021-22222426

هتل داریوش کیش

5 ستاره

درباره هتل

با هتل داریوش کیش آشنا شوید

شاید معروف‌ترین هتل کیش، هتل داریوش باشد. هتلی با معماری بسیار جذاب الهام گرفته از تخت جمشید که در نزدیکی ساحل کیش واقع شده است و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر کشور در این هتل اقامت می‌کنند. نکته جالب اینکه هتل داریوش به قدری معروف و محبوب است که حتی بعضی از مسافران کیش که در این هتل اقامت ندارند هم برای بازدید به هتل داریوش سر می‌زنند. این هتل در سه طبقه ساخته شده است و دسترسی خوبی هم به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیش دارد.

اتاق‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش 184 اتاق لوکس و زیبا دارد و تنوع اتاق‌های هتل دست مسافران را برای انتخاب اتاق موردعلاقه‌شان باز می‌گذارد. البته در فصل سفر، اتاق‌های این هتل خیلی زود رزرو می‌شود و گردشگران برای رزرو اتاق موردعلاقه‌شان باید از قبل اقدام کنند. 

از جمله اتاق‌های هتل داریوش می‌توان به اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، اتاق دو نفره لوکس رو به باغ، اتاق دو نفره لوکس رو به دریا، سوئیت استودیو لوکس رو به باغ، سوئیت لوکس یکخوابه آتوسا رو به باغ، سوئیت لوکس یکخوابه آتوسا رو به دریا، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا و کابانا در محوطه باغ اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل به امکانات بسیار خوبی چون صندوق امانات، مبلمان، دراور، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون، تلفن، چای‌ساز، سرویس فرنگی و وسایل بهداشتی مجهز هستند. دو وعده صبحانه و نهار در این هتل رایگان هستند و صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود.

امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی هم دارد و می‌توانید آرامش و هیجان را به صورت توامان در این هتل پرطرفدار جزیره کیش تجربه کنید. از جمله این امکانات می‌توان به استخر روباز هتل اشاره کرد که نورپردازی بسیار زیبایی هم دارد. بیلیارد، تنیس و پینت پال از دیگر امکانات تفریحی جذاب هتل داریوش کیش هستند. این هتل باشگاه بدنسازی هم دارند و اگر عادت به ورزش دارید، نگران نباشید روتین تمریناتتان را می‌توانید در سفر هم ادامه دهید.

یکی دیگر از بخش‌های بسیار جذاب هتل داریوش، سالن ماساژ آن است. ماساژ تایلندی و ماساژ پا با ماهی از جمه ماساژهایی است که نباید در مدت اقامت در هتل داریوش آن را از دست داد. این هتل آتلیه و آرایشگاه هم دارد و برای استفاده از این خدمات لازم نیست هتل را ترک کنید.

موقعیت جغرافیایی هتل داریوش

موقعیت مکانی بسیار خوب از مهمترین دلایل توجه مسافران جزیره زیبای کیش به هتل داریوش محسوب می‌شود. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است و به راحتی می‌توانید از هتل داریوش به ساحل زیبای خلیج فارس بروید. این هتل همچنین به مراکز خرید کیش نیز نزدیک است، از جمله این مراکز می‌توان به مجتمع تجاری سارینا 1 و بازار پردیس 1 و 2 اشاره کرد.  این هتل تا اسکله تفریحی کیش و بولینگ مریم هم حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. از هتل داریوش تا فرودگاه کیش هم ده دقیقه با ماشین فاصله است.

رستوران و کافی‌شاپ

هتل داریوش کیش رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع و بسیار جذابی هم دارد. آپادانا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های این هتل است که از طراحی لوکس و مجللی هم برخوردار است و در طبقه همکف هتل داریوش هم قرار دارد. پاسارگاد دیگر رستوران این هتل است که انواع غذاهای بین‌المللی و غذاهای دریایی در آن سرو می‌شود.

کافی شاپ لابی هتل داریوش هم بسیار شیک و جذاب است و با انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه سفر شما را به جزیره کیش به تجربه‌ای شیرین‌تر تبدیل می‌کند. از دیگر کافی شاپ‌های هتل داریوش می‌توان به کافی شاپ استخر و کافه لانج اشاره کرد.



کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

4.5
تمیزی و پاکیزگی 4.5
امکانات 4.5
موقعیت مکانی 4.5
آسایش و راحتی 5
ارزش نسبت به قیمت 4.5
عملکرد کارکنان 4.5

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 15:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

اتاق میهمانی و جلسات کاری
نمازخانه
آسانسور
تلویزیون در لابی
لباسشویی
اطفای حریق
دستگاه واکس کفش
خود پرداز
اعلام حریق
رستوران ایرانی
ویلچر
صندوق امانات
رمپ
کافی‌شاپ
جعبه کمک های اولیه
کپسول آتش‌نشانی در لابی
خدمات خانه‌داری
اتاق چمدان
کافی‌شاپ فضای باز
آرایشگاه مردانه
پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت محدود
فضای سبز
پله اضطراری
سرویس رایگان رفت‌وبرگشت فرودگاه
زمین تنیس رایگان
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه