سارینا 1 کیش
26 بهمن 1401
کیش

مرکز خرید سارینا کیش؛ از گالری هنری تا طلا و جواهر

آیا می‌دانستید که کیش بیش از 20 مرکز خرید بزرگ دارد؟ مرکز خرید سارینا کیش یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است. اگر دلتان می‌خواهد تا اطلاعات بیشتری را پیدا کنید و بدانید که شعبه 1 و 2 این مرکز خرید، چه امکاناتی را دارند؛ همراه ما باشید! راستی بلیط هواپیما کیش را رزرو کرده‌اید؟

رزرو تور کیش

با مرکز خرید سارینا 1 کیش آشنا شوید

سارینا 1 کیش

شعبه اول مرکز خرید سارینا 1 کیش یا بازار سارینا 1 کیش همان جایی است که بعد از خرید موجودی کیف پولتان یا کارت بانکی‌تان را چک می‌کنید و می‌بینید کفگیر به ته دیگ خورده است. کلکسیونی از برندهای محبوب ایرانی و خارجی که احساس هر خریداری را درگیر می‌کند. 

این مرکز خرید با معماری خاص با هدف جمع‌آوری برندهای روز دنیا در یک مجموعه ساخته شد تا دیگر برای پیدا کردن محصولات برند محبوب خود یا ترند سال از این پاساژ به آن بازار نروید. 

خرید از برندهای مطرح در مرکز خرید سارینا 1 کیش

از آن دسته افرادی هستید که معتقدند جنس با کیفیت ارزش خرید دارد؟ آیا دنبال کفش پامپ قرمز برای ست کردن با لباسی که پارسال خریده‌اید هستید؟ شاید هم توی لیست کیش‌گردی خود خرید آخرین مدل ساعت فلان برند خارجی را نوشته‌اید؟ نکند می‌خواهید برای مادر سخت‌پسندتان به عنوان سوغاتی یک سرویس چینی درجه یک بخرید؟ 

از لباس و اکسسوری، لباس مجلسی و غیر مجلسی تا لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل و کالای دیجیتال، کفش و لباس ورزشی و خوراکی، هرچه را بخواهید، می‌توانید بخرید!

یاد موضوعی افتادم که شاید برایتان جالب باشد؛ پدرم همیشه می‌گفت: به جای خریدن 5 تا مانتوی بی‌کیفیت 2 تا مانتو بخر اما با کیفیت، بقیه پولتم پس‌انداز کن. بیشتر کسانی که به دنبال برندهای خوب برای لباس یا اکسسوری، لوازم خانه و آشپزخانه هستند تنها به مارک و شهرت برند اهمیت نمی‌دهند. آنچه برای آن‌ها اهمیت دارد در درجه اول کیفیت است. آن‌ها معتقد‌اند خرید محصول با کیفیت احترام به خود و البته پس‌انداز پول است. اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید در سفر خود به کیش از مرکز خرید سارینا 1 کیش خرید کنید. اینجا بهشت دوراندیش‌ها است.

امکاناتی که در سارینا 1 کیش تجربه خواهید کرد!

اینترنت رایگان در بازار سارینا 1 کیش

این مرکز کیش امکانات و خدمات زیر را ارائه می‌دهد که برای یک خرید عالی کافی است:

  • پارکینگ اختصاصی طبقاتی
  • زمین بازی کودکان
  • سرویس بهداشتی
  • نمازخانه
  • خودپرداز (ATM)
  • فودکورت یا همان تالار غذا
  • گالری هنری
  • کافی شاپ
  • اینترنت رایگان پرسرعت

اگر عاشق هنر هستید به طبقه هفتم بروید

شاید عجیب باشد اما در طبقه هفتم بازار سارینا 1 کیش یک تالار بزرگ برای نمایش آثار هنری و برگزاری نمایشگاه‌های هنری ساخته شده است که جذابیت اینجا را چند برابر می‌کند. پس اگر قابلیت این را دارد که ساعت‌ها به یک تابلوی نقاشی خیره شوید و غرق لذت کشف پیام‌های نهفته در آثار هنرمندان شوید طبقه هفتم انتظار شما را می‌کشد. کافی است در هر طبقه از سارینا مال که هستید سوار آسانسور شوید و دکمه 7 را بزنید. 

یک فودکواینجا یک فودکورت درست و حسابی هم هست!

یک خبر خوب برای خوش خوراک‌های عزیز، در طبقه هفتم مرکز خرید یک فودکورت (تالار غذای بزرگ که در آن رستوران‌ها و فست‌فودهای مختلف غذا می‌فروشند) وجود دارد. این فودکورت بزرگ‌ترین نمونه در خاورمیانه است. پس به خودتان سخت نگیرید و بین فست فودها و رستوران‌های سنتی و مدرن بگردید و غذای دلخواهتان را سفارش دهید. 

