Hilton İstanbul Bosphorus

بهترین هتل های استانبول در تکسیم؛ 5 ستاره یا 4 ستاره!؟

استانبول، شهری که قلب تپنده‌اش در میدان تکسیم می‌زند، میزبان بهترین هتل‌هایی است که نه تنها شب‌های شما را راحت و آرام می‌کنند بلکه صبح‌هایتان را با مناظر خیره‌کننده‌ای از این شهر پر جنب‌وجوش آغاز می‌نمایند. در این ناحیه پرزرق‌وبرق، هتل‌هایی با معماری‌های باشکوه و امکاناتی مدرن، گردشگران را به یک تجربه لوکس و ممتاز دعوت می‌کنند. از پشت بام‌هایی با منظره‌های بی‌پایان بسفر گرفته تا اتاق‌هایی با دکوراسیون‌های منحصربه‌فرد، بهترین هتل های استانبول در تکسیم نه تنها مکانی برای اقامت، بلکه پنجره‌ای به دنیایی از شکوه و زیبایی‌اند. بیایید با هم به این ناحیه تاریخی و مدرن قدم بگذاریم و اقامتگاهی رویایی را تجربه کنیم.

رزرو تور استانبول

قیمت بلیط هواپیما استانبول، با سه کلیک خوبه!

هتل های 5 ستاره تکسیم

هتل ریکسوس پرا (Rixos Pera Istanbul)

Rixos Pera Istanbul یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول در تکسیم است که نمایی از قرن نوزدهم این شهر را به تصویر می‌کشد. این هتل دارای 116 اتاق و 21 سوئیت است که می‌توانید از غذاهای خاص در سه رستوران آلاکارته آن لذت ببرید.

می‌توانید از Rixos Pera به بازار ماهی بی اوغلو بروید و در خیابان رستوران‌ها به نام Cicek Pasaji (پاساژ گل‌ها) غذا بخورید. در داخل بازار ماهی، آثار تاریخی مانند کلیسای ارمنی Uc Horan، یکی از جواهرات پنهان شهر و “Uc Yildiz Sekerleme”، یکی از بهترین فروشگاه‌های خوشمزه ترکی استانبول وجود دارد. این هتل همچنین تا مناطق تفریحی شبانه مانند Asmali Mescit، Nevizade و Cezayir فاصله کمی دارد.

آدرس: Kamer Hatun, Meşrutiyet Cd. No:44, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

بخوانید: همه چیز درباره میدان تکسیم استانبول

هتل مرمره (Marmara Taksim)

Marmara Taksim درست در وسط میدان تقسیم قرار دارد و موقعیت آن این مکان را به مرکزی‌ترین هتل استانبول تبدیل کرده است. به دلیل موقعیت مکانی، هتل واقعاً به ایستگاه مترو و ایستگاه‌های اتوبوس نزدیک است. چون فقط چند دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله دارند.

هتل مرمره در ابتدای خیابان استقلال قرار دارد و به شما امکان می‌دهد یکی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی استانبول را تجربه کنید. با شروع از میدان تقسیم، می‌توانید از طریق خیابان استقلال به برج گالاتا بروید. پس از آن، می توانید از آنجا به Karakoy پایین بروید و از طریق پل گالاتا به شهر قدیمی برسید.

این هتل چنان سازه‌ای نمادین است که از تنگه بسفر و حتی از سمت آسیایی به راحتی قابل مشاهده است. به همین دلیل، هتل مارمارا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره برای اقامت و از بهترین هتل های استانبول در تکسیم، قلب بی اوغلو است.

آدرس: Gümüşsuyu, Osmanlı Sk. No:1 D:B, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

بخوانید: شگفتی های معماری استانبول شما را حیرت زده می‌کند!

هتل لازونی (Lazzoni)

هتل لازونی بر خلاف هتل‌های موجود در لیست ما، کمی با میدان تقسیم فاصله دارد. با این حال، هتل Lazzoni که منظره‌ای باشکوه از شاخ طلایی دارد، چیز متفاوتی برای ارائه به مهمانان خود ارائه خواهد کرد.

