kids clothes

مراکز خرید کودک استانبول؛ از آرمانی جونیور تا باربری کیدز!

در دنیایی از رنگ و شگفتی، مراکز خرید کودک استانبول به عنوان نقاطی جذاب و خاص برای خریداران کوچک و بزرگ ظاهر می‌شوند. این جاذبه‌های خرید بازی‌های فراموش‌نشدنی و تجربیات آموزشی را با هم ترکیب کرده‌اند، تا خرید فراتر از یک فعالیت تجاری تبدیل به یک سفر شگفت‌آور برای خانواده‌ها شود. همراه با مناظرهای شگفت‌انگیز شهر استانبول، مراکز خرید کودک در این شهر یک دنیای خاص و پر از انرژی را برای کودکان و والدینشان فراهم می‌کنند. بگذارید در این سفر به دنیای خرید کودک استانبول، هر لحظه یک داستان جدید و هر خرید یک خاطره بی‌نظیر باشد. قبل از آن بیایید تا این مراکز خرید را با یکدیگر کشف کنیم.

رزرو تور استانبول

همین حالا قیمت بلیط هواپیما استانبول را چک کنید!

برندهای معروف کودکان در استانبول

مراکز خرید کودک استانبول

قبل از اینکه فروشگاه‌ها و مراکز خرید کودک در استانبول را به شما معرفی کنیم، برندهای معتبر داخلی و خارجی را عنوان کرده‌ایم تا یک خرید باکیفیت و عالی را تجربه کنید.

بخوانید: مراکز خرید عمده در استانبول؛ ارزان و کلی خرید کنید!

برند سیویل (Civil Brand)

  • سیویل یک برند لباس بچه گانه ترکیه‎‌ای بسیار معروف و ریشه دار است. برای لباس‌های کودکانه قابل اعتماد، باکیفیت، بادوام، رنگارنگ و راحت باید توقف کرد.
  • محدوده سنی آن 0-14 سن است
  • فروشگاه های زیادی در سراسر ترکیه.
  • فروشگاه‎های اوت لت قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای ارائه می‌دهند.

برند ال سی واکیکی (LC Waikiki)

  • ال سی واکیکی فروشگاه‌های زنجیره ای است که قوی، با کیفیت هستند و به رضایت مشتری اهمیت می‌دهند.
  • تقریباً در همه جای ترکیه می‌توانید تعداد زیادی از آنها را پیدا کنید، همچنین می‌توانید به صورت آنلاین خرید کنید، حتی اگر خارج از ترکیه باشید.
  • شایان ذکر است که از نظر دسترسی و تنوع محصول یک برند بسیار سودمند است.
  • ال سی واکیکی آنلاین و فروشگاه‌های آن شامل گزینه‌های بچه‌گانه، نوزاد، خانه، مرد، زن، لوازم جانبی، لباس زیر و لباس شنا می‌شود.

بخوانید: برندهای معروف استانبول

برند دفاکتو (DeFacto)

  • دفاکتو از نوزادی تا نوجوانی دارای طیف گسترده‌ای از محصولات است. (یکی از بهترین برندهای لباس کودک ترکیه)
  • این برند ترکیه‌ای است که از نظر قیمت و کیفیت محصولات مشابه وایکیکی است.

برند کوتون (Koton)

برند کوتون (Koton)
  • کوتون یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین برندهای ترکیه در ترکیه است.
  • بخش‌های کودکان معمولاً در فروشگاه‌های اصلی کوتون قرار دارند.
  • برای خرید آنلاین کوتون ترکیه نیز می توانید به سایت اینترنتی کوتون مراجعه کنید.

برند پانکو (Panco)

  • برند 40 ساله‌ی پوشاک بچه گانه ترکیه، Panco دارای محصولات با کیفیت بالا برای هر فصل و هر بودجه‌ای است.
  • فروشگاه های پانکو در سرتاسر استانبول و مراکز خرید پیدا می‌شوند.

بخوانید: مراکز خرید خیابان استقلال استانبول؛ جاذبه‌های تاریخی و خرید مدرن

برند ترکیه کارتر (Carter’s Turkey)

  • کارتر یک برند بین المللی شناخته شده برای نوزادان و کودکان است که دارای فروشگاه‌ها و خرید آنلاین در ترکیه نیز می باشد.
  • کارتر دارای محصولات کودک و نوزاد با کیفیت بالا از نوزادان تا 8 سال است.
  • کارترز استانبول و فروشگاه های دیگر را می توان بیشتر در مراکز خرید در دسترس قرار داد.

