بازار مرجان کیش
28 بهمن 1401
کیش

در بازار مرجان کیش چه چیزی بخریم؟ + اطلاعات کامل

بیشتر مسافران کیش می‌گویند بازار مرجان یکی از بهترین‌های کیش است. از ساحل و بازار و ویلاهای شیک گرفته تا فودلند؛ ترکیب جادویی بازار مرجان کیش را تشکیل می‌دهند. مسافران این جزیره معتقدند که این مرکز خرید معروف، بهترین گزینه است چون هم به مرکز شهر نزدیک است، هم قیمت کالاهای آن بسیار مناسب است و از طرفی خوش‌گذرانی اطراف آن مثل زدن چند نشان با یک تیر است. یادتان باشد که اینجا از آن جاهایی است که دادن لقب گل سر سبد بازارهای کیش به آن بزرگ‌نمایی نیست.

رزرو تور کیش

اگر می‌خواهید برای خرید به جزیره زیبای کیش به ویژه بازار مرجان بروید، همین حالا وقت رزرو تور کیش است.

چرا باید از بازار مرجان کیش خرید کنیم؟ 

بازار مرجان کیش

مرکز خرید مرجان کیش یکی از معروف‌ترین بازارهای کیش بین گردشگران است، چون قیمت کالاهای آن مناسب است و خیالتان راحت می‌توانید بدون ترس از تمام شدن موجودی کارت بانکی‌تان از این مرکز خرید محصولات با کیفیتی تهیه کنید.

امکانات؛ از بانک تا پارکینگ 

تصور کنید با کلی شوق و ذوق برای گردش لاکچری در جزیره‌ یک کامارو کروک مشکی اجاره می‌کنید. در همین جزیره‌گردی‌ها گذرتان به یک مرکز خرید می‌افتد. دنبال جای پارک برای پارک کردن رخش سیاه‌ اجاره‌ای می‌گردید. نیست که نیست. در دلتان چند ناسزا نثار روح سازنده می‌کنید. تصمیم می‌گیرید به هتل برگردید. دست نگه‌دارید. چرا می‌خواهید روز خودتان و خانواده‌تان را خراب کنید؟ به جای از کوره در رفتن به بازار مرجان کیش بروید. هم پارکینگ دارد هم خیلی چیزهای دیگر مثل شعبه بانک سپه، بانک صادرات و بانک ملی برای راه‌انداختن کارهای بانکی‌تان. سرویس بهداشتی و نمازخانه و امکان تردد با ویلچر هم سر جای خود. 

از بازار مرجان کیش چه چیزهایی می‌توان خرید؟

در بازار مرجان کیش چیزهای زیادی برای خرید می‌یابید. رتبه اول به لباس تعلق دارد، انواع لباس مردانه و زنانه و بچه‌گانه. یکی از فامیل‌ها که تازگی به کیش رفته بود می‌گفت: توی بازار مرجان کیش برای بچه‌هام کلی لباس خریدم. تازه هم جنسشون خوبه هم قیمتش هم نسبت به اینجا (منظور شهر خودشان) ارزون‌تر بود. 

رتبه دوم؛ لوازم خانه و آشپزخانه. اگر از آن دسته خانم‌های خانه‌ هستید که دکوراسیون منزل از نان شب برای شما واجب‌تر است و روی هماهنگی وسایل خانه حساسید در بازار مرجان کیش به مراد دلتان می‌رسید و کلی وسیله قشنگ و خوب پیدا می‌کنید. بالاخره در این 200 غرفه حتما چیزهای در خور توجه‌ای پیدا می‌کنید.

رتبه سوم؛ لوازم آرایشی بهداشتی. در بعضی غرفه‌های بازار مرجان کیش ویترین‌هایی خواهید دید بزرگ که برای هر سلیقه‌ای لوازم آرایش دارد. بروید و برندهای دلخواهتان را پیدا کنید. 

