. یکی از بهترین مکان‌های دیدنی شبانه در دبی که شب‌ها با ملودی‌های هماهنگ اجراهای موسیقی بی‌شماری از هنرمندان سراسر جهان را به معرض نمایش می‌گذارد. یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب که می‌تواند سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی باشد. 

نکات: قیمت بلیط برای اجراهای تئاتر مدینات متفاوت است و همیشه بهتر است برای تجربه‌ای بی دردسر بلیط را از هفته‌های قبل رزرو کنید.

مکان: خیابان الصفوح – دبی – امارات متحده عربی

هزینه ورودی: هزینه ورودی برای تئاتر وجود ندارد، با این حال، برای حضور در نمایش باید بلیط بخرید.

معروف برای: اجرای موسیقی از هنرمندان سراسر جهان

تفریحات دبی تمام نشدنی هستند.

سافاری صحرای دبی؛ برای تجربه واقعی

جاهای دیدنی دبی در شب

شب‌های دبی بدون سافاری صحرا ناقص است. صحرای عربستان با تمام وسعتش فعالیت‌های بی‌شماری مانند اسکی روی شن، شتر سواری، تپه‌بازی و دوچرخه‌سواری چهارگانه را ارائه می‌دهد. اما در واقع این سافاری صحرا در دبی پس از غروب خورشید است که با شام‌های باربیکیو خود در شن‌های عربی و اجرای فرهنگی مانند نمایش رقص تانورا، رقص شکم و نمایش باشکوه آتش به جادوی شهر می‌افزاید. 

اگر نمی‌دانید با شریک زندگی خود در شب‌های دبی کجا بروید، یک شب را با لذت بردن از فرهنگ بادیه‌نشین و تماشای ستاره‌ها بگذرانید که یکی از سرگرم‌کننده‌های تفریحات دبی به حساب می‌آید. کمپ سافاری صحرای آتلانتا، کمپ بدویین، ماجراجویی عربی، گردشگری نخل واحه، ریزورت آل ماها دبی از محبوب‌ترین کمپ‌های سافاری صحرای دبی هستند.

مکان: در سایت‌های متعدد وجود دارد که البته محبوب‌ترین آن‌ها تپه‌های سرخ آل هیبابا است.

زمان: دوشنبه تا جمعه – 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح.

هزینه ورودی: 100 درهم برای هر نفر

معروف برای: کمپ‌های سافاری صحرا

کارهایی که باید انجام دهید: اجرای رقص، سافاری در صحرا، کمپینگ، تماشای رقص شکم را تجربه کنید.

جمیرا بیچ رزیدنس واک و دبی مارینا؛ برای تماشای مناظر روشن شهری

مارینا از سازه‌های ساخت دست بشر است که عقل از سرتان می‌برد. منطقه‌ای مملو از آسمان‌خارش‌های سر به فلک کشیده که در شب با نورهای خود شهر را روشن می‌کنند. پیاده‌روی JBR که در کنار مارینا است، کانون کافه‌ها، مراکز دیدنی و بهترین رستوران‌های (از هر کشور یک رستوران) دبی است که به زرق و برق این شهر مجلل می‌افزاید. از بهترین و جالب‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب که می‌تواند تجربه‌ای باورنکردنی و فراموش‌نشدنی را به شما ارائه دهد. 

محبوب‌ترین کافه‌ها در JBR عبارت‌اند از:  Frankie’s Italian Bar & Grill، Twenty 10، Eggspectation Restaurant، Blaze Burgers، Wagamama.

مکان: جمیرا بیچ رزیدنس، دبی

زمان: دوشنبه تا جمعه – 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح.

هزینه ورودی: 100 درهم برای هر نفر

معروف برای: کافه‌ها و رستوران‌ها

کارهایی که باید انجام دهید: از غذاهای دبی لذت ببرید، به گشت و گذار بروید، کافه‌های مختلف را کشف کنید.

عجیب و غریب ترین غذاهای دبی، شما را شگفت زده می کنند.

