بازار پردیس کیش

بازار پردیس کیش؛ درباره دو قلوهای معروف !

بازار پردیس کیش

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید و هیجان‌زده هستید؛ قبل از هر چیز درباره قوانین کیش، تفریحات، جاهای دیدنی کیش در شب، مراکز خرید و خلاصه همه سوراخ و سنبه‌های این جزیره باحال کمی اطلاعات جمع کنید. با این کار از وقت و هزینه‌ای که برای خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل کرده‌اید؛ نهایت استفاده را خواهید برد. اما، امروز ما می‌خواهیم درباره جذاب‌ترین بخش سفر به کیش یعنی خرید و پاساژهای آن به شما ارائه دهیم. کدام پاساژها؟ البته که امروز درباره دو قلوهای معروف یعنی بازار پردیس کیش است!

پاسپورت دومینیکا

زمانی که با تور کیش یا خودتان به این جزیره سفر می‌کنید؛ با مراکز خرید متعددی از جمله بازار پردیس یک و دو مواجه خواهید شد. اما آیا این بازارها ارزش وقت گذاشتن و خرید کردن را دارند؟ اصلا چیزهای مد نظر شما را ارائه می‌دهند؟ در ادامه به صورت مفصل به این دو سوال پاسخ می‌دهیم.

فقط لازم است بدانید که این دو مراکز خرید در فاصله نزدیک از یکدیگر قرار گرفته‌اند و انواع اقسام اجناس مختلف را می‌توان در فروشگاه‌های متنوع آنها مشاهده کرد‌. توجه داشته باشید که بازار پردیس یک و دو کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نیز قرار دارند و دسترسی به آنها ساده بوده و می‌توانید بهترین لحظات را در آنها سپری کنید. البته، این دو پاساژ در برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات با یکدیگر متفاوت هستند و باعث می‌شوند تا تجربه متفاوتی از خرید داشته باشید. اصلا، بیایید سفری کوتاه به دورن این دو مرکز خرید برویم:

بازار پردیس یک و دو کیش در یک نگاه!

بازار پردیس یک

کیش هرساله مقصد خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی است که هریک از آنها به دلایل مختلفی این جزیره را به عنوان هدف انتخاب می‌کنند. تفریح و خرید از جمله اصلی‌ترین دلایل سفر به جزیره کیش هستند و از این رو مراکز خرید متعددی در جای جای نقاط این جزیره آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. بازار پردیس یک و دو کیش از جمله مهمترین مراکز خرید کیش به شمار می‌روند که به صورت سالانه مسافران بسیاری از آنها دیدن می نمایند.

هریک از این مراکز خرید فروشگاه های مختلفی را در دل خود جای داده‌اند و یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن مناسب بودن برای انواع سلیقه‌های مختلف است. به گونه‌ای که هم لوکس پسندان و هم افرادی که به دنبال خرید اجناس ارزان از کیش هستند امکان خرید از این بازارها را دارند. هردو این بازارها از نظر امکانات نیز مناسب هستند و پس از گشت و گذاری لذت بخش می‌توانید ساعاتی را در این بخش‌ها به استراحت بپردازید.

رزرو تور کیش

در بازار پردیس یک و دو چه کالاهایی وجود دارد؟

از جمله مهمترین مواردی که قبل از بازدید از مراکز خرید پردیس باید مورد توجه قرار دهید نوع اقلامی است که در این بازارها به فروش می‌رسند؛ در صورتی که به دنبال خرید سوغاتی‌های کیش هستد؛ دقیقا در جای درستی قرار گرفته‌اید. بازار پردیس یک و دو کیش تقریبا برای تمامی جنبه‌های خرید مناسب خواهند بود و می‌توانید بهترین و منحصر به فردترین اجناس را از آنها خریداری نمایید.

