اسکله ماشه
26 شهریور 1401
کیش

اسکله های تفریحی کیش؛ از اسکله میرمهنا تا مارینا پارک

اسکله های تفریحی کیش

اگر تصمیم دارید برای یک سفر چند روزه به جنوب برنامه ریزی کنید، کیش یکی از گزینه های پیشنهادی برای شما است. مقصد پرطرفداری که در تمام فصول سال، میزبان گردشگران است وعلی رغم آب و هوای گرم و مرطوب، سفر به آن حتی در فصل گرم نیز جذاب است.جزیره کیش جزء مقصدهایی است که همه انتظارات شما را از یک سفر برآورده می کند. ساحل های شنی پوشیده از صدف و مرجان که با دیدن آن، امکان ندارد وسوسه نشوید تا کفش ها را از پای درآورید و با پای برهنه چند قدمی راه بروید و غرق در آرامش صدای موج ها شوید.؛ پرسه در اسکله های تفریحی کیش را هم که نگو!

جزیره معروف است به شب های آهنگین و رنگینش، کشتی هایی که در اسکله های تفریحی کیش لنگر می اندازند تا میزبان ورود مسافران باشند برای ساختن شبی آمیخته به موسیقی و خنده در جنگ های تفریحی. علاوه بر این در همین ساحل ها انواع تفریحات آبی را می توانید تجربه کنید. اگر در سفر به جزیره ترجیح می دهید از سکوت و هوای خنک شب استفاده کنید می توانید دوچرخه سواری در خط ساحلی جزیره را انتخاب کنید.همان طور که می دانید جزیره کیش منطقه آزاد تجاری است با طراحی شهری که کم از کشورهای همسایه ایران ندارد. علاوه بر این در کنار تفریحات متفاوت و سرگرم کننده در منطقه آزاد تجاری کیش شما امکان خرید از برترین برندها را در مراکز تجاری آن دارید. پس بلیط هواپیما کیش را همین حالا رزرو کن!

کدام اسکله های تفریحی کیش را می شناسید؟

اسکله های تفریحی کیش

اسکله های تفریحی کیش، 6 اسکله هستند که هرکدام از آنها امکانات متفاوتی برای گردشگران شامل شنا، پیاده روی، دوچرخه سواری و تفریحات آبی دارند و در تمامی ساعات شبانه روز میزبان مسافرین و گردشگران هستند.. یکی از هدف های اصلی مسافرین است که تورهای گردشگری به جزیره کیش را انتخاب می کنند بازدید از آنها است. چرا که سفر به این جزیره بدون گذراندن زمان در ساحل هایش تقریبا بی معنا است.

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی

مهمترین و قدیمی ترین اسکله کیش که سازه ای چوبی دارد. در هر زمان از 24 ساعت شبانه روز که حال و هوای پیاده روی به سرتان زد، میتوانید قدم زنان در عرشه راه بروید و برای دقایقی در انتهای عرشه بر روی آن بنشینید و همانطور که پاهایتان از عرشه به سمت دریا آویزان است و ماهی های رنگارنگ زیر پایتان شنا می کنند، با صدای مرغان دریایی به آرامش موج های دریا گوش سپارید. به راستی که این تصویر گویی خود نمادی از بهشت است.

تورهای خارجی و داخلی با قیمت مناسب

امکانات اسکله بزرگ تفریحی کیش

پاراسل

برای آنان که به دنبال هیجان و آدرنالین اسکله های تفریحی کیش به جزیره سفر کرده اند، آیا پیشنهادی جذاب تر از جت اسکی، فلای بورد، غواصی و بالن سواری، اسکوتر زیر دریایی و بنانا سواری وجود دارد؟

پکیج کامل تفریحات آبی در کیش را در این اسکله می توانید تجربه کنید. جت اسکی و بنانا از تفریحات به نسبت قدیمی جزیره هستند که به تازگی اسکوتر زیردریایی به آنها اضافه شده است.

جزیره در زیر آب های خود دنیای دیگری را به تصویر کشیده است، بنابراین تجربه غواصی در زیر آب های خلیج فارس و دیدن لاک پشت پوزه عقابی، باراکودا، مرجان دریایی و سفره ماهی را هرگز از دست ندهید. 

در عرشه ساحل می توانید کشتی تفریحی کف شیشه ای را سوار شوید. در این کشتی که در ساحل مرجانی جزیره گشت می زند، انواع موجودات آبزی مثل طوطیا، انواع مرجان ها و ماهی های آکواریومی را از فاصله نزدیک می بینید.

حتی اگر قصد استفاده از این تفریحات را نداشته باشید همین که در محوطه ساحل بنشینید و پاراسل های رقصان در آسمان صاف و آبی را نظاره کنید، خالی از لطف نخواهد بود.

از اسکله تفریحی کیش بریم کجا؟!