Lost Chambers؛ برای ورزش‌های آبی

دبی در شب

این آکواریوم زیر آب آتلانتیسThe Lost Chambers Of Dubai، زندگی دریایی را در خود جای داده و به شما این امکان را می‌دهد تا با ماهی‌های خاردار، اسب‌های دریایی، کوسه‌ها و بسیاری موارد دیگر روبرو شوید تا تجربه‌ای شگفت انگیز از سفرتان داشته باشید. این دقیقاً همان چیزی است که این آکواریوم را به یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب تبدیل می کند. 

از جمله کارهای مختلف در اینجا می‌توان به آکواترک، غواصی آتلانتیس، تغذیه ماهی‌ها و سافاری کوسه اشاره کرد تا تعطیلات دبی را به گنجینه‌ای از خاطرات تبدیل کنند.

مکان: آتلانتیس، پالم – دبی – امارات متحده عربی

زمان: همه روزه – 10:00 صبح تا 10:00 شب

هزینه ورودی: 100 درهم برای هر نفر

معروف برای: آکواریوم زیر آب موضوعی

کارهایی که باید انجام دهید: آکواترک، سافاری کوسه، شیرجه آتلانتیس.

مراکز خرید در دبی؛ برای خرج کردن بودجه‌ سفرتان

دبی که به‌عنوان مقصد بین‌المللی خرید در جهان شناخته می‌شود، دارای برگزیده‌ترین مراکز خرید است که نه‌تنها لباس و وسایل برند را برای خرید ارائه می‌دهند، بلکه مجموعه‌ای از فعالیت‌های وسوسه‌انگیز مانند بولینگ، اسکی، اتوبوس‌های آبی خاکی و غیره را نیز در اختیار گردشگران می‌گذارند.

اگر نمی‌خواهید چیزی بخرید، این مراکز خرید هنوز برخی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب به صورت رایگان می‌سازند، جایی که هنوز می‌توانید زیر معماری زیبا و مجلل پرسه بزنید و لذت ببرید. مراکز خرید عمده دبی عبارتند از: مال امارات، مرکز برجمان، مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید وافی، مرکز خرید دبی، مرکز شهر میردیف، مرکز خرید دبی مارینا.

مکان: دبی مال، سطح 2

زمان: دوشنبه تا جمعه – 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه ساعت 10:00

صبح تا 12:00 صبح

هزینه ورودی: 100 درهم برای هر نفر

معروف برای: تجربیات خرید باورنکردنی

کارهایی که باید انجام دهید: خرید، بولینگ، اسکی.

تفریحات لاکچری دبی، بی نظیر و مهیج!

اسپا در مرکز شهر پالاس؛ برای جوانسازی

جاهای دیدنی دبی در شب

با انتخاب از میان طیف وسیعی از گزینه‌های اسپا در دبی مانند آروماتراپی، اسکراب بدن شکلاتی، روکش روغن بادام و غیره، خود را با یک جلسه اسپا اختصاصی به عنوان بخشی از کارهایی که می‌توانید در شب‌های دبی انجام دهید، نوازش کنید. 

خود را تسلیم رایحه‌های تسکین دهنده و دستان جادوگران ماهر کنید که به انرژی مجدد بدن، ذهن و روح کمک می‌کنند. Palace Downtown یکی از بهترین اسپاهای و جاهای دیدنی دبی در شب است که در آن می‌توانید روح خود را جوان کنید.

مکان: بلوار محمد بن راشد، پالاس داون تاون، دبی 9770، امارات متحده عربی

هزینه ورودی: بستگی به خدمات دارد

معروف برای: اسپا و درمان

بازارهای طلا و بازار ادویه؛ برای خرید و گشت و گذار

از جمله جاهای دیدنی دبی در شب می‌توان به بازارهای طلا و بازار ادویه اشاره کرد. طلا یکی از بهترین چیزها برای خرید در دبی است، البته برای کسانی که بودجه سفرشان سر به فلک می‌کشد. زیور‌آلات طلا مانند النگو، انگشتر، ساعت و موارد دیگر را در بازارهای طلای معروف دیره بخرید و در سفر به دبی، ادویه‌ها و گیاهان خاورمیانه را در بسیاری از بازارهای ادویه با خودتان ببرید. به غیر از این بازارها، می‌توانید از بازار شبانه دبی نیز دیدن کنید.

مکان: دبی مال، سطح 2

زمان: دوشنبه تا جمعه – 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح.

