ماساژ میکامال
20 اسفند 1401
کیش

لذت ماساژ در کیش + معرفی 5 مرکز ماساژ حرفه‌ای

وقتی برای سفرتان برنامه‌ریزی می‌کنید، معمولا در کنار تفریح و خوش‌گذرانی دلتان یک استراحت و آرامش قطع‌نشدنی می‌خواهد. در واقع سفر کردن یک نوع راه فرار از دغدغه‌ها و روزمرگی‌هایی است که همیشه دورمان را پر کرده‌است. حالا که تصمیم خود را گرفته‌اید و جزیره کیش را به واسطه‌ ویژگی‌های ممتازش انتخاب کرده‌اید، وقت آن رسیده تا تمام استرس و دل مشغولی‌های اخیر خود را با یک ماساژ حسابی از خود دور کنید. 

رزرو تور کیش

با انتخاب یک مرکز مناسب ماساژ در کیش، امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که ممکن است شما را طرفدار همیشگی ماساژ در کیش کند. پس با توجه به سلیقه‌ خودتان و خدماتی که در هر کدام از این مراکز ماساژ در کیش ارائه می‌شود، بهترین مرکز را انتخاب کنید و به آن سر بزنید تا از شر هر چه درد و خستگی است خلاص شوید.

رزرو تور کیش با سه کلیک خوبه!

چرا باید ماساژ بگیریم؟

مرکز ماساژ در کیش

شاید در نگاه اول فکر کنیم عمده علت این که مردم به سراغ ماساژ در کیش می‌روند، ریلکس کردن و رفع خستگی انباشته شده در بدن است. خب این حرف تا حدی درست است اما فقط یک روی سکه است. از آن جایی که ماساژ به عنوان یک درمان طبی نیز شناخته می‌شود، پس قطعا تعجب نخواهید کرد اگر بفهمید که ماساژ می‌تواند حتی کمر درد یا اختلالات گوارشی شما را بهبود دهد. همه‌ این‌ها به کنار، فقط با چند دقیقه ماساژ آن هم توسط افراد ماهر و آموزش دیده غول اضطراب و استرس شما محو خواهد شد. 

در ادامه مراکز ماساژ در کیش و خدمات آن‌ها را بررسی می‌کنیم. 

مرکز ماساژ در کیش؛ رایکا اسپا 

یکی از خفن‌ترین مراکز ماساژ در کیش رایکا اسپا است. این مرکز ماساژ و اسپا با اتاق‌های استاندارد و ماساژورهای حرفه‌ای و آموزش دیده شما را به وجد می‌آورد. کافی است به مرکز ماساژ رایکا اسپا کیش سر بزنید تا از محیط آرامی که برخوردار است استفاده کنید و با یک ماساژ درست و حسابی تمام خستگی از بین برود. 

مرکز ماساژ رایکا اسپا کجاست؟

اگر هتل شایان کیش را برای محل اقامت خود در سفر به این جزیره انتخاب کرده‌اید، یک خبر خوب برای شما داریم. مرکز ماساژ رایکا در هتل شایان کیش قرار گرفته است.

اگر هم در سایر هتل‌های کیش اقامت دارید کافی است میدان ساحل را پیدا کنید. با دیدن هتل شایان کیش بدانید که به مقصد رسیده‌اید. برای دسترسی به مرکز رایکا با مینی‌بوس سوار خط شماره 1 یا 2 شوید و در میدان ساحل پیاده شوید.

امکانات مرکز ماساژ رایکا اسپا 

ماساژ رایکا اسپا 

ماساژ در کیش می‌تواند فقط یک ماساژ ساده نباشد. امکاناتی که مرکز ماساژ رایکا در اختیارتان می‌گذارد می‌تواند باعث شود تا شما بدون هیچ تردیدی این مرکز را انتخاب کنید. این امکانات شامل موارد زیر می‌شود:

  • موسیقی درمانی
  • حوضچه‌های آب گرم و سرد با فضایی مطبوع و عالی
  • محیطی برای ماساژ با رایحه‌هایی مخصوص
  • حمام‌ سنتی با دوش‌های مستقل
  • سکوی گرم

سانس‌های مردانه و زنانه در مرکز ماساژ رایکا

یادتان باشد که برای تجربه یک ماساژ اصولی 20 دقیقه‌ای تا 90 دقیقه‌ای حتما 10 دقیقه زودتر از نوبت آنجا باشید. سانس مربوط به بانوان از ساعت 10 صبح شروع می‌شود و تا ساعت 18 ادامه دارد. سانس مربوط به آقایان نیز از ساعت 18 آغاز می‌شود و تا ساعت 24 ادامه دارد.