بعد از تجربه آدرنالین در تفریحات آبی و خنک شدن از گرمای جزیره، برای ادامه روز در نزدیکی این ساحل تفریحی، سینما چهار بعدی، بولینگ مریم، کارتینگ و قلعه وحشت منتظر میزبانی از شما هستند. همچنین اگر همچنان انرژی برای شنا دارید پلاژ بانوان و آقایان در فاصله کمی واقع گردیده اند. در نهایت پیست دوچرخه سواری کیش در این مکان برای پدال زدن دور جزیره در آرامش بسیار مناسب و جذاب است.

هتل های نزدیک به اسکله تفریحی

  • هتل شایان
  • هتل بین المللی کیش
  • هتل پارمیس
  • هتل ویدا
  • هتل صدف
  • هتل فلامینگوی کیش

آدرس اسکله بزرگ تفریحی کیش : خیابان سنایی، بلوار دریا

هزینه و ساعت ورود: رایگان – 24 ساعته

اسکله میرمهنا

اسکله میرمهنا

برویم به قسمت شمال و شمال غربی جزیره، اسکله میرمهنا یکی از بهترین اسکله های تفریحی کیش، که دو بخش دارد. بخش اصلی آن از مسجد خاتم تا مجسمه مرد ماهیگیر است با انواع امکانات تفریحی و رفاهی شامل دوچرخه سواری، قایق های تفریحی و آلاچیق برای اسکان گردشگران در آن گنجانده شده است و بخش دوم از از مجسمه مرد ماهیگیر تا میدان جاسک، که این بخش در حال ساخت و اتمام بوده و در آن زمین بازی برای کودکان طراحی شده است.

اگر قصد دارید چند ساعتی در یک پارک ساحلی زیبا، در مسیر پیاده روی قدم بزنید و در آلاچیق زیر سایه بنشینید و روی باربیکیو برای خودتان ماهی کبابی بپزید، اسکله میرمهنا بهترین محل برای شما است.

و اما، سوپرایز ساحل میرمهنا، ماهیگیری تفریحی با قلاب. این بخش تنها محلی است که گردشگران مجوز ماهیگیری دارند. 

در یک روز آفتابی، همراه با قلاب ماهیگیری بر روی عرشه بنشینید، صبر خودتان را محک بزنید تا آدرنالین خالص از تکان خوردن قلابی که ماهی طعمه نوک آن را گرفته است بچشید. 

رستوران میرمهنا و ماهی باراکودا

رستوران میرمهنا و ماهی باراکودا

اگر گذرتان به ساحل میرمهنا افتاد، پیشنهاد ما برای شما صرف ناهار در رستوران دنج و قدیمی میرمهنا و منوی ویژه آن ماهی باراکودا است. طعم یک ماهی کبابی و برشته همراه با دورچین سبزیجات کنار ساحل با نم رطوبت و بوی دریا.

هتل های نزدیک به اسکله میرمهنا

  • هتل پالاس
  • هتل داریوش
  • هتل مارینا پارک
  • هتل شایان
  • هتل ترنج
  • هتل ایران
  • هتل بین المللی کیش
  • هتل پانوراما

آدرس اسکله تفریحی میر مهنا کیش : خیابان میر مهنا، بلوار نیایش، بلوار پیامبر

هزینه و ساعت ورود : رایگان – 24 ساعته

اسکله مرجان

اسکله مرجان

یک مکان و چندین کلوپ دریایی؛ تا بتوانید با جت اسکی، غواصی و قایق سواری روی آب و پاراسل و شاتل و فلای بورد در آسمان انرژی خودتان را تخلیه کنید.

یکی از جذاب ترین سایت های غواصی جزیره کیش در این اسکله قرار دارد. حتی اگر تابحال غواصی را تجربه نکرده اید، در کلوپ های غواصی با کلاس های آموزشی کوتاه، اصول اولیه به شما آموزش داده می شود و با یک غواص همراه، دقایقی بعد در حالی که فین های غواصی را پایتان می کنید آماده رفتن به عمق دریا و محو دیدن شگفتی هایش هستید.

ساحل مرجان آب بسیار زلال و شفافی دارد که به راحتی ماهی های درون آب دیده می شوند، ولی به دلیل صخره ای بودن این بخش در میان اسکله های تفریحی کیش، امکان شنا وجود ندارد.

از اسکله تفریحی مرجان کجا بریم؟

بعد از تفریحات آبی و حس گرسنگی، با اجاره کردن اسکوتر یا موتور برقی به سرعت خودتان را به فودکورت فودلند برسانید و از غذاهای باکیفیت ایرانی و بین المللی آن لذت ببرید. پیشنهاد میکنیم برای هضم غذا بعد از ناهار یا شام از مرکز خرید این اسکله که انواع برندهای اورجینال در آن شعبه دارند، بازدید کنید.

