مرکز خرید میکامال کیش
22 بهمن 1401
کیش

همه چیز در مرکز خرید میکامال کیش؛ از تله کابین تا آکواریوم

 جزیره کیش مراکز خرید زیادی دارد که هر یک امکانات خاص خود را دارد اما همه را کنار بگذارید. میکامال همان مرکز خریدی است که در وصفش باید گفت: آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری. گشت‌وگذار در مرکز خرید میکامال را از صبح زود آغاز کنید چون نه تنها خرید خواهید کرد بلکه آن‌قدر با امکانات تفریحی میکامال سرگرم خواهید شد که زمان از دستتان در می‌رود. مرکز خرید میکامال جدیدترین مرکز خرید کیش است که در سال 1398 افتتاح شد. میکامال را با نام میکاکیش نیز می‌شناسند. ساختمان میکامال 7 طبقه است و بخش عظیمی از بنای میکامال به بازی و سرگرمی اختصاص یافته‌است. هدف اصلی راه‌اندازی میکامال آمیختن تفریح و سرگرمی با خرید و پاساژگردی بوده‌است. در میکامال کیش هم خرید می‌کنید هم به معنای واقعی خوش می‌گذرانید. غواصی می‌کنید، سینما می‌روید و تازه‌ترین فیلم را تماشا می‌کنید. بولینگ بازی می‌کنید و آخر وقت هم به سالن اسپا می‌روید و خودتان را مهمان ماساژ می‌کنید.

رزرو تور کیش

برای بازدید از این مرکز خرید هم که شده نباید تور کیش و رفتن به این جزیره بسیار زیبا را از دست داد.

چند نکته درباره میکامال کیش که باید بدانید

 مرکز خرید میکامال کیش

میکامال کیش یک مرکز خرید جدید و مدرن است. وقتی چیزی تازگی داشته باشد احتمال اینکه برای ما ناشناخته باقی بماند هم وجود دارد. ما در ادامه به نکات مهمی می‌پردازیم که دانستن آن‌ها قبل از رفتن به میکامال ضروری و کمک‌کننده است. 

  • اگر خوش‌پسند هستید میکامال کیش برای شما عالی است زیرا انواع برندهای روز دنیا را این‌جا پیدا خواهید کرد. اما نباید انتظار داشته باشید که قیمت‌ها پایین باشد. البته ممکن است در فصل زمستان فروشگاه‌ها تخفیف خوبی بدهند اما در فصل‌های شلوغ کیش این احتمال نزدیک به صفر است. 
  • اگر می‌خواهید در سفر به کیش ماشین اجاره کنید نگران جای پارک نباشید، پارکینگ مرکز خرید میکامال کیش تا 1000 خودرو ظرفیت دارد. 
  • راه دسترسی به مرکز خرید میکامال از بلوار فردوسی، میدان آبشار می‌گذرد. برای سفر درون‌شهری در جزیره کیش گزینه‌های جالبی مانند تاکسی لندن، تاکسی خطی، مینی‌بوس و اتوبوس درون‌شهری، تاکسی‌های اینترنتی، آی‌کیش و اجاره خودرو سواری یا ون پیش روی شما است.
  • میکامال کیش 5 ورودی دارد که عبارت‌اند از: ورودی آفتاب در ضلع شرقی میکامال، ورودی نسیم در ضلع جنوبی مرکز خرید میکامال، ورودی مهتاب در ضلع غربی، ورودی باران در ضلع جنوب‌شرقی و ورودی VIP.
  • مرکز خرید میکامال کیش به هتل داریوش، هتل ارم، هتل پارمیس و هتل کوروش نزدیک است. برای انتخاب یک هتل‌ عالی در این جزیره زیبا و دینی، مقاله بهترین هتل‌‌های 5 ستاره کیش؛ اقامت در سواحل مرجانی! را مطالعه کنید.