هتل Lazzoni دارای 130 اتاق است و سبک نئورنسانسی را با معماری خود منعکس می‌کند. علاوه بر این، هتل Lazzoni به شما امکان می‌دهد با قایق خصوصی به نام “Vaporetto” از شاخ طلایی لذت ببرید. دو موزه از محبوب‌ترین موزه‌های شهر در ساحل گلدن هورن، جایی که هتل لازونی در آن قرار دارد، وجود دارد. یکی از آنها «مینیاتورک» و دیگری «موزه رحمی کوچ» است.

علاوه بر این، می‌توانید به منطقه بالات در ساحل مقابل شاخ طلایی بروید و به تور پیاده‌روی فنر بالات، یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های سال‌های اخیر بپیوندید.

آدرس: Sütlüce, İmrahor Cd. No:14, 34445 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

ارزانترین تور استانبول، فقط با سه کلیک!

هتل اینتر کانتیننتال (Intercontinental Istanbul)

اینترکانتیننتال استانبول در بین هتل‌های با منظره بسفر در تکسیم رتبه اول را دارد. این هتل که در چند قدمی میدان تقسیم قرار دارد، به منطقه بشیکتاش نیز بسیار نزدیک است.

اینترکانتیننتال استانبول یکی از مجلل‌ترین هتل های تکسیم است. در تراس پشت بام هتل، مکانی به نام City Lights Restaurant & Bar وجود دارد که نوشیدنی‌ها و وعده‌های غذایی عالی سرو می‌کند.

آدرس: Gümüşsuyu, Asker Ocağı Cd. No:1, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

هتل دبلیو استانبول (W İstanbul)

بهترین هتل های استانبول در تکسیم

دبلیو استانبول واقع در یکی از مناسب‌ترین مناطق بشیکتاش، غرب استانبول. این هتل با چشم‌انداز تنگه بسفر و اتاق‌های راحت خود یک اقامتگاه با کیفیت بسیار بالا است. این هتل که به دلیل قرار گرفتن در حدود 1.5 کیلومتری میدان تقسیم در یک نقطه بسیار مرکزی قرار دارد، با توجه به نظرات مهمانان نمره کامل از همه لحاظ دریافت کرده‌است. شما می‌توانید این هتل را برای لحظات بی‌نظیری که در کنار خانواده یا عزیزان خود سپری می‌کنید، انتخاب کنید.

آدرس: Vişnezade, Süleyman Seba Cd. No 22, 34357 Beşiktaş/İstanbul

بخوانید: جواهرات مخفی استانبول؛ از بازار آستارا تا رستوران پاندلی!

هتل گزی بسفروس (Gezi Hotel Bosphorus)

هتل گزی بسفروس، یکی از بهترین هتل های استانبول در تکسیم است که دقیقاً در کنار پارک گزی قرار دارد.  یک هتل بسیار با کیفیت که چشم انداز پارک سرسبز گزی و تنگه بسفر را به همراه دارد و اقامتتان را لذت‌بخش می‌کند. از نظر راحتی، گزینه‌های بهتری نسبت به بسیاری از هتل‌ها با مشابه‌های خود ارائه می‌دهد. بنابراین انتظار امکانات رفاهی مناسب را داشته باشید. علاوه بر این، این واقعیت که تنها 200 متر با میدان تقسیم فاصله دارد، به شما این امکان را می‌دهد که سریعا به این منطقه دسترسی داشته و به هر کجا که دلتان بخواهد در کمترین زمان ممکن بروید. اقامت در این هتل یک تجربه عالی برای شما خواهد بود!

آدرس: Gümüşsuyu, Mete Cd. No:34, 34437 Beyoğlu/İstanbul

هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول در تکسیم، پرا پلاس است که با بافت قدیمی و تاریخی خود، اقامتی جذاب و رویایی را به همراه دارد. ویژگی‌های معماری آن قبل از اینکه به سراغ امکانات بروید، توجه شما را جلب خواهد کرد و اگر از این دسته افرادی هستید که مکان‌های قدیمی را دوست دارید، حتما عاشقش خواهید شد. از آن هتل‌هایی که هم با دید اتاق‌ها و هم با راحتی ارائه شده در اتاق‌ها موفق می‌شود از انتظارات شما فراتر رود. 

