ساحل درختان نارگیل
24 بهمن 1401
کیش

مرکز خرید زیتون کیش؛ از شکلات خارجی ارزان تا عطر و ادکلن!

قبول دارم که کیش دیگر مانند سال‌های قبل برای خرید مقرون به‌صرفه مناسب نیست و شاید خیلی از مسافران به خاطر تعریف‌ دوستان و آشنایان رغبتی به خرید از مراکز خرید کیش نداشته باشند اما دست نگه دارید، همه مراکز خرید خوب و بد دارند و کم نیستند مراکز خرید در کیش که کالاهای باکیفیت و حتی اصل با قیمت مناسب عرضه کنند. با من در این مقاله همراه باشید تا یکی از مراکز خرید خوب یعنی مرکز خرید زیتون کیش را از نگاهی دیگر به شما معرفی کنم. 

رزرو تور کیش

مرکز خرید زیتون کیش یکی از قدیمی‌‌ترین بازارهای کیش است. وقتی در مرکز خرید زیتون قدم می‌زنید شاهد کسبه سن و سال‌داری خواهید بود که سال‌ها در این مرکز خرید مشغول فروش کالاهای رنگارنگ هستند. این مرکز خرید را با نام بازار زیتون هم می‌شناسند. بازار زیتون کیش همان‌طور که گفتیم قدیمی است اما هنوز هم معماری زیبا و در خور توجه‌ای دارد. ساختمان این بازار در سال 1367 در بلوار ساحل جزیره ساخته شد. معماری بیرونی مرکز خرید در زمان خودش خاص و مدرن بود. البته همین حالا هم می‌تواند با رقبای پر زرق و برقش رقابت کند و خاطره یک خرید خوب را برای شما بسازد. 

بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید و با ما به این مرکز خرید جذاب و فوق‌العاده بیایید!

آیا عطر و ادکلن در مرکز خرید زیتون کیش ارزان است؟

عطر و ادکلن

حس بویایی، عطر و ادکلن بخش جدایی‌ناپذیر زندگی انسان است. اصلا چرا ادکلن می‌زنیم؟ به خاطر اینکه بوی خوب برای همه ما خوشایند است. بعضی بوها هم خاطره‌انگیز هستند. کسی را نمی‌شناسم که از عطر و ادکلن خوب بدش بیاید. چه قصدتان خرید عطر برای خودتان باشد، چه بخواهید برای عشقتان ادکلن بخرید و یا حتی به عنوان سوغاتی، مرکز خرید زیتون کیش بهترین عطرها و ادکلن‌ها را دارد. می‌توانید به کیفیتشان اعتماد کنید. شاید این بازار آن‌قدرها شیک نباشد یا به پای رقبای تازه ساختش نرسد اما واقعا عطر و ادکلن‌های خوبی دارد. حواستان باشد گول ظاهر سایر مراکز خرید را نخورید، چون در بازار زیتون کیش می‌توانید همان عطرها و ادکلن‌ها را با قیمت مناسب‌ پیدا کنید. پس اگر عطر و ادکلن خوب می‌خواهید بیایید این سمت ازبازار.

موقعیت مرکز خرید زیتون کیش و دسترسی به آن

آدرس مرکز خرید زیتون سرراست‌تر از تصور شما است. کافی است خودتان را به خیابان فردوسی، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل برسانید. البته اگر در نزدیکی اسکله تفریحی کیش هستید یا حتی برای رفتن به اسکله برنامه دارید بدانید و آگاه باشید که مرکز خرید زیتون، بازار اصلی عطر و ادکلن کیش در مسیر شما قرار دارد. پس خودتان را از خرید یک یا چند ادکلن مرغوب با قیمت مناسب محروم نکنید.

برای دسترسی به بازارزیتون کیش به وسیله خدمات حمل و نقل عمومی در خط شماره 1 یا 2 سوار مینی‌بوس شوید. بعد در میدان امیر کبیر یا کمی جلوتر در نزدیکی مرکز خرید زیتون در بلوار ساحل پیاده شوید. خب شما به بازار زیتون کیش رسیدید. 

همچنین برای گردش در کیش و دسترسی به مرکز خرید زیتون کیش می‌توانید از تاکسی‌های اینترنتی و تاکسی کرایه نیز استفاده کنید. 

اما حواستان باشد بازار زیتون کیش از ساعت 13 تا 17 به علت گرمای هوا تعطیل است. ساعت کاری بازار زیتون کیش در شیفت صبح از 9 تا 13 و در شیفت بعدازظهر از 17 تا 23 ادامه دارد.

 در بازار زیتون چی بخریم؟

وقتی در راهروهای مرکز خرید زیتون کیش قدم می‌زنید غرفه‌های زیادی به چشمتان می‌خورد که هر کدام چیزی برای عرضه دارند. بعضی غرفه‌ها لباس زنانه می‌فروشند، از مانتو و لباس مجلسی تا روسری و اکسسوری زنانه. بعضی غرفه‌ها هم مردانه پسند هستند و انواع لباس مردانه در ویترین‌شان خودنمایی می‌کند. لباس بچه‌گانه؟ مگر می‌شود لباس بچه‌گانه نباشد؟ علاوه بر لباس بچه‌گانه چند غرفه مخصوص اسباب‌بازی در بازار زیتون کیش پیدا می‌کنید. اگر کودکتان همراه شما باشد حتما دم در این غرفه‌ها دست شما را می‌کشد. حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید اجازه دهید کودکان یک چرخی در دنیای اسباب بازی‌ها بزند. و یک خبر خوب برای خانم‌ها، در مرکز خرید زیتون کیش غرفه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی خوب هم پیدا می‌شود. همچنین در بازار زیتون کیش غرفه‌هایی در زمینه اجاره خودرو بدون راننده فعالیت می‌کنند.

