بنانا سواری
2 اسفند 1401
کیش

تفریحات کیش؛ کنسرت، جت اسکی و 10 پیشنهاد جذاب دیگر!

فهرست مطالب

هدف شما از سفر به کیش چیست؟ تفریح؟ خوشگذرانی؟ تجربه بازی و سرگرمی‌های تازه و نو؟ چه بازی‌هایی را دوست دارید امتحان کنید؟ بنانا سواری؟ فلای بورد؟ می‌خواهید در تم پارک عکس‌های خلاقانه بگیرید؟ شاید هم دلتان هوس یک شنای حسابی کرده است. هر چه که بخواهید از تفریحات آبی تا تفریحات غیر آبی بساطش در کیش پهن است. بیایید با هم چند دقیقه‌ای را با تفریحات کیش خوش بگذرانیم.

رزرو تور کیش

همین حالا بلیط هواپیما کیش را با سه کلیک رزرو کنید و راهی این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی شوید.

تفریحات آبی کیش، در دل خلیج فارس رویایی!

تفریحات کیش از نوع زیر آبی

معمولا اصلی‌ترین هدف مسافران کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی، استفاده از تفریحات کیش از نوع آبی و البته تفریحات زیر آب این جزیره است.قطعا ماهیگیری در یک قایق مجهز یا درنوردیدن دنیای زیر آب با اسکوتر زیردریایی خاطره‌ای شاد خواهد شد. در ادامه تمام تفریحات کیش که به نوعی با آب دریا سر و کار دارند را با تمام جزئیات بررسی می‌کنیم و سری به خلیج فارس رویایی خواهیم زد.

بنانا سواری؛ خوشگذرانی با یک تیوب موزی شکل 

اگر می‌خواهید حسابی خوش بگذرانید، بناناسواری یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش است. در بناناسواری شما سوار یک تیوپ زرد رنگ می‌شوید که به یک قایق موتوری وصل است. قایق موتوری جلو می‌رود و بنانا تیوپ شما را باسکول می‌کند. کم کم سرعت بنانا سواری زیاد می‌شود.

جذابیت این تفریح وقتی دوچندان می‌شود که از تیوپ پایین می‌افتید و خیس می‌شوید. برای بنانا سواری در ساحل دامون حداقل باید ۴ نفر باشید. اما خب بناناهای ۱، ۳، ۵ و ۷ نفره هم در کیش موجود است. ساحله اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجان و ساحل سیمرغ از دیگر سواحل این جزیره هستند که می‌توانید در آنها بناناسواری را امتحان کنید.

قیمت بناناهای تک نفره گران‌تر از ۴ نفره و بیشتر است. این بازی مهیج ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و قیمت بلیط آن برای یک نفر، حدود ۲۰۰ هزار تومان است. برای بنانا سواری در ساحل دامون باید از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر به ساحل موردنظرتان مراجعه کنید. تفریحات کیش به ویژه در بعضی فصول سال با تخفیف همراه هستند، بنابراین قبل از خرید بلیط حتما تفریحات کیش با تخفیف را پیدا کنید.

فلای بورد، روی آب‌ها در آسمان!

فلای بورد

فلای بورد یکی دیگر از تفریحات کیش است، تفریحی ساده که دل و جرات زیادی می‌خواهد. اگر از ارتفاع نمی‌ترسید حتما فلای بورد را امتحان کنید. زیر این بورد یک خروجی آب وجود دارد که فشار آب خارج شده از زیر بورد، آن را تا ارتفاع ۱۲ متر بر فراز دریا به پرواز در می‌آورد. پس اگر از بچگی رویای پرواز داشتید و در بزرگسالی عاشق دریا شدید و شنا یاد گرفتید، فلای بورد را در جزیره زیبای کیش به هیچ وجه از دست ندهید.  

بلیط فلای بورد برای هر نفر بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان است. البته می‌توانید فلای بورد کیش با تخفیف هم پیدا کنید. در ساحل دامون کیش و ساحل سیمرغ به همراه یک مربی کاربلد و جدیدترین تجهیزات می‌توانید به این بازی آبی بپردازید و ببینید که پاهایتان از هیجان به لرزه در می‌آیند. برای استفاده از بلیط فلای بورد باید ساعت ۹ تا ۱۶ به کلوپ مورد نظرتان مراجعه کنید.

