Sumahan on the Water

بهترین بوتیک هتل های استانبول کدامند؟ کجا را رزرو کنیم؟

استانبول تنها شهری در جهان است که بخشی از دو قاره را در خود جای داده و تلفیقی از فرهنگ، میراث و سنت است. اگر در سمت غربی تنگه بسفر بایستید، در اروپا هستید. اما اگر همان لحظه از روی پل عبور کنید و به سمت شرقی رودخانه بروید، خود را در آسیا خواهید دید. برخی از جالب‌ترین هتل‌های استانبول از اتاق‌های خود منظره‌ای از هر دو قاره دارند. در همین راستا استانبول دارای تعداد زیادی اقامتگاه با ساختمان‌های قدیمی و تاریخی است که خدماتی به روز به مهمانان ارائه می‌دهند. این بوتیک هتل های معروف استانبول شما را به دل تاریخ می‌برند تا در طول سفرتان اقامتی لوکس و دلنشین را تجربه کنید. در این مقاله با بهترین بوتیک هتل های استانبول آشنا خواهید شد!

رزرو تور استانبول

برای رزرو هتل های لوکس یا ارزان استانبول از سه کلیک، همین حالا اقدام کنید.

هتل بانک استانبول (The Bank Hotel Istanbul)

The Bank Hotel Istanbul

اولین هتل در لیست بهترین بوتیک هتل های استانبول، هتل بانک است که در ساختمان یک بانک قدیمی در محله کادیکوی قرار دارد. نمای بیرونی ساختمان بانک همچنان حفظ شده اما فضای داخلی توسط طراح سینان کفادار، با پله‌های بزرگ و ستون‌های مرمری رنگ روشن و آثار هنری معاصر برای دکوراسیون طراحی گردیده است. بوتیک هتل بانک 62 اتاق دارد که با پرده‌های سنگین و صندلی‌های راحتی تزئین شده‌اند. لوکس‌ترین سوئیت این هتل، پنت هاوس 83 متری آن بوده که دارای سالن نشیمن، بالکن و حمام مخصوص با سنگ مرمر سفید برزیلی است. از خدمات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به اسپا، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار و مرکز ماساژ اشاره نمود. همچنین این هتل سه رستوران و یک کافه با چشم‌انداز وسیعی از ایاصوفیه و بسفر دارد که غذاهای اصیل ترکی مانند کوفته گوشت گاو با آیولی و پرتقال و پاناکوتا وانیلی سرو می‌کند.

سوماهان آن د واتر (Sumahan on the Water)

Sumahan on the Water یکی از بوتیک هتل های معروف استانبول است که در هر نقطه از آن، چه کنار پنجره اتاق‌تان یا در رستوران هتل باشید، صدای آب و موج‌های دریا را خواهید شنید. ساختمان هتل زمانی یک کارخانه عثمانی بوده که به شکل مدرن دکوراسیون و طراحی شده است. به نقل از معماران هتل، اگرچه فضا بسیار لوکس و شیک است اما به طرز شگفت‌آوری اتاق‌ها با وجود شومینه‌های هیزمی، تیرهای چوبی در سقف، فرش‌های نرم و دست‌بافت و چشم‌اندازی رو به تنگه بسفر دنج و آرامش‌بخش هستند. برخی از سوئیت‌های موجود در شیروانی هتل، یک حمام در اتاق دارند، اگرچه می‌توانید به مرکز اسپا و تناسب اندام هتل نیز بروید که با استفاده از رایحه‌های ترکی مانند ترنج و گل رز خدمات درمانی را ارائه می‌دهند.

رستوران کنار آب، روزانه سه وعده غذای لذیذ شامل بشقاب صبحانه سومهان و غذاهای ناهار مانند اختاپوس کبابی و باقلوای گردو سرو می‌کند.

