مرکز خرید مروارید کیش
9 خرداد 1400
کیش

مرکز خرید مروارید کیش؛ خرید باکیفیت و قیمت مناسب

مرکز خرید مروارید کیش

کیش، جزیره‌ای بکر و دوست‌داشتنی که هر گردشگری را با لبخند رضایت به خانه برمی‌گرداند. این جزیره از زیباترین و لوکس‌ترین مقاصد تفریحی در کشور است که قطعا ارزش قیمت بلیط هواپیما آن را خواهد داشت. شما هر چیزی را که از یک سفر خوش و خاطره‌انگیز انتظار دارید؛ بدست می‌آورید. ورزش‌های آبی مهیج، تفریحات جدید و باحال، مکان‌های گردشگری، هتل‌های شیک و از همه مهمتر مراکز خرید متفاوت با اجناس خارجی؛ درست حدس زدید، منظورمان مرکز خرید مروارید کیش است!

رزرو تور کیش

از آنجایی که کیش یکی از مراکز اصلی تفریحی و گردشگری است؛ طبیعتا مراکز خرید زیادی در آن وجود دارند که یکی از آنها، مرکز خرید مروارید کیش است. این پاساژ یکی از مراکزی است که گشت و گذار در آن لحظات خوشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد و می‌توانید انواع اقسام لوازم مورد نیاز خود را از این مرکز خریداری نمایید.

بد نیست بدانید که خیلی از گردشگران نه تنها برای خرید، بلکه به عنوان یک مکان باحال برای گردش، مرکز خرید مروارید کیش را انتخاب می‌کنند. حتما، این سوال برایتان بوجود می‌آید که دقیقا در این مرکز خرید چه چیزی وجود دارد؟ چه امکانات و تفریحاتی برای مسافران و خریداران در نظر گرفته شده است؟ چرا افراد زیادی برای گردش و دیدن مرکز خرید مروارید می‌روند؟

خرید تور کیش برای گشت و گذار در مراکز خرید لاکچری !

کمی درباره مرکز خرید مروارید

کیش منطقه‌ای آزاد با فروشگاه‌های برند و معتبر خارجی است که انواع اقسام محصولات مختلف را می‌توان در مراکز خرید آن مشاهده کرد. این جزیره در طول سال مقصد خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی است و به همین دلیل بخش‌های خدماتی متعددی را در آن شاهد هستیم. مراکز خرید از جمله دلچسب‌ترین اماکن برای گشت و گذار هستند و به ویژه بانوان علاقه بسیاری به خرید دارند.

مرکز خرید مروارید کیش مانند مرواریدی در دریای بی کران کیش می‌درخشد و می‌تواند انتخابی مناسب برای خاص پسندان باشد. این مرکز خرید فروشگاه‌های بزرگ و کوچک بسیاری را در خود جای داده و می‌توانید اجناس گران قیمت و همچنین ارزان قیمت را از آن خریداری کنید. لازم به ذکر است که مروارید از جمله بزرگترین بازارهای جزیره کیش است و از این رو بسیاری از گردشگران در سفر به کیش از آن دیدن می‌کنند. این مرکز خرید سازه‌ای مدرن و لوکس با یک معماری اصیل و باستانی است که در زمینی به مساحت تقریبی ۳۰ هزار متر مربع ساخته شده است.

معماری مرکز خرید هخامنشی؛ نقطه قوت و زیبایی آن

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب تمایز مرکز خرید مروارید کیش با سایر بازارهای این جزیره مرجانی شده معماری بی نظیر آن است. این مرکز خرید با اینکه در سال ۷۳ ساخته شده اما معماری باستانی و خاص دارد. در ساخت این مرکز خرید از سبک معماری دوره هخامنشی الهام گرفته شده و محبوبیت خود را مدیون این معماری خاص و بی نظیر است.

