Istanbul Mall shopping center

مرکز خرید استانبول مال، بهشت عاشقان خرید در کشور ترکیه

خوش آمدید به قلب شهر خرید استانبول، به فضایی که هر گونه توقع خرید شما را برآورده می‌سازد و تجربه خرید را به یک سفر جذاب و لذت‌بخش تبدیل می‌کند؛ به مرکز خرید استانبول مال خوش آمدید. این مرکز خرید منحصر به فرد با معماری شگفت‌انگیز و تنوع فراوان در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، و امکانات تفریحی، یک دنیایی از زیبایی و تفریح را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رزرو تور استانبول

استانبول مال نه تنها یک مقصد خرید بلکه یک محل تلفیق بین مد و فرهنگ است. از لحظه وارد شدن به این مرکز خرید، شما با دنیایی از تجربیات منحصر به فرد و فعالیت‌های گوناگون روبه‌رو می‌شوید. از فروشگاه‌های لوکس تا برندهای محلی، هر گونه سلیقه‌ای در اینجا جا پذیرفته شده و بهترین تجربه خرید به شما ارائه می‌شود. آماده‌اید که در طبقات تجارتی استانبول مال حرکت کنید و به دنیایی از شگفتی‌ها و زیبایی‌ها فرا خوانده شوید؟

با رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول، فقط سه کلیک فاصله دارید!

مرکز خرید استانبول مال کجا قرار دارد و چطوری بریم؟

مرکز خرید استانبول مال

آدرس: استانبول، باشاک شهیر، بلوار سلیمان دمیرل، محله ماحموت بی، مرکز خرید استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال، نگینی در منطقه اروپایی استانبول، با دسترسی آسان از باشاک شهیر در ایکی‌تلی و پیمایش مسیر از طریق بلوار سلیمان دمیرل تا محله ماحموت بی، جای گرفته است. از میدان تکسیم، این مرکز خرید تا حدود ۳۱.۵ کیلومتر (۳۳ دقیقه) فاصله دارد، و از تنگه بسفر، حدود ۵۲.۷ کیلومتر (۴۹ دقیقه) فاصله است. با فرودگاه جدید استانبول و فرودگاه صبیحا گوکچن نیز به ترتیب ۳۰.۹ کیلومتر (۲۳ دقیقه) و ۶۶.۸ کیلومتر (۵۷ دقیقه) فاصله دارد.

برای سهولت دسترسی، این مرکز خرید سرویس‌های رایگان انتقال از برخی نقاط شهر و هتل‌ها در ساعات معینی فراهم کرده است. همچنین، این مرکز خرید از طریق مترو قابل دسترسی است، با نزدیک‌ترین ایستگاه، ایستگاه ماسکو در خط M9 مترو استانبول. برای رسیدن از تکسیم، از خط M2 مترو به ینی‌کاپی و سپس از M1B به کیرازلی-باغجیلار و در نهایت از M3 به باشاک شهیر-متروکنت بروید. پس از رسیدن به ایستگاه ایکی‌تلی صانایی، به خط M9 بروید و پس از یک ایستگاه به مقصد نهایی در ایستگاه ماسکو می‌رسید، که تنها ۳۰۰ متر تا مال آو استانبول فاصله دارد.

کمی با استانبول مال آشنا شوید

مرکز خرید استانبول مال بهشت عاشقان خرید است! از همان لحظه‌ای که به این مرکز لوکس و زیبا قدم بگذارید این را متوجه خواهید شد. معروف‌ترین برندهای دنیا در این مال نمایندگی دارند و هر چیزی که دلتان بخواهد از عطر و لباس گرفته تا کیف و کفش و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را می‌توان در این مرکز دید. در مرکز خرید استانبول مال همه چیز زیر یک سقف جمع شده است.