شاتل، شناور روی آب

شاتل سواری یکی دیگر از تفریحات کیش است که نباید در سفر به این جزیره آن را از دست داد. شاتل یک تیوب بزرگ است که به وسیله یک قایق روی آب کشیده می‎شود. هر چه سرعت قایق بیشتر شود هیجان این بازی نیز بیشتر خواهد شد. یادتان نرود لباس اضافی همراهنان داشته باشید، چون حتما خیس می‌شوید.

شاتل آن قدر شما را سر ذوق می‌آورد که یادتان می‌رود کجا هستید. حداقل یک بار در آب می‌افتید. در کیش کلوب‌های ۲ تا ۵ ستاره متعددی برای شاتل سواری وجود دارد.

شاتل یکی از تفریحات کیش است که بلیط آن در اسکله‌ تفریحی، ساحل دامون، ساحل سیمرغ و ساحل مرجان قابل استفاده است. بلیط شاتل را می‌توانید از سایت‌های فروش آنلاین بلیط تفریحات کیش تهیه کنید. هر بلیط که برای یک نفر است حدود ۲۲۰ هزار تومان قیمت دارد. برای شاتل باید حداقل دو نفر باشید و شاتل یک نفره ممکن نیست. در ضمن امکان شاتل سواری برای کودکان زیر ۱۰ سال وجود ندارد. در ضمن کلوب‌های شاتل امکان رفت و برگشت رایگان نیز دارند.

پاراسل یا چتربازی، پرواز بر فراز دریا

پاراسل

پاراسل یا چتربازی یکی از جذاب‌ترین تفریحات کیش است. اگر دوست دارید بدون خیس شدن پرواز کنید، پاراسل انتخاب خوبی برای شما است. البته نترسید!

قرار نیست مثل چتر بازهای حرفه‌ای یک نمایش تمام عیار راه بیاندازید. فقط باید جرات به پرواز درآمدن به کمک چتری که به قایق موتوری وصل است را داشته باشید. همین. 

پاسپورت دومینیکا

برای خرید بلیط پاراسل کیش به سایت‌های فروش آنلاین بلیط تفریحات کیش مراجعه کنید. توجه کنید که می‌توانید دو نفری هم از چتر استفاده کنید. پس اگر به همراه همسرتان می‌خواهید یک تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنید، پاراسل انتخاب خوبی است. هر بلیط برای یک نفر اعتبار دارد. در ضمن کودکان زیر 5 سال اجازه استفاده از پاراسل را ندارند. از بلیط خود می‌توانید در ساحل اسکله تفریحی، ساحل دامون، ساحل سیمرغ و ساحل مرجان استفاده کنید. قیمت هر بلیط پاراسل حدود ۶۵۰ هزار تومان است. خرید بلیط پاراسل کیش با تخفیف هم ممکن است.

برای آشنایی بیشتر با این تفریح هیجان‌انگیز، مقاله «معرفی پاراسل کیش؛ اگر رویای پرواز دارید!» را حتما بخوانید.

پدل‌بورد، مسابقه در دل دریا

اگر ورزشکار هستید و می‌توانید تعادل خود را حفظ کنید یک یا چند بلیط پدل بورد تهیه کنید و با دوستان خود مسابقه بگذارید. البته اگر پدل بورد مخصوص مبتدی‌ها باشد، که معمولا در ساحل کیش همین نوع را ارائه می‌کنند، هیچ جای نگرانی برای افتادن نیست. البته همراه شما یک ناجی هم می‌فرستند که مراقب شما باشد. بنابراین واقعا دیگر هیچ جای نگرانی نیست.

اما پدل بورد چیست؟ پدل بورد ترکیبی از موج‌سواری و قایق‌سواری است و به آن موج‌سواری با پارو یا ایستاده هم گفته می‌شود. 

کلوب‌هایی که پدل بورد را در کیش ارائه می‌دهند عبارتند از: کلوب سی من در ساحل دامون، کلوب مارینا در ساحل مرجان، کلوب آتلانتیس در ساحل سیمرغ، کلوب ناتیلوس در ساحل مارینا و کلوب مرکز غواصی در اسکله تفریحی کیش. شما با توجه به هتل محل اقامتتان و نزدیکی آن به یک اسکله یا ساحل می‌توانید یکی از این کلوب‌ها را انتخاب کنید. حدود هزینه برای هر بلیط یک نفره پدل بورد حدود ۵۵۰ هزار تومان است.

