کاریز کیش

همه چیز درباره سافاری کیش؛ آفرود سواری یا موتورهای چهارچرخ؟!

سافاری

قبول دارید که سفر به کیش خیلی متفاوت و باحال‌تر از مقصدهای دیگر است؟ اگر نه، پس باید شما را با برخی از ویژگی‌های این جزیره اسرارآمیز بیشتر آشنا کنیم. برای مثال، تفریحات و کارهای خفنی که هیجان و انرژی شما را چند برابر و خستگی را از تنتان بیرون می‌کنند.خبر خوب، اینکه، کیش بهشت این تفریحات است؛ ورزش‌ها و کارهایی که در دیگر جاهای ایران کمتر و یا به جرات می‌توان گفت اصلا پیدا نمی‌شود. پس قبل از اینکه زیپ چمدان خود را بکشید و بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید؛ درباره سافاری کیش کمی اطلاعات جمع کنید.

رزرو تور کیش

سافاری به چه معناست؟

از کلمه سافاری می‌شود حدس زد که نوع متفاوتی از سفر است. در واقع، سافاری به معنای سفرهای باحال و ماجراجویانه است که در طبیعت انجام می‌گیرد. سفری که در آن با ماشین‌های بزرگ یا موتورهای چهار چرخ و وسایل دیگر در طبیعت جستجو می‌کنید و لحظاتی متفاوت و باورنکردنی را برای خودتان رقم می‌زنید.

درباره سافاری کیش

بریم سراغ سافاری کیش. اقلیم خاص این جزیره هم باعث شده تا فضای سافاری و گردش در آن مهیا شود و به همین خاطر در سال 1392 مجموعه پارس سافاری کیش راه‌اندازی و افتتاح شد. تفریحات، بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که در مجموعه پارس وجود دارد؛ هر سنی و هر سلیقه‌ای راضی نگه می‌دارد. مطمئن باشید که در اینجا لحظات خیلی خوب و خوشی را به همراه عزیزانتان سپری خواهید کرد.

می‌توانید طبیعت یا صحرا را انتخاب کنید و به سراغ وسایلی چون موتور یا ماشین‌های آفرود بروید. بالا و پایین رفتن از این تپه‌ها هیجان خیلی زیادی خواهد داشت. البته، فقط این نیست؛ تفریحات سافاری کیش ادامه دارد!

سافاری کیش چه تفریحاتی دارد؟

سافاری

مهم نیست چه سنی و چه تصوری از تفریح و گردش دارید!؟ تفریحات پارس سافاری کیش، لبخند رضایت را بر لبان همه می‌گذارد. با وجود تفریحات مفرح و باحال این مجموعه، تصورتان نسبت به جزیره زیبای کیش به کلی عوض خواهد شد. تفریحاتی مثل:

نظرتان درباره آفرود سواری چیست؟

خیلی‌ها سافاری را همان آفرود سواری معنی می‌کنند. در واقع، اصلی‌ترین تفریح سافاری هم همین گشت و گذار با سرعت بر روی تپه‌های شنی است که خودروهای آفرود لندکروز هیجان آن را چند برابر می‌کنند. شاید در نظرتان آنقدر جذاب نباشد؛ ولی برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید، مطمئنا نظرتان عوض می‌شود. این را هم اضافه کنیم که رانندگان این خوردوها حرفه‌ای هستند و امنیت شما مهمترین چیز برای آنهاست؛ پس خیالتان راحت باشد.

ترس و هیجان را موتورهای چهارچرخ تجربه کنید.

از آنجایی که آفرود با راننده‌های حرفه‌ای انجام می‌گیرد؛ شاید بخواهید خودتان لذت رانندگی و هیجان را تجربه کنید. موتورهای چهارچرخ اتوماتیک (Trail و cross) را انتخاب کنید و در پیست‌های مخصوص مجموعه پارس با یکدیگر مسابقه دهید. حتی، در قسمتی دیگر، موتورهای سه چرخ با سرعت بالاتری وجود دارند که دریفت زدن در جاده پر پیچ و خم پیست را برای شما ترسناک‌تر و شاید هیجانی‌تر می‌کنند.

تابحال اسم ورزش باگی به گوشتان خورده است!

باگی اسم یک خودرو ورزشی دو نفره است که چرخ‌های بزرگ آجدار و حفاظت بالای سر آن، این امکان را به شما می‌دهد تا در مسیرهای ناهموار و خاکی با سرعت حرکت کنید و آدرنالین خونتان را به بالاترین حد خود برسانید. رانندگی با باگی خیلی مفرح و انرژی بخش است؛ به خصوص اینکه دو نفره این را تجربه می‌کنید.

