نیمه شب‌ های کیش
29 بهمن 1401
کیش

نیمه شب‌ های کیش؛ فهرستی شبانه که باید امتحان کنید

مگر می‌شود مسافر کیش باشید و فکر شبگردی و دور دور زیر نور چراغ برق‌ها در خیابان‌های نزدیک هتل به سرتان نزند؟ اگر فکر می‌کنید جزیره کیش، شب‌ها به خواب عمیق فرو می‌رود سخت در اشتباهید. شب‌ها و نیمه شب‌ های کیش پررونق‌تر از روزهای آن است. این پارادوکس دو علت دارد؛ اول، گرم هوا در طول روز و علت دیگر محتمل زیبایی و دلفریبی جزیره در شب است که مسافران را از هتل‌ها بیرون می‌کشاند.

رزرو تور کیش

فهرست شبگردی کیش بلندتر از این حرف‌ها است. کنسرت‌های موسیقی، کشتی سواری و سفر دریایی شبانه، قدم زدن در گذر هنرمندان کیش و جُنگ شبانه را به فهرست کارهایی که در نیمه شب‌ های کیش باید انجام دهید اضافه کنید. در این مقاله فهرست شبانه‌ای که باید در کیش امتحان کنید تا سفرتان تکمیل شود را بررسی می‌کنیم. 

بدون بلیط که نمی‌شود! پس اول بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید.

اول خرید بعد شبگردی

نیمه شب‌ های کیش

اگر قصد خرید از بازارها و مراکز خرید کیش را دارید بعد از غروب خورشید بهترین زمان است چون هوا ملایم‌تر است. به خصوص اگر در فصل تابستان به کیش رفته باشید. فهرست مراکز خرید و بازارهای کیش بلند بالا است. 

  • مرکز خرید میکامال؛ لوکس و حرفه‌ای
  • بازار سارینا 1 و 2 برای شیک پسندها 
  • مرکز خرید پانیذ برای خریدی اقتصادی
  • مرکز خرید زیتون؛ مرکز خرید عطر و ادکلن
  • بازار مریم؛ جمع و جور و نقلی 
  • بازار مرجان بازاری که به ساحل نزدیک است

شما به کدام یکی از این مراکز خرید رفته‌اید؟

رستوران‌های کیش؛ فهرستی از رستوران‌هایی که موسیقی زنده دارند

حالا که حسابی از خرید سیر شدید وقت شام است. یک شام درست و حسابی. یک شام چرب و چیل. دنبال رستوران با موسیقی زنده می‌گردید؟ این فهرست بلند بالا تقدیم شما. بروید و حسابی خوش بگذرانید.

رستوران شاندیز صفدری؛ VIP

رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری یکی از رستوران‌ها مناسب شبگردی و گردش در نیمه شب‌ های کیش است. در این رستوران موسیقی زنده و استند آپ کمدی اجرا می‌شود. آن قدر استقبال از این رستوران زیاد است که باید از قبل میز رزرو کنید. برای رزرو میز در رستوران شاندیز صفدری به سایت این رستوران به نشانی shandizsafdari.com مراجعه کنید. 

زمان اجرای استند آپ کمدی و موسیقی زنده در رستوران شاندیز صفدری ساعت 22 تا 23:30 است. 

هوک لانژ؛ یک منوی کامل و البته موسیقی زنده

در رستوران هوک لانژ هم موسیقی زنده برگزار می‌شود هم منوی مفصلی برای شام وجود دارد. از منوی شام هوک لانژ می‌توانید انواع پیش غذا، سالاد، سوخاری، پیده، پیتزا، پاستا، برگر، فاهیتا، غذاهای مرغی، غذاهای ترکی، غذاهای گوشتی و غذاهای گیاهی سفارش دهید. در ضمن در رستوران هوک لانژ غذای مخصوص برای کودک دلبندتان هم سرو می‌شود.

رستوران هوک لانژ تا 1 بامداد باز است.

رستوران پاشا؛ غذای دریایی خوشمزه با نوای موسیقی

رستوران پاشا کیش یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما برای شکم گردی در نیمه شب ‌های کیش است. در این رستوران با منوی متنوع از غذاهای سنتی، دریایی و فست فود دستتان برای سفارش یک شام لذیذ باز است. 

زمان اجرای موسیقی زنده در رستوران پاشا کیش هر شب از ساعت 22 تا 1 بامداد است.

شام در دل کوه با نوای پیانو

اگر اهل چیزهای خاص هستید در نیمه شب ‌های کیش برای صرف شام به رستوران کوه نور کیش بروید. تصور کنید در یکی از نیمه شب ‌های کیش از یک کوه 70 متری بالا می‌روید و در دل آن یک شام خوشمزه نوش جان می‌کنید و در همان حال به نوای ملایم پیانو گوش می‌سپارید. 

پاسپورت دومینیکا

هر شب تا ساعت 1 بامداد در رستوران کوه نور پیانو نواخته می‌شود.

رستوران بام رویایی کیش

رستوران بام رویایی کیش

در جاده جهان کیش رستورانی واقع شده است که رستوران بام کیش خوانده می‌شود. این رستوران با فضای عجیب و غریبش و موسیقی زنده یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تکمیل برنامه شبگردی و گردش در نیمه شب ‌های کیش است. 

موسیقی زنده هر شب تا ساعت 12 در رستوران بام رویایی کیش برقرار است. 

چند رستوران دیگر که موسیقی زنده دارند

فهرست رستوران‌های موسیقی زنده به همین تعداد محدود نمی‌شود. رستوران هشتگ، طهرون، آبنبات چوبی، کابان، خرچنگ، سالود، میرمهنا، رستوران سنتی پوریا و رستوران انرژی هم برنامه موسیقی زنده را برگزار می‌کنند. کدام رستوران را برای تکمیل شبگردی و گردش در نیمه شب ‌های کیش انتخاب می‌کنید؟

کمی خوشگذرانی؛ کشتی سواری یا دوچرخه سواری؟

حالا که شام را به رگ زدید نوبتی هم باشد نوبت شبگردی و خوشگذرانی شبانه است. فهرست خوشگذرانی‌های کیش هم تمامی ندارد. به خصوص خوشگذرانی به وقت‌ نیمه شب‌ های کیش. شما اهل کدام هستید؟ کشتی سواری؟ قایق سواری؟ یا دوچرخه سواری؟ کدام؟

بهترین کشتی‌های تفریحی برای رمانتیک‌ها

یکی از قوانین نانوشته کشتی سواری در نیمه شب ‌های کیش است. اصلا مگر می‌توانید در برابر عظمت کشتی‌های تفریحی جزیره مقاومت کنید؟ در بعضی از این کشتی‌ها با شام رایگان از شما پذیرایی می‌شود. در بعضی دیگر هم می‌توانید استند آپ کمدی تماشا کنید. شما کدام کشتی را برای تکمیل شبگردی خود انتخاب می‌کنید؟

  • کشتی اوستا: در کشتی اوستا دو ساعت در کشتی خوش می‌گذرانید و شام رایگان می‌خورید. موسیقی زنده و استند آپ کمدی هم بخشی از کشتی سواری شبانه است. کشتی سواری در دو سانس تا ساعت 1:30 بامداد برقرار است. آیا کشتی اوستا انتخاب شما برای گردش در نیمه شب ‌های کیش است؟
  • کشتی ژاپنی نوید: در کشتی نوید کیش دو ساعت بر آب‌های خلیج فارس سفر می‌کنید و در آخر شام می‌خورید. هزینه بلیط برای هر نفر 400 هزار تومان است. 
  • اگر دنبال یک برنامه استند آپ حرفه‌ای برای تکمیل برنامه شبگردی خود هستید پیشنهاد ما کشتی دنا است. در سانس شب سوار کشتی شوید و تا ساعت 1 بامداد حسابی لذت ببرید.

دوچرخه سواری در ساحل برای ورزشکارها

دوچرخه کیش

اگر می‌خواهید بعد از سفر کیش و امتحان کردن غذاهای چرب و چیل جنوبی دچار اضافه وزن نشوید در ساحل دوچرخه سواری کنید. این طوری یک تیر و چند نشان می‌زنید و علاوه بر حفظ تناسب اندام چند ساحل را در مسیر دوچرخه سواری تماشا می‌کنید. 

