اسکله تفریحی کیش
16 اسفند 1401
کیش

اسکله تفریحی کیش، تجربه همزمان آرامش و هیجان

بعد از کلی هزینه و انتخاب محل اقامت مناسب بین گزینه‌های زیاد در کیش، حیف است برای گردش و وقت گذارنی‌ها برنامه‌‌‌‌ای نداشته باشید. اگر از جاهای تفریحی کیش با خبر نباشید ممکن است کل سفرتان به رفتن به مراکز خرید ختم شود. در حالی که جزیره کیش از نظر تفریحات متنوع ظرفیت بالایی دارد. هر جور سلیقه‌ای داشته باشید، برایتان در کیش تفریح مناسب پیدا می‌شود. بعضی از افراد در سفرشان به دنبال آرامش هستند و گروهی دیگر هیجان را دوست دارند. در مواردی هم پیش می‌آید که دنبال ترکیب آرامش و هیجان باشیم. اگر خواستار تجربه آرامش و هیجان به طور همزمان هستید به اسکله تفریحی کیش سر بزنید.‌ هیجان فلای بورد و آسایشی که حین تماشای غروب آفتاب به سراغتان می‌آید شگفت‌انگیز است.

رزرو تور کیش

تور کیش را رزرو کرده اید؟

اسکله تفریحی کیش کجاست؟

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش پروژه‌اش در سال ۸۵ آغاز شد و یکی از ویژگی‌های قابل توجه‌اش این است که طوری این اسکله ساخته شده‌ تا به زیستگاه جانداران دریایی آسیب وارد نشود. 

برای دسترسی به اسکله‌، باید به بخش شرقی جزیره کیش بروید و به دنبال خیابان سنایی باشید. بعد از پیدا کردن بلوار دریا، دقیقا در پشت بازار ونوس به ورودی اسکله تفریحی کیش می‌رسید. بخش ورودی اسکله تفریحی کیش، پیاده‌‌رویی دارد که با چترهای رنگارنگ تزئین شده است. با پشت سر گذاشتن مسیر دوچرخه سواری، به پارک ساحلی و خود اسکله خواهید رسید. حالا خود را آماده‌ تجربه‌ تفریحات منحصر به فرد کنید.

تجربه آدرنالین بالا با فلای بورد

اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و شنا هم بلدید، باید برای یک‌بار هم شده با فلای بورد بر فراز آسمان به پرواز درآیید. فلای بورد در اصل یک تخته‌ موج سواری است که با فشار بالای آب کار می‌کند. قبل از اینکه هیجان با فلای بورد را تجربه کنید، مربی‌ها ۵ دقیقه به شما آموزش می‌دهند که چگونه از این وسیله به بهترین نحو استفاده کنید و مشکلی هم پیش نیاید. همچنین قبل از فلای بورد به شما جلیقه‌ نجات می‌دهند تا بپوشید. 

جدا از هیجان بالا رفتن و فاصله گرفتن از پرده آبی رنگ زلال زیر پاهایتان، در طول فلای بورد، از شما عکاسی می‌کنند تا بعد از اتمام آن اگر مایل بودید برایتان چاپ کنند. بد نیست وقتی که برای اولین بار فلای بورد را تجربه می‌کنید عکسی از قیافه‌ی هیجان زده‌ خود داشته باشید.

بر فراز آسمان در بالون

اسکله تفریحی کیش

کمتر پیش می‌آید به سفری برویم و سوار بالون شویم. اسکله‌ تفریحی کیش این سفر کوتاه و رویایی به آسمان را ممکن ساخته است. اگر علاوه بر فلای بورد هیجان مضاعف می‌خواهید، بالون سواری را هم امتحان کنید. البته همان قدر که بالون سواری یک تفریح منحصربه‌فرد است پس قطعا باید مبلغ قابل توجه‌ای هم برای آن خرج کنید. 

ناگفته نماند که در بالون‌ها دوربین عکاسی هست تا وقتی به زمین برگشتید، چند عکس از بین عکس‌های گرفته شده از خودتان را انتخاب و چاپ کنید. برای اینکه در طول بالون سواری برای شما و همراهانتان مشکلی پیش نیاید، قبل از اینکه سوار بالون شوید به شما آموزش‌های لازم داده خواهد شد. 

سفری به دنیای زیر آب در اسکله تفریحی کیش

یکی از تفریحات مورد علاقه مسافرانی که مقصدشان کیش است، سر زدن به دنیای زیر آب است. دیدن صخره‌های مرجانی و جاندارانی که از گونه‌های مختلف هستند، می‌تواند برای هر کسی جذاب باشند. اگر می‌خواهید چنین تجربه‌ای داشته باشید کافی است غواصی را تجربه کنید. ابتدا باید ۴۵ متر با قایق از جزیره دور شوید تا به مکان مناسب برای غواصی برسید. از بابت تجهیزات خیالتان راحت باشد. اسکله‌ تفریحی کیش برای تجربه‌ غواصی دو ساعته تجهیزات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

مربی هم به شما توضیحاتی می‌دهد که لازم است درباره‌ غواصی کردن بدانید و بعد از آن دیگر می‌توانید با چشمان خودتان شگفتی‌های زیر آب را ببینید. از آنجایی که مربی غواصی در تمام مسیر همراه شما است پس هیچ جای نگرانی باقی نمی‌ماند. فقط از این تجربه‌ تکرار نشدنی لذت ببرید.

اسکوتر دریایی در اسکله تفریحی کیش 

اگر به هر دلیلی نتوانستید غواصی کنید به طور مثال اگر از غواصی کردن در آب می‌ترسید، لازم نیست ناراحت شوید و سفر را به کام خود تلخ کنید. از سال ۱۳۹۱ تجهیزاتی به نام اسکوتر دریایی به اسکله‌ تفریحی کیش اضافه شد تا این مشکل را حل کند. در واقع این وسیله همانند یک زیر دریایی است البته با ابعاد خیلی کوچکتر که تنها سر شما داخل یک محفظه‌ مخصوص قرار می‌گیرد. بنابراین با این وسیله شما حتی نیاز به کپسول اکسیژن ندارید.

عاشقان سرعت و هیجان کجا هستید؟!

جت اسکی

ممکن نیست از سرعت و آدرنالین بالا لذت ببرید و یکی از عاشقان جت اسکی نباشید. اگر به اسکله‌ تفریحی کیش سر می‌زنید حتما به یاد داشته باشید که جت اسکی‌های مجهز در این اسکله منتظر شماست. با این جت اسکی‌ها می‌توانید هرچقدر که خواستید روی آب بمانید. زمان دست خودتان است ولی خب هر چقدر بیشتر از جت اسکی استفاده کنید قطعا هزینه‌ آن هم بیشتر می‌شود. 

بنانا سواری با تیوپ‌های بانمک

برای کسانی که هنوز انرژی دارند و خسته نشده‌اند، شاتل و بناناسواری در این اسکله بهترین انتخاب است. این تیوب‌ها در دریا به دنبال قایق‌هایی با سرعت زیاد به حرکت در‌ می‌آیند تا شما یک تجربه‌ ۲۰ دقیقه‌ای از هیجان بالا برای خود بسازید.

پاسپورت دومینیکا

آرامش پس از هیجان

ممکن است بعد از تجربه‌ هیجان در اسکله تفریحی، نیاز به آرامش داشته باشید. گزینه‌هایی که در اسکله‌ تفریحی کیش در این باره خواهید یافت فقط به قدم زدن در ساحل و ماهیگیری ختم نمی‌شود. شما می‌توانید از قایق کف شیشه‌ای یا قایق پدالی لذت ببرید. با وجود دریایی به این شفافی و زلالی قطعا باید یک بار هم که شده با قایق کف شیشه‌ای به تماشای آن پرداخت. قایق‌های پدالی هم فضای آرامی را برای شما ایجاد می‌کنند. همزمان که پدال می‌زنید، به منظره‌ زیبای رو به روی خود خیره می‌شوید و آرامش به تک تک سلول‌های بدنتان رسوخ می‌کند.

شکم گردی بعد از تفریح

رستوران میرمهنا

حالا که انرژیتان کامل تخلیه شده و هیچ ته مانده‌ای از آن باقی نمانده، وقت آن است که غذایی مقوی بخورید. عالی می‌شود اگر قبل از آمدن به اسکله تفریحی کیش، با خود غذا و تجهیزات آشپزی بیاورید و زیر یکی از سایه‌بان‌های اسکله‌، پیک نیک راه بیاندازید چون اسکله تفریحی به غیر از یک بوفه‌ امکانات زیاد دیگری برای تهیه غذا ندارد. البته اگر برایتان سخت نیست و حوصله دارید می‌توانید کمی از اسکله‌ تفریحی کیش دور شوید و به اطرافش سری بزنید، رستوران و کافه‌های جدید پیدا کنید. 

رستوران‌های نزدیک به اسکله تفریحی کیش

  • رستوران میرمهنا
  • کافه طهرون
  • رستوران هوک لانژ
  • رستوران دارچین
  • فود هال هشتگ

هتل‌های نزدیک به اسکله تفریحی کیش

  • هتل شایان کیش
  • هتل پانوراما
  • هتل ویدا کیش
  • هتل آرامیس پلاس
  • هتل سان رایز
  • هتل داریوش
  • هتل ارم

رزرو هتل ارزان در کیش با سه کلیک!

کلام آخر

تا اینجا با اسکله‌ تفریحی کیش آشنا شدیم. همان‌طور که گفته شد علاوه بر امکانات مجهزی که برای تفریح شما در این اسکله گردآوری شده، تفریحات ساده‌ای چون پیاده‌روی و دوچرخه‌ سواری نیز ممکن است. اگر در انتخاب محل اقامت خود تردیدی دارید می‌توانید به راحتی از بین هتل‌های با کیفیتی چون هتل شایان و هتل داریوش یکی را انتخاب کنید. خوبی این هتل‌ها این است که در نزدیکی اسکله‌ تفریحی کیش واقع شده‌اند.

حالا که همه چیز را خواندید؛ آماده رزرو بلیط هواپیما کیش هستید؟

نظرات کاربران