ساحل تفریحی آقایان کیش

ثبت خاطرات جذاب و به‌یادماندنی در ساحل تفریحی آقایان کیش

اگر برای تعطیلات پایان تابستان، دنبال جایی در جزیره کیش می‌گردید که تا به حال نرفته باشید و امکانات متنوعی هم آن‌جا برایتان فراهم شده باشد، این مقاله را از دست ندهید. امروز می‌خواهیم برای آقایان یک منطقه تفریحی جذاب در جنوب کشور را معرفی کنیم؛ ساحل تفریحی آقایان کیش. البته اگر می‌خواهید به همراه خانواده سفر کنید و لحظات شاد و جذابی را تجربه کنید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا این پلاژ سرگرم‌کننده در نزدیکی محل پلاژ بانوان واقع شده و همراه هم می‌توانید بروید و با هم برگردید.  در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک همراه ما باشید تا با پلاژ تفریحی آقایان کیش آشنا شویم.

پاسپورت دومینیکا

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

ساحل تفریحی آقایان کجاست؟ 

ساحل تفریحی آقایان کیش 

پلاژ تفریحی آقایان کیش در شمال‌شرقی جزیره، در خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر قرار دارد. برای دسترسی به پلاژ می‌توانید از مینی‌بوس خط موردنظر استفاده کنید. همچنین ساعات کاری این مجموعه در شش ماه اول سال از ساعت 9 صبح تا ساعت 17:30 و در شش ماه دوم سال از 9 صبح تا ساعت 19 است. 

تهیه بلیط برای پلاژ تفریحی آقایان

استفاده از خدمات ساحل اختصاصی آقایان رایگان نیست. مبلغ ورودی این مجموعه برای هر نفر 80 هزار تومان است که می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری بلیط آن را تهیه کنید.

امکانات ساحل تفریحی آقایان کیش 

اگر عاشق ورزش هستید، در مجموعه پلاژ تفریحی آقایان کیش یک لحظه هم بی‌کار نخواهید ماند؛ زیرا این مکان تفریحی برای دوست‌داران ورزش‌های مختلف، امکانات خوب و متعددی را فراهم کرده است. 

رزرو تور کیش

ورزش‌های آبی 

ساحل تفریحی آقایان کیش 

اگر اهل شنا هستید، در ساحل تفریحی آقایان کیش به آسانی می‌توانید شنا در عمق‌های مختلف خلیج فارس را تجربه کنید و خیالتان راحت باشد که غریق‌نجات‌های حرفه‌ای در اطراف شما هستند و مراقب هستند. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید تجربه غواصی را هم در پلاژ تفریحی آقایان کیش به دست بیاورید و خاطره خوشی را برای خود رقم بزنید. راستی، امکان اجاره تیوب هم در این مجموعه فراهم شده است. 

البته تفریحات آبی تنها به همین‌ موارد محدود نمی‌شود؛ شما می‌توانید اسکی روی آب را هم امتحان کنید و تجربه این ورزش را در محیط دوست‌داشتنی ساحل تفریحی آقایان کیش در خلیج فارس به لیست تجربیات خود اضافه کنید و لذت ببرید. راستی یادتان نرود که هنگام رفتن به پلاژ تفریحی آقایان کیش، حتما وسایل شخصی مثل مایو، حوله و دمپایی را به همراه داشته باشید. 

تور کیش سه کلیک را از دست نده!

ورزش‌های جذاب غیرآبی مجموعه

اگر دوست دارید ورزش‌های دیگری غیر از ورزش‌های آبی را هم در ساحل تفریحی آقایان کیش انجام دهید، می‌توانید والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی را امتحان کنید. ساحل این مجموعه برای انجام این ورزش‌ها و حتی برگزاری مسابقات کاملا مناسب است.

سکوی ماساژ و آب‌تنی

اگر به ساحل تفریحی آقایان کیش رفتید، هرگز تجربه استفاده از سکوی ماساژ را از دست ندهید. ماساژ گرفتن آن هم در ساحل زیبای کیش، علاوه‌بر خواص درمانی‌ای که دارد، آرامش فوق‌العاده‌ای می‌دهد و باعث می‌شود برای لحظاتی هم که شده از تمام تنش‌ها دور شوید.   

هم‌چنین می‌توانید بعد از آب‌تنی در پلاژ تفریحی آقایان کیش، روی صندلی‌های مخصوص بنشینید و آفتاب بگیرید. البته یادتان باشد که برای مراقبت از پوستتان در برابر سوختگی با نور آفتاب، کرم ضدآفتاب به همراه داشته باشید و استفاده کنید.

یک سفر جذاب را میتوان با رزرو هتل کیش سه کلیک تجربه کرد.

دکه‌های خوراکی و دیگر امکانات ساحل تفریحی آقایان کیش

ساحل تفریحی آقایان کیش 

حتما بعد از یک ورزش حسابی، دلتان می‌خواهد که یک نوشیدنی خنک و گوارا بنوشید و یا برای تجدید قوا چیزی بخورید؛ خیالتان راحت، دکه‌های خوراکی همان نزدیکی در ساحل تفریحی آقایان کیش قرار دارد تا کار شما را راحت‌تر کند و مجبور نباشید برای تهیه خوراکی از مجموعه خارج شوید. حمام اختصاصی و نمازخانه هم از دیگر امکاناتی است که در این مجموعه فراهم شده‌ است.

سخن پایانی

در این مقاله راجع به ساحل تفریحی آقایان کیش صحبت کردیم و با ویژگی‌ها و امکانات آن آشنا شدیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و هر وقت به این جزیره زیبا سفر کردید، لذت حضور در این ساحل زیبا و استفاده از امکانات آن را از دست ندهید. راستی، بیشتر دوست دارید کدام بخش از خدمات این مجموعه تفریحی را امتحان کنید؟ در قسمت نظرات برای‌ ما بنویسید. 

نظرات کاربران