ساحل های کیش؛ کدام ساحل کیش زیباترین صدف ها را دارد ؟

برنامه سفر تعطیلات ساحلی شما احتمالاً مملو از پیاده‌روی کنار دریا، رستوران و پاساژ گردی و دیدن شهرهای زیرزمینی کیش است.. اما وقتی صحبت از سرگرمی های ساده اما لذت بخش می شود؛ پیدا کردن صدف های دریایی در شن، در صدر لیست قرار می گیرد! گاهی اوقات جادو در لذت های ساده است.

رزرو تور کیش

شکار صدف دریایی یک فعالیت اقیانوسی مقرون به صرفه است که به شما امکان می دهد با بچه های خود ساحل را کاوش کنید. وقتی این صدف ها جمع شوند؛ تزئینات و سوغاتی‌های عالی را می توانید با آن ها درست کنید. همچنین فرصتی بیشتر است تا از صدای دریا لذت ببرید و با فرزندان خود در مورد چیزهای مهم زندگی صحبت کنید. اگر بلیط ارزان هواپیما تهران کیش را تهیه کرده اید و حالا به دنبال این هستید که کدام ساحل کیش صدف داره؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ساحل مرجان

ساحل مرجان

 شاید برایتان جالب باشد که مرجان های دریایی به نام جنگل های بارانی استوایی دریا شناخته می شوند. ساحل مرجان کیش نیز از زیباترین ساحل های مرجانی است. چشمان شما عاشق زیبایی بی نهایت این ساحل سفید خواهد شد. این ساحل که در شرق جزیره واقع شده و نزدیک پاساژ مرجان است، در دل خود صدف های زیبایی را دارد که شما هم می توانید آن ها را به یادگار با خود بیاورید. ساحل مرجان زیستگاه بسیاری از موجودات دریایی مثل شقایق‌های دریایی، ماهی‌های ژله‌ای، حلزون‌ها‌ و مرجان ها است که شما می توانید با قایق های کف شیشه ای آن ها را تماشا کنید.

  • اگر می خواهید به ساحل مرجان نزدیک باشید؛ میتوانید در هتل داریوش کیش و پارمیس اقامت کنید.

آدرس ساحل مرجان :

ساحل مرجان کیش در مجاورت با کشتی یونانی است.

ساحل مرد ماهیگیر

ساحل مرد ماهیگیر

ساحل مرد ماهیگیر که در کنار کشتی یونانی نماد جزیره کیش است؛ یکی از ساحل های خلوتی است که می توانید در آن با خیال راحت قلعه های شنی خود را درست کرده و  در کنار بلندترین مجسمه ایران؛ صدف های قشنگی را که در شب قبل امواج به ساحل آورده اند را پیدا کنید. البته نکته جالب اینکه صدف های دریا در کنار نورپردازی های این ساحل دلفریب تر می شوند. خاطرتان باشد که بعد از پیدا کردن صدف های دریایی، آن ها را حتما تا یک هفته در آب خیس کنید تا آلودگی و بو را از آن بزدایید. در صورت لزوم نیز می توانید از یک مسواک قدیمی برای پاک کردن شن از برجستگی ها و ترک ها استفاده کنید.

  • هتل پارسیان، سورینت مریم، پارمیدا و آرین، 10 دقیقه تا ساحل مرد ماهیگیر فاصله دارند.

آدرس ساحل مرد ماهیگیر :

خیابان سنایی، بلوار ساحلی، پارک ساحلی مرد ماهیگیر

ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل

حتی تعبیر تماشای صدف در خواب یعنی زیبایی های پنهانی که در زندگی آن فرد قرار است رخ بدهد؛ یک جور خواب رمز آلود! این تعبیر با آنچه که صدف در واقعیت است بسیار هم خوانی دارد! صدف های دریایی زیباترین اند و اگر به کیش آمده اید و دنبال جمع آوری صدف هستید؛ ساحل درختان نارگیل همان ساحلی است که باید در آن قدم بگذارید.

در مقاله ساحل درختان نارگیل کیش؛ درباره زیبایی های این ساحل کم نگفته ایم! اما شاید رازی که بخواهیم در این باره بگوییم این است که در این ساحل صدف های زیبا را جمع کنید و در زیر نسیم درختان نارگیل، جایی به دور از هیاهوی شهر به خیال پردازی ادامه دهید.