هتل نئورین (Neorion Hotel)

بهترین بوتیک هتل های استانبول

هتل نئوریون به‌عنوان یکی از زیباترین و در عین حال مرکزی‌ترین هتل‌ بوتیک استانبول شناخته می‌شود، هتل در فاصله چند قدمی از ایاصوفیه و پل گالاتا با شیشه‌های رنگی و معماری سنتی ترکی در نمای بیرونی قرار دارد. هر یک از 53 اتاق هتل با نقاشی‌های زیبای بالای تخت‌ها، فرش‌های ترکی، کاشی‌کاری‌های کف و چشم‌اندازهای پانوراما از شهر در سوییت‌های برتر، فرهنگ و تاریخ اصیل ترکی را بیش از پیش به رخ می‌کشند. صبح هر روز در هتل نئوریون با صبحانه ترکی آغاز می‌شود و پس از آن گشت‌وگذار در شهر شروع خواهد شد، عصرها نیز از مهمانان در لابی با میان وعده‌های سبک پذیرایی می‌شود. هتل کوچک است اما اسپایی فوق‌العاده، استخری کوچک، جکوزی، حمام ترکی و خدمات ماساژ را برای استراحت مهمانان مهیا نموده است. 

هتل ویت سوئیت استانبول (Witt Istanbul Suites)

Witt Istanbul Suites که توسط شرکت طراحی Autoban مستقر در استانبول ایجاد شده، جایی برای آرامش یافتن در قلب منطقه شلوغ جهانگیر است. یک بوتیک هتل لاکچری در استانبول که تنها 18 اتاق با متراژهای بزرگ دارد که هر 3 اتاق در یک طبقه قرار گرفته‌اند. طراحی اتاق‌ها با چوب، چرم و سنگ انجام شده و امکاناتی همچون تخت کینگ، کمدهای کینگ، دستگاه نسپرسو و لوازم بهداشتی مولتون براون داخل آن‌ها قرار دارد. حمام‌ها با سنگ مرمر خاکستری و شش سردوش طراحی شده‌اند که حس می‌کنید به یک حمام آب گرم طبیعی رفته‌اید. این هتل ترجیح داده که رستورانی داخل مجموعه نداشته باشد اما تعداد زیادی رستوران خوب در اطراف هتل قرار دارند. برای تفریح در هتل می‌توانید در باغ پرماکالچر روی پشت‌بام که برای توسعه کشاورزی پایدار ایجاد شده، قدم بزنید و نمایی پانوراما از استانبول را زیر پای‌تان تماشا کنید. 

پرا پالاس هتل (Pera Palace Hotel)

Pera Palace Hotel

Pera Palace به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مجلل‌ترین بوتیک هتل های معروف استانبول، توسط معمار مشهور الکساندر والوری طراحی و در سال 1895 افتتاح شد. این هتل محبوب در طول سال‌های فعالیت خود، میزبان مهمانانی چون ارنست همینگوی و گرتا گاربو بوده است. اگرچه نمای هتل به فضای داخلی آن اشاره دارد، اما زمانی که وارد هتل شوید، می‌بینید که 10 برابر مجلل‌تر است. سالن بزرگ با شش گنبد شیشه‌ای، لوسترهای لوکس، ستون‌های مرمری و سقف‌های طلاکاری شده همه مملو از تجمل هستند. اتاق‌های استاندارد دارای مبلمان عتیقه، حمام‌های مرمری، و عکس‌هایی از زندگی ترکیه هستند، در حالی که بسیاری از اتاق‌های بزرگ‌تر به نام بازدیدکنندگان قبلی مانند سوئیت‌های آگاتا کریستی و ماتا هاری نام‌گذاری شده‌اند.

همچنین اتاق 101 که زمانی مصطفی کمال آتاتورک در آن اقامت داشته و اکنون مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد. اسپا پرا با مساحت 400 متر مربع دارای استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، تجهیزات تکنوگیم و اتاق ماساژ برای استراحت مهمانان است. تصمیم گیری برای این به پنج رستوران هتل بروید یا کافه کمی سخت است. اما اگر شما هم عاشق چیدمان کلاسیک و قدیمی هستید، ما سالن Kubbeli با طراحی به سبک قدیمی، همراه با موسیقی پیانو حین غذا خوردن را پیشنهاد می‌کنیم. کافه پرا هم برای جوانان شیرینی‌های خوشمزه مانند کیک فرانسوی در کنار یک قهوه دم‌کرده ترکی را در یک بعدازظهر هیجان انگیز سرو می‌کند.

هتل پرا پالاس یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در تور استانبول و گذراندن لحظاتی فراموش نشدنی در این شهر زیبا و دیدنی محسوب می‌شود.