قبل از این مرکز خرید، معماری هخامنشی برای ساخت ساختمان دادگستری و بانک مرکزی تهران، توسط آلمانی‌ها اجرا شده بود که این بناها نیز نمایی چشم نواز داشتند. در جزیره کیش نیز مرکز خرید مروارید و همچنین هتل داریوش از این سبک و سیاق با تجمل بیشتری برخوردار است و بازدید از آن دل از هر کسی خواهد برد. در وهله اول بنای مرکز خرید مروارید به یک سازه باستانی شباهت دارد به گونه‌ای که در ابتدا شاید تصور کنید که این بازار یکی از جاذبه‌های تاریخی کیش است!

بخش های بازار مروارید کیش کدامند؟

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش در یک طبقه با ۸ راهرو ساخته شده است. هریک از راهروها باعث پدید آمدن بازارچه هایی مجزا شده‌اند. این بازارچه‌ها گرچه به سبک معماری مدرن ساخته شده اما نام‌های اصیل ایرانی نظیر: تیسفون، پاسارگاد، پرسپولیس، آپادانا، بیستون، پارس، آریا و ایران بر روی آنها گذاشته شده است.

یک ایوان بزرگ در بخش در ورودی اصلی مرکز خرید در نظر گرفته شده که علاوه بر زیباسازی بنای آن، محلی مناسب برای رفع خستگی پس از یک گشت و گذار لذتبخش در مرکز خرید مروارید کیش است. این مرکز خرید ۱۲ در ورودی دارد و می‌توانید از بخش های متفاوتی وارد ساختمان شوید. توجه داشته باشید که هر یک از ۸ بازارچه مرکز خرید مروارید به اجناس خاصی اختصاص داده شده‌اند و با گشت و گذار در این راهروها خواهید توانست انواع اقسام اجناس مختلف را مشاهده و خریداری کنید.

توصیه می‌کنیم که گشت و گذار در راهروها و تماشای هیاهوی مردم در این مرکز خرید را از دست ندهید؛ این مطمئنا با هر پاساژی که تا به امروز دیده‌اید فرق دارد. بد نیست این را بدانید که تقریبا بیشتر مسافران، این پاساژ را برای خرید سوغاتی‌های کیش انتخاب می‌کنند؛ جایی که قیمت و کیفیت شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

در مرکز خرید مروارید کیش چه چیزهایی در انتظار شماست؟

از آنجایی که امروزه مراکز خرید فقط برای خرید نیستند و با انواع امکاناتی که در دسترس قرار می‌دهند؛ بیشتر شبیه به یک مرکز تفریحی هستند. مرکز خرید مروارید کیش هم از این قاعده مستثنی نیست و با داشتن رستوران و غرفه‌های مختلف، اوقات خوشی از خرید کردن را برای شما بوجود می‌آورد.

رزرو تور کیش

رستوران ها و کافی شاپ های مرکز خرید مروارید؛ دلنشین و دلچسب!

حتما پس از یک گشت و گذار طولانی در بازارچه‌های مختلف مروارید کیش خسته شده و به دنبال محلی برای استراحت هستید. با اینکه صندلی‌هایی در میان بازارچه‌ها برای استراحت گردشگران تعبیه شده اما آیا خستگی بدن تنها با نشستن برطرف می‌شود؟ گرمای هوا و همچنین گردش زیاد دست به دست هم می‌دهند که خستگی وجود فرد را فرا گیرد و یک نوشیدنی خنک، حلال این مشکل است.

کافی شاپ‌های متعددی در تالار مرکزی بازار مروارید فعالیت دارند که در آنها می‌توانید انواع نوشیدنی‌های مختلف سرد و گرم را امتحان کنید. اما اگر گردش شما به درازا کشید و قار و قور شکمتان به صدا درآمد نیز نباید نگران باشید چرا که رستوران‌های لوکس بسیاری در کنار کافی شاپ‌ها آماده ارائه خدمات هستند و می‌توانید منویی کامل از انواع غذاهای مختلف را در آنها مشاهده کنید. غذاهای دریایی و غذاهای سنتی کیش از جمله محبوب‌ترین های این رستوران‌ها هستند و می‌توانید لذیذترین ماهی‌ها را نوش جان کنید.