اگر می‌خواهید با «بهترین کلوپ های دریایی کیش که نباید از دست بدهید!» هم بیشتر آشنا شوید، روی لینک بزنید.

قایق سواری؛ تفریح مناسب برای گروه‌ها

اگر به صورت گروهی به کیش سفر کرده‌اید یکی از تفریحات کیش که مناسب اکیپ شما است، قایق سواری است چون بلیط آن به صورت نفری محاسبه نمی‌شود. هر ۴ نفر می‌توانند از یک قایق استفاده کنند که هزینه بلیط قایق برای ۱۵ دقیقه ۷۶۰ هزار تومان است. ساعت ۱۰ تا ۱۶ هر روز به ساحل مرجان مراجعه کنید و از قایق سواری لذت ببرید.

غواصی با دلفین‌ها‌، یکی از جذاب‌ترین تفریحات کیش

غواصی در کیش

بیایید درباره یکی از تفریحات کیش که جالب‌تر از سایر سرگرمی‌های این جزیره است صحبت کنیم، یعنی غواصی در کیش با دلفین‌ها.  دنیای زیرآب دنیای جذاب و هیجان انگیزی است و سفر به این دنیا تفریحی است که تا همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند.  شنا و غواصی در کیش با دلفین‌ها تنها از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ ممکن است. بلیط فقط برای یک نفر اعتبار دارد و می‌توانید دو همراه با خود داشته باشید که بیرون آب می‌مانند.

هزینه فیلمبرداری و عکسبرداری از شما حین بازی با دلفین‌ها نسبتا بالا است. اگر می‌خواهید عکس و فیلم این لحظات را داشته باشید از یک همراه بخواهید عکس و فیلم شما را ثبت کند. این یکی از تفریحات کیش است که برای کودکان بسیار جذاب است. قیمت بلیط برای هر نفر ۱میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. البته خرید تفریحات کیش با تخفیف هم به‌ویژه در بعضی از ماه‌های سال امکان‌پذیره وشما می‌تونید با قیمت کمتری هم بلیط غواصی با دلفین‌ها رو تهیه کنید.

غواصی در کیش، ملاقات دنیای زیر آب

انیمیشن در جستجوی نمو را به یاد دارید؟ همان ماهی قرمز رنگی که کمی شبیه ماهی گلی‌های شب عید بود. همان که در اقیانوس گم شده بود و پدرش به دنبال او در اعماق دریا می‌گشت. چقدر بامزه می‌شد اگر موقع غواصی نمو یا اقوام او را ملاقات می‌کردید. اما دنیای زیر آب محدود نیست، آن‌قدر که ممکن است ماهی‌های خیلی جذاب‌تر از نمو ببینید.

برای تهیه بلیط غواصی در کیش چند نکته را به یاد داشته باشید:

●برای غواصی در کیش نیازی نیست شنا بلد باشید، فقط به مربی اعتماد کنید.

●به شما دهانی تنفسی داده می‌شود که از نظر بهداشتی مطمئن است.

●شلوارک، حوله، دمپایی و لباس اضافه فراموش نشود.

●قیمت بلیط برای هر نفر حدود ۶۵۰ هزار تومان است.

 

اسکوتر زیردریایی؛ یکی از جدیدترین تفریحات کیش

اسکوتر زیردریایی

ااگر به هر دلیلی احساس می‌کنید غواصی برای شما مضر است یا از رها بودن در آب‌های آزاد هنگام غواصی می‌ترسید، به جای بلیط غواصی در کیش، بلیط اسکوتر زیر دریایی را تهیه کنید. همان طور که از نام این تفریح پیدا است ترکیبی از اسکوتر و گردش زیر دریا است. یعنی به جای راندن با اسکوتر روی خشکی، در دنیای زیر دریا با اسکوتر جابجا می‌شوید. هزینه بلیط اسکوتر زیر دریایی برای هر یک نفر، حدود ۸۵۰ هزار تومان است.