پرا پالاس که تقریباً 1.3 کیلومتر با میدان تقسیم فاصله دارد، معمولاً پذیرای مهمانان معروف و مهمی است. پس، از این نظر می‌توان گفت که اقامتی فوق‌العاده بدون هیچ گونه ناراحتی در انتظار شماست.

آدرس: Evliya Çelebi, Meşrutiyet Caddesi, Tepebaşı Cd. No:52, 34430 Beyoğlu/İstanbul

بخوانید: در خیابان استقلال استانبول چه خبر است؟

هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول (Sheraton İstanbul City Center)

بهترین هتل های استانبول در تکسیم

برای اینکه آرامش را در قلب شهر تجربه کنید و آرامشی فراموش نشدنی داشته باشید، قطعا انتخاب شما باید هتل سیتی سنتر شرایتون استانبول باشد. این هتل علاوه بر اینکه یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل های استانبول در تکسیم است، بلکه بسیار بیشتر از یک هتل با فضای مجلل خود به شما ارائه می‌دهد. طراحی داخلی هتل به شما احساس خاص بودن را خواهد داد و راحتی شما را بالای ابرها می‌برد.

آدرس: Hacıahmet, Kurtuluş Deresi Cd. No:23, 34440 Beyoğlu/İstanbul

هتل هیلتون استانبول بسفر (Hilton İstanbul Bosphorus)

این هتل که به دلیل نزدیکی به مکان‌های بسیار خاص مانند Nişantaşı و Taksim شناخته شده است، نه تنها موقعیت مکانی خود، بلکه منظره خیره‌کننده‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌کند. علاوه بر گزینه‌های کیفی ارائه شده به مهمانان در اتاق‌ها، استانداردهای بالایی نیز در قسمت‌های مشترک هتل نیز وجود دارد. هیلتون استانبول بسفر، محبوب‌ترین انتخاب برای کسانی که می خواهند در تکسیم اقامت کنند، چون تنها 700 متر با میدان تقسیم فاصله دارد!

آدرس: Harbiye, Cumhuriyet Cd. No:50, 34367 Şişli/İstanbul

بخوانید: جاهای دیدنی استانبول؛ عکس های اینستاگرامی بگیرید!

هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول (Swissotel The Bosphorus) 

Swissotel The Bosphorus

هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول، یکی از برجسته‌ترین و بهترین هتل های استانبول در تکسیم با اتاق‌های دنج و راحت است. این هتل دوست داشتنی با منظره مشرف به تنگه بسفر توانسته مهمانانش را خشنود کند. اما، فقط منظره هتل نیست که میهمانان را راضی می‌کند، بلکه امکاناتی که در داخل هتل ارائه می‌شود نیز کامل و حرفه‌ای هستند. معمولا مهمانان هتل سوئیس رضایت زیادی از اقامت در آن دارند و همچنین نزدیکی به تکسیم هم موجب خواهد شد تا برای اقامت این گزینه را در نظر بگیرید. 

آدرس: Visnezade Mah, Acısu Sokaği NO 19, 34357 Beşiktaş/İstanbul

هتل پوینت تکسیم (Point Hotel Taksim)

هتل پوینت تکسیم که بسیار نزدیک به خیابان استقلال قرار دارد، به شبه جزیره تاریخی نیز بسیار نزدیک است. در این هتل می‌توانید لحظات فوق‌العاده‌ای داشته باشید که به دلیل موقعیت مکانی آن در اولویت انتخاب بسیاری از مهمانان قرار داده‌است. شما همچنین با رزرو اتاق در این هتل می‌توانید زمان خود را با کیفیت بیشتری سپری و دری را برای راحت‌ترین تجربه اقامت باز کنید. اینکه هتل پوینت تکسیم تنها 400 متر با میدان تقسیم فاصله دارد، این تصمیم را آسان‌تر می‌کند.