هتل ابراهیم پاشا (Hotel Ibrahim Pasha)

هتل ابراهیم‌پاشا در فاصله 100 متری از مسجد آبی دیدنی، یکی از بهترین بوتیک هتل های استانبول است که در کنار خیابانی باریک در محله سلطان احمد قرار دارد. این هتل که با ادغام دو خانه عثمانی ساخته شده از بیرون مدرن به نظر می‌رسد، اما داخل آن هنوز حس خانه‌های قدیمی را دارد، با همان شومینه‌های هیزمی، مبل‌های چرمی و قفسه‌های کتاب چوبی. اتاق‌های هتل ابراهیم‌پاشا دارای تخت‌های کوئین، حمام اختصاصی، فرش‌های اعلای شرقی، مبل‌های چوبی آنتیک و نورپردازی گرم هستند. این هتل ناهار یا شام ارائه نمی‌دهد و تنها وعده صبحانه را سرو می‌کند که شامل کروسانت، گوشت، پنیر و آب‌میوه تازه است. در صورت تمایل عصرها می‌توانید از آب میوه‌های تازه کافه روی پشت‌بام همراه با منظره غروب خورشید بر فراز مناره‌های مسجد آبی لذت ببرید. 

سیکس سنس کوچتاش مانسیونز (Six Senses Kocatas Mansions)

Six Senses Kocatas Mansions

Six Senses به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین، مجلل‌ترین و دقیق‌ترین طراحی‌ها، برند هتلی جهانی است که نیاز به معرفی ندارد. ملک کوکاتاس آن‌ها متشکل از دو عمارت قدیمی و میراثی است که 45 سوئیت با چشم‌انداز تنگه بسفر دارد. پلکان ورودی هتل کم از ورودی یک قصر ندارد، علاوه بر آن اتاق‌ها با آثار هنری خاص دکوراسیون شده‌اند که احساس می‌کنید عضوی از خانواده سلطنتی در قصر هستید. اتاق‌های کنار آب ساده و شیک با میزهای تحریر عتیقه و اثاثیه شرقی و همچنین حمام‌های مرمرین چیدمان شده‌اند. رستوران‌های متعدد هتل می‌توانند یک مهمان را برای همیشه راضی نگه‌دارند، اما بهترین گزینه رستوران ترکی سرآشپز اردال در حیاط جلوی هتل با صندلی‌های راحتی در تراس و چشم‌انداز دریا است.

یکی از کارهایی که حتما در Six Senses باید انجام داد، تجربه اسپا است. در این مجموعه امکانات کاملی از جمله استخر، سه حمام، دو سونا و اتاق بخار، مرکز ضد پیری و باغ گیاهان ارگانیک وجود دارد.

استی نیشانتاشی (The Stay Nisantasi)

Stay Nisantasi دومین هتل ترکیه ای این برند پس از موفقیت هتل Stay Bosphorus بود. این هتل بوتیک نیز توسط گروه طراحی مشهور اتوبان طراحی شده است. فضای داخلی شیک و ساده با رنگ‌های خاکستری خنثی، آثار هنری و اتاق‌های منحنی شکل طراحی گردیده است. چیدمان اتاق‌خواب‌ها با فرش‌های مخملی و حمام‌هایی از سنگ مرمر با دیوار شیشه‌ای انجام شده، اما سوئیت‌های بزرگ‌تر دارای بالکن‌های چوبی با چشم‌انداز مرکز شهر هستند. در رستوران هتل Nisantasi Lounge منوی کوچکی از غذاهای بین‌المللی مانند سالاد سزار، پیتزا و برگر در اختیارتان قرار خواهد گرفت. 

ببک هتل (Bebek Hotel)

بهترین بوتیک هتل های استانبول

هتل The Stay’s Bebek از بهترین بوتیک هتل های استانبول است که در یک ملک قدیمی از دهه 1950 بنا گردیده و فضای داخلی آن توسط معمار مشهور محمود آنلار طراحی شده است. طراحی فضای هتل مملو از چوب تیره، وسایلی از طلا و هنر مدرن است، اما اتاق‌ها که بیشترشان منظره دریا را دارند با صندوق‌های عتیقه و فرش‌های دست‌بافت سبز چیدمان شده‌اند. سوئیت‌های بزرگ Corner و Bosphorus دارای ویژگی‌هایی مانند بالش‌های گلدوزی شده و بوفه‌ای از نوشیدنی‌های شیشه‌ای هستند که نمای اتاق را چند برابر زیبا نموده‌اند.