  • هتل پالاس، مارینا و داریوش فاصله 3 دقیقه ای را تا ساحل درختان نارگیل کیش دارند.

راز اصلی برای عاشقان صدف

راز اصلی برای عاشقان صدف

اگر واقعا دلتان می خواهد صدف هایی را پیدا کنید که شبیه آن را در کمتر ساحلی دیده باشید؛ باید به صخره قارچی سر بزنید. البته که اسم این صخره و لنج مرمت شده زیبای آن را قطعا کمتر از دیگر جاهای دیدنی کیش شنیده اید و این همان راز اصلی است که ما با شما در میان گذاشته ایم. 

اشتباه نکنید؛ آن لنج هم کشتی یونانی نیست. لنج به گل نشسته در نزدیکی صخره های قارچی با نورپردازی هایی که در طول شب می شود؛ می تواند عکس های شما را با همه عکس هایی که در جزیره کیش گرفته اید؛ متفاوت کند.

آدرس صخره قارچی :

اگر در طول ساحل قدم زدید و از دور چیزی شبیه به قارچ بزرگی را تماشا کردید؛ شما به صخره قارچی نزدیک شده اید.

بهترین ساحل کیش در شب

بهترین ساحل کیش در شب

کیش یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری ایران است که سواحل زیبای آن در کنار آب های نیلگون خلیج فارس همیشه برای هر کسی دیدنی و جذاب خواهد بود. حالا تصور کنید که این سواحل در هنگام غروب خورشید و تاریک شدن هوا چه منظره های خارق العاده ای را خلق می‌کنند. راه رفتن و گشتن در سواحل کیش در شب حس آرامش مطلق و خاطره انگیزی را برای شما بوجود می‌آورد. از طرفی تاریکی هوا در کیش باعث می‌شود تا آب و هوای آن نیز خنک تر شده و زمان را برای گشت و گذارهای شبانه محیا کند. شما می‌توانید به ساعات های طولانی شب را در کافه ها و رستوران های کنار سواحل با نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه کیش بگذرانید. در ادامه برخی از این سواحل را به شما معرفی خواهیم کرد.

پارک ساحلی کشتی یونانی

پارک ساحلی کشتی یونانی

کشتی یونانی به دلیل اینکه برای یونانی ها بوده به این نام شناخته می‌شود. این کشتی در سال 1345 به گل نشست و به یکی از جاذبه های کیش تبدیل شد. ساحل کشتی یونانی در هنگام شب بسیار خیره کننده و شگفت انگیز خواهد بود. در واقع بهترین زمان برای گشت و گذار و دیدن این کشتی در هنگام غروب آفتاب است که قابی زیبا از کشتی به گل نشسته در دریا و غروب خورشید را به تصویر می‌کشد. اغلب افراد به این ساحل رفته و خاطرات خوبی را در این ساحل ثبت می‌کنند. شما همچنین می‌توانید از شترسواری، رستوران های لبنانی و ایرانی، کافه ها، دوچرخه و کلی تفریحات دیگر را در این ساحل  نیز تجربه کنید.

رزرو تور کیش

آدرس پارک ساحلی کشتی یونانی

خیابان غروب کیش، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونان

ساحل اسکله تفریحی کیش

ساحل اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یکی از جاذبه های بسیار دیدنی این جزیره در شب است. این اسکله بیش از 400 متر طول دارد و با استفاده از ستون های فلزی و عرشه های چوبی ساخته شده است. گفتنی است که فضای این اسکله به گونه ای طراحی و ساخته شده که هیچ اثر منفی بر اکوسیستم این محیط نذاشته است و کاملا سازگار می‌باشد. شما می‌توانید با دوستان و خانواده به این منطقه جذاب و دیدنی بروید و از قدم زدن و تفریحات آبی آن لذت ببرید. جالب است بدانید که قایق هایی با کف شیشه ای می‌تواند سفر دریایی خاطرها نگیز و دیدنی را برای شما بوجود آورد.