برندهای محبوب در بازار میکامال

میکامال کیش 800 فروشگاه و یک هایپرمارکت بزرگ در زیرزمین دارد که در بیشتر آن‌ها بهترین برندهای ایران و جهان را پیدا می‌کنید. در بازار میکامال از شیر مرغ تا جان آدمیزاد برای فروش هست. لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه، اکسسوری زنانه و مردانه و حتی خوراکی. حواستان را جمع کنید، در مرکز خرید میکامال کیش اجناس جورواجور شما را به شکلی اسرارآمیز جادو می‌کند تا پولتان را جیرینگی خرج کنید. قیمت‌ها بیشتر از حد متوسط است اما ممکن است جنس باکیفیت و خوش‌قیمتی هم پیدا کنید. یادتان باشد اگر در فصل بهار و پاییز به کیش سفر کنید تخفیف زیادی نصیبتان نمی‌شود چون فصل شلوغ و رونق خرید در کیش است. زمستان و تابستان برای شما که دنبال برندهای محبوب با قیمت مناسب هستید زمان بهتری برای سفر است چون تعداد مسافران کم‌تر و به همان میزان فروش کم‌تر است و برچسب‌های تخفیف روی شیشه مغازه‌ها سرحالتان می‌آورد. 

در تونل باد میکامال کیش پرواز کنید

در تونل باد میکامال کیش پرواز کنید

آیا دل و جرات سقوط آزاد را دارید؟ نه؟ خب تونل باد چطور؟ شاید ترسش از سقوط آزاد کمتر باشد اما نفس گیر است. به کمک متصدی تونل باد میکامال کیش، لباس مخصوص و کلاه ایمنی را می‌پوشید. بدنتان سرد می‌شود و دست‌های خود را می‌بینید که می‌لرزند. چهره نفر قبلی را به یاد می‌آورید که وقتی روی هوا معلق بود نیشش تا بناگوش باز بود. معلوم بود این نیمچه پرواز حسابی به او ساخته‌است. به خودتان می‌گویید: دیوونه، اینجا بیفتی هم چیزیت نمی‌شه، تازه این آقاهه هم هست. متصدی تونل قبل از شما وارد می‌شود. می‌گوید دو دستتان را مثل تسلیم‌شده‌گان بالا بگیرید. متصدی داخل تونل است و دستتان را می‌گیرد و شما را به سمت داخل تونل می‌کشد. بالاخره به پرواز درمی‌آیید. 

گفتیم که میکامال کیش پا را فراتر از مرزهای سرگرمی گذاشته‌است. تونل باد یا تونل پرواز برای اولین بار در کیش آن هم در مرکز خرید میکامال رونمایی شد. افراد بزرگسال و کودکان بالای 5 سال می‌توانند از این تونل بادی مهیج استفاده کنند. اگر تجربه پرواز یا بودن در تونل باد را دارید که چه خوب، اما اگر تا به حال لذت معلق ماندن را نچشیده‌اید، نگران نباشید. همه چیز را به متصدی و مربی حاضر در محل بسپارید. 

تماشای ساحل از فراز تله کابین میکامال کیش

آیا احساس می‌کنید سنتان برای تجربه تونل باد خیلی زیاد است؟ یا شاید هیجان زیاد برای شما مضر است؟ دلتان تفریح ملایم‌تری می‌‌خواهد؟ تله‌ کابین میکامال کیش را امتحان کنید. در کابین‌های تله کابین میکامال هم موزیک آرامش‌بخش پخش می‌شود هم وای‌فای رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد، چه چیزی از این بهتر؟ 

تله کابین میکامال کیش بهترین تله کابین کیش است. سفر با تله کابین میکامال 30 دقیقه طول می‌کشد و مسیر آن از بام میکامال شروع می‌شود و در نهایت شما را به اسکله بزرگ کیش می‌رساند.

کابین‌های تله کابین میکامال کیش دو نوع است، کابین‌های معمولی و کابین‌های ویژه. در کابین معمولی امکانات زیر دایر است:

  • ظرفیت تا 8 نفر، مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت و گروه‌های سفر
  • سیستم پخش موسیقی
  • نمایشگر
  • ارتباط بی‌سیم با ایستگاه تله کابین میکامال و اسکله تفریحی
  • نورپردازی داخلی و خارجی در شب

خدمات و امکانات کابین‌های ویژه عبارت‌اند از:

  • ظرفیت تا 4 نفر
  • سیستم پخش موسیقی
  • ارتباط بی‌سیم با ایستگاه تله کابین میکامال و اسکله تفریحی
  • نورپردازی داخلی و خارجی در شب
  • وای‌فای رایگان
  • iPad
  • پذیرایی

سینماهای سه بعدی تا نه‌ بعدی!

