پارک ساحلی سیمرغ کیش
20 اسفند 1401
کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش؛ از مجسمه‌های عظیم تا پیاده‌روی خاطره‌انگیز

احتمالا یکی از دلایلی که کیش را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید، آرامشی است که می‌توانید با تماشای زیبایی ساحل به‌دست آورید. بعضی از افراد به جای رفتن به مکان‌های سرپوشیده و محدود ترجیح می‌دهند در محیطی باز تعطیلات خود را بگذرانند که دور تا دور آن از جاذبه‌های طبیعی پر شده است. علاقه‌ زیاد افراد به ساحل می‌تواند به راحتی آن‌ها را به سمت پارک‌های ساحلی کیش بکشاند. یکی از این پارک‌های ساحلی که اتفاقا محبوب‌ترین پارک ساحلی جزیره نیز محسوب می‌شود، پارک ساحلی سیمرغ کیش است.

رزرو تور کیش

جذابیت و امکانات رفاهی و تفریحی این پارک به راحتی شما را مجاب می‌کند تا نام پارک ساحلی سیمرغ کیش را در فهرست جاهایی که باید حداقل یکبار به آن‌ها سر بزنید قرار دهید. 

رزرو تور کیش با سه کلیک خوبه!

پارک ساحلی سیمرغ کیش کجاست؟

پارک ساحلی سیمرغ کیش

اول از همه باید در بخش جنوب شرقی کیش به دنبال این پارک ساحلی باشید. دقیقا بین جاده‌ جهان و مسیر دوچرخه سواری، در امتداد ساحل، پارک ساحلی سیمرغ کیش قرار گرفته است که شما آن را در مجاورت هتل سیمرغ می‌بینید. 

استراحت و آرامش به سبک پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ کیش نه تنها برای تفریح بلکه برای استراحت مردم ساخته شده است. علاوه بر منظره‌ منحصر به فردی که به واسطه‌ ساحل دارد، نیمکت و آلاچیق‌هایی در این پارک ساخته شده است تا اگر خسته بودید یا نیاز به آرامش داشتید، ساعتی را در این پارک ساحلی بگذرانید. 

پیاده روی یا دوچرخه سواری؛ مسئله این است!

از آنجایی که پارک ساحلی سیمرغ کیش در امتداد ساحل ساخته شده است، کاملا منطقی است که بخواهید پیاده روی و قدم زدن در این ساحل خوش منظره را هم تجربه کنید. ولی شاید اگر بدانید یک  مسیر دوچرخه سواری در همین پارک و در نزدیکی شما هست، پیاده روی را رها کنید و سراغ دوچرخه سواری بروید. 

اگر عاشق حس رکاب زدن در یکی از جذاب‌ترین پارک‌های ساحلی کشور هستید، بهتر است همین کار را انجام دهید. حالا دوچرخه از کجا بیاوریم؟ جای نگرانی نیست چون به راحتی می‌توانید از این پارک ساحلی دوچرخه کرایه کنید تا تجربه‌ای به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

اهل ورزش هستید؟

پارک ساحلی سیمرغ کیش

اگر به ورزش علاقه دارید و حالا در سفر خود به دنبال فرصتی برای ورزش کردن می‌گردید، پارک ساحلی سیمرغ کیش امکانات این کار را برای شما فراهم کرده است. می‌توانید همراه با دوستان یا اعضای خانواده‌ به زمین‌های ورزشی این پارک سری بزنید و با توجه به سلیقه‌ خود بدمینتون، تنیس و یا پینگ پنگ بازی کنید. پارک ساحلی سیمرغ حتی پیستی برای اسکیت دارد. ضرری ندارد به آن هم سری بزنید.

ملاقات با سیمرغ و سردیس عظیم

حتما شما هم راجب سیمرغ، این پرنده‌ افسانه‌ای شنیده‌اید که به عنوان یکی از مهم‌ترین موجودات ادبیات پارسی نیز شناخته می‌شود. در پارک ساحلی سیمرغ کیش، مجسمه‌ای از این پرنده‌ی خارق‌العاده وجود دارد و همان‌طور که متوجه شده‌اید، نام این پارک ساحلی برگرفته از همین مجسمه است. علاوه بر مجسمه‌ سیمرغ، چندین مجسمه‌ دیگر با ابعاد بزرگ و جلوه‌ای زیبا در پارک ساحلی سیمرغ کیش وجود دارد.

