وقتی در تعطیلات و سفر مجلل خود هستید، یک رستوران لاکچری می‌تواند به بزرگ‌ترین لذت شما تبدیل شود. غذاها گاهی به‌خودی‌خود می‌توانند به‌اندازه تمام سفر خاطره‌انگیز باشند. بنابراین انتخاب یک رستوران لاکچری برای سپری کردن لحظاتی شاد در کنار خانواده و دوستانتان بسیار حائز اهمیت است. شما می¬توانید برای داشتن تجربه کاملی از سفر خود به کیش از این رستوران¬ها دیدن کنید و از غذاهای آن¬ها لذت ببرید.

6 رستوران لاکچری کیش به همراه آدرس و شماره تلفن

آشنایی با رستوران لاکچری کیش

در حال حاضر کیش به یک مقصد گردشگری جذاب برای ایرانیان، تبدیل شده است. بعد از گذراندن یک روز شلوغ و هیجان‌انگیز، غذا خوردن و لذت بردن از طعم نوشیدنی­های یک رستوران برای تمام افراد دلچسب خواهد بود. از آنجایی که کیش شهری جذاب و با طبیعت بی­نظیری است گذراندن اوقات در ساعتی از روز و شب در رستوران­های مجلل آن برای همگان دلنشین خواهد بود. خوشبختانه در کیش رستوران های خوب زیادی وجود دارد تا از یک غذای خوش‌طعم و فضایی دلنشین بهره‌مند شوید. در این صفحه قصد داریم تا شما را با 6 رستوران لاکچری کیش آشنا کنیم. همچنین آدرس و شماره تلفن‌های این رستوران‌ها را نیز برای شما نوشته‌ایم تا دسترسی آسان­تری به آن­ها داشته باشید.

همین الا برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش و رفتن به این رستورا‌های لوکس و پرطرفدار کلیک کنید.

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری، اولین رستوران لاکچری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش، دارای بیست سال سابقه درخشان بوده که دو وعده ناهار و شام باکیفیت، به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد. این رستوران به‌عنوان پدر ششلیک ایران، شناخته می‌شود. بنابراین ششلیک‌های اینجا را اصلاً از دست ندهید.

این رستوران کنار دریا واقع شده و منظره زیبا و دلنشینی دارد. همچنین موسیقی زنده آن نیز بسیار محبوب و مورد توجه است. قیمت غذاهای محبوب این رستوران در حال حاضر از ۳۵٫۰۰۰ تا ۳۱۵٫۰۰۰ تومان متغیر است. در صورت سفارش غذا ورودی رایگان دارد اما در صورت عدم سفارش و تنها استفاده از موسیقی و سینی سالاد مبلغ ورودی از شما دریافت می‌گردد. ساعات پذیرایی هنگام ناهار ۱۳ الی ۱۷ و برای شام ۲۱ الی ۲۴ است.

آدرس: جزیره کیش – خیابان رودکی – میدان پردیس – رستوران شاندیز صفدری

شماره تلفن رزرواسیون رستوران شاندیز کیش: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

وبسایت: http://www.shandizsafdari.com/

رستوران پنگوئن

رستوران پنگوئن؛ دومین رستوران لاکچری کیش

رستوران پنگوئن در حال حاضر یکی از رستوران‌های لاکچری کیش محسوب می‌شود. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت در این رستوران سرو می‌شوند. با اینکه این رستوران بسیار شیک است اما قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌کند که یک امتیاز عالی به‌حساب می‌آید. غذاهای دریایی این رستوران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. در واقع این رستوران به صورت یک مجموعه رستوران است که چند رستوران فودکورت مانند دارد. البته اصلاً این فودکورت‌ها مستقل از هم نیستند. به دلیل ارائه انواع غذاها و سهولت استفاده مشتری‌ها، فضای رستوران به شکل غرفه طراحی شده است. همچنین با دقت بالایی در طراحی از دکوراسیون بسیار شیک و خاصی نیز برخوردار است. همچنین به‌راحتی می­توانید از این رستوران دریا را نیز مشاهده کنید.

آدرس: جزیره کیش – میدان سنایی – بلوار موج

تلفن مجموعه: ۰۹۱۲۷۶۱۰۰۲۰

رستوران بین‌المللی ماریناکیش

رستوران بین‌المللی ماریناکیش در هتل مارینا

هتل و رستوران مارینا ۵ ستاره در قسمت یات کلاب خود (اسکله پارکینگ شناورهای لوکس تفریحی) یک رستوران بین‌المللی بسیار لاکچری تأسیس کرده است. به همین دلیل این رستوران محبوبیت زیادی را بین مسافران کسب کرده است.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی، پیش‌غذا، دسر و سالاد سرو می‌شود. دارای فضای بسیار بزرگ و دلباز بوده که در کنار دریا قرار دارد. مانند رستوران بین‌المللی ماریناکیش را در ایران به‌سختی می‌توان پیدا کرد. هتل مارینا پارک نیز در این مجموعه قرار دارد و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در منوی این رستوران انواع غذاها و نوشیدنی­ها در حال حاضر به قیمت ۲۷٫۰۰۰ تا ۴۵۰٫۰۰۰ هزار تومان یافت می‌شود. همچنین yacht chartering یا همان قایق‌های لوکس تفریحی یکی از خدمات جذابی است که مارینا کیش به مشتریان ارائه می‌دهد. گریل شاتو بریان ماریناکیش لاکچری‌ترین و گران‌ترین غذای این رستوران است.

