شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش؛ معرفی وسایل تفریحی به همراه قیمت بلیط 1401

تابحال به این فکر کردید که چرا اغلب افراد، کیش را مقصدی برای گذراندن تعطیلات‌ انتخاب می‌کنند. احتمالا می‌گویید که ساحل و دریای وصف‌نشدنی خلیج فارس برای سفر به این جزیره اسرارآمیز کافی است که البته تا حدی حق با شماست!تفریحات آبی کیش، پارک‌ها و سواحل تمیز و زیبا، رستوران‌ها و هتل‌های شیک، و خلاصه تفریح و سرگرمی در این جزیره کم نیست و هر لحظه آن قرار است به شما و عزیزانتان خوش بگذرد. باور نمی‌کنید، پس شهربازی هایلند کیش را حتما امتحان کنید تا نظرتان عوض شود!

پاسپورت دومینیکا

درباره شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش

شاید قدیم‌ها شهربازی را برای بچه‌ها می‌دانستند و بزرگترها فقط وظیفه پول خرج‌ کردن را برعهده داشتند. اما دیگر آن زمان‌ها به پایان رسیده و خوشگذرانی در شهربازی‌ها بزرگ و کوچک نمی‌شناسد. شهربازی هایلند کیش یکی از جاهای دیدنی و سرگرمی برای مسافرانی است که می‌خواهند ساعاتی را با هیجان بگذرانند. مجموعه‌ای سرپوشیده با جدیدترین و به روزترین دستگاه‌ها و بازی‌ها که شما را برای ساعت‌ها مشغول و سرگرم نگه می‌دارد. در اینجا، فرقی نمی‌کند چه سن و سالی دارید، همیشه یک بازی باحال و خفن وجود دارد که هیجان و انرژی را به شما برگرداند.

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

اگر کنجکاو شدید تا سری به دنیای کودکی‌تان بزنید و برای ساعاتی هم که شده از دغدغه‌های زندگی روزمره دور شوید؛ به قسمت شرقی جزیره کیش بروید. موقعیت جغرافیایی شهربازی هایلند نیز از دیگر خصوصیات مثبت آن است که با ساحل و اسکله تفریحی در حدود دو کیلومتر و با فرودگاه کیش 5 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: میدان امیرکبیر کیش، پارک شهر در ورودی کارتینگ

بازی‌های شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش

بخش اصلی و مهم هر شهربازی به سرگرمی‌ها و انواع بازی‌های آن برمی‌گردد. در این مجموعه بزرگ نیز سعی شده تا جای ممکن از جدیدترین بازی‌ها استفاده شود تا خاطرات خوبی را برایتان خلق کند.

رزرو تور کیش

برخی از وسایل بازی مخصوص کودکان و نوجوانان

قطار لاستیکی، چرخ و فلک، سفینه‌های کوچک، سورتمه‌های جذاب، آبشار، رودخانه وحشی، ماشین‌های برقی، سیمیلاتور، رولر کاستر هوایی و آبی، محوطه بازی کوچک مخصوص کودکان و…

برخی از وسایل بازی مخصوص بزرگسالان

تالار ارواح، پلی استیشن، اتاق فرار، سینما هفت بعدی، خلبانی در محیطی شبیه سازی شده، تیراندازی، رینگ بال گروهی، تردمیل واقعیت مجازی، کلبه وحشت، سینما گیم، مینی گلف و بولینگ، ترامپولین، اتاق لیزر، دستگاه‌های بازی کامپیوتری با جایزه، انواع بازی‌های رایانه‌ای و….

امکانات شهربازی هایلند کیش

مجموعه هایلند در یکی از پارک‌های بزرگ و سرسبز جزیره کیش واقع شده است که این فرصت را به شما می‌دهد تا در فضای باز به استراحت بپردازید. در اطراف همچنین رستوران‌ها و کافه‌های دلنشینی وجود دارد که می‌توانید خستگی از تن به در کنید و نوشیدنی خنکی را نوش جان کنید.

قیمت بلیط و ساعات کار شهربازی هایلند در سال 1401

در این شهربازی پکیج‌های مختلفی ارائه می‌شود که طبیعتا قیمت‌های مختلفی نیز دارند. با این وجود هزینه ورودی برای هر نفر در حدود 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است. راستی مبلغ شارژ هر نفر، مخصوص به خودش است و نمی‌توان برای نفرات دیگر استفاده کرد. شما می‌توانید همزمان با رزرو بلیط هواپیما کیش، این بلیط را به صورت آنلاین و اینترنتی رزرو نمایید.

ساعات کار این مجموعه نیز همه روزه و حتی روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 24 می‌باشد.

جاهای دیدنی اطراف شهربازی هایلند کیش

بولینگ مریم

کارتینگ کیش (200 متر): از نزدیکترین جاذبه‌ها به شهربازی هایلند کیش، کارتینگ جذاب و مهیج است که می‌توانید در بزرگترین پیست آن یک رالی جذاب را تجربه کنید.

بولینگ مریم (1.5 کیلومتر): چه عاشق بولینگ و رقابت آن باشید و چه تابحال این بازی را امتحان نکرده باشید؛ این مجموعه مجهز و مدرن، فضای جذاب و زیبای را مهیا کرده تا بتوانید اوقات خوش و باحالی را با دوستان و خانواده‌تان داشته باشید.

تله کابین میکا مال (2.6 کیلومتر): یکی از جاهای دیدنی کیش است که کمتر کسی از ان خبر دارد. تله کابینی که منظره‌ای متفاوت از دریا، ساحل و جزیره را در جلوی چشم شما می‌گذارد.

اسلکه تفریحی کیش (2.6 کیلومتر): برای همه گردشگران این اسکله دوست داشتنی و محبوب است. جایی که هم می‌توان استراحت کرد و هم می‌توان طعم هیجان و آدرنالین را با تفریحات آبی متنوع چشید.

هتل‌های اطراف شهربازی هایلند کیش

  • هتل آرین کیش: 500 متر، 1 دقیقه
  • هتل ایران: 1 کیلومتر، 3 دقیقه
  • هتل صدف: 1 کیلومتر، 3 دقیقه
  • هتل پارس نیک: 1 کیلومتر، 3 دقیقه

رستوران‌های اطراف شهربازی هایلند کیش

سان‌رایز
  • رستوران کوه نور: 1 کیلومتر، 2 دقیقه
  • رستوران سان‌رایز: 1.9 کیلومتر، 4 دقیقه
  • رستوران مشاهیر: 2.7 کیلومتر، 8 دقیقه
  • پیتزا قاجار: 2.7 کیلومتر، 8 دقیقه

مراکز خرید اطراف شهربازی هایلند کیش

  • مرکز خرید لاریسا مال: 1 کیلومتر
  • مرکز خرید سارینا 2: 600 متر
  • مرکز خرید رویا مال: 800 متر
  • مرکز خرید زیتون: 1.2 کیلومتر

کلام آخر

تور کیش به خودی خود جذاب و باحال است؛ سفری لوکس به جزیره‌ای که انواع تفریحات و سرگرمی‌های متفاوت و مهیج را فراهم کرده است. در این میان اگر به بازی‌های کامپیوتری هم علاقه دارید؛ به شهربازی هایلند کیش بروید و کودک درونتان را زنده کنید.

پاسپورت دومینیکا

نظرات کاربران