لیان رز؛ مرکز ماساژ در کیش

لیان رز

یکی دیگر از گزینه‌های روی میز برای تجربه ماساژ در کیش مرکز لیان رز است که به عنوان یکی از اولین مراکز ماساژ در کیش شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید از شر سردرد و کمردرد خود راحت شوید به مرکز لیان رز بروید.

در این مرکز ماساژ در کیش علاوه بر امکانات خوب از بهترین نوع روغن‌های درمانی و گیاهی استفاده می‌شود. استفاده از این روغن‌ها در کنار موسیقی درمانی می‌تواند اضطراب کار و زندگی را کاهش دهد. 

آدرس مرکز ماساژ لیان 

مرکز ماساژ لیان رز کیش در طبقه‌ دوم ساختمان هدیش کیش قرار دارد. پس ابتدا باید این ساختمان را پیدا کنید. کافی است به شهرک پردیس کیش بروید و در بلوار خلیج فارس به دنبال ساختمان هدیش بگردید. 

پاسپورت دومینیکا

امکانات مرکز ماساژ لیان رز 

مرکز ماساژ لیان رز نیز دارای حمام سنتی ماساژ و اسپا است که برای آقایان و هم بانوان به صورت مستقل قابل استفاده است.

سالن بزرگی که برای ماساژ اختصاص داده شده‌است در کنار ماساژورهای زبده و ماهر لیان رز را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است. علاوه بر همه‌ این‌ها، لیان رز دارای امکاناتی دیگری چون موارد زیر است:

  • سالن زیبایی با کادری متخصص
  • اتاق‌ با رایحه‌های مطبوع و دلپذیر
  • ماساژور شخصی
  • حمام ترکی به همراه حوضچه‌های آب سرد و گرم  
  • ماساژ کف و مشتمال و رگ‌گیری

چه ساعاتی به مرکز ماساژ لیان رز سر بزنیم؟

مرکز لیان رز از ساعت 9 صبح شروع به فعالیت می‌کند و تا ساعت 23 فعال است. سالن آقایان و بانوان به طور مستقل است بنابراین سانس زنانه و مردانه به صورت همزمان برگزار می‌شود و محدودیتی در انتخاب نوبت ندارید.

مرکز ماساژ هتل پارمیدا 

مرکز ماساژ هتل پارمیدا 

شاید بخواهید بعد از گرفتن ماساژ در کیش کمی هم به پوست صورت یا ناخن‌هایتان برسید و با یک تیر دو نشان بزنید. مرکز ماساژ هتل پارمیدا کیش علاوه بر ارائه خدمات مربوط به ماساژ و اسپا خدمات زیبایی پوست و آرایش ناخن نیز در نظر گرفته است. 

این مرکز ماساژ با داشتن افرادی آموزش دیده و کاربلد تمام تلاش خود را می‌کند تا شما در سفر خود به جزیره کیش بهترین تجربه از ماساژ را داشته باشید و دلتان بخواهد برای دفعات بعدی نیز به آن‌ها مراجعه کنید. 

مرکز ماساژ هتل پارمیدا کجاست؟

اگر محل اقامت شما هتل پارمیدا کیش است که کارتان راحت خواهد بود. فقط کافی است به مرکز ماساژ این هتل مراجعه کنید. ولی اگر در این هتل اقامت ندارید، جای نگرانی نیست. به خیابان رودکی بروید. هتل پارمیدا را کنار برج دیپلمات پیدا خواهید کرد. 

امکانات مرکز ماساژ هتل پارمیدا 

این مرکز ماساژ در کیش انواع ماساژ از جمله ماساژ معروف سوئدی را ارائه می‌کند. ماساژ سوئدی در سال 1868 برای اولین بار ابداع شد و هدف آن آرام کردن عضلات بدن است و احساس آرامش و راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورد. 

