مرکز خرید پانیذ کیش
25 بهمن 1401
کیش

مرکز خرید پانیذ کیش؛ خرید اقتصادی و دوست داشتنی

در روزهای گرانی و افزایش قیمت سرسام‌آور کالاها و هزینه‌های سفر اطلاع از بازارهای شهر مقصد که خرید از آن‌ها اقتصادی‌تر است کمک به‌سزایی به مدیریت هزینه‌های سفر می‌کند. مرکز خرید پانیذ کیش یکی از این مراکز خرید است که در جزیره کیش قرار دارد و با تنوع کالاها خود میزبان گردشگران زیادی است. در این مقاله به بررسی امکانات و محصولات مختلف بازار پانیذ کیش می‌پردازیم.

رزرو تور کیش

البته قبل از هر چیز، تور کیش را رزرو کنید تا با هم سری به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مراکز خرید این شهر بزنیم.

مرکز خرید پانیذ کجاست؟

مرکز خرید پانیذ کیش در سال 1377 در دو طبقه ساخته شد و در سال 1378 با 208 غرفه به طور کامل شروع به کار کرد. بازار پانیذ کیش از قدیمی‌ترین مراکز خرید در کیش است که در شرق جزیره، خیابان فردوسی، درست روبروی هایپر مارکت کیش در بلوار سنایی قرار گرفته است. 

خرید برای هر سلیقه!

مرکز خرید پانیذ کیش

اگر جنبه اقتصادی و هزینه را از خرید حذف کنیمT در مدیریت هزینه‌های سفر به مشکل برمی‌خوریم. بنابراین اهمیت دارد که بدانیم در هر مرکز خرید چه کالاهایی با چه قیمت‌هایی پیدا می‌شود. بازار پانیذ کیش یکی از مراکز خریدی است که هم کالای لوکس و قیمت بالا دارد هم کالاهایی با کیفیت پایین‌تر و در نتیجه قیمت کمتر. بنابراین چه قصدتان مدیریت هزینه‌ها و تهیه سوغاتی مناسب باشد، چه خرید برای خودتان بدون محدودیت مالی، مرکز خرید پانیذ کیش گزینه مناسبی است. 

مزایای مرکز خرید پانیذ کیش

همان‌طور که در ابتدا گفتیم هر مرکز خرید را از جنبه امکانات و خدمات عمومی آن می‌توان بررسی کرد. مرکز خرید پانیذ کیش هم خدمات نسبتا خوبی را ارائه می‌کند که معمولا برای مسافران مفید و کاربردی است. 

مرکز خرید پانیذ در بخش شرقی جزیره کیش واقع شده است. موقعیت مکانی پانیذ آن را به گزینه خوبی برای مسافرانی تبدیل کرده‌است که در هتل‌های منطقه شرق جزیره اسکان دارند. بنابراین اگر هتل‌های سارا، هتل شایگان، هتل آرامیس، هتل آرامیس پلاس و هتل آرا کیش را رزرو کرده‌اید سر زدن به مرکز خرید پانیذ را در فهرست بازارگردی خود قرار دهید.

رزرو هتل در کیش با سه کلیک!

دسترسی به مرکز خرید پانیذ کیش راحت و بی‌دردسر است. با اتوبوس‌های درون شهری به راحتی به مرکز خرید پانیذ می‌رسید. کافی است سوار اتوبوس‌های خط 1 یا 2 شوید و در ایستگاه مرکز خرید پانیذ پیاده شوید.

در مرکز خرید پانیذ برای رفاه حال مسافران و گردشگران امکاناتی چون سرویس بهداشتی، خودپرداز (ATM)، نمازخانه، پارکینگ و کافی شاپ در نظر گرفته شده‌است.

لوازم خانگی ارزان در مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ کیش از ابتدا به لوازم خانگی و آشپزخانه ارزان شهرت داشت. البته با وجود بالا رفتن قیمت‌ها انواع لوازم خانگی و محصولات آشپزخانه با قیمت بیشتری نسبت به قبل فروخته می‌شوند. اما در مرکز خرید پانیذ می‌توانید کالاهای نسبتا باکیفیت و قیمت مناسب برای خانه و آشپزخانه خود پیدا کنید. در طبقه دوم بازار پانیذ یک فروشگاه کالاهای چینی، انواع محصولات وارداتی از کشور چین را به فروش می‌رساند. 

خرید سوغاتی اقتصادی در بازار پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ کیش

گاهی در سفر به کیش یا هر مقصد دیگری می‌خواهیم برای دوستان و اعضای خانواده سوغاتی بخریم. اما هزینه‌های سفر دست ما را برای خرید سوغاتی‌های لوکس می‌بندد پس خرید یادگاری‌های کوچک انتخاب خوبی هستند. حتی خوراکی‌هایی مانند انواع شکلات از برندهایی چون نوتلا، الیت، لینت، نسکوئیک، تسیر، نستله و انواع قهوه عربی، اسپرسو، سبز و ترک هم می‌تواند انتخاب‌های خوبی باشند. در مرکز خرید پانیذ کیش دو غرفه مخصوص انواع شکلات و قهوه عربی و نوشیدنی‌های گرم جنوبی پیدا می‌کنید. این فروشگاه‌ها آرتاکیش نام دارند و در غرفه‌های 179 و 180 بازار پانیذ کیش مستقر هستند. اگر می‌خواهید قهوه عربی قیمت مناسب پیدا کنید به غرفه‌های آرتاکیش در مرکز خرید پانیذ کیش سر بزنید. البته یادتان باشد آرتاکیش همیشه قرعه‌کشی‌های هیجان‌انگیزی با جایزه‌های خوب برگزار می‌کند.

