کیش

جزیره لاکچری کیش؛ از تفریحات تا هتل های آنچنانی!

کیش

جزیره لاکچری کیش از سال ۱۳۴۸ به یک تفریحگاه ساحلی تبدیل شده است که بازدیدکنندگان می‌توانند در آن شنا، خرید و یک سبک زندگی آرام و نسبتاً آزاد محلی را تجربه کنند. کیش گران‌ترین نقطه ایران از نظر تفریح و خدمات است که همواره در حال پیشرفت است. هتل‌ها،  آپارتمان‌ها و مجتمع‌های تجاری بر منظره بیابانی که زمانی خالی بود، تسلط دارند و تعداد گردشگران داخلی و خارجی در حال افزایش است. در جزیره کیش تفریحات لاکچری گران بسیاری وجود دارد و همه‌ی این تفریحات، هیجانی و خاطره‌انگیز هستند. با ما و پیشنهادات درجه یک در تور کیش همراه باشید!

رزرو تور کیش

تفریحات گران کیش کدام ها هستند؟

اگر تصمیم دارید یک سفر لاکچری را تجربه کنید یا در لاکچری ترین هتل‌ها اقامت کنید و یا از گران‌ترین تفریحات کیش لذت ببرید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در ادامه مقاله شما را با برخی از تفریحات و هتل های لاکچری جزیره کیش آشنا خواهیم کرد.

اسکوتر زیردریایی

اسکوتر زیردریایی

اسکوتر زیردریایی یا همان غواصی مدرن و پیشرفته یکی از مهیج‌ترین و گران‌ترین تفریحات آبی جزیره لاکچری کیش است. اگر تجربه غواصی نداشته باشید همراه با یک غواص مجرب، زیر آب حرکت کرده و مرجان‌ها و گیاهان را از نزدیک لمس و ماهی‌های متنوع را مشاهده خواهید کرد. همچنین افراد بالای ۱۲ سال نیز می‌توانند از اسکوتر زیردریایی استفاده کنند که هزینه استفاده از این دستگاه در حال حاضر حدوداً ۳80 هزار تومان است.

جت اسکی سواری

جت اسکی سواری

یکی دیگر از گران‌ترین تفریحات کیش جت اسکی سواری است که بسیار نیز پرطرف‌دار است. هیجان اسکی سواری بر روی آب‌های زیبای خلیج‌فارس لحظه‌های شیرینی برای گردشگران رقم می‌زند. هزینه این تفریح هیجان‌انگیز در جزیره کیش در حال حاضر ۴۴۰ هزار تومان است که مدت‌زمان استفاده از این وسیله ۱۵ دقیقه است. ازآنجایی‌که افراد زیادی می‌خواهند جت اسکی سواری کنند به هر خانواده بیش از یک جت اسکی واگذار نمی‌شود.

شنا و غواصی با دلفین

شنا و غواصی با دلفین

یکی دیگر از تفریحات آبی کیش که بسیار دلپذیر می باشد، شنا و غواصی با دلفین‌ها است که تفریحی هیجان‌انگیز و درعین‌حال مملو از آرامش است. اگر نیاز به آرامش و همچنین دور شدن از هیاهو و دغدغه‌های مشکلات متنوع را دارید، می‌توانید به این جزیره زیبا سفر کنید و از شنا با این موجودات باهوش لذت ببرید. توجه داشته باشیدو همچنین اگر تصمیم به غواصی دارید سن مجاز آن بالای ۸ سال است و آنچه که باید در مورد غواصی با دلفین‌ها بدانید این است که زمان استفاده از این برنامه فقط از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح است و هزینه آن نیز یک میلیون و چهارصد تومان است.

بانجی جامپینگ لاکچری کیش

بانجی جامپینگ

یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین تفریحات جزیره لاکچری کیش، بانجی جامپینگ است که در آن شخص با یک طناب ارتجاعی از ارتفاع زیاد می‌پرد، هیچ برخوردی با زمین نمی‌کند و با نزدیک شدن به آن، به‌وسیله طناب ثابت مانده و بین زمین و آسمان معلق می‌ماند. این تفریح برای افرادی مناسب است که عاشق هیجان هستند و ترشح آدرنالین هستند. هزینه هر بار استفاده از بانجی جامپینگ ۶۰۰ هزار تومان است که هزینه این تفریح در فصل‌های مختلف سال متفاوت خواهد بود.

قایق‌های بادبانی

قایق‌های بادبانی

این تفریح بیشتر در زمانی انجام می‌شود که باد در ساحل جریان داشته باشد. قایق‌های دوکفه‌ای بادبانی بزرگ که ملقب به قایق کاتاماران هستند از جمله تورهای محبوب جزیره کیش به شمار می‌روند. این قایق‌های بادبانی برای حرکت نیازمند تعادل‌اند و قایقران باید توانایی برقراری تعادل را داشته باشد. این قایق‌های بادبانی از سرعت عمل و قدرت بالایی برخوردارند. افرادی اجازه استفاده از قایق بادبانی را دارند که سن آنها بالای ۱۸ سال است.

برای یک تجربه لاکچری؛ بلیط هواپیما تهران کیش را همین حالا رزرو کنید!

لاکچری ترین هتل‌های کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش با طراحی منحصربه‌فرد، بر روی آب‌های خلیج‌فارس بنا شده و یکی از بهترین هتل‌های کیش است. این هتل که یکی از گران‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود دارای امکانات بسیار زیادی است. این امکانات شامل موارد زیر هستند.

