Hilton Istanbul Bosphorus

آشنایی با بهترین هتل های استانبول؛ 15هتل برتر در سال 2024

استانبول، شهری که بر فراز تپه‌های تاریخی‌اش می‌نشیند، نه تنها با مساجد مناره‌دار و بازارهای پرجنب‌وجوشش، بلکه با هتل‌هایی که هر کدام داستانی منحصر به فرد دارند، شهرت جهانی یافته است. بهترین هتل های استانبول، از مکان‌های مجلل و کلاسیک گرفته تا پناهگاه‌های مدرن و شیک، فراتر از یک مکان برای اقامت هستند؛ آن‌ها صحنه‌ای برای تجربه‌های لوکس، غوطه‌وری در تاریخ و لمس فرهنگ غنی این شهر می‌باشند. با ما همراه شوید تا در میان ترکیبی از بافت‌های قدیم و جدید، درام و دلربایی، به کشف بهترین هتل‌های استانبول بپردازیم، جایی که هر اقامتگاه داستان خود را برای گفتن دارد.

رزرو تور استانبول

بلیط هواپیما ارزان قیمت استانبول را از سه کلیک بخواهید!

1. هتل پنینسولا (The Peninsula Istanbul)

بهترین هتل های استانبول

هتل پنینسولا یکی از بهترین هتل های استانبول است. از آن دست مکان‌هایی که بسیار خاص و متفاوت است. این هتل نزدیک به 10 سال در حال ساخت بود و بیشتر از هر چیز منطره شگفت‌انگیز آن دیدنی و با ارزش است. منظره‌ای از شاخ طلایی، تنگه بسفر و شهر قدیمی، از جمله کاخ توپکاپی، مسجد آبی، ایاصوفیه و مسجد سلیمانیه. مناظر عالی که می‌توان از صبحانه تخم مرغی در تراس لذت برد. در حین دور زدن استخر؛ از کافه و رستوران بزرگ روی پشت بام، گالادا، که توسط دو سرآشپز ستاره میشلن، فاتح توراک، شگفت زده شد و خلاصه یک اقامت رویایی را تجربه کرد.

ویژگی های محبوب: فضای داخلی فوق العاده زیبا منبت مروارید، کاشی‌های ایزنیک و شیشه‌های پیچیده نقاشی شده با دست. حمام ترکی، امکانت ورزشی، رستوران و غذاهای خوشمزه و بسیاری موارد دیگر.

آدرس:Kemankeş Karamustafa Paşa, Karaköy, Kemankeş Karamustafapaşa Mahallesi, Kemankeş Cd. No:34, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

بخوانید: نزدیک ترین هتل ها به سفارت کانادا در استانبول

2. هتل ماندارین اورینتال بسفروس (Mandarin Oriental Bosphorus)

زمان بقایای یک ملک متروکه را بلعید تا سال‌ها بعد در تابستان 2021 توسط همان تیم پشت پاسگاه ماندارین اورینتال در بدروم احیا شود. هتل ماندارین اورینتال بسفروس واقع در بشیکتاش، توسط جنگل‌های حفاظت‌شده و اقامتگاه‌های کنار آب احاطه شده و مسلما در آن گردشگران کمتری خواهید دید. مکانی خلوت که در عین حال به اندازه کافی به شلوغی نزدیک است.

100 اتاق، که به طرز درخشانی توسط تیهانی دیزاین ساخته شده‌اند. کاشی‌های لاله‌ای شکل، حمام‌ها را تزیین می‌کنند، نمادهای عثمانی چینتامانی در کافه و درختی از نقوش الهام‌گرفته از زندگی روی دیوارها گچ‌کاری شده‌اند. 80 اتاق از این اتاق‌ها که در سه طبقه قرار گرفته‌اند، چشم‌انداز بسفر با صفحه عریض دارند که به شما امکان می‌دهد در اروپا بخوابید و با برج‌های مناره‌ای که با مهربانی در کنار مکان‌های دیدنی نمادین ایستاده‌اند، در آسیا بیدار شوید.

امکانات محبوب: غذاهای خوشمزه گزینه های مختلف از ایتالیایی تا آسیایی، سه استخر به همراه اسپا و ماساژورهای حرفه‌ای. همچنین یک استودیوی بدنسازی با فضاهای محصور یوگا، دوچرخه‌سواری و پیلاتس اصلاح‌کننده نیز وجود دارد.

