فلای‌بورد در کیش
7 اسفند 1401
کیش

قیمت فلای بورد کیش در سال 1401 چقدر است؟

قیمت فلای بورد کیش چقدر است؟ در این مقاله به این سوال پاسخ می‌دهیم که قیمت بلیط فلای بورد چقدر است؟ و البته چند سوال دیگر؛ کدام کلوپ‌ها فلای‌بورد دارد؟ آیا به جز قیمت بلیط باید مبلغ دیگری بپردازیم؟ و نحوه تهیه بلیط فلای بورد چگونه است؟ با ما همراه باشید تا در تور کیش، بهترین تفریحات آبی را تجربه کنید!

رزرو تور کیش

اصلا فلای‌بورد چیست؟

فلای بورد کیش

اگر بخواهم خیلی ساده و بی‌تکلف فالی بورد را تعریف کنم می‌گویم؛ فلای بورد دل و جرات می‌خواهد. اگر از ارتفاع نمی‌ترسید، اگر شنا بلد هستید، اگر عاشق آب و دریا و موج هستید، اگر از بچگی روی پرواز داشتید، اگر دوست دارید چیزی شبیه به جت اسکی را امتحان کنید، شک نکنید که فلای‌بورد می‌تواند بهترین انتخابتان باشد.

موقع فلای‌بورد بازی تقریبا 12 متر ارتفاع می‌گیرید، کامل خیس می‌شوید و شاید هم یکی دو بار بیفتید توی آب. به خاطر همین شرایط باید شنا بلد باشید. معمولا کسانی که شنا می‌دانند از آب ترس ندارند.

قیمت فلای بورد کیش چقدر است؟

فلای بورد کیش

قیمت فلای‌بورد کیش بدون تخفیف 872000 تومان در سال 1401 است. البته بستگی به سایت فروش بلیط آنلاین ممکن است تخفیف مشخصی روی قیمت مذکور اعمال شود. با توجه به تجهیزات و 5 ستاره بودن کلوپ‌ها قیمت فلای بورد کیش منطقی به نظر می‌رسد بنابراین بلیط فلای بورد را تهیه کنید و از آن لذت ببرید. 

همچنین به جز قیمت نهایی بلیط در صورتی که می‌خواهید عکس و فیلم خودتان را داشته باشید با پرداخت مبلغی جداگانه فایل تصاویر و فیلم را دریافت می‌کنید.

قوانین تهیه بلیط و قیمت فلای بورد کیش

  • در صورتی که شنا بلد هستید بلیط تهیه کنید.
  • هر بلیط فلای بورد برای یک نفر معتبر است. 
  • خانم‌ها و آقایان (به طور مشخص زن و شوهرها) می‌توانند با هم به یک کلوپ بروند و محدودیتی وجود ندارد.
  • ساعت 9 تا 16 به کلوپ‌های مشخص شده مراجعه کنید.
  • در کلوپ به شما جلیقه نجات خواهند داد.
  • وزن افراد باید حداقل 20 و حداکثر 110 کیلوگرم باشد تا بتوانند از فلای‌بورد استفاده کنند.
  • قیمت فلای بورد کیش در ازای 15 دقیقه انجام تفریح فلای بورد است. 
  • برای تهیه بلیط فلای بورد باید حداقل 12 سال سن داشته باشید.

کلوپ‌های فلای‌بورد در کیش

کلوپ‌های فلای‌بورد در کیش

کلوپ‌های فلای بورد در کیش متنوع هستند. کلوپ ساحل سیمرغ، کلوپ اسکله تفریحی، کلوپ ساحل مرجان و کلوپ ساحل دامون در کیش فعال هستند. با توجه به سلیقه و نزدیکی کلوپ‌ها به هتل محل اقامتتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و با در دست داشتن بلیط یا تصویر آن در موبایل به کلوپ مورد نظر مراجعه کنید.

یادتان نرود که… 

اگر بلیط فلای بورد را به صورت آنلاین تهیه می‌کنید حواستان باشد که از بلیط نهایی یک عکس صفحه (اسکرین شات) بگیرید. در ضمن نیازی به چاپ بلیط نیست و تنها با داشتن تصویر بلیط در موبایل و نشان دادن آن به مسئول پذیرش کلوپ می‌توانید فلای بورد هیجان‌انگیز را تجربه کنید. 

در این مقاله به قیمت فلای بورد کیش و نکات مهم آن پرداختم که امیدوارم در تجربه یک تفریح آبی حسابی به کمکتان بیاید. راستی بلیط هواپیما کیش را رزرو کرده‌اید؟

نظرات کاربران