جت اسکی؛ لذت موتورسواری در ساحل

اگر هم عاشق راندن موتور هستید هم عاشق دریا، سریع یک یا چند بلیط جت اسکی کیش را رزرو کنید و بعد از خرید و گردش در ساحل جت اسکی برانید. اگر هم تا حالا جت اسکی را امتحان نکرده‌اید مشکلی نیست، این بار که به کیش رفتید امتحان کنید. برای تهیه بلیط جت اسکی به سایت‌های فعال در زمینه فروش بلیط تفریحات کیش سر بزنید. معمولا با خرید آنلاین بلیط مشمول تخفیف هم می‌شوید.

شنا، هیجان‌انگیز و رایگان!

اگر دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستید شنا در ساحل و شنا در پلاژ برای بانوان بهترین انتخاب است. البته به شرط بلد بودن

در پلاژ بانوان کیش یا لب ساحل آفتاب بگیرید، شنا کنید و حسابی لذت ببرید. اما حواستان به محدوده‌ای که غریق نجات درباره آن هشدار می‌دهد باشید.

بخوانید: تفریحات رایگان کیش کدامند؟ 10 پیشنهاد ارزان سه کلیک!

ماهیگیری با گارانتی صید ماهی! عجیب‌ترین مورد از فهرست تفریحات کیش

ماهیگیری

یکی از عجیب‌ترین مورد از فهرست تفریحات کیش ماهیگیری است. الیته که ماهیگیری عجیب نیست قسمت عجیب ماجرا، ماهیگیری با گارانتی صید ماهی است. یعنی اگر بخت با شما یار نبود و نتوانستید ماهی بگیرید برنامه دوباره تکرار می‌شود. چه چیزی از این بهتر؟

چهار ساعت ماهیگیری در یک قایق خصوصی، می‌تواند لذتبخش‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کنید.

بهترین انتخاب برای ماهیگیری و بهره بردن از تفریحات کیش رفتن به ساحل نزدیک اسکله تفریحی میرمهنا است. برای دسترسی به ساحل میرمهنا از بلوار پیامبر اعظم کیش به خیابان بهشت بروید و ادامه مسیر یک دقیقه‌ای تا ساحل را پیاده‌روی کنید. قیمت ماهیگیری با قایق خصوصی در کیش هم حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

پارک آبی اوشن، یک آب‌بازی ملایم!

تفریحات آبی کیش فقط در کنار ساحل و دریا نیستند، اگر به دنبال یک فضای آرام و زیبا برای گذراندن اوقات فراغت می‌گردید پارک آبی اوشن کیش را انتخاب کنید. هم فضایی رنگ به رنگ دارد و هم خنکای آبی که در دریاچه‌ها و استخرهای آن هست روحیه آدم را می‌سازد. البته قرار نیست پارک آبی اوشن همیشه آرام و ملایم باشد. می‌توانید در بخش آب‌های خروشان حسابی آدرنالین تولید کنید. قیمت بلیط پارک آبی اوشن حدود دو میلیون تومان است.

تفریحات کیش از نوع غیر آبی

اگر از خیس شدن واهمه دارید تفریحات کیش از نوع غیر آبی هم انتخاب خوبی برای شما است. با توجه به تنوع تفریحات کیش به راحتی می‌توانید خاطره‌ای شیرین برای خود بسازید که تا سال‌ها مزه آن توی ذهنتان بماند. تفریحات کیش از نوع غیر آبی متنوع است؛ از بانجی جامپینگ تا دوچرخه سواری، از اتاق فرار تا بولینگ و بیلیارد، از کنسرت تا جُنگ‌های خنده. شما کدام یکی از تفریحات کیش را انتخاب می‌کنید؟

بانجی جامپینگ، رو در رو با ارتفاع!

بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش است. جایی که شما را با تجهیزات به یک طناب وصل می‌کنند. ارتفاع زیاد است و البته ترسناک، ۴۰ متر ارتفاع باید هم ترس به دلتان بیاندازد. مربی طناب‌ها را به کمک قفل‌های مخصوص به پاهای شما متصل می‌کند. کم کم باید برای یک پرش حسابی آماده شوید. بالاخره می‌پرید. مثل یویو بین زمین و آسمان بالا و پایین شدن هم به اندازه کافی هیجان‌انگیز است هم به اندازه کافی ترسناک.