فروشگاه های عطر و ادکلن از جمله اصلی ترین های هردو این بازارها به شمار می‌روند و لوازم آرایشی نبض بازار پردیس را در دست گرفته و بانوان بیشترین لذت را از بازدید خواهند برد. فروشگاه‌های معروف لوازم آرایشی مارک nouba را به فروش می‌رسانند‌. پوشاک سهم زیادی از خریدهای مردم را به خود اختصاص داده است و فروشگاه های برند zara را می‌توانید در بخش های مختلف این مرکز خرید مشاهده کنید. به صورت خلاصه:

در بازار پردیس یک:

  • لوازم صوتی و تصویری
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • پوشاک
  • فروشگاه‌های کیف و کفش
  • تعمیرات موبایل
  • آژانس‌های مسافرتی
  • رستوران و کافه
  • کافی نت
  • وسایل و مکمل‌های ورزشی
  • شعب بانک
  • و…

در بازار پردیس دو:

بازار پردیس یک
  • انواع برندها و نمایندگی‌های خارجی
  • چندین کافی شاپ و رستوران
  • انواع پوشاک
  • فروشگاه‌های عطر
  • فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی
  • لوازم خانگی
  • فروشگاه‌های فروش قهوه و شکلات خارجی
  • لوازم لوکس و گل‌های مصنوعی
  • و….  

مراکز خرید پردیس چه امکاناتی دارند؟

بازار پرویس یک و دو کیش امکانات مناسبی را در جهت رفاه حال گردشگران ارائه کرده است. این مراکز خرید در تمامی اوقات تمیز بوده و مجهز به تجهیزات سرمایشی هستند و به همین دلیل در تمامی اوقات شاهد دمای هوای مناسب در داخل مراکز خرید هستیم. رستوران مرکز خرید پردیس منویی کامل از انواع غذاهای مختلف را ارائه کرده‌اند و می‌توانید بهترین غذاهای دریایی و بین المللی را در آن امتحان کنید. کافه‌هایی نیز در مراکز خرید مردیس یک و دو فعالیت می‌کنند که انتخاب این مراکز برای رفع خستگی و میل کردن یک نوشیدنی خنک مناسب خواهند بود.

توجه داشته باشید که این مراکز خرید دارای پارکینگ اختصاصی نیز هستند و می‌توانید خودرو شخصی خود را در این پارکینگ نگه دارید. بوفه نیز در بخش‌های مختلفی از بازارها به چشم می‌خورد که انواع اجناس سوپرمارکتی در آنها به فروش می‌رسانند. سرویس بهداشتی و اقامتگاه مراکز خرید پردیس نیز از دیگر امکانات آنها به شمار می‌روند‌. در کل، امکانات تفریحی و گردشگری در این دو مرکز خرید به گونه‌ای است که اگر قصد خرید زیادی هم ندارید؛ می‌توانید اوقات خوبی را در آن سپری کنید؛ به یکی از بهترین کافه‌های کیش در این پاساژها سربزنید یا به تماشای یک فیلم بروید.

بازار پردیس ۱؛ قدیمی اما دوست‌داشتنی

بازارهای پردیس کیش را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین های لوکس این جزیره مرجانی به شمار آورد که به دلیل برخورداری از فروشگاه‌های مختلف نظر بسیاری را نسبت به خود جلب کرده‌اند. بازار پردیس یک به دست فرانسوی ها و در سال ۱۳۷۱ و در دو طبقه ساخته شده است. این بازار مساحتی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع داشته و فضای داخلی بسیار زیبایی دارد.

راهروهای عریض بازار پردیس ۱ کیش از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های این مرکز خرید به شمار می‌روند و به همین دلیل به راحتی می‌توانید در تمامی اوقات و حتی مواقع پرتردد به راحتی از فروشگاه‌های آن دیدن کنید. این مرکز خرید بیش از ۲۰۰ فروشگاه مختلف را در خود جای داده و هریک از این فروشگاه ها اجناس متنوعی را با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسانند. چیزی که باعث شده تا پردیس 1 هنوز پابرجا و دوست داشتنی باشد؛ برنامه‌های باحال و مفرحی است که هر شب برای سرگرمی و تفریح مردم ارائه می‌شود. اگر هم کمی خوش شانس باشید و در قرعه‌کشی‌های آخر شب برنده خواهید شد و تمام هزینه‌ها حتی قیمت بلیط هواپیما کیش را جبران خواهید کرد.

