کیش

تله کابین میکامال کیش؛ در میانه آبی آسمان و آبی دریا!

کیش

شاید همگی ما تجربه تله کابین سواری بر روی دره ها و بین کوه ها را در مناطق مختلف کشور و حتی خارج از ایران داشته باشیم. اما اگر به شما بگویند که در جزیره کیش می توانید دقایقی بر روی خلیج همیشه فارس در ارتفاعات سوار تله کابین بشوید، چه حسی خواهید داشت؟! آیا تصمیم نمی گیرید در اولین فرصت بلیط هواپیما کیش آنلاین را تهیه کنید تا علاوه بر چند روزی استراحت، این سازه جدید را نیز امتحان کنید؟ تله کابین کیش مسافتی بین برج های میکامال و اسکله تفریحی بزرگ جزیره را طی خواهد کرد و در این سفر شما می توانید با همسفرهایتان نیز می توانید همراه شوید.

رزرو تور کیش

تله کابین میکامال کیش

یکی از جدیدترین تله کابین های کشور، تله کابین مرکز خرید میکامال جزیره کیش است. تله کابین شگفت انگیز کیش، به طول 3 کیلومتر شما را به یک سواری 30 دقیقه ای با ارتفاع 30 متر بر روی ساحل دریای نیلگون خلیج فارس خواهد برد. ایستگاه ابتدا و انتهایی تله کابین، میکامال و اسکله تفریحی بزرگ کیش هستند. که شما می توانید بلیت یک طرفه و یا رفت و برگشت تهیه نمایید. یکی از ویژگی هایی که تله کابین کیش را منحصر به فرد نموده است، انتخاب بهترین ها در طراحی و ساخت این مجموعه توسط میکا کیش بوده است.

سازنده تله کابین شرکت سوئیسی مطرح و پیشرو در این زمین، BMF بوده که سابقه فعالیت های شرکت امنیت ساخت مجموعه را تضمین می کند. اتاقک های ویژه و متفاوت این تله کابین توسط استودیوی طراحی پورشه انجام شده است. در نهایت وجه تمایز تله کابین نسبت به سایر تله کابین های کشور، حضور برند خوش آوازه سواروسکی و استفاده از طراحی و هنر این برند و دیزاین دو کابین ویژه تله کابین کیش است.

کابین های معمولی

تله کابین کیش دارای ۲۰ کابین معمولی با ظرفیت ۸ نفره، مناسب خانواده ها و گروه های جوانان است. این کابین ها مجهز به پخش موسیقی، سیستم خنک کننده داخل کابین، نمایشگر تبلیغاتی، ارتباط بیسیم دو طرفه بین کابین و ایستگاه، نورپردازی فوق العاده در شب هستند.

کابین ویژه

تعداد 2 کابین VIP با ظرفیت 4 نفره برای افرادی که می خواهند زمان بیشتری در تله کابین کیش باشند، در این مجموعه قرار داده شده است. کابین های ویژه دارای امکانات اختصاصی شامل اینترنت بی سیم، ipad و پذیرایی داخل کابین هستند.

چگونه به تله کابین کیش برویم؟

کیش

برای رفتن به تله کابین، کافیست به روبروی پلاژ آقایان، طبقه چهارم مرکز خرید میکامال بروید و در ایستگاه پایانی که اسکله تفریحی کیش است پیاده شوید و یا به شرقی ترین بخش جزیره بروید و در انتهای خیابان دریا، در اسکله تفریحی بزرگ کیش سوار تله کابین شوید و در ایستگاه میکامال سفرتان را به پایان برسانید.

ساعت کار تله کابین کیش

این تله کابین همه روزه از  ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰شب فعالیت دارد.

بهترین زمان تله کابین سواری، چه موقعی است؟

می دانید که کیش به آب و هوای گرم و شرجی معروف است. بنابراین بهترین زمان برای رزرو تور کیش و سفر به این جزیره زیبا و لذت سوار بر تله کابین کیش در ارتفاع بر روی دریای خلیج فارس، نیمه دوم سال است. در این زمان هوای جزیره شبیه به بهار است و از سرمای هوای شهرهایتان خبری نیست.

اماکن دیدنی نزدیک به تله کابین

شهر زیرزمینی کاریز

کیش

یکی از جاذبه های اطراف تله کابین، شهر زیر زمینی کاریز، به قدمت 2500 سال و در عمق 16 متری زیر زمین است. در این شهر تاریخی اوج نبوغ ایرانیان در معماری و شهرسازی را خواهید دید. کنار هم آوردن سیستم خنک کننده شهر، جریان آب شیرین، سقف مرجانی مملو از فسیل های باستانی، یک ساختار زیرزمینی مهندسی شده را نمایش می دهد.