برای آن‌که بتوانید دریا را زیر پای‌تان ببینید بهتر است به پشت‌بام هتل بروید. فضای پشت‌بام با چراغ‌های ریسه‌ای و صندلی چوبی حس آرامش به شما می‌دهد تا غروب را در فضایی دلنشین نظاره کنید و سپس شام را در رستوران تراس Bebek با غذاهای سنتی ترکی یا غذاهای دریایی، مجلل برگزار کنید و یا برای صرف غذاهای چینی استانبول به رستوران دراگون بروید.

سیرکچی مانسیون هتل (Sirkeci Mansion Hotel)

یک بوتیک هتل لاکچری در استانبول با موقعیتی بی‌نظیر در چند قدمی ایاصوفیه و کاخ توپکاپی، هتل Sirkeci Mansion است که در یک اقامتگاه امپراطوری عثمانی قرار دارد. فضای داخلی هتل سبک قدیمی خود را با تاکید زیاد بر رنگ‌های صورتی، چوب‌های عتیقه، گنبدهای شیشه‌ای و فرش‌های طرح‌دار ظریف حفظ کرده است. اتاق‌ها نیز به همین شکل قدیمی هستند، با کف‌های چوبی، تخت‌های بزرگ و لباس‌های حمام با گلدوزی‌های سنتی ترکی. اتاق‌های لوکس علاوه بر این تزئینات دارای جکوزی و بالکنی مشرف به پارک گلهانه هستند. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل می‌توان به مرکز سلامتی با استخر سرپوشیده، اسپا، سونا و حمام ترکی اشاره نمود. در نهایت رستوران نی‌زاده که غذاهای سنتی ترکی را سرو می‌کند شما را به غذایی سنتی در فضای تراس با منظره سرسبز پارک یا اتاق غذاخوری رسمی دعوت می‌کند. 

واکو هتل اند رزیدنس (Vakko Hotel & Residence)

Vakko Hotel & Residence

هتل بوتیک Vakko در منطقه پرجنب‌وجوش نیشانتاشی واقع شده و دارای 31 سوئیت مناسب برای اقامت کوتاه مدت و طولانی است. هتل و اتاق‌ها طراحی ظریف و خلاقانه‌ای داشته‌اند که همگی در راستای این بوده که مهمانان را به آرامش و استراحت در طول اقامتشان دعوت کند. همان‌طور که انتظار می‌رود هتل همانند موقعیت مکانی‌اش بسیار مجلل و پیرو مد است و در اتاق‌ها لوازم آرایشی برند Vakko را خواهید دید. برای صرف غذا نیز پیشنهاد می‌کنیم از غذاهای مدرن فرانسوی در Vakko L’Atelier لذت ببرید

هتل پوئم (Hotel Poem)

هتل شعر دقیقا در وسط محله سلطان‌احمد و تنها چند قدم دورتر از جاذبه‌هایی چون ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی قرار دارد. یکی از بوتیک هتل های معروف استانبول که نام هر یک از 20 اتاق رنگارنگ آن به نام یکی از آهنگ‌سازان، نویسندگان، شاعران یا بازیگران معروف ترکیه نام‌گذاری شده است. امکانات اتاق‌های هتل شامل ملحفه و بالش‌های تمیز و شیک، چای‌ساز و قهوه‌ساز و پنجره‌های عایق صدا برای آرامش مهمانان است. در هر اتاق این هتل که وارد شوید، قطعه هنری منتصب به هنرمندی که نام او بر روی اتاق است، خواهید دید. لوکس‌ترین اتاق این هتل، پنت‌هاوس با متراژ بزرگ و بالکن خصوصی است که چشم‌انداز چشم‌گیری از دریا و یک جکوزی سرپوشیده با آب گرم دارد. هتل شعر صبح‌ها در اتاق صبحانه بهترین صبحانه‌های ترکی را برای مهمانان سرو می‌کند.