هتل های نزدیک به اسکله مرجان

  • هتل پالاس
  • هتل داریوش
  • هتل پارمیس
  • هتل آرامیس پلاس
  • هتل کوروش
  • هتل ایگان
  • هتل لیلیوم
  • هتل پارمیدا

آدرس ساحل مرجان کیش : جاده جهان جزیره کیش

هزینه و ساعت ورود : 24 ساعته – رایگان

اسکله مارینا پارک

اسکله مارینا پارک

یک اسکله خصوصی در میان اسکله های تفریحی کیش، اسکله اختصاصی هتل مارینا در شرقی ترین بخش جزیره است که طراحی جذاب و مدرن این آن سبب شده است یک از لوکیشن های محبوب فیلم ها محسوب گردد. استفاده از امکانات آن همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18:30 عصر برای میهمانان هتل مارینا، کیشوندان و سایر مسافرین جزیره امکان پذیر است.

ساحل مارینا نیز دارای جت اسکی، شاتل، پاراسل، تیوپ سواری و دیگر تفریحات آبی است. خالی از لطف نیست تا با پاراسل بر فراز اسکله مارینا بر روی آسمان باشید و از آنجا طراحی خاص آن را تماشا کنید.

علاوه بر این تفریحات سرشار از هیجان، در مارینا کافی شاپ و رستوران های متنوعی است که می توانید خودتان را در گرمای و رطوبت جزیره به یک نوشیدنی خنک و گوارا میهمان کنید.

جالب است بدانید؛ بیش از 70% از مسافرانی که تور کیش را تجربه میکنند؛ به مارینا پارک سر می زنند!

هتل های نزدیک به اسکله مارینا

  • هتل مارینا
  • برج های مسکونی دوقلو
  • هتل ارم
  • هتل ویدا
  • هتل پارمیس
  • هتل فلامینگو

آدرس ساحل تفریحی مارینا پارک : بلوار مرجان، هتل مارینا پارک

هزینه و ساعت ورود : رایگان – از ساعت 10 صبح تا 6 و نیم بعد از ظهر

اسکله سیمرغ

اسکله های تفریحی کیش

این اسکله در بخش جنوب شرقی جزیره و مابین جاده جهان و مسیر دوچرخه سواری واقع شده است. اما آنچه سبب چشم انداز بی نظیر آن در بین دیگر اسکله های تفریحی کیش گردیده است، مجسمه ای زیبا از مردی کهنسال بر روی عرشه آن است.

در پارک ساحلی سیمرغ زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت و مسیر تندرستی و پیاده روی طراحی شده است. بنابراین در کنار تفریحات آبی اگر خواستید کمی ورزش کنید یا سرگرمی متفاوتی را در طول سفر خود داشته باشید فضاهای ورزشی ساحل سیمرغ مناسب هستند.

دلیفاناریوم نریم؟!

اسکله های تفریحی کیش

یکی از جاذبه های نزدیک به اسکله سیمرغ، دلفیناریوم جزیره کیش است. پارک دلفین ها از مکان های جذاب و دوست داشتنی برای کودکان در سفر به کیش به حساب می آید. در دلفیناریوم کیش علاوه بر شنا با دلفین های مهربان و باهوش، می توان از باغ پرندگان و تونل خزندگان بازدید نمود.

پارک دلفین کیش دو استخر بزرگ آب شیرین و شور برای دلفین ها و کوسه ها دارد. دیدن خنده و هیجان کودکانی که با ترس کودکانه خود نزدیک دلفین ها می شوند تا آنها را از نزدیک لمس و حس کنند، تجربه ای فراموش نشدنی برای والدین و مخصوصا خود کودک است.

هتل های نزدیک به اسکله سیمرغ

  • هتل پالاس
  • هتل داریوش
  • هتل مارینا
  • هتل شایان
  • هتل ترنج
  • هتل ایران
  • هتل پارمیس
  • هتل میراژ

آدرس پارک ساحلی سیمرغ کیش : جاده جهان جزیره کیش

هزینه و ساعت ورود : 24 ساعته – رایگان

حسن ختام پرسه در اسکله های تفریحی کیش

برای سفر چند روزه ای که به جزیره دارید حتما برنامه ریزی کنید تا در کنار خرید از مراکز تجاری، شنا و آفتاب گرفتن در پلاژهای اختصاصی، جنگ های شبانه و بازدید از بافت تاریخی کیش، حتما یک روز را به تفریح و گذراندن اوقاتی بی نظیر و خاطره ساز در یکی از اسکله های تفریحی کیش اختصاص بدهید.زیبایی، آرامش و تفریحات و سرگرمی های جزیره مهمان نواز کیش پایان ناپذیر هستند. شاید یک سفر برای تجربه تمام این ها کافی نباشد، اما در همین یک سفر میتوانید با برنامه ریزی تور و گشت های خوب خاطره ای تکرار نشدنی بسازید.

پس قیمت بلیط هواپیما تهران کیش را چک کنید!

نظرات کاربران