پارک دلفین ها

در برنامه سواری تله کابین کیش، حتما زمانی را برای بازدید از اولین پارک دلفین های ایران اختصاص دهید. پارکی که علاوه بر نمایش دلفین های بازیگوش و باهوش، شیر دریایی، پنگوئن و گربه دریایی نیز دارد. دلفیناریوم کیش در سال 84 فعالیت خود را با پارک دلفین ها آغاز نمود که به مرور زمان، باغ پرندگان تونل آکواریوم آب شور را به مجموعه اضافه کرده است. در این پارک، لحظاتی خوش را با نمایش دلفین ها خصوصا برای کودکان خواهید ساخت و در باغ پرندگان نیز علاوه بر 107 گونه پرنده، بیش از 100 گونه گیاهی بی نظیر و منحصر به فرد را نیز خواهید دید.

رزرو تور کیش

درخت سبز کیش

یکی دیگر از دیدنی های نزدیک به تله کابین کیش، قدیمی ترین و مهم ترین درخت جزیره، درخت انجیر معابد در دره پرتغالی ها است. این درخت سرسبز حدود 400 سال پیش از هند و چین به ایران آمد و امروزه یکی از مهمترین دیدنی های جزیره محسوب می شود. بومیان کیش این درخت را مقدس دانسته و با بستن پارچه به شاخه های آن، حاجات خود را طلب می کنند. مدتی است برای حفاظت از این درخت کهنسال پارچه ها باز شده و حصاری اطراف درخت نصب گردیده است.

آب‌ انبار سنتی کیش

کیش

نمونه ای کم سن و سال از هنر معماری کهن ایرانی در ساخت آب انبار برای ذخیره آب آشامیدنی، آب انبار سنتی 27 ساله کیش است. پس از هیجان سواری تله کابین کیش در ارتفاعات می توانید این آب انبار را بازدید موده و کمی در فضای خنک آب انبار دوقلو استراحت کنید و از گرمای جزیره دور بمانید.

آکواریوم کیش

لذت نظاره موجودات آبزی بدون غواصی را در آکواریوم بزرگ کیش تجربه کنید. در آکواریم کیش می توانید ساعت ها در دنیای زیر آب بین انواع کوسه های عظیم و الجثه و ماهی های رنگارنگ بچرخید و محو زیبایی دنیای زیر دریا شوید.

پارک ساحلی مرجان

کیش

از دیگر اماکن دیدنی و جذاب نزدیک به تله کابین کیش، پارک ساحلی مرجان است. ساحل مرجان زلال ترین ساحل مرجانی ایران است. طوری که اگر با قایق به وسط دریا بروید می توانید آبزیان کف دریا را ببینید. این ساحل برای قدم زدن روی شن های داغ جزیره وقتی جزر آب را به پاهایتان می رساند بهترین مکان است. همچنین امکانات تفریحی ساحلی این پارک ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

هتل های نزدیک به تله کابین کیش

  • هتل پانوراما کیش
  • هتل میراژ کیش
  • هتل بین المللی کیش
  • هتل لوتوس کیش
  • هتل ترنج کیش
  • مجتمع خانه گستر
  • مجتمع عرفان کیش
  • خانه بومیان کیش
  • سوئیت شمشاد

3 دلیل برای اینکه حتما تله کابین کیش را سوار شوید:

1. چشم انداز بی نظیر

زمانی که سوار تله کابین می شوید، به مدت 30 دقیقه شاهد منظره ای شگفت انگیز از دریای نیلگون خلیج فارس و شهر کیش در زیر پاهایتان خواهید بود.

2. نیازی به انتظار نیست.

تعداد زیاد کابین های تله کابین کیش و ظرفیت آنها سبب شده تا برای سوار شدن، نیازی به انتظار در صف های طولانی نباشد. بلکه با کمی صبر به راحتی سفر شما بر روی آب های آبی و موج های دریا آغاز خواهد شد.

3. تجربه شیوه جدیدی از حمل و نقل

تصور کنید در مرکز خرید میکا مال در حال خرید هستید و برای پیوستن به خانواده یا سواری شاتل می خواهید به اسکله تفریحی کیش بروید. شما با تله کابین کیش در عرض 30 دقیقه به مقصد خواهید رسید و در راه نه تنها ترافیک نبوده است، بلکه موزیک و هوای خنک در ارتفاعات جزیره شما را همراهی نموده اند. این شیوه جدیدی برای حمل و نقل همراه با تفریح است.

در پایان

تفریحات در کیش تمامی ندارند و شما هرچه در جزیره بمانید، هر روز تفریح جدیدی کشف خواهید نمود. اما همیشه تجربه بهترین ها و جدیدترین ها نسبت به مابقی امکانات و تفریحات حاضر، اولویت دارد. تله کابین کیش جدیدترین تله کابین کشور با طراحی فوق العاده است و نظاره کردن مسیری که بر روی جزیره طی می کند، خالی از لطف نخواهد بود. علاوه بر آن پس از این سفر 30 دقیقه ای می توانید سری به اماکن دیدنی نزدیک به آن بزنید و زمان خود را سپری کنید.

پس همین حالا قیمت بلیط هواپیما تهران کیش را چک کنید!

نظرات کاربران