هتل امیرا (Hotel Amira)

بهترین بوتیک هتل های استانبول

یکی از بهترین بوتیک هتل های استانبول، برای فرار از شلوغی شهر و استراحت هتل امیرا است. مرکز ماساژ هتل با ماساژورهای ماهر شما را به آرامش دعوت می‌کنند و کافه روی پشت‌بام با مناظر خیره‌کننده و بهترین آب‌میوه‌ها فرصت تماشای شهر در آرامش را به شما می‌دهد. تنوع اتاق‌ها سبب می‌شود تا گزینه‌های مناسبی برای‌تان وجود داشته باشد، چه تنها سفر کرده باشید، چه با خانواده یا همراه عشق‌تان برای ماه عسل. اتاق‌های استاندارد هتل امیرا رنگ‌های شاد و روشن و حمام‌های مدرن با جکوزی دارند. برای خانواده‌ها، سوئیت‌های بزرگی وجود دارد که از اتاق‌های متصل به هم تشکیل شده‌اند، بنابراین می‌توانید با هم استراحت کنید و در عین حال از حریم خصوصی خود لذت ببرید. هر روز صبح یک بوفه صبحانه با تمام غذاهای کلاسیک ترکی سرو می‌شود. عصرتان را با چای و کیک سبک بگذرانید تا فرصت شام‌های بی‌نظیر رستوران هتل امیرا را از دست ندهید. 

وایت هاوس هتل استانبول (White House Hotel Istanbul)

هتل بوتیک وایت‌هاوس استانبول تضمین می‌کند که در طول اقامت‌تان احساس سلطنت کنید، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های استانبول که معماری آن ترکیبی از هنر شرقی و غربی است. نمای بیرونی به سبک رومی و فضای داخلی به سبک عثمانی طراحی شده است. اتاق‌ها ترکیب رنگی از هلویی و کرم با جزئیات پرزرق‌وبرق طلایی دارند که در کنار پنجره‌های فرانسوی سنتی، مبلمان قدیمی و تجهیزات مدرن قهوه و چای ترکیبی از سنت و مدرنیته را رقم زده‌اند. برای دیدن برخی از زیباترین مناظری که در طول اقامت خود در استانبول خواهید دید، به باغ روی پشت‌بام بروید.

در طول روز، می‌توانید برج‌های ایاصوفیه و پشت بام‌های رنگارنگ خانه‌های محلی را ببینید، در حالی که در شب، چشم‌انداز چراغ‌های چشمک‌زن خیابان‌های شهر در سراسر بسفر چشم‌تان را خیره خواهد کرد. باغ پشت‌بام جایی است که صبحانه هر روز صبح در آن سرو می‌شود. اگرچه هتل ناهار یا شام ارائه نمی‌دهد، اما اطراف هتل پر شده از رستوران‌ها و کافه‌هایی که بهترین منو از غذاهای ترکی و بین‌المللی را دارند. 

رومانس هتل استانبول (Romance Istanbul Hotel)

Romance Istanbul Hotel

اگر به دنبال بوتیک هتل لاکچری در استانبول می گردید، هتل رمانس استانبول بهترین انتخاب برای‌تان خواهد بود. اتاق‌های هتل براساس طرح و رنگ لباسی که روایت‌گر داستان هتل است طراحی شده‌اند و ماکت پیراهن‌ها که اکثراً بخشی از مجموعه لباس‌های سلطان عثمانی در کاخ توپکاپی هستند، داخل هتل به نمایش گذاشته شده‌اند. در حالی که همه اتاق‌ها بسیار زیبا هستند و دارای سرتختی به سبک عثمانی، ملافه‌های مجلل، کف پارکت و فرش‌های دست‌باف هستند، سوئیت رمانس بهترین اتاق برای یک زوج عاشق است، این فضای صمیمی دارای یک تخت کینگ، یک حمام سنگ مرمر بزرگ با جکوزی و یک ایوان خصوصی با مناظر دیدنی شهر است. برای صرف غذا رستوران هتل با چشم‌اندازی از شهر و بهترین منوی غذاها پذیرای مهمانان خواهد بود. 