بازار پردیس ۲؛ لوکس و زیبا

بازار پردیس یک

بین بازار پردیس یک و دو کیش، پردیس دو تازه ساخت‌تر است. شعبه دوم بازار پردیس در سال ۱۳۷۸ و در نزدیکی پردیس یک ساخته شده است. کار طراحی این بازار را ایرانیان انجام داده‌اند و اگر به ویژگی‌های ظاهری و داخلی آن دقیق تر نگاه کنیم پی خواهیم برد که پردیس ۲ زیبایی‌های بیشتری دارد. در ساخت پردیس دو از شیشه‌های بیشتری استفاده شده و به همین دلیل در اوقات روز شاهد تابش نور خورشید به داخل بازار هستیم. طراحی فضای بیرونی مرکز خرید نیز به گونه‌ای است که بخشی زیبا با درختان نخل و فضای سبز پدید آورده است و می‌توانید در فضاهای ایجاد شده در بیرون از مرکز خرید نشسته و به استراحت بپردازید.

آب نمای زیبایی نیز در بخش بیرونی پردیس ۲ ساخته شده که به زیبایی هرچه تمام‌تر آن افزوده است. برای مثال، یم لنج چوبیکوچک و هواپیمای ملخی قدیمی در بیرون محوطه قرار داده شده که با اضافه شدن گل‌های زینتی و درختان نخل به زیبایی محوطه آن افزوده است. خیلی از افرادی که برای خرید به پردیس 2 می‌روند؛ اوقات خوبی را برای استراحت و عکس گرفتن در محوطه زیبای آن می‌گذرانند.

باید اضافه کنیم که ساختمان پردیس ۲ در ۴ طبقه ساخته شده و آسانسورهای شیشه‌ای برای جابجایی در این طبقات در نظر گرفته شده‌اند. در ابتدای ورودی می‌توانید از ماشین‌های اجاره‌ای کوچک برای کودکانتان استفاده کنید تا از خرید کردن شما و گشتن در پاساژ خسته نشوند. همچنین، این مرکز خرید ۲۳۰ فروشگاه همچون پردیس ۱ در خود جای داده و قرعه‌کشی‌های شبانه آن می‌تواند برگ برنده ای برای افراد خوش شانس باشد.

قیمت اجناس در بازارهای پردیس چگونه است؟

بی شک یکی از مواردی که ذهن همگان را به خود مشغدل می‌کند میزان قیمت مراکز خرید است. در حالت کلی بازار پردیس یک و دو کیش قیمت های متفاوتی دارد. به این معنی که از این بازارها می‌توانید اجناس گران قیمت و هم اجناس ارزان قیمت را خریداری نمایید و به همین دلیل انتخابی مناسب برای تمامی افراد است. فروشگاه های برند و معتبر بازار پردیس بی شک میزان قیمت بالاتری را برای اجناس خود تعیین کرده اند و برعکس فروشگاه هایی که اجناس معمولی را برای فروش گذاشته اند قیمت های پایین تری نیز خواهند داشت. بسیاری از فروشگاه های این مراکز خرید دارای وب سایت های اینترنتی نیز هستند که از این طریق می‌توانید قیمت اجناس را نیز بررسی نمایید.

بهترین زمان بازدید و سفر به کیش

کیش

همانطور که می‌دانید کیش آب و هوایی گرمسیری دارد و به همین دلیل در اغلب اوقات سال شرایط آب و هوایی گرمی را از این جزیره شاهد هستیم. در فصل بهار بیشترین میزان گردشگران کیش را هدف گشت و گذار خود قرار می‌دهند و با نزدیک‌تر شدن به تابستان شاهد کاهش چشمگیر میزان گردشگران خواهیم بود. اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به کیش را مورد بررسی قرار دهیم قطعا اوایل فصل بهار و اواخر پاییز شرایط جوی مناسب تری بر این جزیره حاکم خواهد بود و سفری بدون دغدغه به جزیره زیبای کیش تجربه خواهید کرد.

تور کیش نیز در این فصول بیشتر برگزار می‌شود. اما چنانچه به قصد خرید می ‌خواهید به کیش سفر کنید بهتر است که مواقع کم مسافر را انتخاب کرده باشید. برای مثال: در فصل تابستان که میزان گردشگران پایین است، فروشگاه‌ها و مراکز خرید کیش اقدام به ارائه تخفیفات ویژه فروش می‌کنند که بازار پردیس یک و دو کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست‌. اما، این در صورتی است که ب هوای گرم و شرجی جزیره مشکلی نداشته باشید.

