Esteghlal Caddesi, İstanbul

مراکز خرید خیابان استقلال استانبول؛ جاذبه‌های تاریخی و خرید مدرن

استقلال یکی از خیابان‌های پرجنب و جوش استانبول است که هر روزه هزاران نفر از شهروندان و گردشگران از آن بازدید می‌کنند. این خیابان پر از انرژی و حیات، میزبانی مراکز خرید معتبر و جذاب را بر عهده دارد که از هر زاویه‌ای نگاه کنید، چیزهای جدیدی برای کاوش و کشف پیدا می‌کنید. از فروشگاه‌های بزرگ تا بهترین برندهای محلی، خیابان استقلال به عنوان یک شهر خرید آسمانی شناخته می‌شود. در اینجا هر نوع تجربه خریدی را می‌توانید تجربه کنید و از مد و فشن گرفته تا آثار هنری و سوغاتی‌های محلی، هرچه که به دلتان می‌خواهد، در این خیابان فراهم است. آماده باشید که در جاده‌ای از لذت و خرید سرگرم‌کننده در مراکز خرید خیابان استقلال استانبول سفر کنید.

رزرو تور استانبول

همین حالا قیمت بلیط هواپیما استانبول را چک کنید!

بهترین فروشگاه های خیابان استقلال استانبول

مراکز خرید خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول ترکیبی از مغازه‌ها را در خود جای داده است که در آنها لذت خرید و قدم زدن را حس می‌کنید و از جذابیت و زیبایی استانبول لذت می‌برید. حتی تاریخ ترکیه را آنطور که باید استشمام می‌کنید. قبل از اینکه به مراکز خرید خیابان استقلال استانبول بپردازیم، چند مورد از فروشگاه های محبوب این خیابان را به شما معرفی خواهیم کرد.

بخوانید: خیابان استقلال استانبول؛ سفر به دنیای خرید و تفریح

فروشگاه مادو

مادو یکی از معروف ترین فروشگاه‌های خیابان استقلال استانبول به شمار می‌رود که علاوه بر بستنی‌های لذیذ، شیرینی‌های خوشمزه ترکی را با انواع نوشیدنی‌های گرم سرو می‌کند. در اینجا همه چیز با قیمت مناسب ارائه می‌شود و احتمالا یکی از دایل محبوبیت آن نیز همین است. فقط، چشیدن فنجان قهوه خوشمزه مادو را از دست ندهید.

زمان های کار: 7 روز هفته از ساعت 6:30 صبح تا 3:00 بامداد باز است.

فروشگاه لباس زنانه مانگو

فروشگاه لباس زنانه مانگو

فروشگاه MANGO یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های فروش پوشاک زنانه، اکسسوری، لباس شنا و هر آنچه که خانم‌ها می‌خواهند، علاوه بر این، ارائه پیشنهادات عالی در قیمت‌ها و تخفیف‌ها، باعث می‌شود که گردشگران جذب این برند جهانی شوند و از ین فروشگاه خرید کنند.

زمان های کار: همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 10:00 شب باز است.

بخوانید: مراکز خرید عمرانیه استانبول

فروشگاه پوشاک مردانه CENTRO

این فروشگاه مجموعه‌ای از بهترین محصولات برند جهانی CENTRO را ارائه می‌دهد که هر آنچه را که آقایان از پوشاک و اکسسوری، کفش، مایو و هر چیزی که به ظاهر مردانه ظرافت و زیبایی می‌بخشد را در اختیار مردان قرار می‌دهد. وقتی وارد این فروشگاه می‌شوید، احساس می‌کنید که باید همه محصولات را بخرید. این فروشگاه از چندین طبقه ساخته شده و توانسته در خیابان استقلال به شهرت گسترده‌ای دست پیدا کند، به طوری که به یکی از مهمترین فروشگاه‌های خیابان استقلال استانبول تبدیل شده است.