آدرس: جزیره کیش – بلوار مرجان – مرجان ۷ – مارینا کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۵۳۸۶

وبسایت: https://marina-kish.com/restaurant/

کافه رستوران ضیافه کیش

کافه رستوران ضیافه کیش، از بهترین ها!

این رستوران دارای منوی عربی، لبنانی و ترکی است که در وعده‌های ناهار و شام به مشتریان خدمات ویژه­ای را ارائه می‌دهد. هنگامی که وارد رستوران می‌شوید مجذوب دکوراسیون عالی آن و زیبایی دریا خواهید شد. می‌توانید غذاهای متنوعی را با دیزاینی رؤیایی در این مکان داشته باشید.

البته کافه رستوران ضیافه کیش به دلیل پیش‌غذا و سالادهای خوش­مزه خود بسیار معروف است. توصیه می­کنیم برای داشتن یک پایان بی­نظیر از روز خود، برای شام به این رستوران بروید. ظرافت و دقت بالای کارکنان این رستوران باعث شده تا به یکی از جذاب­ترین و لاکچری ترین رستوران­های کیش تبدیل شود. دونر مرغ و کنافه این رستوران طرفدارهای زیادی دارد.

آدرس: جزیره کیش – پارک کیبل اسکی – پلاک rj 172 a طبقه دوم

 اینستاگرام: ziafeh_express_kish@

تلفن: 2- 07644459861

رستوران کوه نور

رستوران لاکچری کیش؛ رستوران کوه نور

رستوران کوه نور رستورانی بسیار هیجان‌انگیز برای مسافرانی است که به کیش سفر کرده­اند. این رستوران دارای انواع غذاهای بین‌المللی، مدیترانه‌ای و اروپایی است. در آنجا امکان رزرواسیون آنلاین و حضوری میز برای ناهار یا شام وجود دارد.

همچنین موسیقی‌های زنده این رستوران لحظات شیرینی را برای شما رقم می‌زند. کوه نور با دکور داخلی از سنگ، صخره، آبشار و حکاکی‌های خاص افراد زیادی را مجذوب خود می‌کند. وسعت این رستوران در حدود ۶۰۰ متر است که با نورپردازی‌های خاص محیط زیبایی را ایجاد می‌کند. استیک‌های اینجا جزو بهترین غذاهای رستوران است.

آدرس: جزیره کیش – میدان امیرکبیر – روبروی دانشگاه کیش

تلفن مجموعه: ۰۹۳۴۷۶۸۵۰۱۰۴

رستوران‌های هتل داریوش کیش

رستوران داریوش کیش؛ تجربه لاکچری

این مجموعه شامل ۲ رستوران و ۳ کافی‌شاپ است. رستوران‌های این مجموعه بسیار مجلل، دنج و رؤیایی هستند. در ازای پرداخت یک ورودی می‌توانید از رستوران سلف سرویس داریوش کیش استفاده کنید.

در رستوران هتل داریوش می­توانید هر غذایی که دوست دارید و به هر میزانی که می‌خواهید را غذا بخورید. همچنین این رستوران دارای کافه استخر زیبایی برای اوقات فراغت شما نیز هست. در کافه استخر داریوش می‌توانید دقایق خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنید. دکوراسیون رستوران آپادانای این مجموعه به سبک تخت‌های سلطنتی پادشاهان هخامنشی طراحی شده که بسیار زیبا است.

آدرس: جزیره کیش – میدان داریوش

تلفن مجموعه: ۰۷۶۴۴۴۴۴۹۰۰

جمع‌بندی

وقتی در تعطیلات خود با تور کیش همراه می‌شوید، یک رستوران لاکچری می‌تواند به بزرگ‌ترین لذت شما تبدیل شود. غذاها گاهی به‌خودی‌خود می‌توانند به‌اندازه تمام سفر خاطره‌انگیز باشند. بنابراین انتخاب یک رستوران لاکچری برای سپری کردن لحظاتی شاد در کنار خانواده و دوستانتان بسیار حائز اهمیت است. شما می­توانید برای داشتن تجربه کاملی از سفر خود به کیش از این رستوران­ها دیدن کنید و از غذاهای آن­ها لذت ببرید.

سوالات متداول

لوکس‌ترین رستوران‌های جزیره کیش کدامند؟

کوه نور- شاندیز صفدری- پنگوئن- مارینا- ضیافه و رستوران هتل داریوش

کدام یک از رستوران‌های لاکچری کیش در کنار دریا قرار گرفته است؟

شاندیز صفدری- پنگوئن و مارینا

نظرات کاربران