از طریق سایت‌های فروش آنلاین بلیط می‌توانید اقدام به خرید بلیط بانجی جامپینگ کیش کنید. قیمت بلیط بانجی جامپینگ برای هر نفر حدود یک میلیون تومان است.

قلعه وحشت، یکی از ارزان‌ترین تفریحات کیش

فقط با حدود ۷۰ هزار تومان می‌توانید بین سه سناریوی قلعه وحشت کیش، یکی را انتخاب کنید. اگر اهل بازی قلعه وحشت هستید برنامه فول اکشن برای شما عالی است. اگر هم دوست ندارید بیش از حد بترسید، بلیط قلعه وحشت متوسط و کم اکشن را انتخاب کنید. اما حواستان باشد که در هر صورت این بازی قلعه وحشت است. قلعه وحشت کیش را در بلوار داریوش، جنب ورودی هتل ارم پیدا می‌کنید.

تفریحات کیش، کنسرت خنده و موسیقی

کنسرت خنده و موسیقی

یکی از خنده‌دارترین مورد از فهرست تفریحات کیش، جنگ‌های شبانه و کنسرت‌های خنده و موسیقی در این جزیره است. اگر تا این جای فهرست تفریحات کیش چیزی چشمتان را نگرفت به جنگ شبانه و کنسرت فکر کنید. تماشای اجرای زنده هنرمندانی چون اکبر اقبالی، حسن ریوندی و خواننده‌های پاپ مانند آرون افشار، بهنام بانی و … خاطره خوبی خواهد شد آن هم در جزیره زیبای کیش. پس اگر از تفریحات کیش به موسیقی و خنده علاقه دارید جنگ‌های شبانه و کنسرت‌های موسیقی زنده را از دست ندهید.

بولینگ مریم و بیلیارد ارم، تفریحاتی آشنا اما همچنان جذاب

بولینگ و بیلیارد ورزشی‌ترین موارد فهرست تفریحات کیش هستند. در کیش چند باشگاه بولینگ و بیلیارد معتبر وجود دارد. سالن بیلیارد و بولینگ مریم، باشگاه ورزشی کیش، بولینگ و بیلیارد میکامال، کلوب بیلیارد شاهین و سالن بیلیارد هتل ارم از معتبرترین باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد کیش هستند که می‌توانند انتخاب شما در فهرست تفریحات کیش باشند.

آدرس بولینگ مریم: خیابان سنایی، خیابان دریا

آدرس باشگاه ورزشی کیش: خیابان رودکی کیش

میکامال کیش: میدان امیرکبیر، بلوار رودکی، پلاک ۴۸

کلوب بیلیارد شاهین: فاز ۳ نوبنیاد، مرکز خرید آرین، طبقه ۲

سالن بیلیارد ارم: هتل ارم

شهربازی هایلند کیش، جذاب‌ترین تفریحات کیش برای بچه‌ها

شهربازی هایلند

جذاب‌ترین مورد از تفریحات کیش برای بچه‌ها، بازی در شهربازی‌هایی است که تازه کشف کرده‌اند. شهربازی‌هایی که امکانات نو و تازه دارند احتمالا بچه‌های پرانرژی‌تان را راضی خواهد کرد. شهربازی هایلند کیش هم یکی از همان‌ها است. شهربازی‌ای که کودکان شما در آن اوج لذت را تجربه خواهند کرد.

آدرس شهربازی هایلند کیش: میدان امیرکبیر، پارک شهر، درِ ورودی کارتینگ

برای اطلاع از امکانات شهربازی هایلند کیش این مقاله را بخوانید.

تم پارک جادویی از فهرست تفریحات کیش 

تم پارک با نام دیگر پارک موضوعی، یکی از بی‌دردسرترین و در عین حال جذاب‌ترین تفریحات کیش است. در تم پارک کیش با دنیایی جادویی روبرو خواهید شد که برای عکاسی و ثبت خاطرات شیرین دوستانه بسیار مناسب هستند. خودمانی بگویم در و دیوار تم پارک کیش فانتزی است. گویا از دنیای خیال سر بر آورده است. تم پارک جادویی (مجیک) کیش در کنار مجموعه ژوراسیک و دراگون یکی از کامل‌ترین تم پارک‌های ایران را ساخته است. تم پارک سنتر از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ غروب فعال است و قیمت هر بلیط تم پارک سنتر حدود ۴۰۰ هزار تومان است. 