پاسپورت دومینیکا

جاذبه‌های نزدیک به بازار پردیس یک و دو کیش

بازار پردیس یک و دو کیش در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار گرفته و با انتخاب آن می‌توانید جاذبه های متنوع دیگری را نیز هدف قرار دهید. بی شک کسانی که قصد بازدید از مراکز خرید پردیس را داشته باشند هدف خرید از این جزیره را در پیش گرفته‌اند و بی‌شک گشت و گذار در سایر مراکز خرید کیش نیز عاری از لطف نخواهید بود.

پردیس در نزدیکی خود مراکز خرید دیگری نیز جای داده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به: مروارید، پانیذ، مرکز تجاری کیش، زیتون و… اشاره کرد‌. هریک از این مراکز خرید ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و با گشت و گذار در آنها خواهید توانست اجناس مورد نیازتان را خریداری نمایید. همچنین، اسکله تفریحی کیش که بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای تفریح و خوشگذرانی در جزیره کیش است نیز در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده و خواهید توانست گشت و گذاری لذت بخش در این اسکله نیز داشته باشید.

دسترسی به بازارهای پردیس چگونه است؟

کیش

آیا به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانیم خودمان را به بازارهای پردیس در کیش برسانیم؟ همانطور که در بخش‌های قبل نیز به آن اشاره شد بازار پردیس دارای پارکینگ اختصاصی است و می‌توانید به راحتی با استفاده از خودرو شخصی به این مرکز خرید بروید. اگر هم با بلیط هواپیما تهران کیش راهی مروارید خلیج فارس شده‌اید، نگران نباشد؛ شما می‌توانید از موسسات مختلف که بعضا در فرودگاه کیش مستقر هستند اقدام به اجاره ماشین در کیش نمایید و با خیال راحت به خرید و گشت و گذار بروید.

بازار پردیس در میدانی با همین نام در کیش قرار گرفته و دسترسی به سایر نقاط مختلف جزیره از این نقطه بسیار ساده خواهد بود. تاکسی های زرد و سفید در اختیار مسافران برای جابجایی آنها هستند به گونه ای که تاکسی های سفید دربستی بوده و برای جابجایی با آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید اما تاکسی‌های زرد رتگ در مسیرهای خاصی فعالیت دارند که میدان پردیس نیز از جمله این مسیرها است و با استفاده از این تاکسی ها خواهید توانست به راحتی خود را به بازار پردیس یک و دو کیش برسانید.

اگر هم به دنبال هزینه کمتر هستید؛ تاکسی‌های ون نیز ایستگاه‌هایی در سراسر نقاط شهر دارند که با منتظر ماندن در این ایستگاه‌ها با هزینه های پایین‌تری به وسیله ون به بازار پردیس خواهید رسید.

هتل‌های اطراف بازار پردیس یک و دو کدامند؟

خوب، از آنجایی که بازارهای پردیس یک و دو دسترسی بسیار ارحتی به دیگر مراکز خرید و از آن مهمتر به دیگر مراکز تفریحی کیش دارند؛ بیایید با یک تیر دو نشان بزنید و هتلی در نزدیکی این پاساژها مستقر شوید. اینطوری در هزینه‌های رفت و آمد که معمولا هم کم نیست تا حد قابل توجهی صرفه‌جویی خواهید کرد. این هتل‌های نزدیک پردیس یک و دو عبارتند از:

  • هتل پارمیس
  • هتل ارم
  • هتل تعطیلات
  • هتل آرامیس
  • هتل سان‌رایز
  • هتل کوروش
  • هتل فلامینگو

در آخر

با خواندن این مقاله سفری کوتاه و کامل در بازارهای پردیس یک و دو خواهید داشت. اگر هنوز هم بلیط هواپیما کیش خود را رزرو نکرده‌اید یا حتی مدت زمان زیادی تا سفر به این جزیره دارید؛ درباره مراکز خرید آن بهتر بدانید. در این صورت با شناخت این پاساژها در هزینه‌های خرید و از آن مهمتر وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد. در آخر شاید دوست داشته باشید این مقالات را بخوانید؛

نظرات کاربران