باشگاه اسب سواری کیش
12 اسفند 1401
کیش

اسب سواری در کیش؛ تجربه دهمین ورزش پرطرفدار جهان!

هرکسی که دوستی و صمیمیت با اسب را تجربه کرده باشد، این موضوع را درک خواهد کرد که یک پیوند بزرگ بین اسب و انسان از جمله احترام متقابل و اعتماد به یکدیگر وجود دارد. به نظر می رسد که اسب ها می توانند خلق و خوی ما را حس کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا هر کاری که ما می خواهیم انجام دهند! اگر شما هم فکر می‌کنید اسب‌ها حیواناتی مهربان و دوست داشتنی هستند با ما همراه شوید تا در جزیره کیش، در کنار ساحل و دریا، اسب سواری کنید.

رزرو تور کیش

تور کیش را رزرو کرده اید؟

داستان شکل گیری باشگاه اسب سواری کیش

باشگاه اسب سواری کیش

باشگاه اسب سواری در کیش برای نخستین بار هنگامی که جزیره میزبان مسابقات بین المللی اسب سواری بود بنا شد. این باشگاه مجهز در ادامه برای آموزش، تفریح و همچنین میزبانی برخی مسابقات اسب سواری مورد بهره برداری قرار گرفت. در ضمن طی سال‌های 85 و 86 شمسی این باشگاه میزبان مسابقات کشوری اسب سواری بود. 

باشگاه اسب سواری کیش کجاست؟

باشگاه اسب سواری در میدان حریره، بلوار میرمهنا واقع شده است. بنابراین باید ابتدا خودتان را به میدان حریره و سپس به بلوار میرمهنا برسانید. تاکسی انتخاب خوبی است اما اگر می‌خواهید از مینی‌بوس کیش استفاده کنید کافی است سوار مینی‌بوس‌های خط 1 یا 2 شوید و در بلوار میرمهنا یا میدان المپیک پیاده شوید. 

اسب‌های باشگاه اسب سواری کیش

در باشگاه اسب سواری 50 راس اسب از نژادهای مختلف همچون اسب تروبرد دلیر با بدنی قدرتمند و عضلانی برای یورتمه دویدن، دوخون اسبی زیرک برای مسابقات، دره شوی زیبا که شبیه به اسب عرب است و به زیبایی از روی موانع می‌پرد و اسب عرب خوش‌تراش و زیبا، نگهداری می‌شوند.

خدمات باشگاه اسب سواری در کیش

باشگاه اسب سواری کیش

خدماتی که در باشگاه اسب سواری کیش ارائه می‌شود آن را نسبت به سایر باشگاه‌هلای اسب سواری متمایز کرده است. این مجموعه اسب سواری حتی در فصل سرد سال هم می‌تواند میزبانی مسابقات اسب سواری و مسافران را برعهده بگیرد. اما امکانات باشگاه اسب سواری المپیک چیست؟

  • مانژ صحرایی برای گشت آزاد
  • مانژ سرپوشیده
  • جایگاه‌های کافی
  • فضای سبز 
  • پیست کورس 
  • اصطبل استاندارد
  • امکان استفاده همزمان خانم‌ها و آقایان

اسب اجاره کنید و به ساحل بروید

اجاره اسب‌ها در باشگاه صورت می‌گیرد. بعد از آموزش می‌توانید با صاحب اسب صحبت کنید تا اسب را به شما اجاره بدهد. قیمت اجاره اسب برای سواری لب ساحل کاملا توافقی است و بستگی به مهارت مذاکره شما دارد. اسب سواری در ساحل نقره‌ای خلیج فارس تجربه باشکوهی خواهد بود.

اولین برخورد با اسب‌ها

باشگاه اسب سواری کیش
  • خوش اخلاق باشید؛ خیلی مهم است طی همان چند ساعتی که اسبی را اجاره می‌کنید با او خوش رفتار باشید. اسب‌ها خوش رفتاری سوارکار را می‌فهمند و واکنش مثبت نشان می‌دهند.
  • وقتی در اصطبل به او نزدیک می‌شوید؛ ممکن است فکر کند گیر افتاده است و واکنش تندی نشان دهد. اسب‌ها از گذشته شکار بوده‌اند و رفتار دفاعی آن‌ها عادی است. پس مراقب خودتان باشید.
  • به آرامی به او نزدیک شوید، اسمش را از صاحبش بپرسید و وقتی به او نزدیک شدید نامش را صدا بزنید و با او صحبت کنید. اسب‌ها حرکات ناگهانی و سریع را دلیل بر حمله می‌دانند. 

ساعت کاری باشگاه اسب سواری؟

اسب سواری در کیش هر روز هفته از ساعت 8 تا 18 در باشگاه اسب سواری کیش ممکن است. 

اگر سوارکاری بلد نیستید…

باشگاه اسب سواری کیش

اگر سوارکاری بلد نیستید باز هم می‌توانید به باشگاه اسب سواری در کیش بروید. در این باشگاه برنامه‌های آموزشی متفاوتی برای افراد مبتدی در نظر گرفته شده‌است. پس اگر تا به حال اسب سواری را تجربه نکرده‌اید به باشگاه اسب سواری در کیش بروید و در کنار مربی‌های کاربلد این تفریح هیجان‌انگیز را بیاموزید.

در آخر!

 اطراف باشگاه سوارکاری کیش رستوران و کافه خوب زیاد وجود ندارد. به همین دلیل در فضای باشگاه اسب سواری یک کافی شاپ و رستوران مجهز ساخته شده است تا میزبان شکم‌گردی‌ اسب‌سوارهای عزیز باشد. در کافی شاپ می‌توانید انواع قهوه، نوشیدنی سرد و خنک و غذاهای رژیم را سفارش بدهید. در رستوران باشگاه اسب سواری هم میزبان شما برای یک وعده غذای سالم و خوشمزه خواهند بود.

حالا که همه چیز را خواندید؛ آماده رزرو بلیط هواپیما کیش هستید؟

نظرات کاربران