برند زارا کیدز (Zara Kids Turkey)

  • زارا کیدز ترکیه فروشگاه‌های بسیار زیادی در سراسر کشور دارد، به خصوص در داخل مراکز خرید. زارا کیدز عمدتا به سه قسمت تقسیم می‌شود: زارا بچه (دختر) ترکیه، پسر زارا در ترکیه و لباس نوزاد.
  • از نوزادان تا 14 سالگی محصولات مد روز موجود است.
  • متنوع‌ترین محصولات را می توانید بیشتر در فروشگاه های Zara kids استانبول پیدا کنید، اما می‌توانید زارا را به صورت آنلاین نیز امتحان کنید.

بخوانید: مراکز خرید استانبول

فروشگاه چیکو Chicco  

مراکز خرید کودک استانبول

برند چیکو از برندهای معتبر و نام آشنای جهانی در صنعت پوشاک کودکان و سیسمونی نوزادان با بیش از 50 سال سابقه و 130 نمایندگی در سراسر جهان است. یکی از نمایندگی‌های این برند بزرگ در منطقه بایرام پاشای استانبول واقع شده است. این فروشگاه که از بهترین مراکز خرید کودک استانبول به حساب می‌آید، بزرگترین و مجهزترین نمایندگی برند چیکو در آسیا و اروپا است. در این فروشگاه انواع کالای خواب کودک، لوازم بهداشتی، پوشاک کودک و نوزاد، اسباب بازی، تجهیزات محافظتی کودک، لوازم شوینده بدن و موی کودک و نوزاد و ظرف غذا را می‌توانید تهیه کنید. 

آدرس: Galleria Alışveriş Merkezi, Ataköy 1. Mahallesi Rauf Orbay Cad, Kennedy Cd. No:6 D:21, 34158 Bakırköy, Turkey

بخوانید: جاهای دیدنی استانبول برای کودکان؛ سفر به دنیای جادویی و رویایی

فروشگاه آرمانی جونیور Armani Junior

یکی از برندهای مطرح حوزه مد و فشن در دنیا جورجیو آرمانی است که در زمینه پوشاک کودک نیز فعالیت دارد. فروشگاه آرمانی جونیور باکرکوی یکی از مراکز خرید کودک در استانبول است که می‌توانید برای خرید لباس‌های ورزشی کودکانه، لباس مجلسی کودک و نوجوان سری به آن بزنید. البته ویترین تاریک و روشن مغازه از بیرون شبیه به مغازه پوشاک کودکان نمی ماند اما زمانی که وارد مغازه آرمانی جونیور بشوید غرفه هایی از لباس های رنگارنگ گروه های سنی مختلف کودکان را خواهید دید. 

آدرس: Galleria Alışveriş Merkezi, Ataköy 1. Mahallesi Rauf Orbay Cad, Kennedy Cd. No:6 D:21, 34158 Bakırköy, Turkey

تور ارزان استانبول را برای یک خرید حسابی رزرو کرده اید؟

فروشگاه باربری کیدز Burberry Kids

Burberry Kids

از دیگر برندهای مطرح جهانی در صنعت پوشاک و لوازم آرایشی، باربری انگلیس است. نمایندگی فروش محصولات کودک این برند انگلیسی در استانبول، یکی از پرفروش‌ترین فروشگاه‌ها در اروپا است. فروشگاه باربری کیدز از بهترین مراکز خرید کودک استانبول در منطقه ساریر، برای خرید کفش و لباس‌های ورزشی کودک و نوجوان، لباس‌های رسمی و چرمی و سیسمونی و لباس نوزادی است. یکی از مزایای این فروشگاه، امکان خرید اینترنتی محصولات در زمان حراج پایان فصل است. 