افزون بر انواع خوراکی در مرکز خرید پانیذ کیش می‌توانید نقاب بندری، لباس سنتی جنوب از مردانه تا زنانه، لوازم دکوری خانه و انواع دست‌سازه‌ها را با قیمت مناسب پیدا کنید.

غرفه های متنوع مرکز خرید پانیذ کیش

در مرکز خرید پانیذ کیش 208 غرفه وجود دارد که هر یک محصولات متنوعی را عرضه می‌کنند. بیشترین غرفه‌ها در حوزه لباس و اکسسوری زنانه، مردانه و بچه‌گانه فعالیت می‌کنند که تعداد آن‌ها به 39 غرفه می‌رسد. در سایر غرفه‌ها هم از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. عطر و ادکلن، شکلات و قهوه، زیور آلات و طلا و جواهر، اسباب‌ بازی و بازی‌های بچه‌گانه، لوازم ورزشی و لباس غواصی، لوازم آرایش و بهداشتی، کالای دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه و پارچه دسته‌بندی‌های متنوع محصولات موجود در این بازار است. همچنین در بازار پانیذ کیش 5 غرفه به خدمات هواپیمایی، اجاره خودرو و موتور برقی اختصاص داده شده‌است. 

پاسپورت دومینیکا

شکم‌گردی اطراف بازار پانیذ کیش

در مرکز خرید پانیذ کیش رستورانی وجود ندارد و تنها گزینه برای استراحت بعد از خرید کافی شاپ موجود در مرکز است. اما در نزدیکی مرکز خرید پانیذ با فاصله 200 متر چند رستوران باکیفیت پیدا می‌کنید. در رستوران‌های خوشمزه برگر، فست فود ایرانویچ، کیش ایرانویچ، سالاد خونه،  ناندوز کیش، فست فود شاورما و رستوران پلویی انواع مختلف غذا از فست فود تا پلو کباب و غذاهای سنتی کیش قابل سفارش است. 

در ضمن در نزدیکی مرکز خرید پانیذ کیش چند بستنی فروشی و کافه خوب وجود دارد که برای برطرف کردن عطش و خستگی بعد از خرید مناسب هستند. هایر بستنی کیش، کافه باقلوا و بستنی نعمت نزدیک‌ترین گزینه‌ها به مرکز خرید پانیذ هستند.

ساحل گردی بعد از خرید از بازار پانیذ 

مرکز خرید پانیذ کیش

اگر از خرید خسته شدید به ساحل سنایی که در مرکز خرید پانیذ قرار دارد بروید و حسابی خوش بگذرانید. اسکله تفریحی کیش تنها 4 دقیقه با خودرو از بازار پانیذ فاصله دارد. 

ساعات کاری مرکز خرید پانیذ کیش

بازار پانیذ در دو شیفت فعال است و شما می‌توانید در شیفت اول از ساعت 9 صبح تا 13 و 30 دقیقه ظهر یا در شیفت دوم که هوا خنک‌تر است یعنی از ساعت 17 تا 23 به این مرکز مراجعه کرده و یک خرید جذاب و فوق‌العاده را امتحان کنید.

 کدام هتل‌ها در نزدیکی مرکز خرید پانیذ قرار گرفته‌اند؟

مرکز خرید پانیذ موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در کیش دارد و به همین دلیل هتل‌های بسیار خوبی هم در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل داریوش، هتل شایگان، هتل پارمیس، هتل ارم و هتل آرامیس اشاره کرد همچنین این هتل دسترسی خوبی هم به سایر مراکز خرید جزیره دارد و به راحتی اگر اجناس موردنیازتان را پیدا نکردید از بازار پانیذ می‌توانید به رویامال، مرکز خرید سارینا و بازار زیتون بروید.

جمع‌بندی

در این مطلب سری به مرکز خرید پانیذ کیش زدیم و گفتیم چگونه می‌توان یک خرید مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی را در این جزیره زیبا و دیدنی تجربه کرد. این مرکز بیش از 200 غرفه و فروشگاه دارد و به ویژه، گزینه بسیار خوبی برای خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب به شمار می‌رود.

آیا قصد خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به سرزمین زیبایی ها را دارید؟

سوالات متداول

مرکز خرید پانیذ کیش کجا قرار دارد؟

این مرکز در بخش شرقی جزیره کیش و در خیابان فردوسی قرار داد.

مرکز خرید پانیذ چه ساعت‌هایی باز است؟

این مرکز از ساعت 9 تا 13:30 و از ساعت 17 تا 23 باز است.

دسترسی به مرکز خرید پانیذ راحت است؟

بله، این مرکز در یکی از بخش‌های شلوغ جزیره قرار گرفته است و به راحتی می‌توانید با تاکسی‌های زرد و سفید و ون خود را به این مرکز برسانید. شما با اتوبوس‌های خط 1 و 2 هم به‌راحتی می‌توانید خود را به این مرکز خرید برسانید.

نظرات کاربران