بازار مریم کیش
26 بهمن 1401
کیش

یک لقمه خرید در بازار مریم کیش!

اگر اهل خرید باشید می‌دانید که بازار، بزرگ و کوچک ندارد، خرید کردن همیشه عالی است. حرفه‌ای‌ها از گردش در هیچ بازاری نمی‌گذرند و به همه بازارها سر می‌زنند. بازار کوچک و دوست داشتنی مریم کیش هم از بازارهای نقلی و دوست داشتنی کیش است. البته با 6000 متر مربع مساحت و 52 غرفه خیلی هم نقلی محسوب نمی‌شود. در این بازار بین فروشگاه‌ها می‌گردید، قیمت می‌پرسید، خرید می‌کنید و زیر نور درخشان آفتاب کیش یک بستنی سنتی مشتی می‌خورید و بعد بازار مریم کیش را ترک می‌کنید. گردش در بازار مریم کیش همین‌قدر ساده و جمع ‌و جور است. آماده‌اید؟ برویم.

رزرو تور کیش

قبل از هر چیز رزرو تور کیش با سه کلیک یادتان نرود.

 بازار مریم کیش کجاست؟

 بازار مریم کیش

  مسیر دسترسی به بازار مریم خیلی سرراست است. بهتر است با مینی‌بوس در کیش جابه‌جا شوید. سوار خط شماره 2 شده و در ایستگاه بازار مریم پیاده ‌شوید؛ همینقدر راحت و بی‌دردسر. البته سفر درون جزیره‌ای با تاکسی کرایه، تاکسی اینترنتی و خودرو شخصی یا اجاره‌ای هم حال و هوای خودش را دارد. این بازار معروف در بلوار سنایی واقع شده‌است.

برند مانگو در بازار مریم کیش

در یکی از 52 غرفه بازار مریم کیش فروشگاه مانگو محصولات متنوعی را به فروش گذاشته است. در این فروشگاه انواع لباس‌های زنانه، مردانه و اکسسوری را پیدا می‌کنید که اغلب تخفیف خوبی هم دارند. در ضمن اگر می‌خواهید در بازارگردی‌ها لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت مناسب بخرید به بازار مریم کیش سر بزنید. این‌جا یک فروشگاه عالی با انواع لوازم آرایشی بهداشتی با تخفیف‌های عالی و قیمت مناسب پیدا می‌کنید.

بهترین زمان برای رفتن به بازار مریم چه موقع است؟

شاید جالب باشد که بدانید بازار مریم برعکس رقبای پرطمطراق تعطیلی ندارد. یعنی از صبح تا آخر شب می‌توانید در بازار مریم بگردید و خرید کنید. اینجا حتی ظهرها تعطیل نیست. پس هر ساعتی از روز که میلتان می‌کشد به بازار مریم بروید.

امکانات بازار مریم کیش؛ به شکمتان صابون بزنید!

 بازار مریم کیش

همه رستوران‌های کیش عالی هستند چون غذا جنوبی سرو می‌کنند. پس اگر دم ظهر شد و خرید تمام، سری به رستوران داخل بازار مریم بزنید و دلی از عزا در بیاورید.

سرای کتاب بوطیقا برای مسافران کتابخوان‌

به نظر شما وقتی یک کتابخوان حرفه‌ای به کیش سفر می‌کند چه آرزویی دارد؟ آفرین، کاملا درست گفتید، پیدا کردن یک کتاب‌فروشی جدید در جزیره. غیرممکن است کتابخوان باشید و در هر کوی و برزنی به دنبال کتاب نگردید. قطعا سرای کتاب بوطیقا در بازار مریم برای مسافر کتابخوانی چون شما خاطره‌انگیز خواهد بود. بروید و در سرزمین کتاب‌ها ساعت‌ها بی‌وقفه قدم بزنید. 

خوشگذرانی اطراف بازار مریم

ببازار مریم کیش با موقعیتی که در جزیره کیش دارد دسترسی شما را حتی به مراکز تفریحی و گردشگری مانند پارک ساحلی کیش، پارک برفی پنگوئن و تجربه سرمای دلچسب در گرمای جزیره و اسکله تفریحی مشهور کیش راحت‌تر کرده ‌است.

هتل و بولینگ مریم را فراموش نکنید!

مریم یکی از اسم‌های محبوب در کیش است. مراکز زیادی را در کیش خواهید دید که بر سر درشان با حروف بزرگ نوشته شده‌است: مریم. بازار مریم، هتل مریم و بولینگ مریم یک جورایی خواهر هستند. بعد از خرید در بازار مریم می‌توانید با خودرو حدود 5 دقیقه به بولینگ مریم برسید و خوش بگذرانید. اگر در هتل 4 ستاره مریم اقامت داشته باشید عالی است چون تنها 3 دقیقه با خودرو تا بازار مریم کیش فاصله دارید. 

از بازار مریم کیش چه چیزی بخریم؟

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت‌ها در بازار مریم بسیار مناسب است و اگر به دنبال یک خرید به صرفه و با قیمت‌های خوب هستید، بازار مریم کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها است. پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی مواد غذایی از جمله اجناس و کالاهایی هستند که در فروشگاه‌های متنوع بازار مریم می‌توان دید.

هتل‌های نزدیک بازار مریم

هتل‌های شایان

بازار مریم کیش به هتل‌های شایان، هتل مارینا پارک، هتل داریوش و هتل پارمیس نزدیک است. پس اگر در این هتل‌ها اقامت دارید و سر ظهر حوصله‌تان سر رفته و از طرفی عاشق آفتاب هستید به بازار مریم بروید. در ضمن با اقامت در ویلاهای اجاره‌ای کیش هم به بازار مریم نزدیک خواهید بود. منتظر چه هستید؟ بیایید برویم.

رزرو هتل در کیش فقط با سه کلیک!

رستوران‌ها و کافه‌ها در بازار مریم کیش

اگر آنقدر گرسنه نبودید که به رستوران بروید اشکالی ندارد، کافه را که از شما نگرفته‌اند. به کافه بازار مریم بروید. آن‌جا قهوه گرم با بویی دیوانه‌کننده، بستنی خنک میوه‌ای و شکلاتی و انواع کیک انتظار شما را می‌کشد. کنار حوضچه بازار مریم کیش روی نیمکت‌های سفید رنگ بنشینید و از مزه مزه کردن بستنی قیفی شکلاتی نهایت لذت را ببرید.

پاسپورت دومینیکا

جمع‌بندی

بازار مریم کیش، بازاری کوچک اما بسیار جذاب است که در سفر به این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی هر چیزی که دلتان بخواهد را می‌توانید در آن پیدا کنید. این بازار امکانات مختلفی هم دارد و دسترسی خوبی را هم به بسیاری از جاذبه‌های معروف کیش فراهم می‌کند.

می‌خواهید چمدان‌ها را ببندید؟ پس همین حالا بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید.

سوالات متداول

بازار مریم کیش کجاست؟

بازار مریم در خیابان سنایی قرار گرفته است.

ساعات کاری بازار مریم کیش چگونه است؟

این بازار همیشه باز است و حتی ظهرها که بسیاری بازارها و مراکز خرید کیش به دلیل گرما بسته هستند، می‌توان برای خرید به بازار مریم رفت.

جاذبه‌های اطراف بازار مریم کیش کدامند؟

اسکله تفریی کیش، کلوپ تفریحی ایران سگوی کیش، باغ پرندگان کیش، راما اسپا و …

نظرات کاربران