انواع دوچرخه برای اجاره در ساحل کیش

امکان اجاره دوچرخه، سه چرخه، دوچرخه دو نفره، دوچرخه برقی، دوچرخه مخصوص بچه‌ها و اسکوتر در ایستگاه‌های ساحلی کیش وجود دارد. 

ایستگاه‌های اجاره دوچرخه

در ایستگاه اسکله تفریحی، ایستگاه بازار مرجان، ایستگاه ساحل پرشین گلف، ایستگاه ساحل کشتی یونانی، ایستگاه ساحل صدف و ایستگاه کله هور دوچرخه دلخواهتان را اجاره کنید. 

یک دور کامل دور جزیره با دوچرخه

مسیر دوچرخه سواری در جزیره به شکلی است که می‌توانید یک دور کامل به دور جزیره بگردید. ساحل را تماشا کنید. فقط یادتان باشد قبل از حرکت آب، کمی خوراکی و کلاه ایمنی داشته باشید.

هزینه و مدارک لازم برای اجاره دوچرخه

برای اجاره دوچرخه باید یک کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی داشته باشید. بعد به صورت حضوری به یکی از ایستگاه‌ها اجاره دوچرخه بروید و دوچرخه دلخواهتان را انتخاب کنید. اجاره بها بسته به نوع دوچرخه از 27 هزار تومان تا 75 هزار تومان متغیر است.

تفریح آبی در نیمه شب ‌های کیش؟!

تفریح آبی

آیا می‌خواهید بدانید که تفریحات آبی در نیمه شب ‌های کیش مجاز است؟ یا پلاژها تا نیمه شب باز هستند؟ متاسفانه خیر. نه پلاژها نه هیچ کدام از تفریحات آبی مثل قایق سواری و غیره در نیمه شب ‌های کیش فعال نیستند. پس اگر قصد دارید از تفریحات آبی کیش نهایت لذت را ببرید برای ساعت‌های اولیه صبح بلیط رزرو کنید.

اکبر اقبالی یا بهنام بانی؟ کدام؟

اگر به کیش سفر کرده باشید حتما می‌دانید که جنگ‌ شبانه و کنسرت‌های موسیقی بخش جدایی ناپذیر از نیمه شب‌ های کیش است که اتفاقا برعکس تفریحات آبی بیشتر در ساعت‌های پایانی روز و شب‌ برگزار می‌شود. 

تماشای اجرای اکبر اقبالی در حالی که دارید از خنده روده بُر می‌شوید و یا گوش سپردن به جدیدترین قطعه بهنام بانی که به صورت زنده اجرا می‌کند حتما خاطره خوبی خواهد شد. 

بهترین جنگ‌های شبانه کیش

در کیش انواع جُنگ‌های شبانه برگزار می‌شود که برای خوشگذرانی در نیمه شب ‌های کیش عالی هستند. 

  • اجرایی را تصور کنید که اکبر اقبالی، و برادران شاهوران در آن حضور داشته باشند. ببه پازل شو خوش آمدید. در این جنگ شبانه استند آپ کمدی، تقلید صدا، رقص و هیپ هاپ و تئاتر کندی اجرا می‌شود. مراقب باشید از خنده دل درد نگیرید. 
  • دینامیت شو؛ مسافران معتقدند که یکی از بهترین جُنگ‌‌های کیش دینامیت شو است. این جنگ شبانه با اجرای میلاد صالح‌پور در سالن کنسرت بولینگ مریم برگزار می‌شود. 
  • جُنگ شبانه ستارگان رنگارنگ با هنرنمایی نیما ساحلی و حسین حیدری. شعار گروه ستارگان رنگارنگ این است: مراقب باشید از خنده منفجر نشوید! جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ هر شب ساعت 24 در سالن کشتی ایرانی برگزار می‌شود.
  • می‌خواهید اجرای حمید خندان را تماشا کنید؟ خب پس به جنگ شبانه ایرانیا کیش بروید. این جنگ شبانه قدیمی‌ترین برنامه شبانه کیش است. جنگ شبانه ایرانیا کیش هر شب در سالن رویال هتل پانوراما کیش برگزار می‌شود.