آدرس اسکله تفریحی کیش

خیابان سنایی، بلوار دریا

ساحل سیمرغ کیش

ساحل سیمرغ کیش

علت نام گذاری این پارک این است که در سواحل زیبای کیش بوده و یک مجسمه سیمرغ بسیار بزرگ نیز بر روی اسکله پارک وجود دارد. پارک ساحلی سیمرغ در حدود 15 هزار متر مربع وسعت داشته و در طول 300 متر در امتداد ساحل قرار دارد. این پارک ساحلی مقصدی مناسب به خصوص برای خانواده ها است. ورزش های بدمینتون، دوچرخه سواری، اسکیت و… را در فضای ساحلی در خنکی شب را از دست ندهید. هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید بسیاری در نزدیکی این ساحل قرار دارد. با این وجود این تفریحات مطمئن باشید اوقات خوشی را در پارک سیمرغ خواهید گذراند. امکانات گردشگری و تفریحی در این ساحل به اندازه ای است که هیچ کس ناراضی از آن خارج نخواهد شد.

آدرس ساحل سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ واقع در خیابان جهان کیش

ساحل میرمهنا

ساحل میرمهنا

ساحل میرمهنا کیش که در نزدیکی پاساژ پانیذ و زیتون است؛ بزرگ ترین پارک تفریحی جزیره کیش است. به همین خاطر اگر بتوانید به اندازه کافی زود بیدار شوید، صدف های بسیار زیبایی را در ساحل میرمهنا کیش پیدا خواهید کرد. در صبح زود سواحل دست نخورده هستند، خورشید خیلی گرم نیست و جزر و مد معمولا کم است و شما می توانید زیباترین صدف ها را در ساحل میرمهنا ببینید. لک لک ها؛ مرغ های ماهی خوار و لاکپشت ها نیز در ساحل میرمهنا که از بهترین سواحل کیش در روز و شب است؛ مهمان اند.

  • اگر می خواهید به اسکله میرمهنا نزدیک باشید، هتل های پارمیس و شایان انتخاب های خوبی خواهند بود.

آدرس ساحل میرمهنا :

این ساحل در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز است.

ساحل مجموعه تفریحی مارینا

ساحل مجموعه تفریحی مارینا

ساحل مجموعه تفریحی مارینا یکی از لوکس ترین و زیباترین مناطق ساحلی کیش است. از تفریحات و ویژگی های این ساحل می‌توان به رستوران های وی آی پی، تجهیزات شناوری و تفریحات دریایی، غرفه های غذا و نوشیدنی، مرکز نگه داری شناورها اشاره کرد. این ساحل همچنین هتل زیبای مارینا را در خود جای داده تا بتوانید به راحتی از زیبایی و امکانات از منطقه از جزیره زیبای کیش لذت ببرید.  این ساحل تفریحات و گشت و گذارهای به یادماندنی را به خصوص در شب برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آدرس ساحل مجموعه تفریحی مارینا

بلوار مرجان، مرجان 7 و مارینا کیش

سواحل جزیره فرور کوچک

سواحل جزیره فرور کوچک

جزیره فرور یا فرورگان یکی از جزایر غیرمسکونی کیش است که جزء جاذبه های دیدنی آن محسوب می‌شود. به دلیل غیر مسکونی بودن این جزید طبیعتی بکر و دست نخورده آن بسیار دیدنی و جذاب خواهد بود. اگر اهل طبیعت گردی و فضای آرام و دلنشین هستید این جزیره زیبا را با سواحل بکر آن از دست ندهید. فراموش نکنید که برای سفر به این منطقه از راهنماها کمک بگیرید.

سواحل نقره فام کیش

سواحل نقره فام کیش

همان طور که از نام آن مشخص است، سواحل نقره فام کیش جزء زیباترین و جذاب ترین سواحل کیش است. این جزیره مرجانی با رنگ نقره فام زیبایی خارق العاده ای را بوجود آورده که نگاه ها را مبهوت خود می‌‍ کند. دریا در این ساحل به حدی آبی و زلال است که ماهی ها و کف دریا به راحتی قابل دیدن است. زیبایی این جزیره در شب دو چندان خواهد شد.

آدرس سواحل نقره فام کیش

بلوار ساحل، ساحل نقره فام

در آخر

اگر فقط بخواهیم یک مقصد را به شما پیشنهادبدهیم تا همه اهل خانواده در سفر خوش بگذارنند؛ تور کیش خواهد بود! به صرفه و زیبا و هیجان برانگیز! چه به دنبال صدف های زیبا در سواحل باشید، چه به دنبال تفریحات آبی و چه مراکز خرید و به قول معروف، چه و چه و چه، بلیط هواپیما کیش، شما را سورپرایز خواهد کرد!

نظرات کاربران