رتبه چهارم؛ خوشمزه‌های سالم. اگر وسط بازارگردی چشمتان به غرفه‌های غذای سالم، سالادخانه یا نوشیدنی‌کده‌های خوش رنگ افتاد کمی درنگ کنید. شاید دلتان بخواهد یک نوشیدنی خنک طبیعی توی رگ بزنید.

سوغاتی قهوه و شکلات بخرید

سوغاتی قهوه و شکلات بخرید

چند سال پیش یکی از دوستان مادرم به جنوب سفر کرده بود و برای من و خواهرم یک جعبه شکلات قلبی صورتی‌رنگ سوغاتی آورده بود. از آن موقع بود که فهمیدم سوغاتی فقط لباس و روسری نیست. حالا اگر شما هم می‌خواهید برای بستگان سببی و نسبی سوغاتی بخرید سری به بخش B1 بازار مرجان کیش بزنید. در این بخش فروشگاه آرتاکیش را پیدا خواهید کرد. بین قفسه‌های آرتاکیش بگردید. قهوه رایگان امتحان کنید و یک جعبه شکلات یا یک بسته قهوه عربیکا بخرید. یادتان نرود کد قرعه کشی را نگه‌دارید. 

بازار مرجان، از این طرف…

 سرراست بگویم بازار مرجان کیش آن‌قدر معروف است که همه تاکسی‌ها و تور هتل‌ها اول شما را می‌برند این‌جا. اگر هم خودتان به طور مستقل از تور یا با خودرو شخصی می‌خواهید به بازار بروید از این آدرس پیروی کنید: جاده جهان، بلوار مرجان، میدان مرجان. اگر هم سوار خط شماره 1 و 2 مینی بوس کیش شده‌اید فقط کافی است به راننده بگویید که در ایستگاه بازار مرجان پیاده می‌شوید. 

ساعت کاری بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش مانند سایر مراکز خرید و بازارهای کیش ظهر هنگام به علت گرما و شرجی هوا تعطیل است. صبح‌ها ساعت 10 تا 13 و بعدازظهر از ساعت 16 تا 22 شب این مرکز خرید فعال است. 

یک خاطره لذیذ و خوش‌طعم در فودلند

فودلند

وقت ناهار شده و حسابی گرسنه‌اید؟ چی؟ الان ساعت 9 شب است؟ آن قدر گرسنه‌اید که نای رفتن تا هتل را ندارید؟ دلتان می‌خواهد توی بازار مرجان ماهی کباب بخورید؟ پس توی راهروهای بازار مرجان تابلوی راهنمای فودلند را پیدا کنید و با آسانسور از هر طبقه‌ای که هستید به فودلند بروید. در ضمن فودلند یعنی سرزمین غذا. 

در فودلند مرجان چه چیزی بخوریم؟

هر چیزی که دوست دارید را می‌توانید در فودلند پیدا کنید. غذاهای ایرانی مانند باقالی پلو با ماهیچه یا مرغ، قرمه سبزی مخصوص سرآشپز، زرشک پلو با مرغ، کوبیده، دنده کباب، چنجه و جوجه کباب در رستوران‌های فودلند مرجان قابل سفارش است. 

پاسپورت دومینیکا

اگر بچه‌ها همراه شما هستند شاید پیشنهاد بدهند برگر با قارچ و پیاز سوخاری بخورید. یادتان نرود سالاد سزار هم سفارش بدهید. انواع برگر، پیتزا و پاستا روی منوی فودلند چشمک می‌زنند. 

مطمئن باشید شکم گرسنه از فودلند نمی‌روید. مثلا اگر گیاه‌خوار هستید بشقاب سبزیجات مخصوص یا تبوله را سفارش بدهید. 

اما نوبت بخش چرب و چیلی منوی فودلند است. برنج سرخ شده با گوشت یا مرغ، عنتبلی کباب عربی، ماهی کباب جنوبی، تیکه کباب افغانی و شیش تاووک کباب کنار چلوی زعفرانی و انواع سالاد و سوپ روز یک انتخاب چرب و چیلی حسابی است.