اهل کنسرت هستید؟

کنسرت

کنسرت آرون افشار، حسن ریوندی، مسعود صادقلو، محسن ابراهیم‌زاده، رضا بهرام، بهنام بانی و ماکان بند را در نیمه شب ‌های کیش از دست ندهید. یادتان باشد کنسرت‌های حسابی در تالار شهر جزیره برگزار می‌شوند. در ضمن برنامه کنسرت‌ها را از سایت‌های مخصوص تهیه بلیط می‌توانید دنبال کنید.

کاریز شکرریز

کاریز فقط یک مکان تاریخی نیست، یک شهر تاریخی است که تماشای جزئیات باشکوه آن در نیمه شب ‌های کیش لطف دیگری دارد. مجموعه‌ای تاریخی که به لطف نوعی خاک رس مخصوص خطه جنوب تا الان سرپا است. در شهر تاریخی کاریز که حالا به یک مرکز تفریحی تبدیل شده است یک موزه، بازارچه صنایع دستی، رستوران، کافه و عکاسخانه برای تکمیل گردش در نیمه شب ‌های کیش وجود دارد. برای دسترسی به شهر تاریخی کاریز به بلوار میرمهنا بروید، شهر تاریخی کاریز در حدفاصل میدان المپیک و میدان فارور قرار گرفته است.

برای دسترسی به کمک وسایل نقلیه عمومی هم باید سوار مینی‌بوس‌های خط شماره 1 کیش شوید و در ایستگاه شهر کاریز پیاده شوید.

شهر تاریخی کاریز تا ساعت 22 باز است و از شما استقبال می‌کند. در ضمن برای ورود به شهر تاریخی کاریز باید بلیط ورودی تهیه کنید.

چند تفریح شبانه بدون هزینه در نیمه شب‌ های کیش

اگر تا این جای مقاله تفریحی برای نیمه شب‌ های کیش انتخاب نکردید این قسمت برای شما است. چند تفریح راحت و بی‌دردسر که حتی هزینه‌ای هم ندارد. کاملا رایگان. شما کدام یک از تفریحات رایگان فهرست زیر را برای گردش در نیمه شب ‌های کیش انتخاب می‌کنید؟

یک انتخاب تاریخی برای نیمه شب ‌های کیش

در گذر هنرمندان کیش آنچه می‌بینید تندیس‌های بزرگان ادب و هنر ایران است. در واقع گذر هنرمندان با هدف شناساندن ایران و مشاهیرش به گردشگران ساخته شد. برای دسترسی به گذر هنرمندان برای گردش در نیمه شب ‌های کیش به بلوار دریا بروید. از میدان سنایی هم می‌توانید به گذر هنرمندان دسترسی داشته باشید. در گذر هنرمندان تندیس بزرگانی چون محمود فرشچیان، پروین اعتصامی، مرتضی آوینی، غلامحسین بنان و عزت الله انتظامی به چشم می‌خورد.

اسکله‌های تفریحی برای گردش در نیمه شب ‌های کیش

اسکله‌های تفریحی

اگر نمی‌خواهید برای گردش زیاد هزینه کنید یا حتی قصد صرفه جویی در سفر به کیش را دارید اسکله‌های تفریحی و ساحل تفریحات رایگان کیش هستند که انتخاب مناسبی برا شما در گردش نیمه شب‌ های کیش است.

در ساحل نارگیل، پارک ساحلی غروب یا ساحل مرجان قدم بزنید. به تماشای هیاهوی جزیره بنشینید و دریا دریا آرامش بغل بگیرید. در پارک ساحلی غروب می‌توانید در شبی پر ستاره به تماشای غرق شدن تدریجی کشتی یونانی بنشینید.

در آخر

در این مقاله سعی کردیم گوشه‌ای از زیبایی‌های نیمه شب‌ های کیش را برای شما بازگو کنیم تا از لحظه به لحظه سفر به کیش نهایت لذت و استفاده را ببرید. پس همین حالا تور کیش را رزرو کنید!

نظرات کاربران