جایروکوپتر، ملاقات با ترس
جایروکوپیتر یک وسیله پروازی کوچک است که تنها برای ۲ نفر جا دارد. شما در جزیره زیبای کیش می‌توانید به سراغ این تفریح هیجان‌انگیز بروید و این جزیره بسیار زیبا و خلیج زیبای فارس را از زاویه‌ای متفاوت تماشا کنید.
باند پروازهای تفریحی جزیره در بلوار میرمهنا قرار گرفته و از ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر می‌توانید این تفریح مهیج و جذاب را امتحان کنید.‌قیمت پرواز با جایروکوپیتر در کیش حدود دو میلیون تومان است و یکی از تفریحات گران این جزیره محسوب می‌شود.

تونل باد میکامال، باد شما را خواهد برد!
یکی از متفاوت‌ترین تفریحات کیش، تونل باد است. این تونل در مرکز خرید میکامال قرار گرفته و بین طبقات سوم و چهارم این مجتمع قرار گرفته است.
تونل باد میکامال یک استوانه شیشه‌ای است که ۸ متر ارتفاع دارد. بادی که از کف این تونل با سرعت بسیار بالا پمپاژ می‌شود فرد را با خود به سمت بالا می‌برد. قیمت تونل باد کیش، حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

سافاری کیش، ترشح آدرنالین در دل تپه‌های جزیره
اگر می‌خواهید هیجان را در تور کیش به اوج برسانید، سافاری بهترین انتخاب برای شما است. در سافاری کیش شا به دل صحرا و تپه‌های اطراف جزیره می‌روید و تفریحات متنوعی مانند آفرودیت لندکروز، موتورسواری، پینت‌بال، بانجی شوتینگ و شترسواری رو تجربه کنید. قیمت سافاری کیش بستگی به انتخاب‌های شما دارد. اما برای مثال قیمت آفرود لندکروز، حدود ۲۵۰ هزار تومان است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله «همه چیز درباره سافاری کیش؛ آفرود سواری یا موتورهای چهارچرخ؟!» را هم مطالعه کنید.

اتاق فرار، در تعقیب و گریز!
با رفتن به اتاق فرار ترس و هیجان را در سفر به کیش به اوج برسانید. این جزیره اتاق فرارهای متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به اتاق فرارهای دیپلمات و پارک آبی اشاره کرد.
قیمت اتاق فرار کیش از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

تله‌کابین کیش، تماشای جزیره از آسمان
یکی دیگر از تفریحات جذاب کیش، تله‌کابین مرکز میکامال است. جایی که می‌توانید این جزیره به ویژه سواحل زیبای خلیج فارس را از زاویه‌ای هیجان‌انگیزتر به تماشا بنشینید. قیمت تله‌کابین کیش حدود ۲۷۰ هزار تومان است.

جمع بندی

کیش یکی از زیباترین مقاصد توریستی کشورمان است و هر ساله گردشگران بسیاری به این جزیره زیبا و دیدنی سفر می‌کنند. تفریحات کیش یکی از مهمترین دلایل توجه گردشگران به این جزیره زیبا و دیدنی است. با تور کیش سه کلیک همراه شوید و با بهترین قیمت‌ها از این جزیره زیبا و دیدنی بازدید کنید.

سوالات متداول

معروفترین تفریحات آبی کیش کدامند؟

کیش تفریحات آبی متنوعی دارد که از جمله جذاب‌ترین آنها می‌توان به غواصی، جت اسکی، فلای بورد و پاراسل اشاره کرد.

معروفترین تفریحات غیرآبی کیش کدامند؟

اتاق فرار، سافاری، جایروکوپتر و بانجی جامپینگ از بهترین تفریحات غیرآبی کیش محسوب می‌شوند.

بهترین زمان برای استفاده از تفریحات کیش چه موقع است؟

همه چیز به هدف شما از سفر به جزیره زیبای کیش بستگی دارد اگر به دنبال استفاده از تفریحات آبی کیش هستید که طبیعتا از شهریورماه تا آبان و همچنین اوایل فصل بهار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر به کیش است اما اگر قصد گشت و گذار در شهر را داشته باشید می‌توانید حتی در فصل زمستان هم به این جزیره سفر کنید.

نظرات کاربران