Seven Hills Palace & Spa

اقامت در هتل های استخردار استانبول؛ برای سفر تابستانی!

آب‌وهوای استانبول فرصت ویژه‌ای برای آب‌تنی و شنا است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای این فرصت استثنایی انتخاب هتل های استخردار استانبول است. چرا که این هتل‌ها همگی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های استانبول در بخش آسیایی و اروپایی شهر هستند و در کنار استخر و سونا سایر امکانات تفریحی  اقامتی لوکس را به مهمانان ارائه می‌دهند. در میان بهترین هتل‌های استانبول با استخر برای شنا و آب تنی، هتل‌های مدرن و یا سنتی با معماری عثمانی دیده می‌شوند که مناظر ویژه‌ای از تنگه بسفر و شهر تاریخی استانبول را از تراس اتاق‌ها و یا استخرهای روباز بر روی تراس آنها می‌توان نظاره کرد. در این مقاله بهترین هتل‌های استانبول با استخرهای روباز و سرپوشیده را به شما معرفی خواهیم نمود. 

رزرو تور استانبول

رزرو تور استانبول با سه کلیک خوبه!

Sura Hagia Sophia Hotel

هتل های استخردار استانبول

یکی از بهترین هتل های استانبول با استخر روباز، هتل سورا ایاصوفیه است که یک استخر روباز جذاب با سبک سنتی و عثمانی دارد. در کنار این استخر یک باغ گیاه‌شناسی قرار دارد که برای استراحت و فرار از شلوغی شهر مناسب است. علاوه بر استخر زیبا، هتل دارای حمام ترکی، سونا، ماساژ و مرکز اسپا و همچنین یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز است. اما رستوران Deraliye جایی است که می‌توانید برای خوردن غذاهای سنتی ترکی به آنجا بروید یا به رستوران Galeyan بروید و غذاهای درجه یک جهانی را که با استفاده از محصولات مزرعه‌ی هتل طبخ می‌شوند، امتحان کنید. این هتل در محله تاریخی سلطان احمد واقع شده و فاصله زیادی با جاذبه‌های برتر این منطقه مانند مسجد آبی و بازار بزرگ دارد اما هتلی مجلل و شیک برای زوج‌هایی است که به دنبال اقامتی رمانتیک هستند. 

Seven Hills Palace & Spa

سون‌هیلز از لوکس ترین هتل های استانبول در مرکز منطقه تاریخی سلطان احمد است که تنها 15 دقیقه پیاده تا مسجد آبی و ایاصوفیه فاصله دارد. ویژگی برجسته این هتل، استخر و تراس روباز فصلی و همچنین باغ آرامش‌بخشی است که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. این هتل همچنین در کنار استخر، دارای سونا و حمام سنتی معروف ترکی است. اتاق‌های هتل سون‌هیلز بزرگ و با پنجره‌های بلند است که از بالکن آن‌ها می‌توان چشم‌انداز وسیعی از تنگه بسفر را تماشا کرد. این هتل تمامی امکانات رفاهی را برای مسافران فراهم نموده از جمله رستوران هتل که در وعده صبحانه بهترین صبحانه‌های ایتالیایی را سرو می‌کند. 

Vicenza Hotel

هتل ویچنزا در بین هتل های استانبول با استخر روباز، برای کسانی که به دنبال استراحت و استفاده از امکانات لوکس هستند گزینه‌ای مناسب است. در استخر روباز هتل بر روی پشت‌بام، نه تنها می‌توانید آب‌تنی کنید، بلکه می‌توانید بهترین مناظر از شهر را ببینید. علاوه بر استخر روباز، هتل یک استخر سرپوشیده و مرکز سلامتی همراه با سونا و حمام ترکی نیز دارد. جدا از بحث استخر و آب‌تنی، اتاق‌های دل‌باز با دکوراسیون مدرن هتل، اقامتی آسوده را برای مهمانان رقم می‌زند. در مجموعه هتل یک رستوران فعالیت دارد که انواع غذاهای دریایی، غذاهای سنتی عثمانی و غذاهای ایتالیایی را برای مهمانان سرو می‌کند. 

HHK Hotel

HHK Hotel

اگر قصد اقامت در یکی از هتل های استخردار استانبول را دارید اما بودجه شما به اندازه هتل‌های 5 ستاره نیست، هتل HHK انتخابی خوب و مقرون‌به‌صرفه است. این هتل یک عمارت عثمانی بازسازی شده در محله‌ای آرام، نزدیک به مسجد سلیمانیه است. در تراس کوچک روی پشت‌بام هتل، استخری روباز با منظره خیره‌کننده‌ای از بسفر قرار دارد که حسابی مجذوب‌اش خواهید شد. فضای سنتی این هتل با اتاق‌های به سبک عثمانی و حمام سنتی ترکی‌اش شما را در قلب تاریخ اقامت می‌دهد.

Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hotel

از بهترین هتل های استانبول با استخر روباز در سمت آسیایی، گرند ویندهام در نزدیکی پارک کالامیس است. این هتل دو استخر روباز و سرپوشیده و یک مرکز اسپا و تناسب اندام برای استراحت و تفریح مهمانان دارد. در کنار استراحت می‌توانید در هشت رستوران هتل بهترین غذاها را پیدا کنید و دیگر نیازی به خروج از هتل و رفتن به رستوران‌های شهر نیست. اگرچه هتل کمی دورتر از جاذبه‌های تاریخی است، اما برای کسانی که می‌خواهند در استانبول خرید کنند، موقعیت ایده‌آلی دارد، زیرا تنها 10 دقیقه پیاده تا خیابان خرید لوکس، خیابان Bagdat فاصله دارد.

Amiral Palace Hotel Boutique Class

هتل و اسپای امیرال پالاس در بین لوکس ترین هتل های استانبول، فقط 5 دقیقه پیاده با ایاصوفیه فاصله دارد و در نزدیکی بسیاری از بناهای برجسته تاریخی شهر واقع شده است. این کاخ بازسازی شده، فرصت اقامت در اتاق‌های شیک با مبلمان مدرن به همراه تمام امکانات مدرنی که برای اقامتی راحت نیاز دارند را به مهمانان می‌دهد. رستوران واقع در تراس، مکان مناسبی برای امتحان برخی از غذاهای ترکی بر فراز منظره‌ای پانوراما از شهر و دریای مرمره است. اما بهترین نقطه در هتل، استخر سرپوشیده آن در کنار مرکز تناسب اندام و اسپای مجموعه است.

Mercure Istanbul Altunizade

هتل های استخردار استانبول

یکی دیگر از بهترین هتل های استخردار استانبول در بخش آسیایی، هتل Mercure در Uskudar است. این هتل با اتاق های بزرگ و دکور ساده، اقامتی آرام و دنج را برای مهمانان رقم می زند. هتل دارای یک مرکز اسپا است که استخر سرپوشیده آب گرم در آن قرار دارد و همچنین از دیگر امکانات تفریحی هتل مرکوز باشگاه ورزشی، سونا و حمام ترکی است. 

Romance Istanbul Hotel Boutique Class

هتل رومنس استانبول در یک پیاده‌رو نزدیک به بازار بزرگ واقع شده و مجموعه‌ای خیره‌کننده با دکوراسیون سنتی عثمانی است. یکی از هتل های استخردار استانبول همراه با سونا و رستورانی که غذاهای ترکی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند.

Great Fortune Hotel & Spa

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های استانبول با استخر سرپوشیده و اسپا و سونا در مرکز شهر، هتل بزرگ فورچون است. شاید بهترین قسمت این هتل موقعیت مکانی آن باشد که فقط چند دقیقه با با آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی و ایاصوفیه فاصله دارد. در نهایت اتاق‌های ساده و خانگی، با تهویه مطبوع و تخت‌خواب‌های راحت شما را به اقامتی دلنشین مهمان می‌کند. 

Demiray Hotel & SPA

یکی دیگر از هتل های استخردار استانبول، هتل 4 ستاره دمیرای است که علاوه بر استخر سرپوشیده، مرکز آب‌گرم درمانی، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام نیز دارد. همچنین این هتل رستورانی با منوی غذاهای گیاهی و حلال برای مهمانان دارد. اتاق‌ها بزرگ و ساده هستند و دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن و حمام خصوصی، برخی از اتاق‌ها دارای بالکن و برخی دیگر مشرف به شهر هستند. با اقامت در هتل دمیرای پیاده می‌توانید از آب انبار باسیلیکا، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی بازدید کنید. 

Pera Palace Hotel

Pera Palace Hotel

در لیست بهترین هتل های استخردار استانبول، هتل 5ستاره پراپالاس درنزدیکی برج گالاتا و خیابان استقلال خودنمایی می‌کند. چرا که این هتل در فاصله چند قدمی از جاذبه‌های دیدنی و برتر استانبول با چشم‌اندازی از تنگه بسفر قرار دارد. همه چیز در مورد طراحی این هتل، تجمل را فریاد می‌زند، از کف‌پوش‌های مرمری گرفته تا سقف‌های بلند، قفسه‌های چوبی و مبلمان آنتیک و لوسترهای درخشان. پراپالاس نه تنها یک هتل است، بلکه اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که با مبلمان کلاسیک الهام‌گرفته از تاریخ اروپا و عثمانی تزئین شده‌اند، آنرا شبیه به یک موزه نموده‌اند. برای خوردن غذاهای ترکی درجه یک به رستوران آگاتا بروید یا برای تماشای مناظر دیدنی شاخ طلایی به تراس اورینت بروید. این همه زیبایی و تجمل با تفریح در استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی و حمام سنتی ترکی تکمیل خواهد شد.