در تونل باد میکامال کیش پرواز کنید

به یکی از دوستان فیلم‌بازمان گفتیم: به نظر تو بهترین تفریح چیه؟ بی‌درنگ جواب داد؛ سینما رفتن. همیشه میان همسفران شما کسانی هستند که به سینما و فیلم علاقه شدیدی داشته باشند. در میکامال کیش نیازی نیست آن‌ها را به دنبال خود در تمام فروشگاه‌ها بکشانید. به دو گروه تقسیم شوید. کسانی که می‌خواهند فیلم ببینند و کسانی که می‌خواهند خرید کنند. عاشقان فیلم را به مجتمع سینمایی میکامال کیش در طبقه چهارم بفرستید. با این روش نه سیخ می‌سوزد نه کباب تازه هر کسی به مراد دلش هم می‌رسد.

سالن‌های سینمایی مرکز خرید میکامال سه قسم است؛ سالن 160 نفری معمولی، سالن 130 نفره معمولی و سالن 60 نفره ویژه. در سالن‌های سینمایی میکامال کیش می‌توانید همه بعد فیلمی ببینید، از فیلم سه بعدی تا نه بعدی. اگر عاشق سینما هستید در طبقه چهارم مرکز خرید میکامال به شما خوش خواهد گذشت.

رزرو هتل‌های 2 تا 5 ستاره کیش تنها با سه کلیک!

پاسپورت دومینیکا

پاتیناژ مرکز خرید میکامال کیش؛ آب روی آتش در تابستان خرماپزان

سفر به کیش در فصل تابستان خوبی‌های زیادی دارد، مثلا جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌های متنوع و تخفیف‌های رویایی، اما به شرط تحمل گرمای خرماپزان کیش. شاید موقع برگشت از یک قرعه‌کشی که اتفاقا در ساحل و زیر حمام آفتاب برگزار شد و بخت با شما یار نبود و چیزی برنده نشدید با خودتان فکر کنید که ای کاش یک جای خنک توی کیش پیدا می‌شد. خب چرا که نه؟ بیایید با هم به سالن یخی پاتیناژ در میکامال کیش برویم. از اول گفتیم، میکامال فقط یک مرکز خرید نیست.  

سالن پاتیناژ در طبقه چهارم مرکز خرید میکامال میزبان حرفه‌ای‌های اسکی روی یخ و هاکی، افراد عادی و تماشاگران و حتی کسانی که از گرمای شدید تابستان به سالن یخی پناه می‌آورند است. سالن پاتیناژ میکامال کیش امکاناتی چون رخت‌کن، محل استراحت و سکوی مخصوص تماشاچی دارد. در سایت میکامال در توضیح سالن پاتیناژ چنین آمده‌است: مشاوره و طراحی سالن پاتیناژ میکامال کیش توسط شرکت بلژیکی KCC و طراحی سیستم‌های سرمایشی و تنظیم دمای صنعتی برای زمین پاتیناژ توسط شرکت ایتالیایی Industrial Frigo​​ صورت گرفته‌است. بنابراین می‌توانید انتظار بهترین امکانات را از سالن پاتیناژ میکامال کیش داشته باشید. 

آکواریوم مرکز خرید میکامال کیش

پاتیناژ میکامال کیش آب روی آتش در تابستان خرماپزان

شاید شما توان غواصی را نداشته یا اصلا غواصی را دوست نداشته باشید اما دلیل نمی‌شود که از تماشای شگفتی‌های زیر آب محروم بمانید. در آکواریوم میکامال کیش فرصت برای تماشای موجودات دریایی از نزدیک فراهم است. تماشای ماهی‌های بزرگ و کوچک برای کودکان هم جذاب است. در ضمن حتما می‌دانید که اکواریوم‌ها دو نوع هستند؛ آکواریوم آب شیرین و آکواریوم آب شور که هر کدام ماهی‌های متفاوتی در خود دارند. در آکواریوم بزرگ میکامال هر دو نوع آکواریوم آب شیرین و شور وجود دارد و تجربه دیدن طیف وسیعی از ماهی‌ها ممکن شده‌است. آکواریوم میکامال در طبقه دوم این مجموعه واقع شده تا شما از آن دیدن کنید.