آدرس:Kuruçeşme, Muallim Naci Cd. No: 62, 34345 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

بخوانید: راهنمای کامل تنگه بسفر

3. هتل سیکس سنس کوچاتاش (Six Senses Kocatas)

هتل سیکس سنس کوچاتاش (Six Senses Kocatas)

Six Senses که در کنار تنگه بسفر قرار دارد، از دو عمارت بازسازی‌شده عثمانی در محله سرسبز و پر رونق ساریر ساخته شده است. یکی از بهترین هتل های استانبول که به طرز خوشمزه‌ای ظریف است: داخل و خارج آن مانند پنیر لور خامه‌ای است. پنجره‌های وسیع پرتوهای نور را به داخل می‌دهند و فضاهای سر به فلک کشیده مرمری کم رنگ، دیوارهای با پانل‌های ظریف و قرنیزهای پیچیده را روشن می‌کنند و از تخت‌های برنجی بزرگ در بهترین 45 اتاق و سوئیت، چشم‌انداز بسفر را می‌دهند. آبگرم وسیع اواخر سال گذشته بر روی تپه ای بالای هتل افتتاح شد و مناظر شگفت انگیزی از سراسر تنگه دارد. خودتان را برای یک قامت مجلل و شاهانه آماده کنید.

امکانات محبوب: حمام سنتی (اسکراب کامل توسط یک درمانگر محلی) و کارگاه Alchemy Bar (ساخت محصولات خود با استفاده از مواد ارگانیک از باغ)، دو رستوران (پان آسیایی و ایتالیایی) با غذاهای رنگارنگ و موارد دیگر.

آدرس: Merkez, Meserburnu Cd. No: 5, 34450 Sarıyer/İstanbul, Turkey

با تور استانبول، خاطره سازی کنید!

4. هتل اکول سنت پیر (Ecole St Pierre Hotel)

مجموعه‌ای از فرهنگ‌ و زیبایی در هتل اکول سنت پیر جمع شده است. یک هتل بوتیک ۱۷ اتاقه که در سپتامبر ۲۰۲۱ در کنار برج گالاتا افتتاح شد. یک مدرسه کاتولیک فرانسوی سابق که در باغ یک صومعه ایتالیایی قرار داشت، توسط معمار ایتالیایی گاسپار فوساتی (که ایاصوفیه را در اواسط قرن نوزدهم بازسازی کرد) طراحی شد. این هتل با فضای فوق العاده یکی از بهترین هتل های استانبول می دانند.

امکانات محبوب: کافه و رستوران، حیاط مرکزی فوق العاده زیبا، حمام‌های ونیزی به رنگ آبی و امکانات رفاهی کامل.

آدرس: Bereketzade, Galata Kulesi Sk. No:14 D:20, 34420 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

بخوانید: اقامت در هتل های استخردار استانبول؛ برای سفر تابستانی!

5. هتل سوهو هاوس (Soho House Istanbul)

بهترین هتل های استانبول

یک کنسولگری ایتالیایی قرن نوزدهمی که تبدیل به کنسولگری آمریکا شده بود، در حال حاضر به یک هتل دوست داشتنی تبدیل شده است. سوهو هاوس استانبول جاه طلب‌ترین هتل تا کنون بوده و برای بسیاری، هنوز هم زیباترین است. تمام جزئیات اصلی کنسولگری در آن حفظ شده است: دیوارهای رنگ آمیزی شده و چوبی با چوب بلوط، سقف های نقاشی شده و تزئین شده، آهن آلات هنر نو و راه پله های مرمر. مبلمان قرن اواسط قرن، صندلی‌های راحتی از جنس چرم و مخمل. حتی تصورش هم زیباست!

امکانات محبوب: رستوران روی پشت بام با منویی از مزه‌های مدیترانه‌ای، بوتیک و گالری، کافه، سالن ورزش و بسیاری موارد دیگر.

آدرس: Evliya Çelebi, Meşrutiyet Cd. No:56, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

بخوانید: ۵ تا از بهترین هاستل های استانبول؛ مقرون به صرفه و مناسب!