بخوانید: برندهای معروف استانبول

مرکز خرید بی اوغلو خیابان استقلال

مراکز خرید خیابان استقلال استانبول

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید خیابان استقلال استانبول، مرکز خرید بی‌اوغلو است. این مرکز خرید 4 طبقه انواع اجناس از پوشاک، کیف و کفش، ساعت، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی را به فروش می‌رساند. در بین مغاز‌ های مرکز خرید بی‌اوغلو نمایندگی برندهایی مانند زارا، کوتون، آدیداس، منگو و گوچی دیده می‌شود. اگرچه در نمای این مرکز خرید از ویترین‌های پرزرق‌وبرق خبری نیست، اما کیفیت کالاها خوب است و نسبت به پاساژهای دیگر قیمت‌ها ارزان‌تر است به گونه‌ای که نه تنها محلی‌ها بلکه بسیاری از مسافران نیز برای یک خرید به‌صرفه از این مرکز خرید بازدید می‌کنند. در میان مسافران، مرکز خرید بی‌اوغلو به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان استانبول برای خرید پوشاک شناخته می‌شود. 

بخوانید: بازار های دست دوم فروشی استانبول

دسترسی به مرکز خرید بی‌اوغلو

مرکز خرید بی‌اوغلو در خیابان استقلال و نزدیک به میدان تکسیم قرار دارد. برای دسترسی به این مرکز خرید کافیست از میدان تکسیم سوار تراموا شوید و چند دقیقه بعد به بی‌اوغلو برسید. 

ساعات کاری

مرکز خرید بی‌اوغلو از بهترین مراکز خرید خیابان استقلال استانبول است که همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب فعالیت می‌کند و مشتریان برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می‌نمایند.

تور ارزان استانبول را برای یک خرید حسابی رزرو کرده اید؟

مرکز خرید دمیرورن خیابان استقلال

demirorn alışveriş merkezi

مرکز خرید دمیرورن یکی از مراکز خرید خیابان استقلال استانبول است که ساختمان قدیمی و معماری تاریخی آن شناخته شده است. این مرکز خرید 4 طبقه دارای 41 فروشگاه است و مکان خوبی برای خرید کفش، لباس و سوغاتی محسوب می‌گردد. نکته جالب توجه در مورد این مرکز خرید این است که روزانه 30 هزار بازدیدکننده به آن مراجعه می‌نمایند. قیمت مقرون‌به‌صرفه اجناس در دمیرورن آن را به یکی از مراکز خرید ارزان استانبول تبدیل کرده است. از مزایای این پاساژ فودکورت دمیرورن است که بعد از گشتن مغازه‌ها و کلی خرید می‌توانید یک غذای ترکی خوش‌طعم در فودکورت مرکز خرید میل کرده و استراحت کنید. 

بخوانید: مراکز خرید کودک استانبول؛ از آرمانی جونیور تا باربری کیدز!

دسترسی به مرکز خرید دمیرورن

پاساژ دمیرورن یکی از بهترین مراکز خرید خیابان استقلال استانبول است که با میدان تکسیم 750 متر فاصله دارد و با 7 دقیقه پیاده‌روی به راحتی می‌توانید به این پاساژ برسید.

ساعات کاری

این مرکز خرید روزانه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال است و اگر در روزهای آخر سفر بودید و هنوز خرید نرفته‌اید پیشنهاد می‌کنیم خودتان را دمیرورن برسانید.

مرکز خرید ترکوز خیابان استقلال

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان استانبول در خیابان استقلال، پاساژ ترکوز یا ترکوز بازار است. این مرکز خرید که از قدیمی‌ترین پاساژهای خیابان استقلال با مغازه‌های سنتی است به بازار خرده‌فروشی و عمده‌فروشی خیابان استقلال شناخته می‌شود. اجناسی مثل شلوار، پیراهن و تی شرت را با قیمت‌های پایین نسبت به مراکز خرید لوکس در ترکوز بازار می‌توانید خریداری نمایید. در گذشته این مرکز خرید به اجناس 3و5 تا 20 لیری معروف بود، اما اکنون که قیمت‌ها بیشتر شده نیز همچنان جزو بهترین مراکز خرید خیابان استقلال استانبول است که برای یک خرید به‌صرفه می‌توانید به آن‌جا سری بزنید. 