هزینه ورودی: بدون هزینه ورودی

معروف برای: خرید

از خرید سوغات معروف دبی غافل نشوید.

کافه بالای شهر؛ برای غذاخوری با منظره شهر جادویی دبی

دبی در شب

در نسیم خنک عربی نفس بکشید و از یکی از بهترین مناظر دبی لذت ببرید. در بالای هتل جمیرا بیچ، این مکان با موسیقی جاز طنین‌انداز می‌شود و تبدیل به یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب خواهد شد. اینجا یکی از جازترین مکان‌ها برای معاشرت با دوستان یا شریک زندگی‌تان است. 

مکان: طبقه 24، هتل جمیرا بیچ، جاده ساحلی جمیرا، ام سقیم 

زمان: 5:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد.

هزینه ورودی: بدون هزینه ورودی، 500 درهم برای یک وعده غذایی دو نفره

معروف برای: فینگر فود خوشمزه

لذت هیجان شبانه در اتاق فرار Deep Dark Dubai

اگر شما و دوستانتان به دنبال چیزی شبح آور هستید تا آن هجوم آدرنالین را حس کنید، پس حتما یک ساعت حل معماها را با سرنخ برای فرار از اتاق ترسناک رزرو کنید. اتاق‌ها دارای تم‌های ترسناک متفاوتی هستند و شما و دوستانتان برخوردهای شبح وار واقع گرایانه‌ای خواهید داشت. هدف این است که ظرف 60 دقیقه از اتاق فرار کنید، که طی آن گروه شما یک دقیقه اضافی بدون نوعی ترس در خانه نخواهد داشت. محدودیت سنی تعیین شده است، زیرا این تجربه می‌تواند تأثیر روانی بر ذهن نوجوان داشته باشد. اگرچه زندگی شبانه در دبی بدون وارد شدن به چیزهای عجیب و غریب کامل نمی‌شود، این فعالیت هیجان انگیز برای همه مناسب نیست.

مکان: Al Quoz 1, Al Meydan Street, KML Business Center Villa 7, Dubai

زمان: همه روزه از 10 صبح تا 2 بامداد

شاهد زندگی دریایی در طول غواصی شبانه با Al Boom باشید

جاهای دیدنی دبی در شب

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که دنیای زیر آب در شب چگونه به نظر می‌رسد؟ اگر نه، به خود فرصت دهید پس از غروب خورشید، شاهد جذابیت دریا باشید. یکی از کارهایی که باید در دبی در شب انجام دهید، داشتن این تجربه زیبا است. زمانی شروع می‌شود که با قایق به محل غواصی برده می‌شوید در حالی که آسمان به بوم زیبای رنگ‌های زنده تبدیل می‌شود. در طول غواصی در تاریکی البوم، می‌توانید برخی از حیات دریایی مانند بنرماهی، ماهی بادکنکی را ببینید. حتی فرشته ماهی امپراطور، شیرماهی، جاروی دم، شیرماهی، و دسته ماهی دم زرد، ماهی گز، ماهی مرکب، دم ماهی و انواع دیگر موجودات دریایی. این یک تجربه یک بار در طول زندگی است که اگر فرصتی به در خانه شما زد، نباید آن را از دست داد.

مکان: Al Boom Diving Jumeriah Dive Center, Villa 254, 33rd Street, Al Wasl Road, Jumeirah 1, Dubai, United Arab Emirates.

زمان: دوشنبه تا جمعه: 9 صبح تا 8 بعد از ظهر. یکشنبه: 9 صبح تا 6 بعد از ظهر شنبه تعطیل

در تاریکی در Noire شام بخورید

یکی از بهترین مکان‌ها برای یک شبگردی در دبی، این رستوران عجیب و غریب و بسیار جالب به نام Noire است. مفهوم رستوران ارائه یک عمر تجربه ناهار خوری در تاریکی مطلق به مهمانان خود است. هدف آن‌ها از ایجاد این مکان، تقویت 4 حواس دیگر مهمانان در زمانی است که گزینه دیدن انتخابی نیست. مهمانان به سمت صندلی‌هایشان همراهی می‌شوند و به آن‌ها گفته می‌شود که کارد و چنگال کجا و کجا نگهداری می‌شود. غذای 3 وعده‌ای همراه با نوشیدنی سرو می‌شود و منوی ثابتی ندارد، بنابراین می‌توان هر نوع غذای لذیذی روی میز داشت. مسلما مهمانان از این تجربه لذت می‌برند، چون حدس می‌زنند دقیقاً چه چیزی می‌خورند. این رستوران یکی از جالب‌ترین مکان های دیدنی دبی در شب است که پس از پایان شام، به مهمانان نشان داده می‌شود که چه غذاهایی خورده‌اند.