بولینگ و بیلیارد چطور؟

بولینگ

اگر در بازی بولینگ و بیلیارد حریف می‌طلبید فرصت را غنیمت بشمارید و وقتی همسفران عشق خریدتان مشغول چانه‌زدن با فروشنده دندان‌گرد هستند به سالن بولینگ و بیلیارد بروید و حسابی خوش بگذرانید. 

با سینما چطورید؟

اگر اهل حریف طلبی و ورزش‌های باکلاس مثل بولینگ و بیلیارد نیستید و در عوض هر فیلم را ده بار تماشا می‌کنید، جای شما اینجا است. دوست دارید فیلم سه بعدی ببینید؟ فیلم چهار بعدی چی؟! بله، فیلم چهار بعدی. در سالن سینمایی بازار خرید سارینا 1 امکان دیدن فیلم چهار بعدی هم فراهم است.

نگران کودکتان هم نباشید!

وقتی بچه‌ موقع خرید اذیت می‌کند و مدام بهانه می‌گیرد چه کار می‌کنید؟ الف) بچه‌ را دعوا می‌کنم تا ساکت شود. ب) بچه‌ را به نفر سومی می‌سپارم تا بیرون از فروشگاه منتظر بماند. ج) اصلا بچه‌ را به خرید نمی‌آورم. د) بچه‌ را به زمین بازی کودکان در مرکز خرید سارینا 1 کیش می‌سپارم. گزینه درست د است.  اگر کودک دلبندتان موقع خرید بهانه گرفت کافی است او را به شهر بازی کودکان و زمین بازی کامپیوتری مرکز خریدکیش بسپارید و با خیال راحت خرید کنید.

مرکز خرید سارینا 1 کیش کجاست؟

دلتان خرید تراپی می‌خواهد؟ می‌خواهید به مرکز خرید سارینا 1 کیش بروید؟ آدرس را نمی‌دانید؟ خب این هم آدرس: کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم. 

پاسپورت دومینیکا

دسترسی به اینجا بسیار راحت است. هر جای کیش که هستید سوار خط شماره 1 مینی‌بوس شوید و در میدان داریوش پیاده شوید. بعد از حدود 5 دقیقه پیاده‌روی در بلوار خیام به مرکز خرید سارینا 1 کیش می‌رسید.

جاذبه‌های اطراف مرکز خرید سارینا 1 کدامند؟

اگر خریدتان در مرکز خرید سارینا 1 کیش تکمیل نشد نگران نباشید چون در نزدیکی بازار سارینا 1 مراکز خرید دیگری هم وجود دارد. می‌توانید به مرکز خرید سارینا 2 کیش، مراکز تجاری پردیس 1 و 2 و مرکز تجاری کیش که خیلی مشهور است سر بزنید. 

اگر هم خریدتان تکمیل شد و قصد دارید برای عوض شدن حال دلتان هم که شده گشتی در ساحل بزنید ساحل دامون، قلعه وحشت و خدمات قایق‌رانی ویژه انتخاب‌های خوبی برای شما هستند که در نزدیکی این بازار قرار گرفته‌اند.

مرکز خرید سارینا 2 کیش؛ معماری خاص و کالاهای لوکس

مرکز خرید سارینا 2 کیش

ساختمان مرکز خرید سارینا 2 کیش با الهام از پرآوازه‌ترین بناهای ایران یعنی حافظیه شیراز، پل خواجو و سی‌وسه پل اصفهان ساخته شده‌است.

مرکز خرید سارینا 2 کیش کجاست؟

این بازار در خیابان میدان امیرکبیر کیش درست روبروی بازار بزرگ صدف واقع شده‌است. شعبه دوم مرکز خرید سارینا کیش تنها 4 دقیقه با شعبه اول فاصله دارد، البته اگر با خودرو بروید. اگر می‌خواهید قدم بزنید 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی فکر بدی نیست. در ضمن برای سفر درون جزیره با مینی‌بوس باید سوار خط شماره 1 شوید و در میدان امیرکبیر پیاده شوید.

هتل‌های نزدیک مرکز خرید سارینا 2 کیش 

هتل ایران معروف، هتل شایگان، هتل مریم، هتل صدف و هتل فلامینگو نزدیک‌ترین هتل‌ها به مرکز خرید سارینا 2 کیش هستند. بنابراین اگر در این هتل‌ها اقامت دارید رفتن به اینجا ایده خوبی است. 

برای رزرو بهترین هتل‌های کیش، کلیک کنید.