 مسابقات رالی را دوست دارید؟

نوبت به مسابقات پیست در سافاری کیش می‌رسد، یعنی کارتینگ. اگر از آن دست افرادی هستید که مسابقات رالی را تماشا می‌کنید و حسرت می‌خورید؛ باید بگوییم که نوبت شما هم فرار رسیده است. کارتینگ کیش این امکان را به شما می‌دهد تا در پیست‌های پر پیچ و خم و شیبدار یا یک ماشین کوچک و تندرو، این لذت را تجربه کنید. این پیست در حدود 800 متر طول دارد و عرض 8 متری آن باعث می‌شود تا به راحتی مانور دهید.

تیر کمان بچگی‌تان را یادتان هست!

سافاری

بانجی شوتینگ در سافاری کیش، همان تیرکمان بچگی‌هایمان هست ولی در ابعاد بزرگتر و به جای سنگ هم خودتان پرتاب خواهید شد. بله، ترسناک است و هیجان خیلی بالایی هم دارد. اما، بانجی شوتینگ را در جای دیگری پیدا نمی‌کنید؛ پس از این فرصت استفاده کرده و کمی بترسید.

به بازی‌های جنگی و اسلحه علاقه دارید.

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که در موبایلتان بازی‌های جنگی نصب کرده‌اید؛ وقت آن رسیده تا در دنیای واقعی این را تجربه کنید. پینت بال، ورزش گروهی که انجام آن با دوستان یا خانواده لذتی دو چندان دارد. استتار کردن، استراتژی‌های جنگی، حرکت‌های آهسته و گلوله‌های رنگی، ماجراجویی بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زند.

شتر سواری را هم در این میان امتحان کنید.

در سافاری کیش، شترسواری را امتحان کنید. این موجودات دوست داشتنی و مهربان، لحظات باحالی را برای شما بوجود می‌آورند. کمی در میان تپه‌های شنی شترسواری کنید و حس و حال زمان‌های قدیم که مردم با این شترها سفر می‌کردند را تجربه کنید.

فوتبال حبابی اما جدید و متفاوت است.

حباب‌های بزرگی پر از باد که با قرار گرفتن در آن و حرکت کردن، تفریح جدیدی را تجربه می‌کنید. البته اگر ترس از فضای بسته ندارید و چرخیدن حالتان را بد نمی‌کند.

رزرو تور کیش

در هرم مومیایی اما کمی بیشتر از تصورتان می‌ترسید.

این هرم، تونلی ترسناک است که هر قدم از آن جانتان را جلوی چشمانتان می‌آورد. فضای سرپوشیده با اشکال و طرح‌های وحشتناک و البته باحال.

هزینه ورودی و تفریحات سافاری کیش

سافاری

مجموعه پارس سافاری کیش، پکیج‌های مختلفی را ایجاد کرده است تا به راحتی و براساس علاقه‌تان بتوانید امتحان کنید و لحظات خوشی را بگذرانید. هر کدام از این پکیج‌های شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارند که باعث می‌شوند تا هزینه‌ها متفاوت باشد. برای مثال، پکیج همدم که تور دونفره است در حدود 760 هزار تومان، پکیج نوجوان در حدود 370 هزار تومان و… است. البته، به صورت تکی هم می‌توانید از این تفریحات استفاده کنید.

شما در تور کیش، سافاری را امتحان می کنید؟

بهترین زمان بازدید از سافاری کیش

از آنجایی که بیشتر تفریحات کیش در فضای باز است؛ پس بهتر است بهترین زمان سفر به کیش را انتخاب کنید. معمولا در فصل های پاییز و زمستان آب و هوای مطبوع و دلپذیر جزیره، باعث می‌شود تا نهایت لذت و سرگرمی را در سافاری کیش تجربه کنید.

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب

جاهای دیدنی اطراف سافاری کیش

کاریز کیش

هتل های اطراف سافاری کیش

  • هتل آفتاب شرق
  • هتل ترنج

آدرس سافاری کیش

برای رسیدن به سافاری کیش باید به سمت بلوار اما خمینی حرکت کنید و پس ان وارد بلوار سافاری شوید. سافاری کیش در جنب فاز 3 صنعتی قرار دارد.

در آخر

رزرو بلیط هواپیما تهران کیش، تجربیات بی نظیری از یک سفر را برای شما به ارمغان می‌آورد. فرقی نمی کند به دنبال چه باشید، آرامش یا هیجان، جزیره رویایی کیش همه چیز را برای شما مهیا می‌کند. در سفرتان حتما به سافاری کیش در مجموعه پارس سر بزنید و اوقات خوب و فراموش نشدنی را با عزیزانتان داشته باشد.

نظرات کاربران