آدرس: Kocatepe, Topçu Cd. No:2, 34437 Beyoğlu/İstanbul

بخوانید: سفر به جزیره های نزدیک استانبول؛ کجا را می شناسید؟

هتل الیسیوم استانبول (Elysium Istanbul)

بهترین هتل های استانبول در تکسیم

هتل الیسیوم برای کسانی که برای مقاصد توریستی به استانبول می‌آیند یا می‌خواهند در اوقات فراغت خود یک تور فرهنگی کوتاه داشته باشند، انتخابی عالی است. شما همچنین عاشق این هتل خواهید شد، چون با نزدیکی به بناها و جاذبه‌های تاریخی، انتخاب اصلی بسیاری از مسافران است. اتاق‌های راحت آن و فاصله 500 متری آن با تکسیم برای رزرو اتاق در این هتل کافی خواهد بود. 

آدرس: İnönü, Harbiye Çayırı Sk. No:1, 34373 Şişli/İstanbul

هتل های 4 ستاره تکسیم

هتل سوئیت تام تام (Tomtom Suites)

سوئیت تام تام یا تامتوم با بازسازی ساختمان تاریخی قرن نوزدهمی افتتاح شد. جالب است بدانید که در گذشته راهبه‌های فرانسوی و لوانتینی‌ها (کاتولیک‌های لاتین شرق) در این ساختمان نمادین بی اوغلو زندگی می‌کردند. به عبارتی، در دوره عثمانی، دو منطقه مهم زندگی استانبول شبه جزیره تاریخی و بی اوغلو بودند. در حالی که سلطان احمد و محله‌های اطراف نشان دهنده یک زندگی سنتی بودند، بی اوغلو سبکی جهانی و مدرن داشت.

سوئیت‌های Tomtom و بسیاری از ساختمان‌های موجود در این فهرست، تغییرات اجتماعی-فرهنگی و معماری استانبول را در قرن نوزدهم نشان می‌دهند. بی اوغلو در آن زمان به «پاریس شرق» معروف بود. این مکان یک هتل بوتیک با 20 اتاق است و بسیار نزدیک به منطقه جهانگیر واقع شده است. در جهانگیر، می‌توانید از موزه معصومیت اورهان پاموک، نویسنده برنده جایزه نوبل دیدن کنید و عتیقه‌فروشی‌های معروف خیابان Cukurcuma را ببینید.

می‌توانید در عرض 15 دقیقه به خیابان استقلال، مهم ترین مرکز اجتماعی بی اوغلو برسید و اوقات خوشی را در کافه‌ها و رستوران‌ها اطراف میدان تقسیم سپری کنید.

آدرس: Tomtom, Firuzağa Mah.Boğazkesen Cad No:18, Tomtom Kaptan Sk., 34425 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

بخوانید: محله های خطرناک استانبول

هتل تکسیم اکسپرس (Taxim Express)

Taxim Express

باید صادقانه بگوییم که این هتل که در یک نقطه مرکزی در شیشلی قرار دارد، به جای چشم‌انداز، قصد دارد تا قیمتی مقرون به صرفه را به شما ارائه دهد. به لحاظ موقعیتی به صورت دقیق باید بدانید که هتل تکسیم اکسپرس دقیقا در موقعیت مکانی 900 متر از میدان تقسیم فاصله دارد. اما برای کسانی که به دنبال منظره بسفر هستند، کمی دور است و نمی‌توان انتظار دیدن منظره زیبا را داشت. 

با وجود همه چیز می‌توان گفت هتلی که امتیاز خوبی از مهمانان خود گرفته و از امکانات بسیار خوبی هم نسبت به قیمتی که ارائه می‌دهد، برخوردار است. این هتل در هر زمان با مهربانی منتظر پذیرایی از شماست! 

آدرس: İnönü, Cumhuriyet Cd. No:135, 34373 Şişli/İstanbul

آک هتل استانبول ماکا (AC Hotel Istanbul Macka)

این هتل با تلفیق کیفیت، راحتی و تجمل، با هدف پاسخگویی به انتظارات میهمانان با قیمت‌های مقرون به صرفه، لحظات فوق العاده‌ای را برای شما رقم زده است. علاوه بر این، از آنجایی که تنها 1.3 کیلومتر با تکسیم فاصله دارد، می‌توانید از مزایای ارائه شده توسط هتل لذت ببرید. 

