رستوران تایم لپس
24 خرداد 1402
کیش

بهترین رستوران های ایتالیایی کیش | پیتزا یا پاستا؟

این مقاله قرار است درباره بهترین رستوران های ایتالیایی کیش باشد. این رستوران‌ها با منوی جذابشان شما را شیفته غذاهای ایتالیایی خواهد کرد. پیتزاهایی که با خمیرهای نازک طبخ می‌شود و بسیار لذیذ است. اسپاگتی مخصوص و پاستا و لازانیا همگی حرف اول و آخر رستوران های ایتالیایی کیش را می‌زنند. بیایید این بار در سفر به کیش یک بار هم غذاهای بین‌الملل مانند غذاهای ایتالیایی را امتحان کنیم. پس با ما همراه شوید تا با رستوران‌های فهرست زیر بیشتر آشنا شویم.

رزرو تور کیش

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

رستوران ایتالیایی کوکوبانا 

رستوران ایتالیایی کوکوبانا 

یکی از رستوران های ایتالیایی کیش رستوران کوکوبانا است که در خیابان فردوسی جزیره واقع شده است. در این رستوران ایتالیایی می‌توانید انواع پیتزا، پاستا و ساندویچ ایتالیایی سفارش بدهید و از نوشیدنی‌های سرد و گرم کافه کوکوبانا نیز لذت ببرید. برای خوردن یک پیتزای ایتالیایی خوشمزه باید به رستوران کوکوبانا از رستوران های ایتالیایی کیش سر بزنید. این رستوران بهترین گزینه بعد از خرید در مرکز تجاری کیش است. 

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، مرکز تجاری کیش، طبقه همکف، لاین D.

شماره تلفن: 07644452756

فودکورت ایوان مروارید کیش

در فودکورت ایوان مروارید کیش رستوران‌های بومرنگ و خانه سوخاری غذاهای ایتالیایی طبخ می‌کنند. در رستوران به نام بومرنگ انواع پیتزا و در رستوران خانه سوخاری پیتزا و انواع سوخاری قابل سفارش است. این فودکورت بیرون‌بر هم دارد پس با خیال راحت می‌توانید پیتزای ایتالیایی مورد علاقه‌تان را سفارش دهید تا پیک برای شما بیاورد. این فودکورت هر روز از ساعت 9 تا 1 بامداد میزبان شما خواهد بود. 

آدرس: کیش، شهرک صدف، بلوار مروارید، روبروی بازار مروارید.

شماره تلفن: 07644458811

رستوران ایتالیایی لیو؛ یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی کیش

رستوران ایتالیایی لیو

در رستوران لیو می‌توانید علاقه خود به غذاهای ایتالیایی را کشف کنید. پیتزا سوله میو، سالاد یونانی، پاستا آلفردو، سالاد سزار با مرغ کبابی از پرطرفدارترین گزینه‌ها در منوی رستوران لیو از رستوران های ایتالیایی کیش است. پیتزاهای رستوران لیو خمیر نازکی دارد و به سبک ایتالیایی طبخ می‌شود. این رستوران در نزدیکی بازار زیتون کیش واقع شده است و گزینه خوبی بعد از بازارگردی در کیش است. این رستوران در نزدیکی هتل ققنوس، صدف، لوتوس و جام جم کیش واقع شده است. 

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار تهران، خیابان کوشا. 

تلفن تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۱۷۹۷

رستوران تایم لپس؛ یکی از گران‌ترین رستوران های ایتالیایی کیش

یکی دیگر از رستوران های ایتالیایی کیش تایم لپس است. این رستوران یکی از گران‌ترین و لاکچری‌ترین رستوران های ایتالیایی کیش است. منوی متنوع در کنار فضاسازی مدرن و شیک رستوران تایم لپس آن را به یکی از رستوران‌های جوان‌پسند جزیره تبدیل کرده است. در این رستوران پیتزاهای ایتالیایی، سالاد سزار و یونانی، انواع پاستا و نوشیدنی‌های خنک قابل سفارش است. یادتان باشد قبل از رفتن به رستوران تایم لپس باید چند روز قبل‌تر با رستوران تماس بگیرید و نوبت خود را ثبت کنید. 

آدرس: کیش، کوروش برند سنتر.

پاسپورت دومینیکا

تلفن تماس: 09129494200 

سایت: timelapsecafe.com

اینستاگرام: @timelapse.cafe

هشتگ فود هال؛ یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی کیش

هشتگ فود هال

رستوران هشتگ یا هشتگ فود هال نیز در فهرست بهترین رستوران های ایتالیایی کیش جای می‌گیرد زیرا با منوی متنوع خود گزینه مناسبی برای خوردن یک وعده ایتالیایی است. هشتگ فود هال فضایی خاص و شیک دارد که معمولا برای قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های دوستانه انتخاب می‌شود. این رستوران دو طبقه است و با داشتن بیرون‌بر خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

منوی ایتالیایی فود هال هشتگ شامل انواع پیتزا و پاستا است. در ضمن یادتان باشد که هشتگ فود هال یکی از گران‌ترین رستوران های ایتالیایی کیش است. 