6. هتل سوئیس اوتل د بسفر (Swissotel The Bosphorus)

هتل سوئیس هتل جزو بهترین هتل های استانبول است که به خاطر طراحی دکوراسیون شیک، امکانات و خدمات حرفه‌ای آن توانسته جایزه‌های زیادی را از آن خود کند. موقعیت عالی این هتل مجلل انجام هر کاری را در شهر آسان و راحت می‌کند. کاخ دولما باغچه و میدان تکسیم جاذبه‌های بسیار مناسبی هستند که با پیاده‌روی در عرض چند دقیقه می‌توانید به آنها برسید. اتاق‌های این هتل مدرن و جادار هستند و مناظر فوق العاده‌ای از استانبول را می توان از چشم انداز آنها تماشا کرد. ویژگی خاص هتل سوئیس هتل وجود مرکز اسپا و تندرستی آن است که امکانات بسیار خوبی را برای بازسازی ذهن، بدن و روح شما در اختیارتان قرار می‌دهد. امکانات درجه یک همراه با موقعیت عالی این هتل را به یک انتخاب برتر تبدیل کرده است.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر شنا، بار، اسپا، رستوران‌ها، سولاریوم، زمین تنیس، سونا، باشگاه بدنسازی،زمین بازی کودکان، امکانات تبدیل ارز و…

7. هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Ciragan Palace Kempinski)

هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Ciragan Palace Kempinski)

هتل چراغان پالاس کمپینسکی در یکی از چشمگیرترین مناطق استانبول (سواحل تنگه بسفر) واقع شده است؛ جایی که معماری کلاسیک به مدرن می‌رسد و سنت و مدرنیته را در هم می‌آمیزد. ویژگی‌های خاص این هتل که آن را به یکی از بهترین هتل های استانبول در سال 2022 تبدیل کرده است؛ اتاق‌ها بزرگ و سوئیت‌های شیک با امکانات کامل و چشم‌اندازهای‌دیدنی است. به این معنی که شما در راحت‌ترین اتاق‌ها اقامت می‌کنید و مناظری مشرف به باغ و دریا را خواهید دید. از طرفی، وجود امکانات کامل، خدمه حرفه‌ای و انواع رستوران‌ها که مجموعه‌ای از غذاهای اروپایی و محلی ترکی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می‎کند، هتل چراغان پالاس کمپینسکی را خاص، محبوب و لوکس کرده است.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر شنا، رستوران ها، باغ، آبگرم، ماساژ، استخرهای سر پوشیده، آرایشگاه، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و… .

بخوانید: بهترین بوتیک هتل های استانبول کدامند؟ کجا را رزرو کنیم؟

8. هتل ریتز کارلتون استانبول (The Ritz-Carlton Istanbul)

هتل ریتز کارلتون استانبول در شیشلی، یکی از محبوب‌ترین مناطق شهر قرار گرفته و برای سفرهای کاری و تفریحی بسیار ایده آل است. این هتل لوکس نزدیک مرکز شهر و 15 مایلی از فرودگاه قرار دارد که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. موقعیت مناسب هتل ، دسترسی به مناطق مورد نیاز و همچنین مناطق تفریحی را آسان کرده است. بنابراین بی دلیل نیست که جز 10 هتل برتر استانبول شناخته شود. در این هتل حدود 243 اتاق با امکانات و چشم‌اندازهای متفاوت وجود دارد که متناسب با بودجه خودتان می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

امکانات محبوب: باشگاه بدنسازی، استخرهای شنا، رستوران‌ها، سونا، اسپا، کلاس‌های یوگا، تورهای پیاده‌روی، باشگاه بیلیارد، آرایشگاه، صرافی، امکان کرایه خودرو، صندوق امانات، فروشگاه و… .

9. هتل تورکوز سوئیت بسفر (Turkuaz Suites Bosphorus Hotel)

بهترین هتل های استانبول

هتل تورکوز سوئیت بسفر هتلی جذاب است که در منطقه آکارتلر بشیکتاش، در فاصله چند قدمی بنادر کشتی، و دسترسی آسان به سرزنده‌ترین مکان‌هایی که شهر ارائه می‌کند؛ واقع شده است. این هتل یک انتخاب پرطرفدار و محبوب برای مسافران محلی و بین‌المللی است، دلیل آن هم موقعیت مکانی ایده‌آل و خدمات عالی با شعار «راحتی به عنوان یک هتل و آرامش بخش به عنوان یک خانه» می‌باشد. از طرفی، این هتل دارای مجموعه‌ای از امکانات درجه یک و امکانات رفاهی عالی است. این مسئله به شما این اطمینان را می‌دهد تا در طول اقامت خود کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید.