اگر می‌خواهید در مکانی بمانید که برای رسیدن به مکان‌های تاریخی و فرهنگی که هر کدام خاص‌تر از دیگری هستند نیازی به وسیله نقلیه ندارید، باید در هتل AC Istanbul Macka by Marriott اتاق رزرو کنید.

آدرس: Vişnezade, Süleyman Seba Cd. No 75, 34357 Beşiktaş/İstanbul

بخوانید: قیمت حمل و نقل در استانبول

هتل نیپون (Nippon Hotel)

هتل 4 ستاره نیپون از بهترین هتل های استانبول در تکسیم و در 3.4 کیلومتری جاذبه‌های طبیعی مانند پارک مینیاتورک قرار دارد. این هتل زیبا با طراحی خاص و امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد، قطعا انتخابی مناسب خواهد بود. از هتل تا ایستگاه مترو 110 دقیقه پیاده روی دارد و به راحتی می‌توانید به نقاط مختلف شهر هم دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید از IBB Taksim Sanat Galerisi که حدود 6 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد و کاخ دولما باغچه که در چند قدمی هتل قرار دارد، دیدن کنید. هتل نیپون همچنین نسبتاً نزدیک ایستگاه تله کابین Taskisla است.

آدرس: Kocatepe, Topçu Cd. No:6, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

هتل کاراکوی (10 Karakoy Hotel)

هتل کاراکوی ساختمان قرن نوزدهمی و خدمات مدرن را گرد هم آورده و مشتریان خود را با کیفیت خدمات و موقعیت مکانی خود به بهترین شکل راضی می‌کند. این هتل ویژگی‌های تاریخی یک ساختمان نئوکلاسیک را حفظ کرده و آن را با دکوراسیون مدرن ترکیب کرده است.

این هتل در مرکز کاراکوی واقع شده و به شما امکان می‌دهد تا با پای پیاده به مکان‌های گردشگری مهمی مانند Tophane، Galata و Eminonu برسید. اگر می‌خواهید سفر استانبول خود را به یک تجربه لذیذ تبدیل کنید، می‌توانید در این هتل اقامت کنید و از کافه‌ها و رستوران‌های زیبای اطراف لذت ببرید.

اگرچه Karakoy 10 یک هتل نسبتاً جدید است، اما در حال حاضر در بین بهترین هتل های استانبول در تکسیم قرار دارد.

آدرس:Müeyyedzade, Kemeraltı Cd. No:10, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

با رزرو هتل استانبول از سه کلیک، سفرتان را فراموش نشدنی کنید.

حرف آخر

ما سعی کردیم تا حد امکان اطلاعاتی در مورد بهترین هتل های استانبول در تکسیم را در اختیار خوانندگان خود قرار دهیم. اگر جاهایی وجود دارد که فکر می کنید باید در این مقاله باشد، حتما آن را به عنوان نظر برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول

چه هتل‌هایی در تکسیم به عنوان بهترین شناخته می‌شوند؟

هتل‌هایی مانند The Marmara Taksim, Pera Palace Hotel,Istanbul به دلیل امکانات فوق‌العاده و موقعیت مکانی عالی‌شان در میان بهترین‌ها قرار دارند.

چرا این هتل‌ها در تکسیم محبوب هستند؟

آنها به دلیل دسترسی آسان به مراکز خرید، جاذبه‌های توریستی، رستوران‌ها و حمل‌ونقل عمومی، علاوه بر ارائه خدمات و امکانات لوکس محبوبیت دارند

آیا بهترین هتل‌های تکسیم منظره‌های خاصی دارند؟

بله، بسیاری از هتل‌ها در تکسیم منظره‌های دیدنی از بسفر، میدان تکسیم یا پانورامای شهری استانبول ارائه می‌دهند.

هزینه اقامت در بهترین هتل‌های تکسیم چگونه است؟

هزینه‌ها متغیر است اما اغلب این هتل‌ها در دسته بالا و لوکس قرار دارند و ممکن است هزینه‌های بیشتری نسبت به سایر هتل‌ها داشته باشند.

نظرات کاربران