بسفروس پالاس هتل (Bosphorus Palace Hotel)

هتل بسفروس پالاس که زمانی عمارت مجللی بوده در آتش سوزی ویرانگر در سال 1983 از بین رفت و قبل از این‌که در سال 1996 به هتل زیبای امروزی تبدیل شود، به عنوان یک عمارت بازسازی شد. ساختمان هتل در گذشته عمارت عثمانی بوده که دو بخش جداگانه برای مردان و زنان داشته اما امروز یکی از بهترین بوتیک هتل های استانبول است که مهمانان از هر بخش ساختمان می‌توانند لذت ببرند. هتل بسفر از 12 اتاق تشکیل شده که همگی دکوراسیون و طراحی منحصربه‌فردی دارند، سقف‌های فوق‌العاده بلند، فرش‌های دستبافت و حمام‌های مرمری خیره‌کننده بخشی از این طراحی شیک است.

اگر یک مناسبت خاص را جشن می‌گیرید، توصیه می‌کنیم از اتاق قصر دیدن کنید. این سوئیت مجلل به سبک عثمانی با پنجره‌های بلند از کف تا سقف چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا را به نمایش می‌گذارد. در طول اقامت خود حداقل یک بار باید در رستوران هتل ناهار بخورید. تعداد کمی میز در تراس بیرونی دقیقاً در کنار رودخانه وجود دارد که مکانی فوق‌العاده برای شروع روز با یک فنجان قهوه ترکی داغ است.

ساب کاراکوی (SuB Karaköy)

بهترین بوتیک هتل های استانبول

هتلی به سبک صنعتی با فضایی مدرن و هیجان‌انگیز، سوبی کاراکوی یکی از بوتیک هتل های معروف استانبول است. این هتل با دیوارهای خاکستری براق، رنگ‌های تند، تزئینات چوبی و وسایل قدیمی حس و حال مرموزی دارد. اتاق‌ها با کف‌های چوبی، تخت‌های فلزی و نورپردازی مدرن فوق‌العاده شیک هستند. برای اطمینان از داشتن خواب کامل در شب، منوی بالش برای مهمانان وجود دارد و برای اینکه حس کنید در خانه خودتان هستید، تلویزیون صفحه‌تخت، دسترسی رایگان به Wi-Fi و گاوصندوق به اندازه لپ‌تاپ وجود دارد. برای خوردن صبحانه کلاسیک ترکی، اول صبح به سالن شاد و رنگارنگ SubB Lounge بروید. این هتل که در وسط کاراکوی واقع شده، موقعیتی عالی برای گشت‌وگذار در بوتیک‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و کلوب‌ها دارد.

سلین هتل (Celine Hotel)

هتل سلین که در داخل یک عمارت بازسازی‌شده قرن نوزدهمی قرار دارد، انتخابی عالی است اگر به دنبال بوتیک هتل لاکچری در استانبول با فاصله کمی از کاخ توپکاپی، ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول هستید. حتی اگر بخواهید دیدنی‌های دیگر استانبول را بگردید یک ایستگاه تراموا در فاصله چند دقیقه‌ای هتل وجود دارد که به سرعت شما را به نقاط دیگر شهر می‌برد. هتل سلین از 14 اتاق به سبک عثمانی تشکیل شده که ترکیبی از سنت و مدرنیته را کنار هم آورده‌اند.

حمام‌های مرمرین با گرمایش از کف، کمدهای چوبی قدیمی با نورپردازی داخلی، وای‌فای فوق‌العاده سریع در سرتاسر هتل و وسایل حمام و دمپایی تنها برخی از چیزهایی هستند که می‌توانید هنگام اقامت در اینجا انتظار داشته باشید. صبحانه سنتی ترکی هر روز صبح در حیاط داخلی هتل سرو می‌شود. قبل از این‌که برای گشت‌وگذار بیرون بروید، در حیاط زیبای هتل برای نوشیدن قهوه توقف کنید و از خودتان با یک قهوه ترکی قوی پذیرایی کنید.