آدرس: İstinye Mahallesi, Tarabya Bayırı Cd. İstinyepark Alışveriş Merkezi No:11 D:227, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

بخوانید: مرکز خرید استانبول مال، بهشت عاشقان خرید در کشور ترکیه

فروشگاه بیمن کیدز Beymen Kids از مراکز خرید کودک استانبول

بیمن کیدز یکی از برندهای ترک است که کار خود را با تولید پوشاک کودکان شروع نمود. کیفیت بالا، طراحی شیک و به‌روز و استایل‌های راحت و خیابانی سبب شد تا به سرعت این برند رشد نموده و توجه مردم محلی و گردشگران را به خود جلب نماید. طی سال‌های گذشته این کمپانی علاوه بر پوشاک کودکان در زمینه پوشاک بزرگسالان نیز ورود نموده است. فروشگاه بیمن کیدز یکی از بهترین مراکز خرید کودک استانبول است که وقتی وارد مغازه می‌شوید باید انتظار ازدحام جمعیت را داشته باشید. برای اینکه از شلوغی مغازه به دور باشید می‌توانید از خرید اینترنتی استفاده کنید و در کمترین زمان سفارشتان را در هتل محل اقامت‌تان تحویل بگیرید.

آدرس: Kılıçali Paşa Mah. Meclis-i Mebusan Caddesi No: 12/1D, Beyoğlu

فروشگاه بلو کی Blue Key

برند بلو کی یکی دیگر از برندهای معروف ترک در طراحی و تولید پوشاک کودک و نوجوان است. این کمپانی با بیش از 30 سال سابقه فعالیت، با بهره‌مندی از طراحان خوش ذوق و خلاق، علاوه بر طراحی و تولید پوشاک برای برند خود، برای 10 برند مطرح دیگر نیز طراحی انجام می‌دهد. فروشگاه بلو کی در منطقه باغچیلار یکی از بهترین مراکز خرید لباس کودک در استانبول برای مسافران است که از کیفیت خرید خود اطمینان خواهند داشت. 

آدرس: Göztepe Mah. Rahim Sok. No: 14 Mahmutbey, Bağcılar, 34321, Turkey

بخوانید: یک شام به یادماندنی در استانبول

فروشگاه عزیز ببه Aziz Bebe

مراکز خرید کودک استانبول

یکی از مراکز خرید سیسمونی استانبول فروشگاه عزیز ببه است. این فروشگاه از برندهای ترک معروف استانبول با 40 سال سابقه در تولید پوشاک کودک و نوزاد است که به عنوان یکی از باسابقه‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولید پوشاک در ترکیه شناخته می‌شود. اصالت و کیفیت محصولات برند عزیز ببه در جهان شناخته شده است. عزیز ببه در ترکیه دارای دو شعبه بوده و به علت اینکه قیمت محصولات آن مناسب و غیر قابل رقابت است هر زمانی که به فروشگاه بروید با جمعیت زیادی از خریداران روبرو خواهید شد. از عزیز ببه صفر تا صد سیسمونی نوزاد از پوشاک تا لوازم مراقبتی و نگهداری را می‌توانید خریداری نمایید. 

آدرس: Tevfik Bey, Halkalı Cad. Armonipark AVM No:132 D:BB-14, 34295 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

آدرس: Esenkent, Sunflower Life Center, Süleyman Demirel Cd. No:1 D:6, 34510 Esenyurt/İstanbul, Turkey

بخوانید: شهربازی های استانبول

مرکز خرید جواهیر Cevahir

مرکز خرید جواهیر در منطقه شیشلی و نزدیک به میدان تکسیم یکی از پاساژهای معروف استانبول است که در لیست مراکز خرید کودک استانبول قرار دارد. برندهای معروف تولید پوشاک کودک و نوجوان مانند LC Waikiki ، Nubebe ، Wenice Kids و B&G Store ، Adidas، Benetton، Reebok و Spiritدر این مرکز خرید قرار دارند. 

مرکز خرید Akmerkez Levent

Akmerkez Levent

آکمرکز لونت از بهترین مراکز خرید کودک استانبول در مرکز شهر است که دسترسی با مترو به این مرکز خرید به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. در این مرکز خرید برندهای معروف از جمله Bebe ، Chicco ، Joker  و Mothercare برای خرید انواع پوشاک اسپرت، ورزشی، کلاسیک و مجلسی کودک و نوجوان وجود دارد. 

بخوانید: آکواریوم های استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم Marmara Forum

یکی از بزرگترین مراکز تجاری شهر استانبول که بسیار مورد توجه و استقبال مسافران در سفر به ترکیه، مارمارا فروم است. این مرکز تجاری به عنوان یکی از مراکز خرید سیسمونی استانبول بین مردم محلی و مسافران برای خرید پوشاک و سیسمونی نوزادی شناخته می‌شود. برندهای معروفی مانند Zara، Benetton، H&M، Massimo Dutti و Bebe در زمینه پوشاک کودک و سیسمونی نوزاد را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. 