مکان: دبی، خیابان شیخ زایاد، فیرمونت، طبقه نهم

زمان برگزاری: 2 بعد از ظهر تا ساعت 9.30 شب

قدم زدن شبانه در تفریحگاه‌های ساحلی دبی

اگر روزی به دبی سفر کردید بازدید از تفریحگاه‌های ساحلی دبی را به هیچ عنوان فراموش نکنید. تفریحگاه‌های ساحلی دبی مانند دبی مارینا بخشی از دبی جدید محسوب می‌شوند که از لوکس‌ترین و زیباترین لنگرگاه‌های جهان به شمار می‌آیند. در کل می‌توان گفت تفریحگاه ساحلی دبی از مکان‌های پربازدید گردشگران است که سالانه افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند. این تفریحگاه ساحلی با آسمان‌خراش‌ها و برج‌های پر نوری احاطه شده است که یکی از عوامل زیبایی بسیار زیاد آن محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید حتی با دیدن عکس‌های بسیار زیبای آن به جذابیت این تفریحگاه پی ببرید.

قدم زدن شبانه در کنار عزیزان و یا دوستانتان در این مکان بی شک به یکی از بهترین خاطرات شما تبدیل خواهد شد. اگر وقت گذراندن در شب را دوست ندارید این امکان وجود دارد که در زیر نور خورشید هم به این تفریحگاه ساحلی بروید اما توجه داشته باشید که زیبایی این ناحیه از دبی با وجود چراغ‌های ساختمان‌های احاطه شده جذاب است و هوش از سر آدم می‌برد.

ضمناً این امکان وجود دارد که با یک لنج به دریانوردی بروید و یا به یکی از رستوران‌های اطراف این محل بروید و از میل کردن یک وعده غذای عربی لذیذ در کنار کسانی که دوستشان دارید لذت کافی را ببرید.

همانطور که در ابتدا گفته شد مارینا بیچ از زیباترین سواحل دبی به شما می‌آید و به علت تمیز بودن زیاد و همچنین وجود هتل‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی بسیار در بین گردشگران محبوب است. این ساحل زیبا با وجود آب‌های کریستالی خود محیطی بسیار زیبا برای شنا کردن به حساب می‌آید. اگر روزی گذرتان به این محل افتاد حتماً از این ساحل زیبا بازدید کنید.

هتل های دبی با سه کلیک، بهترین انتخاب برای شما!

حرف آخر

جاهای دیدنی دبی در شب کم نیست، این شهر جادویی به همان صورت که در روز شما را به چالش می‌کشد، در شب نیز با تفریحات و مکان‌های فوق‌العاده‌ای روبرو می‌کند تا نهایت لذت را سفرتان به این شهر رویایی ببرید.

سوالات متداول

چه جاذبه‌های گردشگری در شب در دبی وجود دارد؟

در شب، برج خلیفه با نمایش نورهای LED، مراکز خرید، منطقه مارینا با زیباترین برج‌ها و بلندترین چراغ‌های LED جهان از جاذبه‌های شبانه دبی هستند.

چه رستوران‌ها و کافه‌هایی در شب در دبی پرطرفدارند؟

رستوران‌ها و کافه‌هایی همچون Pierchic، At.mosphere، و White Dubai با مناظر بی‌نظیر، غذاهای لذیذ و محیط شبانه جذاب، از جاذبه‌های مورد علاقه علاقه‌مندان به شب در دبی هستند.

چه فعالیت‌های تفریحی در شب در دبی انجام داد؟

دیدن اجرای شو های فنون دستی در مراکز خرید، شرکت در کروز شبانه در خلیج عرب و شرکت در جلسات نرمش در ساحل مارینا از فعالیت‌های محبوب در شب در دبی هستند.

نظرات کاربران