 روم سرویس، چای‌ساز، سیستم تهویه، تراس، میز تحریر، خشک‌شویی، صندوق امانات داخل اتاق، اجاره خودرو، اورژانس، رستوران ساحلی، آتلیه عکاسی، سالن بازی، کافی‌شاپ ساحلی و رستوران روی دریا

هتل ترنج به‌طورکلی از فرودگاه کیش ۱۵ دقیقه، از کشتی مسافربری ۱۰ دقیقه و از اسکله‌های تفریحی ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

هتل میراژ کیش

جزیره لاکچری کیش

هتل پنج‌ستاره میراژ یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز جزیره کیش است. از ویژگی‌های خوب این هتل، دسترسی آسان به مراکز خرید و امکانات تفریحی جزیره است. می‌توان با کمی پیاده‌روی به تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق‌سواری و اسکله‌های بزرگ کیش رسید. همچنین برخی از اتاق‌های هتل به ساحل چشم‌انداز دارند و برخی دیگر به خیابان‌ها و محوطه هتل دید دارند. هتل میراژ کیش با امکانات رفاهی و تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق و فضای سبز از مسافران پذیرایی می‌کند. پرسنل باتجربه و با اخلاق، امکانات کامل و دسترسی مناسب هتل میراژ اقامت خوشی را برای مهمانان این هتل فراهم می‌کند.

هتل داریوش

جزیره لاکچری کیش

طراحی هتل داریوش از دوره هخامنشیان و پاسارگاد الهام گرفته شده است و به‌عنوان هتلی با نماد ایرانی شناخته شده است. اگر می‌خواهید در مدت‌زمان اقامتتان در کیش از بهترین و لاکچری ترین خدمات رفاهی، اقامتی بهره‌مند شوید، حتما هتل داریوش را رزرو کنید. امکانات هتل داریوش شامل دسترسی آسان به دریاچه تخصصی، باغ پرندگان، زمین پینت بال، کشتی تفریحی و مکانی برای ورزش آبی است. لازم است بدانید که اولین آکواریوم آب‌شور خاورمیانه در هتل داریوش قرار دارد. هتل داریوش ۱۸۴ واحد اقامتی داشته و چشم اندازه خوبی نیز به آب‌های خلیج‌فارس دارد. پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و شهرهای زیرزمینی از جمله مکان هایی هستند که در نزدیکی این هتل قرار دارند.

رزرو تور کیش

هتل ایران کیش

جزیره لاکچری کیش

هتل ایران کیش برای افرادی که قصد تجارت و سفرهای کاری به کیش سفر می‌کنند گزینه بسیار مناسبی است. زیرا دارای سالن اجتماعات، کنفرانس و اتاق جلسات پیشرفته‌ای است. در هتل ایران کیش توسط رستوران هتل، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و گیاهی سرو می‌شود. در فضای سبز آن نیز یک کافی‌شاپ قرار دارد که شما می‌توانید برای سرو یک نوشیدنی خوش مزه در هوای عالی جزیره کیش به آن سری بزنید. هتل ایران کیش از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. این هتل در قلب جزیره لاکچری کیش و در خیابان رودکی قرار گرفته است و از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی شهربازی هایلند، پارک شهر، مرکز تجاری کیش، هتل آریان و کارتینگ کیش قرار دارد.  هتل ایران کیش به بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع و خنک‌کننده مجهز است.

هتل پارمیدا کیش

جزیره لاکچری کیش

هتل پنج‌ستاره پارمیدا، هتلی نوساز و روبروی پارک شهر کیش قرار دارد. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۸۱ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب است. اتاق‌های زیبا و لوکس از چیدمان منحصربه‌فرد این هتل به شما می‌روند. هتل پارمیدا کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات قرار دارد. این هتل بهترین موقعیت مکانی را دارد که موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی و تفریحی جزیره از جمله پیست کارتینگ شده است. قیمت اتاق این هتل ۵ ستاره در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهد، نسبت به سایر هتل‌های ۵ ستاره بسیار معقول است و همچنین بسیاری از خدمات آن رایگان است.

در محوطه این هتل امکان کرایه دوچرخه، اسکوتر و یا ماشین برقی برای گشت‌زنی در محوطه بیرونی هتل وجود دارد. زمانیکه قصد اقامت در هتل پارمیدا کیش را داشتید؛ بهتر است قبل از هرچیزی بدانید که شما می‌توانید با پیاده روی از هتل تنها در مدت 17 دقیقه به ساحل دریای نیلگون خلیج‌فارس برسید. هتل پارمیدا کیش به دلیل ایجاد مجموعه آبی در فضای خود باعث جذب گردشگران بسیاری به سمت خود شده است.

در آخر

برای شمایی که قصد سفر به کیش را دارید، در این مطلب هرآنچه که مربوط به یک سفر لاکچری به جزیره کیش است، آورده شده است. انواع هتل‌های لوکس و تفریحات هیجان‌انگیز در کیش را به شما معرفی کردیم اما شما در ابتدا احتیاج به خرید بلیط هواپیما کیش دارید. در سایت سه کلیک می‌توانید با قیمتی مناسب بلیط هواپیما را خریداری کنید. امیدواریم از این مقاله بهره کافی را برده باشید.

نظرات کاربران