هتل گورجس گالاتا (Georges Hotel Galata)

Georges Hotel Galata

یکی از منحصربه‌فردترین و بهترین بوتیک هتل ‌های استانبول، هتل گالاتا با ترکیبی از معماری فرانسوی و عثمانی در کنار تاریخی به قدمت 100 سال است. این هتل که به نام صاحب اصلی آن دکتر دکاسترو عثمانی نام‌گذاری گردیده، در سال 1882 ساخته شده است و به خدمات مثال‌زدنی خود افتخار می‌کند. خدمات پیشخدمت شخصی، دربان و خدمات لاندری متفاوت بخشی از امکانات این هتل است. اتاق‌ها با رنگ سفید، کف پارکت، تخت‌های کینگ با ملحفه‌های پنبه‌ای مصری، حمام‌های مرمرین با حوله‌های کرکی ترکی و لوازم آرایشی مجلل دکوراسیون و چیدمان شده‌اند. همچنین همه اتاق‌ها دارای فضاهای بیرونی با ست‌های میز و صندلی چوب ماهون مجلل هستند.

آنتوسا دیزاین هتل اند اسپا (Antusa Design Hotel & Spa)

اگر می‌خواهید به تمام جاذبه‌های اصلی استانبول نزدیک باشید و همچنان بتوانید از آرامش لذت ببرید، هتل و اسپا آنتوسا دیزاین را انتخاب کنید. این هتل بوتیک مدرن تنها چند دقیقه دورتر از بهترین مناظر شهر قرار دارد. در اینجا می‌توانید تجربه حمام ترکی سنتی را داشته باشید. همچنین سونا، اتاق بخار، اتاق نمک و اتاق ماساژ نیز وجود دارد تا حسابی به خودتان استراحت دهید. برای تماشای مناظر باورنکردنی همراه با غذاهای کلاسیک ترکی، به رستوران تراس زئوگما بروید. در اینجا می‌توانید با غذاهای ترکی مانند پیده (پیتزای ترکی)، کباب (گوشت سیخ‌شده چاشنی‌شده)، و مانتی (کوفته‌های کوچک پرشده) به همراه مناظر پانوراما از مسجد آبی و ایاصوفیه شبی خاص و بی‌نظیر برای خودتان بسازید.

آجوا سلطان احمد (AJWA Sultanahmet)

بهترین بوتیک هتل های استانبول

برای یک تجربه منحصربه‌فرد واقعی، در AJWA Sultanahmet اتاق رزرو کنید. این مجموعه پنج ستاره که یکی از بهترین بوتیک هتل های استانبول است، تمام ظرافت و زرق‌وبرق یک عمارت خصوصی را در کنار سطوح فوق العاده‌ای از خدمات و امکانات با کیفیت بالا، ارائه می‌دهد. فضای داخلی هتل با مبلمان عتیقه، فرش‌های دست‌بافت ابریشم، سقف‌های نقاشی شده با دست و کاشی‌های منحصربه‌فرد طراحی شده که به طور خاص طراحی انحصاری هتل AJWA Sultanahmet است. اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ذهن و جسم مهمانان در آن‌ها آرامش بگیرد.

تخت‌خواب‌های فرانسوی، مبلمان چوبی و فرش‌های ابریشمی دست‌بافت در هر اتاق وجود دارد. گرمایش از کف، تلویزیون‌های هوشمند پیشرفته، پرده‌های خودکار و وای‌فای پرسرعت رایگان همه نیازهای فناوری را برآورده می‌کنند. به این همه تجمل و هوشمندی یک رستوران عالی با چشم‌اندازهای زیبای شهر، یک آب‌گرم دلپذیر و موقعیت مکانی نزدیک به جاذبه‌های دیدنی شهر را اضافه کنید. همه این‌ها هتل AJWA Sultanahmet است.

جمع بندی

برای تجربه اقامتی خاص، منحصربه‌فرد و مدرن اما در محیطی تاریخی و سنتی باید به سراغ بوتیک هتل‌ها رفت. بهترین بوتیک هتل های استانبول به شما تضمین می‌دهند که در فضایی به قدمت امپراطوری عثمانی همچون سلاطین اقامت داشته باشید، اما خدماتی دریافت کنید که در دنیای امروز هر شخصی در تعطیلات به دنبال آن می‌گردد. این تجربه خاص را با خرید بلیط هواپیما استانبول از دست ندهید و به جای رزرو هتل‌های همیشگی، این بار متفاوت عمل کنید و یک بوتیک هتل در منطقه موردنظرتان رزرو کنید.

نظرات کاربران