غرفه ها و فروشگاه‌ها؛ همه چی تمام!

مرکز خرید مروارید کیش فروشگاه‌های متعددی را در خود جای داده و هر جنسی در آنها به فروش می‌رسند. خرید از بازار مروارید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گردشگران است چرا که هم از کیفیت اجناس اطمینان داشته و هم می‌توانید از میان تنوع بالای محصولات بهترین ها را انتخاب و خریداری کنید. از جمله اقلامی که امکان خرید از بازار مروارید دارید می‌توان به: پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، وسایل آشپزخانه، لوازم خانگی، انواع مکمل های غذایی و پروتئینی، وسایل کامل خرازی، اسباب بازی، مواد غذایی و خوراکی، زیورآلات، عینک و… اشاره کرد.

توجه داشته باشید که اغلب فروشگاه‌های این مرکز خرید محصولات برند و اصل به فروش می‌رسانند و به همین دلیل ممکن است میزان قیمت آنها مقداری بالاتر باشد اما کیفیت بالای اجناس جبران مافات خواهد نمود. همچنین، همه روزه برنامه قرعه‌کشی با یک اجرای باحال و زیبا نیز در بازار بزرگ مروارید انجام می‌شود که باعث ایجاد شور و شوق بیشتری برای خرید شده است؛ شاید شما هم یکی از این برندگان باشید!

دسترسی به مرکز خرید مروارید کیش چگونه است؟

مرکز خرید مروارید کیش

خوب، احتمالا تا به اینجا شما هم علاقه‌مند به بازدید از مرکز خرید مروارید کیش شده‌اید؛ اما، چگونه از کجا به این پاساژ زیبا برویم؟

یکی از دیگر دلایلی که سبب شده مروارید کیش محبوبیت زیادی در میان گردشگران پیدا کند، موقعیت مکانی خاص آن است. این مرکز خرید در ساحل غربی و میدان امیرکبیر جزیره مرجانی کیش واقع شده و به دلیل معماری بی نظیری که دارد از دور کامل مشخص خواهد بود. در هر نقطه از جزیره کیش که اقامت داشته باشید به راحتی می‌توانید خود را به این مرکز خرید برسانید چرا که به دلیل وجود جاذبه‌های متعدد در این بخش از جزیره، وسیله‌های حمل و نقل شهری در این مسیر به وفور پیدا می‌شوند.

توجه داشته باشید که تاکسی‌های کیش از خودروهای لوکس تشکیل شده‌اند و می‌توانید آنها را در دو رنگ زرد و سفید مشاهده کنید. تاکسی‌های سفید مربوط به تاکسی‌های دربستی و تاکسی‌های زرد خطی هستند. مینی‌بوس‌ها را نیز می‌توان در مسیر بازار مروارید مشاهده کرد و به همین دلیل راه دشواری برای رسیدن به مرکز خرید مروارید کیش پیش رو نخواهید داشت.

هتل های نزدیک مرکز خرید مروارید کیش

به دلیل اینکه مرکز خرید مروارید در منطقه خوبی از نظر جاذبه‌های گردشگری قرار گرفته، هتل‌های زیادی نیز در اطراف آن فعالیت می‌کنند و با اقامت در آنها علاوه بر اینکه می‌توانید به جاذبه‌های مهم غربی و اسکله های کیش دسترسی آسان داشته باشید؛ خواهید توانست تمامی خریدهای خود را از این بازار بزرگ و بی نظیر انجام دهید. در واقع، با یک تیر دو نشان بزنید.

هتل صدف کیش: هتلی ۴ ستاره و معروف در جزیره کیش است در نزدیکی این بازار قرار گرفته و با ۵۵ اتاق و سوئیت پذیرای مسافران خواهد بود. این هتل امکانات بی‌نظیری را در اختیار مسافران قرار داده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت است.