یکی دیگر از انواع ماساژهایی که می‌توانید در این مرکز ماساژ در کیش تجربه کنید، ماساژ هات استون است. در این روش از سنگ‌های گرم برای ماساژ استفاده می‌شود. 

مرکز ماساژ هتل پارمیدا امکان پاکسازی پوست را هم برای مراجعان فراهم کرده است تا کسانی که همیشه به پوستشان اهمیت می‌دهند و دوست دارند پوستی شفاف و سالم داشته باشند، در کنار ریلکس کردن و رسیدن به آرامش از طریق ماساژ به پوست خود هم برسند. یکی دیگر از خوبی‌های این مرکز ماساژ این است که کافی شاپ دارد تا از خودتان پذیرایی کنید. 

ساعت کاری مرکز ماساژ هتل پارمیدا 

ماساژ میکامال

بانوان باید از ساعت 10 صبح تا ساعت 18 به مرکز ماساژ هتل پارمیدا سر بزنند. پذیرش آقایان نیز از ساعت 18 شروع می‌شود و تا ساعت 24 به پایان می‌رسد.

سالن اسپا و ماساژ میکامال؛ مرکز مدرن ماساژ در کیش

اگر به دنبال یک ماساژ حرفه‌ای و بی‌نظیر می‌گردید، به گزینه‌ای مانند سالن اسپا و ماساژ میکامال کیش نیاز دارید. این مرکز در کنار خدمات حرفه‌ای از نورپردازی ویژه‌ای برخوردار است که در آرام کردن شما بی‌تاثیر نیست.

آدرس سالن اسپا میکامال 

سالن اسپا میکامال کیش در طبقه‌ دوم مرکز خرید میکا مال در بلوار فردوسی قرار دارد. 

همه چیز درباره مرکز خرید میکا مال کیش

امکانات سالن اسپا و ماساژ میکامال 

سالن اسپا میکامال علاوه بر ماساژ بدن و پاک سازی پوست صورت خدمات خاص دیگری هم ارائه می‌دهد. مانیکور و پدیکور از دیگر خدمات این سالن زیبا است. حتی اسپای شیر و عسل نیز در سالن اسپا و ماساژ میکامال ارائه می‌شود.

سالن ماساژ هتل ترنج

ماساژ میکامال

حرفه‌ای‌ترین ماساژورها و لوکس‌ترین امکانات در سالن ماساژ هتل ترنج در کنار هم قرار گرفته‌اند. این سالن از اتاق‌های استانداردی برای ماساژ و اسپا برخوردار است که در کنار رایحه‌های خاص و مطبوع آن را به یک انتخاب مطلوب تبدیل کرده است. 

یکی از ویژگی‌های جالب و قابل توجه‌ این سالن ماساژ در کیش این است که کف تمام اتاق‌های آن شیشه‌ای است. یعنی هنگام ماساژ می‌توانید جانوران دریایی زیبا را تماشا کنید و لذت ببرید. 

چطور به سالن ماساژ هتل ترنج برویم؟

برای رسیدن به این سالن منحصر به فرد باید به هتل ترنج بروید که در بخش شمال غربی جزیره کیش واقع شده است. هتل ترنج در جاده‌ ساحلی جهان قرار گرفته است.

امکاناتی که در سالن ماساژ هتل ترنج در انتظار شما هستند

علاوه بر بهترین ماساژ‌های تایلندی و اسپا، آروماتراپی نیز در تمامی سالن‌های ماساژ هتل ترنج به شما انجام خواهد شد. این سالن ماساژ خاص در تمام اتاق‌ها و سالن‌های خود دارای دید روبه دریا است و در کنار آن از مخصوص‌ترین رایحه‌ها استفاده می‌کنند. 

کلام آخر

در این مقاله با نمونه‌های خوب و منحصر به فرد مراکز ماساژ در کیش آشنا شدیم. خیلی عالی می‌شود که در کنار تفریحات آبی و غیرآبی کیش تجربه ماساژ در عالی‌ترین مراکز را هم به لیست جزیره‌گردی خود اضافه کنید تا هم به آرامش برسید و هم از خواص درمانی زیادی که دارد استفاده کنید. پس اگر به جزیره زیبای کیش سفر کردید، با توجه به سلیقه‌ خود یکی از این مراکز ماساژ کیش را انتخاب کنید.

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

نظرات کاربران