امکانات محبوب: صرافی، اجاره خودرو، صندوق امانات، باشگاه ورزشی، مکان مخصوص بازی کودکان، انواع رستوران و کافه و… .

بخوانید: 10 تا از بهترین هتل های استانبول در تکسیم؛ بهترین را رزرو کنید!

10. هتل آجوا سلطان احمد (Ajwa Hotel Sultanahmet)

هتل آجوا یک هتل نوساز و لوکس است که در مرکز تاریخی استانبول واقع شده است. این هتل با امکانات کامل و فضایی آرامش بخش جز 10 هتل برتر استانبول در سال 2022 بوده و با داشتن کارکنانی حرفه‌ای که مسلط به انگلیسی، عربی، روسی و فرانسه هستند؛ اقامتی راحتی را بوجود می‌آورند. این بنا با مبلمان نفیس مروارید، فرش‌های ابریشمی تبریز، آثار هنری اصیل، سنگ مرمر کاری منحصر به فرد، سقف‌های نقاشی شده با دست و کاشی‌های سفارشی ویژه آراسته شده است. این هتل همچنین با مجموع 61 اتاق، سوئیت و فضاهای عمومی، تمامی جنبه‌های مهمان نوازی لوکس را با رویکرد حلال (بدون الکل) ارائه می‌کند.

امکانات محبوب: اینترنت رایگان، ماساژ، حمام ترکی، امکانات کامل ورزشی، صرافی و… .

11. هتل اینتر کانتیننتال (Inter Continental Istanbul Hotel)

 هتل اینتر کانتیننتال (Inter Continental Istanbul Hotel)

هتل اینتر کانتیننتال در قلب شهر، منطقه بی اوغلو، نزدیک به میدان تقسیم واقع شده است. این هتل تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید تا منطقه معروف خرید و سرگرمی نیشانتاشی و میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل به عنوان یکی از 10 هتل برتر استانبول شناخته می‌شود و بی دلیل هم نیست. چشم‌اندازهای زیبا از اتاق‌های آن، کارکنان مودب و مهمان نواز و امکانات کامل یک هتل درجه یک از ویژگی‌های خاص آن به شمار می‌آید. بد نیست بدانید که رستوران هتل اینتر کانتیننتال با ارائه غذاهای لذیذ عثمانی و غذاهای سنتی ترکی همراه با موسیقی زنده و چشم‌اندازهای پانوراما از تنگه بسفر، توانسته جوایز زیادی را بدست آورد.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر شنا، رستوران، ماساژ، کلاس‌های یوگا و ایروبیک، آرایشگاه و… .

بخوانید: شبگردی در استانبول

12. هتل کنراد استانبول بسفر (Conrad Istanbul Bosphorus Hotel)

هتل کنراد بسفر از بهترین هتل های استانبول است که با تراس‌های زیبایش معروف و منظره‌های دیدنی‌اش شناخته شده است. این هتل، موقعیت بسیار خوبی در کنار دریا، انواع رستوران‌ها و مغازه‌ها و بوتیک‌ها دارد. همچنین دسترسی به مناطق تفریحی و گردشگری، آن را در بین مسافرین بسیار محبوب کرده است.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر شنا، بار، سونا، رستوران‌ها، اسپا، 3 زمین تنیس خاکی

13. هتل فور سیزن سلطان احمد (Four Seasons Sultanahmet Hotel)

بهترین هتل های استانبول

هتل فور سیزن یا چهار فصل سلطان احمد جز برترین هتل‌های استانبول است که در مرکز تاریخی شهر واقع شده و یک انتخاب محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی است. محیطی لوکس، آراسته و نزدیکی به گالری هنر کنستانتین، گالری هنر رز، فروشگاه فرش اهتامارا به این هتل جذابیت خاصی بخشیده است. این هتل اقامتی بسیار راحت و آرامش بخش را برای مهمانان خود بوجود آورده است. همین باعث شده تا مسافرین آن احساس بی‌نظیری از اقامت در این هتل داشته باشند. 

امکانات محبوب: باغ، مرکز تناسب اندام، سونا، رستوران‌ها، ماساژ، مناطق بازی باری کودکان و… .