Hagia Sofia Mansions Istanbul by Hilton

از بین هتل های استخردار استانبول با 5 ستاره، هتل هیلتون ایاصوفیه بی‌نظیرترین است. این هتل آب‌انبار زیرزمینی را که پیش از سقوط قسطنطنیه به‌ عنوان منبع آب شهر توسط رومیان استفاده می‌کرد، به یک استخر سرپوشیده تبدیل کرده است. این آب انبار نه تنها پس‌زمینه‌ای فوق‌العاده آرام را برای شما فراهم می‌کند تا در تعطیلات خود از شنا لذت ببرید، بلکه در بخشی از تاریخ نیز شنا می‌کنید. علاوه بر این اتاق‌های این هتل از 17 عمارت تاریخی کوچک در کنار ایاصوفیه تشکیل شده است. هر عمارت به زیبایی بازسازی شده و با ترکیبی از طراحی سنتی ترکی و وسایل و یراق‌آلات مدرن تزئین شده است. مبلمان سبک باروک همراه با نورپردازی‌های ظریف محیط، تجمل را به رخ می‌کشد. در میان این همه تجمل برای صرف غذا کافیست به رستوران هتل در تراس ساختمان بروید و با منظره‌ای از ایاصوفیه خوش‌طعم‌ترین غذاها را میل کنید. 

AJWA Sultanahmet

یکی از هتل های استخردار استانبول که به تازگی از سال 2017 در محله تاریخی سلطان احمد آغاز به فعالیت نموده، هتل AJWA است. این هتل با فرش‌های دستباف ترکی و مبلمان چوبی پرآذین به سبک عثمانی طراحی شده است. ویژگی برجسته هتل مرکز اسپا است که در کنارش استخر، سالن بدنسازی و حمام ترکی قرار دارد. اتاق‌ها دارای پرده‌های الکترونیکی، تهویه مطبوع و گرمایش از کف هستند تا در تمام طول سال راحت باشید. در طبقه هشتم هتل نیز رستوران زفران قرار دارد که غذاهای محلی لذیذ را در مقابل منظره‌ای از دریای مرمره و جزایر پرنس ارائه می‌کند.

برای آشنایی با جاذبه‌های محله سلطان احمد، کلیک کنید: چه کارهایی را در محله سلطان احمد استانبول باید انجام داد؟

Sofitel Istanbul Taksim

هتل های استخردار استانبول

سوفیتل استانبول که در نزدیکی میدان تکسیم یکی دیگر از بهترین هتل های استخردار استانبول است. این هتل دارای یک تراس خیره‌کننده با چشم‌انداز شهر، به علاوه یک رستوران روی پشت‌بام است که همیشه فضایی پرجنب‌وجوش دارد. مرکز تناسب اندام با تجهیزات پیشرفته، استخر سرپوشیده و سونا به همراه حمام ترکی مجلل امکانات تفریحی این هتل را تشکیل می‌دهند. 

CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul

آخرین هتل در لیست هتل های استخردار استانبول، CVK Park Bosphorus است که در فاصله 150 متری از میدان تکسیم قرار دارد و با 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به کاخ دولماباغچه رسید. همچنین این هتل به کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و بسیاری از موزه‌های هنری برتر استانبول نزدیک است. فضای داخلی هتل شیک و لوکس بوده و دکوراسیون با طراحی اروپایی است و اتاق‌ها چشم‌انداز باورنکردنی از تنگه بسفر و شاخ طلایی دارند. یک استخر روباز زیبا در نزدیکی مرکز اسپا و تناسب اندام هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند از سونا یا اتاق بخار استفاده کنند یا از حمام ترکی با امکانات ماساژ لذت ببرند.

اگر کمی حریم خصوصی می‌خواهید، سوئیت‌های CVK Park Prestige با آشپزخانه و فضای ناهار خوری مجزا و همچنین فضای نشیمن دنج در مجاورت هتل اصلی قرار دارند. همچنین در محل هتل سه رستوران وجود دارد. رستوران Izaka: Mezze Mave غذاهای دریایی سرو می‌کند، The Midd غذاهای ترکی و Hitode غذاهای سوشی ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

از این لحظه برای رزرو هتل در تور ترکیه، لیست هتل های استخردار استانبول را در دست دارید و با مقایسه امکانات اقامتی و رفاهی هتل‌ها همراه با منطقه‌ای که قصد اقامت در آن را دارید، به راحتی می‌توانید هتل مدنظرتان را رزرو نمایید. هتل‌های استخردار شهر در هردو بخش اروپایی و آسیایی پخش شده‌اند و در کنار امکانات تفریحی، محیطی لوکس و دلنشین برای خاطره‌انگیز شدن تعطیلات مسافران فراهم نموده‌اند. آب‌وهوای استانبول در تابستان و اوایل پاییز بهترین زمان برای آب‌تنی و استراحت در پس زمینه مناظر شهر و تنگه بسفر است. این موقعیت ویژه را از دست ندهید تا تجربه‌ای خاص را از سفر به استانبول رقم بزنید.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما استانبول را چک کنید!

نظرات کاربران