رستوران هوک لانژ

معرفی رستوران هوک لانژ؛ لذت غذا خوردن در کنار دریا

رستوران هوک لانژ

سفر به کیش، این جزیره لوکس و دیدنی پر از هیجان و تجربه‌های باحال است. وقتی تصمیم می‌گیرید تا به این جزیره جنوبی بروید؛ خودتان را برای گذراندن اوقات خوش و خاطرات فراموش نشدنی آماده کنید. به محض اینکه به فرودگاه کیش برسید، متوجه تفاوت این مقصد با سفرهای قبلی‌تان خواهید شد. در اینجا از تاکسی گرفته تا هتل، مراکز خرید، تفریحات آبی و… همه چیز در بهترین حالت به شما عرضه می‌شود. اما، آنچه که امروز درباره کیش می‌گوییم، بخش خوشمزه آن یعنی شکم گردی است. این جزیره رویایی با توجه به تعداد زیاد گردشگر، رستوران‌های زیادی هم دارد. شما درباره همه این رستوران‌ها می‌دانید؛ اصلا با اندازه امتحان کردن همه این کافه‌ها و غذاخوری‌ها وقت دارید یا بهتر است به سراغ بهترین‌ها بروید!بیایید درباره یکی از بهترین رستوران‌های کیش که از نظر مسافران همیشه نمره قابل قبولی را گرفته، صحبت کنیم. یعنی معرفی رستوران هوک لانژ.

رستوران هوک لانژ؛ همان که انتظارش را دارید!

رستوران هوک لانژ

وقتی بلیط هواپیما کیش را رزرو می‌کنید؛ طبیعتا دوست دارید، بیشتر وقت خودتان را در کنار ساحل باشید یا با انواع ورزش‌های آبی هیجان را بغل کنید. اما غذا خوردن چی؟ به خوردن غذا با منظره دریا و ساحل علاقه دارید؟

در طراحی این رستوران به همه چیز فکر کردند!

خوب، باید بگوییم دقیقا در جای درستی قرار گرفته‌اید، این جزیره اسرارآمیز انواع رستوران‌های کنار دریا را دارد که بهترین آنها رستوران هوک لانژ است. در نگاه اول وارد محوطه زیبای آن می‌شوید که زیبایی هر تمام با گل و درختچه‌های سرسبز طراحی شده است. حتی در بین این فضا سبز چندین مکان برای نشستن و غذا خوردن وجود دارد که حدود یک متر پایین‌تر از سطح زمین قرار گرفته‌اند و با نورپردازی از کف، صحنه‌ای جذاب و دلنشین برای نشستن را بوجود آوردند.

دیوار شیشه‌ای و آینه کاری

تمام دیوارها به صورت شیشه‌ای کار شده‌اند تا از هر طرف بتوانید به منظره دریا برسید؛ هر کجا که بنشینید، این چشم ‌انداز لذت غذا را برای شما دو چندان کنید. صبر کنید، هنوز تمام نشده. به جادوی سقف رستوران هوک لانژ که می‌رسیم، لوکس بودن به معنای واقعی خود می‌رسد. در سقف از تکه‌های بزرگ آینه و نورپردازی در میان آنها استفاده شده است که این نورها وقتی به کف سالن (از جنس سنگ مرمر) برخورد می‌کنند؛ فضایی رویایی و حتی جادویی در جلوی چشمانتان می‌گذارند. همه این‌ها در کنار دکوراسیون و مبلمان مدرن و جدید به زیباترین و مجلل‌ترین حد خود می‌رسند؛ جایی که نمره قبولی از فضای شیک را از شما می‌گیرد و در انتظار طعم و مزه آن خواهید بود. اما، آیا غذای رستوران هوک لانژ که یکی از رستوران های لاکچری کیش است؛ خوشمزه‌ است؟ 

منو رستوران هوک لانژ شما را راضی می‌کند!

رستوران هوک لانژ

به بخش خوشمزه می‌رسیم؛ چه نوع غذایی دوست دارید و ذائقه شما چیست؟

برای رستوران هوک لانژ نگرانی از این بابت وجود ندارد؛ چون انواع غذای سنتی کیش، غذاهای اصیل ایرانی، ، غذای دریایی، بین‌الملل حتی فست فودها را بر روی میز شما قرار می‌دهد. تنوع غذایی و گذاشتن بخند رضایت بر روی لبان شما از تخصص سرآشپز و کارکنان این رستوران است. البته، منو کافی‌شاپی هم با انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و سالادها در کنار بشقاب شما سرو می‌شوند.