بخوانید: هزینه های سفر به استانبول

14. هتل شانگری لا بسفر (Shangri-La Bosphorus Hotel)

هتل شانگری لا بسفر نه تنها جز 10 هتل برتر استانبول است، بلکه با دریافت چندین جایزه بین‌المللی جز برترین هتل‌های جهان نیز می‌باشد. هتل Shangri-La Bosphorus درست در کنار ساحل بسفر در بشیکتاش قرار دارد. مکانی عالی برای کشف صحنه‌های پر جنب و جوش شهر. میهمانان می‌توانند از دسترسی آسان به همه چیزهایی که شهر شلوغ استانبول ارائه می‌دهد؛ نهایت لذت را ببرند. همچنین، این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم کرده است. 186 اتاق که در 4 طبقه پخش شده‌اند، خانه‌ای گرم و دلپذیر را بوجود آورده است.

امکانات محبوب: باشگاه بدنسازی، استخر شنا، بار، رستوران ها، اسپا، جکوزی، سونا و… 

15. هتل هیلتون بسفر (Hilton Istanbul Bosphorus)

بهترین هتل های استانبول

هتلی دنج که در قلب استانبول، با مناظر زیبای بسفر و در وسط بهترین مناطق خرید شهر واقع شده است. این هتل که جز 10 هتل برتر استانبول در سال 2022 شناخته شده دارای اتاق‌های راحت با چشم‌انداز خوب از منطقه است. هیلتون استانبول بسفر به طور جذابی به برخی از معروف‌ترین مناطق تفریحی شهر و کافه‌های مد روز نزدیک است. همچنین در بین مسافران بین المللی بسیار محبوب است. این هتل به لطف رستورانش، مجموعه‌ای عالی از غذاهای محلی را سرو می‌کند. بنابراین مهمانان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها و تنقلات لذت ببرند.

امکانات محبوب: مرکز تناسب اندام، استخر شنا، باغ، بار، رستوران‌ها

رزرو هتل استانبول، فقط سه کلیک با شما فاصله دارد.

حرف آخر

استانبول، با هتل‌هایی که هر کدام شاهکاری از هنر معماری و نمادی از مهمان‌نوازی ترکیه‌ای هستند، مقصدی استثنایی برای هر گردشگری است. بهترین هتل‌های این شهر، از اقامتگاه‌های لوکس با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از بسفر تا مکان‌های تاریخی با طراحی‌های داخلی باشکوه، تجربه‌ای فراتر از خواب و استراحت ارائه می‌دهند. آن‌ها نه تنها اقامتی راحت و مجلل را تضمین می‌کنند، بلکه فرصتی برای غرق شدن در زیبایی‌ها و تاریخ غنی استانبول را نیز فراهم می‌آورند. بهترین هتل‌های استانبول وعده‌ی یک تجربه بی‌نظیر و به یادماندنی را می‌دهند.

سوالات متداول

کدام هتل‌ها در استانبول به عنوان بهترین شناخته می‌شوند؟

هتل‌هایی مانند Four Seasons Hotel Istanbul at Sultanahmet, Çırağan Palace Kempinski, و Shangri-La Bosphorus به دلیل خدمات استثنایی و موقعیت مکانی فوق‌العاده‌شان شناخته می‌شوند.

چرا این هتل‌ها بهترین در استانبول هستند؟

آنها به دلیل ارائه خدمات بی‌نظیر، امکانات لوکس، موقعیت مکانی عالی و تجربه غنی از فرهنگ و تاریخ محلی، شهرت دارند.

آیا بهترین هتل‌های استانبول گزینه‌های مناسب برای خانواده‌ها دارند؟

بله، بسیاری از این هتل‌ها امکانات و سرویس‌های ویژه‌ای برای خانواده‌ها از جمله اتاق‌های خانوادگی و فعالیت‌های مخصوص کودکان ارائه می‌دهند.

چگونه می‌توان در یکی از بهترین هتل‌های استانبول رزرو کرد؟

رزرو می‌تواند از طریق وب‌سایت‌های رسمی هتل، سایت‌های رزرو آنلاین یا از طریق تماس مستقیم با هتل انجام شود.

هزینه اقامت در بهترین هتل‌های استانبول چگونه است؟

هزینه‌ها متغیر است اما به طور کلی، این هتل‌ها در دسته بالا و لوکس قرار می‌گیرند و ممکن است هزینه‌های بیشتری نسبت به هتل‌های معمولی داشته باشند.

نظرات کاربران