هتل لوتوس کیش: این هتل یکی از قدیمی‌ترین‌های کیش است که ۷۲ اتاق داشته و تنها ۱۰۰ متر از بازار مروارید فاصله دارد. می‌توانید یک راست از فرودگاه کیش به این هتل دلنشین بیایید و دسترسی آسان آن به جاذبه‌ها و مراکز خرید در هزینه‌های رفت و آمدتان هم صرفه‌جویی کنید.

هتل آنا کیش: یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش است که در حوالی مرکز خرید مروارید واقع شده و فضایی زیبا و دلچسب دارد.

جاذبه های نزدیک مرکز خرید مروارید کیش

پارک برفی پنگوئن

جاهای دیدنی کیش کم نیستند و خوشبختانه تعدادی از آنها در نزدیکی مرکز خرید مروارید قرار دارند. بنابراین، زمانی را که به خرید اختصاص می‌دهید را تقسیم کنید و به دیدن این جاذبه‌ها هم بروید.

ساحل غربی کیش: جاذبه‌های بسیاری در اطراف مرکز خرید مروارید کیش قرار گرفته‌اند که ساحل غربی یکی از اصلی‌ترین آنها است. در این ساحل می‌توانید از انواع اقسام تفریحات مختلف دریایی لذت برده و لحظات خوشی را برای خودتان به ارمغان آورید.

پارک شهر کیش: این پارک نیز در فاصله ۳۰۰ متری این بازار واقع شده و می‌توانید آن را برای استراحت انتخاب نمایید.

پارک برفی پنگوئن: خیلی جالب است که در گرمای عجیب کیش به داخل زمستان سفر کنید. در حدود دو کیلومتری پاساژ مروارید، پارک برفی پنگوئن قرار گرفته که تجربه‌ای باحال و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

مرکز خرید تجاری کیش: این مرکز خرید نیز در فاصله یک کیلومتری بازار مروارید واقع شده و خواهید توانست خریدهای خود را با بازدید از این مرکز خرید نیز تکمیل کنید. چنانچه این بخش از جزیره را برای گردش انتخاب کنید باید یک روز کامل را به بخش غربی و بازارهای آن  به خصوص مرکز خرید مروارید کیش اختصاص داده باشید.

حراج مرکز خرید مروارید کیش چه زمانی است؟

خوب همه ما از حراج و تخفیف‌های ویژه استقبال می‌کنیم. مراکز خرید کیش هم در برخی ایام خاص اقدام به ارائه تخفیف و حراج اجناس خودشان می‌کنند. در مرکز خرید مروارید معمولا زمان‌های که میزان مسافر کم است؛ مانند ماه رمضان یا فصل تابستان این اتفاق می‌افتد.

قیمت اجناس مرکز خرید مروارید چقدر است؟

از آنجایی که اجناس عرضه شده در کیش، بیشتر خارجی و برند هستند؛ بنباراین طبیعی است که قیمت نسبت به چیزی که انتظار دارید؛ بالاتر باشد. با این حال، در مرکز خرید مروارید، اجناس لوکس و معمولی در کنار هم ارائه می‌شوند تا هر قشری با هر بودجه‌ای دست خالی از این مرکز خرید بیرون نرود.

حواستان به اضافه بار در پرواز کیش باشد!

یکی از مواردی که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، محدودیت اضافه بار در پرواز می‌باشد. هنگامی که درحال خرید بلیط هواپیما کیش هستید، حتما درباره محدودیت بار در ایرلاین مورد نظر خود سوال کنید. به طور کلی محدودیت بار در پروازهای داخلی بین ۳۰ الی ۴۰ کیلو گرم می‌باشد. در صورتی که وزن بار شما بیش از مقدار مجاز باشد، هزینه اضافه بار به شما تعلق می‌گیرد.

در آخر

شکی نیست که خرید کردن یکی از بخش‌های اصلی مسافرت است؛ پس زمانی که بلیط هواپیما تهران کیش را رزرو می‌کنید؛ درباره مراکز خرید آن بیشتر اطلاعات کسب کنید. اینطوری می‌توانید از تک تک لحظاتی که در این جزیره اسرارآمیز هستید؛ نهایت استفاده و لذت را ببرید.

نظرات کاربران