بخوانید: مراکز خرید لباس عروس استانبول

دسترسی به مرکز خرید ترکوز

مرکز خرید دمیرورن در فاصله کمی از میدان تکسیم قرار دارد. کافیست از میدان تکسیم به سمت خیابان استقلال حرکت کنید تا به این پاساژ برسید. 

ساعات کاری

پاساژ ترکوز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای خرید مشتریان فعالیت دارد.

مرکز خرید هازوپولو خیابان استقلال

مراکز خرید خیابان استقلال استانبول

این پاساژ یکی از قدیمی‌ترین مراکز تجاری خیابان استقلال در استانبول محسوب می‌گردد که در سال 1871 یک تاجر یونانی آن را ساخته است. در این مرکز خرید کتاب فروشی‌های قدیمی و مغازه‌های جواهر فروشی را می‌توانید ببینید. حتی اگر قصد خرید ندارید برای بازدید از معماری قدیمی و بی‌نظیر پاساژ هازوپولو، سری به یکی از بهترین مراکز خرید خیابان استقلال استانبول بزنید. 

بخوانید: مراکز خرید بخش اروپایی استانبول، از گالریا تا آکمرکز

دسترسی به پاساژ هازوپولو

خیابان استقلال، شماره 116

مرکز خرید چیچک خیابان استقلال

از دیگر مراکز خرید خیابان استقلال استانبول پاساژ قدیمی چیچک است که روزگاری پاتوق گل فروش‌های روسی بوده است و به همین دلیل نام آن را چیچک گذاشته‌اند. بخش بزرگی از این مرکز خرید امروز محل کافه‌ها و رستوران‌های محلی ترکی است که بهترین قهوه‌ها و غذاهای ترکی را به مشتریان ارائه می‌دهند. 

بخوانید: مراکز خرید عمده در استانبول؛ ارزان و کلی خرید کنید!

دسترسی به پاساژ چیچک

خیابان استقلال، شماره 8

مرکز خرید Demirorin Independence

مرکز خرید Demirorin خیابان استقلال

این فروشگاه یکی از معروف‌ترین فروشگاه های خیابان استقلال استانبول به شمار می‌رود و شامل 5 طبقه و 3 زیرزمینی می‌باشد. یک مرکز خرید جامع که شامل فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، سینما که جدیدترین فیلم‌ها در آن به نمایش در می‌آید، علاوه بر آن رستوران‌های خوب. این مکان دارای بسیاری از فروشگاه‌های منحصر به فرد با وجود اندازه کوچک است اما بازدیدهای زیادی دارد زیرا او پیشنهادات و تخفیف‌های را برا روی محصولات خود ارائه می‌دهد.

زمان های کار: همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 10:00 شب باز است.

به دنبال هتل ارزان استانبول هستید؟

حرف آخر

مراکز خرید در خیابان استقلال استانبول، جایی است که تاریخ و مدرنیته به دلیل جذابیت‌های فراوانشان، با یکدیگر ادغام شده‌اند. این مکان‌ها با ارائه تجربه‌های گردشگری و خرید منحصر به فرد، مسیری جذاب و پر از تنوع را برای هر بازدیدکننده فراهم می‌کنند. در این مقاله ما به برخی از این مراکز خرید جذاب پرداختیم تا در سفر خود خریدی خوب و راحت تر را تجربه کنید.

سوالات متداول

آیا خیابان استقلال در استانبول مراکز خرید معتبری دارد؟

بله، خیابان استقلال در استانبول یکی از مکان‌های معروف برای خرید و تجارت است و مراکز خرید معتبری در این منطقه وجود دارند.

چه نوع فروشگاه‌ها و برندهایی در این منطقه واقع شده‌اند؟

خیابان استقلال میزبان فروشگاه‌ها و برندهای مختلف از پوشاک گران‌قیمت تا فروشگاه‌های محلی، رستوران‌ها و کافه‌هاست.

آیا این مراکز خرید فعالیت‌های تفریحی و فرهنگی نیز دارند؟

بله، بسیاری از مراکز خرید در خیابان استقلال همراه با فعالیت‌های تفریحی، رویدادهای فرهنگی و رستوران‌ها به زوار و بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌دهند.

نظرات کاربران