یکی از این مجسمه‌ها، سردیس بزرگی است که چهره‌ مردی با ریش‌های بلند را به تصویر می‌کشد. حتی برخی از افراد معتقدند که این مجسمه شبیه به عطار نیشابوری است که از جمله شاعران بزرگ ایران است. این مجسمه‌ با رنگ سفید خود، رنگ و لعاب خاصی به محیط پارک سیمرغ بخشیده است. البته بعضی از مجسمه‌هایی که در این پارک ساحلی ساخته شده طرحی کودکانه دارند که کودکان را به سمت خود جذب می‌کند. 

تفریح و هیجان

ممکن است اصلا برای قدم زدن و پیاده روی به پارک ساحلی سیمرغ کیش نیامده باشید و به دنبال تفریحات آبی باشید. شاید هم دلتان آدرنالین بالا می‌خواهد. برای قایق سواری کافی است به یکی از کلوپ‌های دریایی که در این پارک ساحلی و یا اطراف آن قرار دارند مراجعه کنید. اگر سفر بدون هیجان برایتان بی‌معنی است پس حتما باید بنانا، پاراگلایدر و جت اسکی را در لیست تفریحات مدنظر خودتان قرار دهید. 

ساحل مرجان را فراموش نکنید

ساحل مرجان

از زیبایی ساحل مرجان هر چقدر بگوییم کم است. چه در روز و چه در شب، نمی‌توان این ساحل خارق‌العاده را دید و محو تماشای آن نشد. ساحل مرجانی تقریبا 10 دقیقه‌ با پارک ساحلی سیمرغ فاصله دارد و قطعا دیدن این نمای زیبا از نزدیک آن هم در شب، ارزش طی کردن این مسیر کوتاه را دارد. 

شکم گردی اطراف پارک ساحلی سیمرغ کیش

حالا که از پارک سیمرغ دیدن کرده‌اید، هیچ چیز به اندازه‌ یک غذای درست و حسابی انرژی رفته‌تان را برنمی‌گرداند. پس اول از همه باید با چند تا از بهترین رستوران‌هایی که برای سفارش یک وعده‌ عالی و متفاوت می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید، آشنا شویم.

پاسپورت دومینیکا

رستوران شاندیز سرسبز کیش؛ بهترین شیشلیک کیش متعلق به همین رستوران است. فکرش را بکنید. شیشلیک خوشمزه در کنار موسیقی زنده و نمایی رو به دریا. 

یکی از مجلل‌ترین رستوران‌ها در نزدیکی پارک ساحلی رستوران سیمرغ است که در کنار لوکس بودن بی حد و اندازه‌اش، طبخ غذاهای که سفارش می‌دهید توسط بهترین سرآشپزان صورت می‌گیرد. 

شاید هم از طرفداران کافه هستید و دلتان می‌خواهد خودتان و همراهانتان را به یک نوشیدنی خنک و یا یک قهوه‌ دلچسب مهمان کنید. پس به کافه‌ رستوران فلای بورد سری بزنید که علاوه بر نوشیدنی، دنیایی از غذاهای خوشمزه در فضایی خاص منتظرتان است. 

کلام آخر

تا اینجا با پارک ساحلی سیمرغ کیش و ویژگی‌های خاص آن آشنا شدیم. اگر به دنبال یک محل اقامت مناسب می‌گردید که اتفاقا به این پارک ساحلی جذاب هم نزدیک باشد، هتل سیمرغ و هتل مارینا کیش می‌توانند بهترین گزینه‌ها باشد تا به راحتی به پارک سیمرغ کیش دسترسی داشته باشید. 

اگر هم بعد از این که در پارک ساحلی تفریح کردید و باز هم انرژیتان تمام نشد می‌توانید بقیه‌ زمان خود را در مراکز خریدی که در نزدیکی این پارک ساحلی هستند، بگذرانید. به راحتی می‌توانید سری به دلفین‌های دوست داشتنی دلفیناریوم کیش بزنید یا به ملاقات پرندگان رنگارنگ بروید. پس در سفر خود به جزیره‌ کیش رفتن به پارک ساحلی سیمرغ را فراموش نکنید. 

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

نظرات کاربران