مرکز خرید زیتون کیش

شکلات و قهوه مرغوب در بازار زیتون کیش

واقعا تا حالا اسم فروشگاه‌های آرتا کیش به گوشتان نخورده؟ خب پس بگذارید به طور کامل برای شما توضیح بدهم. آرتا کیش فروشگاهی زنجیره‌ای است که به صورت تخصصی انواع شکلات و قهوه و نوشیدنی گرم و سرد می‌فروشد. آرتا کیش شعبه‌های زیادی در کیش دارد. درغرفه‌های 21 و 66 بازار زیتون می‌توانید به آرتا کیش سر بزنید و انواع برندهای قهوه و نوشیدنی‌های گرم و را تست کنید. بعد از تست رایگان و اطمینان از کیفیت، مشغول خرید از این دنیای شکلاتی شوید. در ضمن غرفه‌های آرتاکیش جای خوبی برای خرید سوغاتی هستند.

شعبه فروشگاه سبلان کیش هم در بازار زیتون قرار دارد. سبلان کیش مانند آرتا کیش انواع نوشیدنی‌های گرم و شکلات را به فروش می‌رساند. سبلان کیش را در غرفه شماره 1 مرکز خرید زیتون کیش می‌توانید پیدا کنید. در این فروشگاه انواع شکلات، تافی، آبنبات‌های رنگی، پودر کاکائو، نوشیدنی گرم مانند قهوه، کاپوچینو، شکلات داغ، نوشیدنی‌های سرد و بیسکویت، کیک و خوراکی‌های شکلاتی با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

امکانات مرکز خرید زیتون کیش

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های خرید، امکانات و خدماتی است که مرکز خرید در اختیار خریداران قرار می‌دهد تا با رفاه بیشتری به خرید بپردازند. در مرکز خرید زیتون هم امکانات و خدمات زیر ارائه می‌شود:

  • پارکینگ 
  • سرویس بهداشتی
  • نمازخانه
  • خودپرداز (ATM )
  • خدمات بانکی (بانک صادرات و موسسه اعتباری نور)

بعد از خرید در بازار زیتون چی بخوریم؟

قلیه ماهی

غذا یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر سفر به خصوص بعد از خرید است. بالاخره گرسنه می‌شوید و باید غذا بخورید. پس چه بهتر از غذاهای خوشمزه جنوبی بخورید. پس اگر به بازار زیتون رفتید و خرید حسابی کردید و شکمتان به قار و قور افتاد یک راست به رستوران مرکز خرید زیتون بروید و یک غذای خوشمزه جنوبی مثل قلیه ماهی سفارش بدهید. البته در این رستوران‌ها معمولا غذاهای استان‌های دیگر هم سرو می‌شود تا مسافران با هر سلیقه‌ای با شکم گرسنه از در رستوران بیرون نروند. 

پاسپورت دومینیکا

اگر دوست دارید کمی قدم بزنید و بعد غذا بخورید پیشنهاد من رستوران‌های نزدیک مرکز خرید زیتون است. بعضی از بهترین رستوران‌های اطراف بازار زیتون عبارت‌اند از: رستوران عمارت، کته کباب شیخ صفی، رستوران ته چین طوری، فست فود عطاویچ، فست فود دیاولا و کافه رستوران گلدن گلف.

البته ممکن است قصدتان خوردن یک وعده غذایی کامل مثل ناهار یا شام نباشد. در این صورت کافه‌ و بستنی فروشی انتخاب خوبی است. کافه داخل بازار زیتون و کافه‌های نزدیک مرکز خرید مانند، قهوه دانته، هایپر بستنی کیش و کافه گلدن گلف انتخاب‌های خوبی برای خوردن میان وعده و در کردن خستگی خرید محسوب می‌شود.

خوشگذرانی اطراف مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش

یکی از خوبی‌های مرکز خرید زیتون کیش نزدیکی به ساحل و مراکز تفریحی جزیره است. اگر بعد یا قبل از خرید دلتان هوای گردش کرد به راحتی از بلوار ساحل که مرکز خرید زیتون کیش در آن قرار دارد به ساحل بروید. در ضمن پیدا کردن مسیر دسترسی به مرکز غواصی کیش، مرکز کرایه دوچرخه، اسکله تفریحی، شهربازی هایلند، مجموعه قایق سواری و ساحل درختان نارگیل از مرکز خرید زیتون، آسان است.

هتل های نزدیک به مرکز خرید زیتون کیش

هتل پارسیان، هتل پارمیدا، هتل ریان قائم، هتل سورینت مریم، هتل شایان، هتل آریان، هتل ایران، هتل شایگان و هتل داریوش

رزرو هتل در کیش، فقط با سه کلیک!

جمع‌بندی

بیایید گاهی به جای خرید در مراکز خرید شیک و پیک سراغ بازارها و مراکز خرید قدیمی‌تر کیش برویم. در راهروها قدم بزنیم و از هم‌صحبتی با کسبه قدیمی‌تر جزیره کیش غرق لذت شویم. البته اگر قصد خرید عطر و ادکلن دارید یادتان باشد مرکز خرید زیتون کیش بهترین انتخاب برای شما است.

همین حال تور کیش را فقط با سه کلیک رزرو کنید و یک خرید باورنکردنی را در این جزیره دوست داشتنی تجربه کنید.

شماره تماس مرکز خرید زیتون کیش چند است؟

0764424160

مرکز خرید زیتون کیش کجاست؟

مرکز خرید زیتون واقع در کیش، بلوار ساحل است.


مرکز خرید زیتون تا چه ساعتی باز است؟

شنبه تا جمعه از 9:00 تا 23:00

نظرات کاربران