آدرس: کیش، میدان خانه گستر، مجتمع گنجینه ۲.

شماره تلفن: 07644441000

سایت: hashtagkish.com

کافه رستوران دامون؛ یک منوی ایتالیایی جذاب

اگر در مرکز خرید دامون کیش در حال خرید هستید یا قصد دارید در بازارگردی‌تان به مرکز خرید دامون بروید پیشنهاد ما کافه رستوران دامون است. بعد از یک خرید حسابی به رستوران دامون بروید. از منوی آن یک پیتزای ایتالیایی خوش‌عطر سفارش بدهید و لذت خرید را تکمیل کنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی کیش است که علاوه بر غذاهای ایتالیایی انواع غذاهای ایرانی را نیز سرو می‌کند. پس اگر با خانواده به رستوران دامون می‌روید جای نگرانی نیست چون هیچ کس گرسنه بر نخواهد گشت.  

آدرس: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون کیش، طبقه 2.

شماره تلفن: 09109755300

اینستاگرام: damooncafe.kish

فودلند یا سرزمین غذا؛ یک پیتزای ایتالیایی دلچسب

فودلند

فودلند مرکز خرید مرجان معروف است به منوی متنوع، قیمت مناسب و کیفیت بالا. این فودکورت را در بازار مرجان کیش پیدا خواهید کرد. پس اگر قرار است برای خرید سوغاتی راهی مرکز خرید مرجان شوید این فودکورت می‌تواند شما را راضی کند. در منوی رستوران‌های فودلند غذاهای ایرانی، انواع پیتزا، پاستا، غذاهای سنتی و غذاهای دریایی دیده می‌شود. پس در فودلند هر سلیقه‌ای می‌تواند غذاهای مورد علاقه خودش را پیدا کند. در ضمن فودلند دارای بیرون‌بر و پیک است و سفارش آنلاین نیز می‌پذیرد.

آدرس: کیش، بازار مرجان، انتهای بازار.

شماره تلفن: 07644466100

سایت: foodlandkish.ir

اینستاگرام: @foodland_kish

رستوران آبنبات چوبی

شاید اسم این رستوران عجیب باشد اما منوی پیتزا و پاستای آن یکی از بهترین‌ها است. یکی دیگر از رستوران های ایتالیایی کیش رستوران آبنبات چوبی است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده است. می‌توانید بعد از گردش در اسکله تفریحی سراغ رستوران آبنبات چوبی بروید و یکی از غذاهای ایتالیایی خوشمزه و خوش‌عطر آن را سفارش بدهید. این رستوران موسیقی زنده هم دارد و منظره آن رو به خلیج فارس است. 

آدرس: کیش، اسکله تفریحی، پارک طبیعت، پشت بازار ونوس، رستوران آبنبات چوبی.

شماره تلفن: 09347698962

اینستاگرام: @abnabat_choobi_kish

خانه اسپاگتی؛ حرفه‌ای و خوشمزه

خانه اسپاگتی

اگر می‌خواهید خوشمزه‌ترین اسپاگتی عمرتان را در یک رستوران با منوی ایتالیایی بخورید به خانه اسپاگتی کیش بروید. مسافران کیش می‌گویند طعم اسپاگتی‌های این رستوران بی‌نظیر است. بیرون‌بر، موسیقی زنده و اینترنت رایگان دارد و برای نسل جوان و خانواده‌ها انتخاب جذابی است. این رستوران در هتل پارمیس کیش واقع شده است و با انواع پیتزا، اسپاگتی و لازانیا میزبان خوبی برای مسافران کیش است.

آدرس: کیش، میدان پردیس، روبروی پاساژ پردیس ۲.

تلفن تماس: 07644446241

رستوران رویال استار؛ شیک به سبک فرنگی

می‌توان گفت یکی از شیک‌ترین رستوران های ایتالیایی کیش رویال استار است. علاوه بر فضای دلنشین این رستوران با منوی ایتالیایی خود غافلگیرتان خواهد کرد. مسافران کیش معتقدند رویال استار کیش یکی از مهربان‌ترین و خوش‌برخوردترین پرسنل و سرآشپزها را دارد که با روی گشاده برای مهمانان غذا طبخ می‌کنند. از منوی رویال استار می‌توانید پیتزاهای لذیذ ایتالیایی، پاستا و سالاد سفارش بدهید.  

آدرس: کیش، شهرک صدف، خیابان خراسان، مجتمع خدماتی بساک، طبقه سوم.

شماره تلفن: 07644454071

انتخاب شما کدام رستوران ایتالیایی است؟

اگر شیفته و طرفدار غذاهای ایتالیایی باشد این فهرست حتما بدردتان خواهد خورد. در این مقاله با رستوران های ایتالیایی کیش آشنا شدیم، از گران‌ترین تا خوش‌قیمت‌ترین. شما دوست دارید کدام رستوران را امتحان کنید؟ 

نظرات کاربران