چیزی که شاید غذا خوردن را برای شما دلچسب‌تر کند؛ نحوه سرو غذا است. سرویس غذای این رستوران، لیوان ها و بشقاب‌ها همگی خاص هستند و در کمتر رستورانی مشابه آنها را خواهید یافت. در کنار این موارد عطر و طعم این غذاها نیز جادو می‌کند. تهیه مواد غذایی تازه و روزانه و دستان هنرمند و ماهر سرآشپز هوک لانژ غذایی خوشمزه و لذیذ را جلوی شما قرار می‌دهد.

آیا مشتریان از این رستوران رضایت دارند؟

براساس نظرات کاربران و مسافرانی که در تور کیش به این رستوران رفته اند؛هر چقدر که فضای این رستوران لوکس و شیک است؛ در منو آن هم به همین میزان کیفیت دیده می‌شود. برای مثال، این رستوران هر چقدر هم که شلوغ باشد، هیچ وقت کیفیت را قربانی نمی‌کند و زمان لازم برای طبخ غذا را در نظر می‌گیرد. همین باعث شده تا نه تنها مسافران بلکه کیشوندان هم این رستوران را برجسته کنند.  

قیمت منو غذایی رستوران هوک لانژ گران است؟

در اکثر رستوران‌های کیش شاهد قیمت‌های گران و حتی نجومی غذاها هستید؛ اما چیزی که در مورد رستوران هوک لانژ وجود دارد؛ قیمت معقول منو آن در مقابل خدمات و کیفیت غذاهایی است که ارائه می‌کند. مطمئن باشید که از انتخاب خود راضی و خشنود خواهید بود.

امکانات و ویژگی‌های رستوران هوک لانژ

رستوران هوک لانژ
  • بخش‌های مختلفی در رستوران برای درینک بار، پیتزا بار، سالاد بار و… قرار گرفته تا به راحتی در دسترس باشند.
  • وجود میزهای بزرگ باعث می‌شود تا قرارهای دسته جمعی شما با بهترین شکل برگزار شوند.
  • فضای بیرونی میز بزرگی دارد که نمادهای ماه تولد در وسط آن طراحی شده است.  
  • در این رستوران در دسترس بودن آشپزخانه و فضای کافه به شما به لحاظ بهداشتی اطمینان خاطر می‌دهد.
  • پاکیزگی، نظافت و بهداشت این رستوران حرف اول را می‌زند.
  • رستوران هوک لانژ دارای پارکینگ است.
  • تحویل غذا در این رستوران به شکل رایگان انجام می‌شود.
  • برخورد کارکنان با احترام و کاملا مودبانه است.

چطوری به رستوران هوک لانژ برویم؟

برای رفتن به این رستوران حتما از قبل، به شکل تلفنی میز رزرو کنید. برای رفتن به رستوران هوک لانژ باید به سمت آوای خلیج فارس بروید.

تلفن تماس: 09347680305

ساعات کاری: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد

جاهای دیدنی اطراف رستوران هوک لانژ

رستوران هوک لانژ

از آنجایی که این رستوران در مجموعه آوای خلیج فارس یکی از زیباترین اسکله‌های کیش ساخته شده است؛ پس انتظار دیدنی‌های و جاذبه‌های زیادی را داشته باشید. از آبنماهای موزیکال گرفته تا مرکز بازی‌های رایانه‌ای و سالن کنسرت در این مجموعه وجود دارد تا اوقات خوشی را از یک شام به یاد ماندنی در رستوران هوک لانژ برای شما به ارمغان بیاورند. با این حال، برخی از جاهای دیدنی اطراف رستوران شامل:

هتل‌های نزدیک رستوران هوک لانژ

  • هتل کیش
  • هتل صدف
  • هتل شایان کیش
  • هتل معراج کیش
  • هتل پارس نیک

در آخر

تجربه غذا خوردن در مسافرت به اندازه گشت و گذار و دیدنی جاذبه‌ها لذت بخش است. وقتی بلیط هواپیما تهران کیش را رزرو می‌کنید، به فکر بهترین رستوران‌ها و غذاهای خوشمزه این جزیره دیدنی هم باشید. در این میان سری هم به رستوران هوک لانژ شیک و خوشمزه بزنید.

نظرات کاربران