کافه‌ بازی در کافه لیالی

کافه لیالی برای شما که گروهی سفر می‌کنید عالی است. یک اکیپ کافه‌باز کافی است تا بهانه رفتن به کافه لیالی بعد از گردش در بازار مرجان کیش جور شود. کیک‌ هویجی کافه لیالی با هات چاکلت داغ لب‌سوز انتخاب خوبی برای عصرانه است. 

قیمت غذاها و پیک موتوری

قیمت غذا در فودلند مرجان نسبت به سایر رستوران‌های جزیره و اطراف مناسب و قابل قبول است. پس اگر قصد خرید هم ندارید از فودلند بازار مرجان کیش برای خوردن غذاهای با کیفیت با قیمت مناسب غافل نشوید. 

همچنین فودلند پیک موتوری برای سفارش‌های بیرون‌بر هم دارد. پس اگر دلتان می‌خواهد در هتل یا اقامتگاه‌تان با خیال آسوده و در آرامش و دور از هیاهو فودلند غذا بخورید با فودلند بازار مرجان کیش تماس بگیرید و غذا سفارش دهید.

در اطراف بازار مرجان کیش چه خبر است؟

پارک دلفین‌های کیش

دور دور در کیش ساعت نمی‌شناسد. یکی قبل از خرید یک دوری در ساحل می‌زند یکی هم بعد از خرید دلش هوای دیدن دلفین‌های پرآوازه‌ کیش را می‌کند. دور تا دور اطراف بازار مرجان کیش یکنواخت نیست. می‌توانید دوچرخه کرایه کنید و در مسیر دوچرخه سواری ساحلی رکاب بزنید یا اسکوتر برقی اجراه کنید و در حالی که باد توی پیچ و تاب موهایتان می‌رقصد از کنار ساحل مرجانی رد شوید. پارک دلفین‌های کیش، باغ پرندگان، اسکله مرجان، باغ راه ایرانی، پارک ساحلی سیمرغ و پارک مارینا را هم به این فهرست اضافه کنید.

ویلاهای ساحل مرجان، شیک و زیبا

در کنار بازار مرجان کیش و پارک ساحلی مرجان یک منطقه بزرگ ویلایی وجود دارد که به ویلاهای ساحل مرجان مشهورند. شما می‌توانید اقامت بسیار خوبی را در این منطقه تجربه کنید. همچنین هتل‌های بسیار خوبی هم در این منطقه وجود دارد مثل هتل‌های سیمرغ و مارینا پارک که از هتل‌های معروف و پرطرفدار جزیره زیبای کیش هم محسوب می‌شوند

برای رزرو بهترین هتل های کیش با سه کلیک همراه باشید!

چند نکته درباره خرید از بازار مرجان کیش

حواستان به میزان خرید کردن باشد تا در فرودگاه برای داشتن اضافه بار به مشکل نخورید.

در بازار مرجان در بعضی فصول خاص، تخفیف‌ها بیشتر است و جشنواره‌های متنوعی مثل بلک‌فرایدی هم در این بازار برگزار می‌شود.

صنایع دستی جذاب جزیره کیش را هم برای خرید سوغاتی از این مرکز فراموش نکنید.

جمع‌بندی

بازار مرجان یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش محسوب می‌شود. رفتن به این مرکز هم فال است و هم تماشا و علاوه بر یک خرید حسابی می‌توانید لحظاتی مفرح و هیجان‌انگیز را هم در این مرکز جذاب و فوق‌العاده امتحان کنید

راستی برنامه شما برای سفر به کیش چیست؟ بلیط هواپیما کیش را رزرو کرده‌اید؟

سوالات متداول

بازار مرجان کیش کجاست؟

بازار مرجان در قسمت شرقی جزیره کیش و در نزدیکی ساحل زیبای مرجان قرار گرفته است.

ساعت کاری بازار مرجان کیش چگونه است؟

بازار مرجان از ساعت 10 تا 13 و از ساعت 16 تا 22 باز است.

در بازار مرجان کیش چه اجناس و کالاهایی را می‌توان خرید؟

در این مرکز اجناس مختلفی از جمله لباس و پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی را می‌توان خرید.

نظرات کاربران