مرکز خرید ایرپورت باکرکوی Airport Bakirkoy

یکی دیگر از مراکز خرید کودک استانبول در منطقه تجاری باکرکوی و نزدیک به فرودگاه آتاتورک قرار دارد. مرکز خرید باکرکوی از مراکز خرید مدرن و لوکس استانبول است که برای خرید کودک برندهای محبوب Zara، Bücürük و Kifidis در آن شعبه دارند. 

بخوانید: آب انبار باسیلیکا؛ میراث بیزانسی ها در استانبول

مرکز خرید کاپیتول Capitol Shopping Center

مراکز خرید کودک استانبول

مرکز خرید کاپیتول علاوه بر اینکه به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کودک استانبول شناخته می‌شود و برندهایی مانند Bücürük ، Chicco و Benetton در آن شعبه دارند، دو فروشگاه بزرگ و معروف Toyzz Shop و Tayga Toys  برای خرید اسباب‌بازی نیز در این مرکز خرید هستند. 

جاهای دیدنی استانبول برای کودکان

زمانی که در استانبول به همراه خانواده و کودکانتان هستید، باید پارک تم VIALAND را ببینید. این یکی از بهترین و منحصر به فردترین کارهایی است که در استانبول با بچه‌ها انجام می شود. آکواریوم استانبول نیز یکی دیگر از جاهای دیدنی برای بچه‌هاست، پیشنهاد ما  تور آکواریوم استانبول و مرکز خرید آکوا فلوریا خواهد بود. بچه های شما این را دوست خواهند داشت، پس مسلما شما هم دوست خواهید داشت.

فقط با سه کلیک، هتل استانبول خود را رزرو کنید.

حرف آخر

مراکز خرید کودک استانبول یک جاذبه خاص و فراموش‌نشدنی برای خانواده‌ها به حساب می‌آیند. این مکان‌ها با ترکیبی از بازی، آموزش و خرید فراهم می‌کنند که تجربه خرید برای کودکان و والدینشان را به یک سفر سرشار از لحظات خاص و خاطرات دلپذیر تبدیل می‌کند. با تنوع محصولات و فعالیت‌های تفریحی، مراکز خرید کودک استانبول به عنوان یک قطب جذاب برای خانواده‌ها در شهر شناخته می‌شوند. در این مقاله برخی از بهترین مراکز خرید را عنوان کردیم تا در سفرتان به راحتی آنها را پیدا کنید و خریدی زیبا و خوب برای فرزندانتان داشته باشید.

سوالات متداول

آیا در مراکز خرید کودک استانبول فضاهای بازی و سرگرمی وجود دارد؟

بله، بسیاری از این مراکز دارای فضاهای بازی و سرگرمی منحصر به فرد برای کودکان هستند.

آیا محصولات متنوع برای کودکان در این مراکز موجود هستند؟

بله، مراکز خرید کودک استانبول محصولات متنوع از جمله اسباب بازی، لباس‌ها، کتاب‌ها و اقلام مدرسه را ارائه می‌دهند

فروشگاه زارا کودکان در استانبول واقع کجاست؟

فروشگاه زارا کودکان در مناطق مختلف استانبول، از جمله مراکز خرید بزرگ، مانند Istanbul Cevahir، موجود است.

آیا مغازه H&M Kids در استانبول وجود دارد؟

بله، شعبات مختلفی از H&M Kids در استانبول، از جمله در مناطق Taksim و Istinye Park، واقع شده‌اند.

فروشگاه LC Waikiki Kids چه ویژگی‌هایی در استانبول دارد؟

LC Waikiki Kids یک زنجیره فروشگاه معروف است که در شهر استانبول چندین شعبه دارد و محصولات متنوعی از لباس‌ها تا لوازم تحریر برای کودکان ارائه می‌دهد.

کدام برندهای تخصصی لباس کودک در استانبول وجود دارند؟

برندهای تخصصی لباس کودک در استانبول شامل ال سی واکیکی، دفاکتو، کوتون، پانکو، کارتر (Carter’s Turkey)، زارا کیدز، چیکو، آرمانی جونیور، باربری کیدز (Burberry Kids)، عزیز ببه (Aziz Bebe)، بیمن کیدز (Beymen Kids) و کلید آبی (Blue Key) می‌شوند که هر یک ویژگی‌ها و محصولات منحصر به فردی را ارائه می‌دهند

نظرات کاربران