ماهی گوپی فیروزه‌ای رنگ که حدود 6 سانت است، ماهی مولی اجتماعی و براق که به رنگ پرتقال تازه‌چین است، سوارتیل با دم شمشیرگونه‌اش، پلاتی که رنگ بدنش به رنگ رژ لب زرشکی خانم‌ها می‌ماند و فرشته ماهی معصوم و دوست ‌داشتنی تنها تعدادی از ماهی‌های آب شیرین آکواریوم میکامال کیش هستند. 

بخوانید: آکواریوم کیش؛ سفری به زیر آب این دنیای ناشناخته

ماهی‌های آکواریوم آب شور کمی متفاوت‌تر هستند. بنانا فیش که کمی به موز شبیه است، فاسیلیر زرد آبی دوست داشتنی، پروانه ماهی پاکستانی، دامسل اسپرینگرز به رنگ آبی کاربنی، دلقک ماهی بامزه، راس؛ ماهی فرشته‌ پهلو آبی، ستاره‌های دریایی از ماسه‌ الک‌کن‌ها تا ستاره دریایی بیسکویتی و الگانس بخشی از موجودات دریایی هستند که در قسمت آب شور اکواریوم میکامال کیش زندگی می‌کنند.

علاوه بر این‌ها در اکواریوم میکامال کیش یک آسانسور شیشه‌ای 360 درجه تعبیه شده‌است که از میان آکواریوم عبور می‌کند. پس اگر غواصی دوست ندارید، سوار این آسانسور شیشه‌ای شوید و از رودررو شدن با ماهی‌ها لذت ببرید. در ضمن یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به غواصی و حرفه‌ای‌ها! می‌توانید در اکواریوم میکامال کیش غواصی کنید و حسابی کیفور شوید.

همین حالا بلیط هواپیما ارزان کیش را رزرو کنید و به میکامال سری بزنید!

شکم‌گردی در مرکز خرید میکامال؛ به وقت چاشنی‌های عربی

خرید و تفریح و گردش بدون شکم‌گردی معنا ندارد. اصلا مگر می‌شود از بوی وسوسه‌انگیز غذاهای سنتی کیش، که ترکیبی از بوی تند ادویه‌های عربی، ماهی و سبزی‌های معطر است، به سادگی گذشت؟ رستوران میکامال کیش با منو متنوع خود در خدمت شما است. در این رستوران می‌توانید قلیه ماهی، کله کندی، خورشت میگو، سمک مشوی و برنج بریانی سفارش دهید. در ضمن در رستوران مرکز خرید میکامال علاوه بر غذاهای سنتی جنوب، غذاهای شمالی و مشهدی و شیرازی هم پیدا می‌کنید. 

دلتان می‌خواهد غذاهای سنتی کیش را مزه‌مزه کنید؟ این مقاله برای شما است. 

اهل بولینگ و گلف هستید؟

بولینگ

به محض ورودتان به میکامال کیش در طبقه اول متوجه تابلوی راهنمای سالن بولینگ می‌شوید. در این سالن توپ مخصوص بولینگ را دست می‌گیرید و طوری نشانه می‌گیرید که تمام پین‌ها را بزنید. پین‌ها همان اجسام بطری مانندی هستند که در انتهای مسیر چیده شده‌اند. در کنار سالن بولینگ، سالن گلف دیجیتال و بدنسازی نیز انتظار شما را می‌کشد.

دریا دریا آرامش در سالن اسپا میکامال کیش

آدم‌ها با تفاوت‌ سلیقه‌هایشان زیبا هستند. یکی هیجان را دوست دارد، یکی هم لب ساحل نشستن و غرق آرامش ساحل شدن را و دیگری که از همه باهوش‌تر است خودش را به یک ماساژ حرفه‌ای در سالن اسپای میکامال کیش دعوت می‌کند. در سالن اسپا و زیبایی میکامال کیش اولویت زیبایی و راحتی و سلامت شما است. این سالن با رنگ‌پردازی بی‌نظیرش در طبقه دوم میکامال قرار دارد. در سالن اسپا و زیبایی خدمات مانیکور، پدیکور، اسپای شیر و عسل، ماساژ و پاکسازی پوست صورت و ماساژ بدن ارائه می‌شود.

اگر به جزیره مرجانی کیش رفتید، حتما به مرکز خرید و سرگرمی میکامال کیش سر بزنید تا خاطره گردشی خاص را در مرکز خرید میکامال بسازید.

https://3click.com/blog/shopping-centers-kish/

نظرات کاربران