قلعه وحشت کیش
6 اسفند 1401
کیش

قلعه وحشت کیش؛ صورت چرمی قاتل اینجاست!

فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس را دیده‌اید؟ صورت چرمی با آن ماسک پوست انسان و آن اره برقی بزرگش خیلی وحشتناک است. به خصوص وقتی که در صحنه پایانی سر دختر داستان را بیخ تا بیخ می‌برد و رقص معروفش با اره برقی را اجرا می‌کند. حالا اگر یکی مانند صورت چرمی با یک اره برقی روشن دنبالتان کند چی؟ اگر دوست دارید به ترسناک‌ترین تونل وحشت عمرتان بروید تا آخر این مقاله را بخوانید.  قلعه وحشت کیش اولین قلعه وحشتی بود که در ایران ساخته شد. بیشتر مسافران که به قلعه وحشت کیش رفته‌اند می‌گویند این‌جا حسابی می‌ترسید. حتی بعضی‌ها همان اول تونل وحشت انصراف می‌دهند. اگر هم تا آخر ادامه بدهند با هیبتی ژولیده و درب و داغان از تونل خارج می‌شوند و خودشان را در حالی که احتمالا از خوف داد می‌زنند میان جمعیت منتظر بیرون تونل وحشت پیدا می‌کنند. 

رزرو تور کیش

تور ارزان کیش را همین حالا رزرو کنید!

اینجا کسی به شما خوش آمد نمی‌گوید!

قلعه وحشت کیش

می‌خواهید بدانید در قلعه وحشت کیش چه نقشه‌ای برای ترساندن شما کشیده‌اند؟ همه چیز و همه آنچه رخ خواهد داد بستگی به سناریوی انتخابی شما دارد. کدام سناریو را انتخاب می‌کنید؟ سناریو کم اکشن؟ سناریو متوسط؟ یا سناریوی فول اکشن؟ در سناریوی فول اکشن صورت چرمی، نقش اصلی و مخوف فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس با همان نقاب چرمی و دستکش پوست انسان در حالی که صدای اره برقی در گوشتان زنگ می‌زند شما را دنبال می‌کند.

ورودی اسکلتی و ترسناک قلعه وحشت

ورودی تونل وحشت به اسمش می‌آ‌ید. یک اسکلت بزرگ که ورودی قلعه از میان دندان‌ها و استخوان‌های فک این اسکلت تسخیر شده عبور می‌کند. بعد از اینکه بلیط را به مسئول پذیرش نشان دادید یک همراه شما را به سمت ورودی اسکلتی قلعه وحشت کیش راهنمایی می‌کند. همراه جلوتر از شما وارد تونل می‌شود تا با چراغ قوه مسیر تاریک ابتدایی را نشانتان دهد. یادتان باشد همراه عزیز، هیچ کمکی برای فرار از مارهای آویزان نخواهد کرد. 

وحشتناک‌ترین قسمت قلعه وحشت کیش

شاید بگویید لو دادن وحشتناک‌ترین قسمت‌های قلعه وحشت کیش مزه و هیجان بازی را کم کند اما نگران نباشید چون ما فقط سناریوها را لو می‌دهیم. آنچه در تونل وحشت رخ می‌دهد فراتر و سریع‌تر از انتظار شما است. بنابراین چه بدانید چه ندانید، خواهید ترسید. 

با شروع مسیر 100 متری قلعه وحشت کیش عنکبوت‌های سیاه و چندش به استقبالتان می‌آیند. تارها همه جای تونل از سقف آویزان هستند و روی صورتتان می‌افتند. در حالی که عرق از پیشانی پاک می‌کنید در تاریکی وحشتناک تونل چیزهایی می‌بینید که از سقف آویزان هستند. شک می‌کنید که مار هستند یا نه. تکان خوردن مارها طوری است که انگار همین حالا به سمت شما حمله‌ور می‌شوند. نترسید؛ این مارها مصنوعی هستند و خطری ندارند اما ترسناک که هستند.

صورت چرمی اینجاست

قلعه وحشت کیش

کمی جلوتر در قلعه وحشت کیش چند جنازه و مومیایی و آدمک خونین و زخمی می‌بینید که استخوان‌های صورتشان از زیر گوشت بیرون زده‌است. چندتا از ان‌ها را پشت میله‌های سیاه زندان می‌بینید. کمی آرام می‌شوید. خبری از خطر نیست. البته فعلا. می‌خواهید تصمیم بگیرید که از کدام طرف بروید که صدای اره برقی بلند می‌شود. صورت چرمی دقیقا پشت شما است. نقابی از پوست انسان بر چهره دارد و دستکش‌هایش احتمالا از پوست تن یک مرد بینوا که جنازه‌اش را از قبرستان بیرون آورده، ساخته شده‌است. 