در هر طبقه از مرکز خرید سارینا 2 کیش چه خبر است؟

در بازار سارینا 2 کیش در 8 طبقه پذیرای هر سلیقه و انتخابی است. در ادامه می‌خواهیم بدانیم در هر طبقه از این مرکز خرید چه امکانات، کالاها و سرگرمی‌هایی وجود دارد؟

پارکینگ طبقاتی

اگر قصد دارید در سفر خود به کیش خودرو بدون راننده اجاره کنید یا اصلا با خودروی شخصی به کیش آمده‌اید احتمالا یکی از نگرانی‌های شما نبود جای پارک در نزدیکی مراکز خرید کیش است. با وجود پارکینگ‌های طبقاتی مرکز خرید سارینا 2 کیش دیگر جای نگرانی باقی نمی‌ماند. علاوه بر پارکینگ یک کارواش، سرویس بهداشتی و نمازخانه هم در بخش زیرزمین قرار گرفته‌است. 

طبقه همکف؛ از ساعت لوکس تا طلا  و جواهر

یکی از خوبی‌های مرکز خرید سارینا 2 کیش تفکیک طبقات آن براساس کالا و محصول است. طبقه همکف مرکز خرید سارینا 2 کیش برای آن‌هایی که شیفته‌ ساعت‌های لوکس، طلا و جواهر و سنگ‌های قیمتی هستند یک بازار رویایی است. بهترین‌ها را این‌جا پیدا می‌کنید. طلا با طراحی سنتی جنوب کشور هم در این طبقه پیدا می‌شود.

طبقه اول برای خوش استایل‌ها

اگر از آن دسته افراد هستید که به استایل و خوش‌پوشی، پوست صورت و موهای خود اهمیت زیادی می‌دهید بی‌درنگ به طبقه اول مرکز خرید سارینا 2 کیش بروید. در این طبقه غرق دنیای فشن و زیبایی می‌شوید. البته خرید سوغاتی از این طبقه هم انتخاب خوبی است.

اگر می‌خواهید جهیزیه حسابی بخرید

اگر می‌خواهید جهیزیه بخرید و در سفر به کیش هستید بد نیست یک سری هم به طبقه دوم مرکز خرید سارینا 2 کیش بزنید. در طبقه دوم هر چیزی که برای یک جهیزیه حسابی و با کیفیت نیاز دارید فروخته می‌شود. از لوازم برقی ریز و درشت تا انواع سرویس چینی و کریستال و لوازم آشپزخانه. 

همچنین در طبقه دوم مرکز خرید سارینا 2 کیش انواع کالای دیجیتال مانند موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی با کیفیت پیدا می‌شود.

طبقه سوم؛ مخصوص ورزشکارها

یکی از تفریح‌های موردعلاقه ورزشکارها خرید از فروشگاه‌های ورزشی است. در طبقه سوم مرکز خرید سارینا 2 کیش می‌توانید کفش و لباس ورزشی و انواع لوازم و دستگاه‌های ورزشی را تهیه کنید. اگر خرید ورزشی نکردید ورزش کنید. تابلوی سالن بولینگ، سالن بیلیارد و مینی بولینگ بزرگسالان را در این طبقه خواهید دید.

البته طبقه سوم به همین امکانات محدود نمی‌شود و می‌توانید در این طبقه سینما ببینید، در رستوران‌های مدرن و سنتی غذای مورد علاقه‌تان را بخورید، اگر وعده غذایی کامل نمی‌خواهید به کافی شاپ بروید و کیک و قهوه سفارش دهید و بچه‌ها را به شهربازی ببرید.

ماساژ می‌خواهید؟ در طبقه سوم بمانید

اگر در سفرتان به کیش هوس یک ماساژ حرفه‌ای کرده‌اید در طبقه سوم مرکز خرید سارینا 2 کیش بمانید. تابلوی سالن ماساژ را دنبال کنید، وارد سالن شوید و از یک ماساژ حرفه‌ای نهایت لذت را ببرید. 

جمع‌بندی

مرکز خرید سارینا کیش را با هم شناختیم.  راستی می‌دانستید بهترین زمان برای سفر به کیش و خرید از بازار سارینا کیش فصل بهار است؟ پس اگر قصد دارید در تعطیلات نوروز 1402 به کیش بروید همین حالا تور مورد نظرتان را رزرو کنید. 

تور کیش را فقط با سه کلیک رزرو کنید.

سوالات متداول

مرکز خرید سارینا کیش کجاست؟

هر دو شعبه مرکز خرید لوکس سارینا در بلوار خیام قرار گرفته‌اند و تنها چهار دقیقه با هم فاصله دارند.

در مرکز خرید سارینا کیش چه چیزی بخریم؟

در این مرکز هر چه دلتان بخواهد پیدا می‌شود اما مرکز خرید سارینا به ویژه برای خرید پوشاک خوب و باکیفیت گزینه بسیار مناسبی است.

قیمت‌ها در مرکز خرید سارینا چگونه است؟

مرکز خرید سارینا از مراکز لوکس و تقریبا گران کیش محسوب می‌شود.

نظرات کاربران