بدون هیچ فکری فقط می‌خواهید از صورت چرمی فرار کنید. وارد اتاقی می‌شوید که همه طرفش آینه است. خودتان را صدها بار در آینه می‌بینید که از ترس رنگ به رو ندارید اما نمی‌توانید در خروجی را پیدا کنید. همین گیج شدن بیشتر مضطربتان می‌کند. اگر از صورت چرمی فرار نکنید احتمالا تکه بزرگتان، گوشتان است.

دوربین مخفی!

درست همان موقعی که شما از ترس پشت همراهتان پنهان شده‌اید و نفر پشتی دست شما را سفت چسبیده و ول نمی‌کند، یک دوربین مخفی از تمام مراحل بازی عکس می‌گیرد. شاید همان لحظه بترسید اما بعدا که به عکس‌ها نگاه می‌کنید به قیافه بیچاره‌تان می‌خندید. عکس‌هایی را که این دوربین مخفی از شما ثبت کرده است را می‌توانید با پرداخت مبلغ مشخصی بخرید. 

قیمت بلیط و نحوه خرید بلیط

برای خرید بلیط قلعه وحشت کیش کافی است به یکی از سایت‌های فروش آنلاین بلیط قلعه وحشت کیش مراجعه کنید و با انتخاب تاریخ دلخواه و پرداخت آنلاین مبلغ 64000 تومان بلیط قلعه وحشت کیش را تهیه کنید. هنگام خرید به یاد داشته باشید که هر بلیط برای یک نفر معتبر است. 

قوانین قلعه وحشت

قلعه وحشت کیش

در تونل وحشت کیش برای رفاه حال شما و خانواده‌تان قوانینی وضع شده است که از قرار زیر است:

  • باید برای افراد کمتر از 14 سال بلیط سناریو کم اکشن تهیه کنید.
  • ورود کودکان زیر 5 سال ممنوع است.
  • افراد مبتلا به بیماری قلبی، تنفسی و حرکتی مجاز به استفاده از تونل وحشت نیستند.
  • ورود بانوان باردار برای حفظ سلامت جنین به قلعه ممنوع است.

آدرس، نحوه دسترسی و ساعت کار

قلعه وحشت در بلوار داریوش به سمت میدان آبشار قرار دارد. به عبارتی دیگر برای دسترسی به قلعه باید ابتدا خودتان را به هتل ارم برسانید و از در جنوبی هتل ارم به تونل وحشت کیش بروید. 

برای دسترسی به قلعه با مینی‌بوس سوار خط شماره 1 شوید و در بلوار داریوش پیاده شوید.

پاسپورت دومینیکا

قلعه وحشت کیش از ساعت 18 تا 2 بامداد فعال است و میزبان خوبی برای شبگردی‌های شما در کیش است. پس اگر خوابتان نمی‌برد سری به قلعه وحشت کیش بزنید. 

کدام هتل‌ها به قلعه وحشت کیش نزدیک‌اند؟

هتل داریوش

هتل‌های فهرست زیر در نزدیکی قلعه قرار دارند. بنابراین اگر در هتل‌های زیر اقامت دارید قلعه وحشت کیش گزینه خوبی برای یک شب خوفناک است.

  • هتل ارم (نزدیک‌ترین هتل)
  • هتل داریوش
  • هتل سان رایز
  • هتل ستاره کیش
  • هتل تعطیلات
  • هتل پالاس
  • مجتمع اقامتی صدف

کافه‌ها و رستوران‌های نزدیک به قلعه ترسناک کیش

اگر قصد دارید قبل یا بعد از رفتن به قلعه وحشت کیش یک وعده غذا یا یک نوشیدنی خنک میل کنید، فهرست زیر انتخاب‌های خوبی خواهند بود:

  • کافه کاکتوس
  • کافه رستوران نخل
  • رستوران هشتگ
  • کافه لمیز
  • بال کافه

خودتان را نجات دهید

آنچه در این مقاله درباره قلعه وحشت کیش خواندید تنها یک توصیف مختصر است. پس حقیقت ترسناک قلعه را خودتان کشف کنید. به قلعه مرموز کیش بروید، اوج هیجان را تجربه کنید و جیغ بزنید. برای سفر کیش و رزرو بلیط هواپیما کیش آماده اید؟

نظرات کاربران