این مرکز بیش از 350 فروشگاه دارد و با وجود یک سالن سینمای بزرگ، شهربازی بسیار مجهز و سالن تئاتر یک مرکز تفریحی هم به شمار می‌رود. این مرکز خرید در 23 می 2014 افتتاح شد و در منطقه رو به توسعه باشاکشهیر قرار گرفته است. این مجموعه علاوه‌بر مرکز خرید، 4 بلوک اقامتی با 1092 واحد مسکونی، یک بلوک تجاری با 180 واحد اداری و هتل زیبا و لوکس هیلتون را هم در خود جای داده است. همچنین پارکینگ این مجموعه، ظرفیت پارک 4000 خودرو را دارد.

استانبول مال بزرگ‌ترین مرکز خرید کشور ترکیه است و معماری خیره‌کننده و چشم‌نوازی دارد. جزئیات معماری دوران سلطان احمد در این مرکز جانی دوباره گرفته‌ است. بیایید با هم سری به طبقات مختلف این مال بزنیم: 

بخوانید: خریدی بی نظیر در مراکز خرید استانبول

طبقه همکف مرکز خرید استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال

از در که وارد شوید یکی از بزرگترین شعبه‌های برند محبوب LC Waikiki درست سمت راست شما قرار دارد. دی کاتلون فرانسه، دیگر برندی است که نمایندگی آن را می‌توان در طبقه همکف مرکز خرید استانبول مال دید. اگر به دنبال خرید لباس‌های مجلسی هستید، برند انگلیسی میس سلفریدجز نیز در همین طبقه یک نمایندگی بسیار بزرگ و جذاب دارد. 

البته در طبق همکف استانبول مال بیشتر فروشگاه‌های کودک و لوازم خانگی را می‌توانید ببینید. برندهای مطرحی چون سامسونگ، تفال، سونی، زیمنس و ال جی در این مرکز نمایندگی دارند و جدیدترین تولیدات خود را در مرکز خرید استانبول مال به فروش می‌رسانند. در این طبقه یک بخش هیجان‌انگیز دیگر هم هست که بعد از خرید کردن و وقتی به دنبال لحظاتی مفرح و مهیج بودیم به آن برمی‌گردیم!

بخوانید: مراکز خرید کودک در استانبول

طبقه اول مرکز خرید استانبول مال

از آسانسور یا پله برقی استفاده می‌کنید فرقی ندارد، اگر به دنبال خرید لباس زنانه هستید به طبقه اول مرکز خرید استانبول مال بروید. معروف‌ترین برندهای فروش لباس زنانه را در این طبقه می‌توان دید. ساعت‌ها می‌توان در این بخش از استانبول مال قدم زد و از خرید زیباترین لباس‌های زنانه دنیا لذت برد. 

از جمله برندهای مطرح پوشاک زنانه که در این مرکز نمایندگی دارند می‌توان به اینتیمیسیمی (INTIMISSIMI)، برند انگلیسی اویشو (Oysho)، پنتی ترکیه (Penti)، برند Suwen، ویکتوریا سیکرت (Victoria’s Secret)، برند آکر (Aker)، مانگو (Mango)، برند آلمانی La Luce، برند گوستو (Gusto)، تویست (Twist)، پرسپکتیو (Perspective)، برند ترک آرمینه (Armine) و برند لباس مجلسی Oleg Cassini اشاره کرد. 

در این طبقه فروشگاه‌های لوازم کودک مادر کر (Mothercare) و برند چیکو (Chicco) هم نمایندگی دارند. اینکه بیشتر برندهای مطرح فروش لباس زنانه در طبقه اول مرکز خرید استانبول مال قرار گرفته‌اند به این معنی نیست که در طبقات دیگر خبری از فروشگاه‌های لباس زنانه نیست اما بیشتر این فروشگاه‌ها در طبقه اول این مال جمع شده‌اند. 

بخوانید: مراکز خرید لباس عروس استانبول

طبقه دوم مرکز خرید استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال

حالا نوبت پوشاک مردانه است! معروف‌ترین برندهای فروش لباس مردانه در این طبقه از استانبول مال قرار دارند. برندهایی چون: برند فروش کت و شلوار مردانه Bisse، مانگو (Mango Man)، دی اس دامات (D’S Damat)، برند Efor، جیوانی جنتیله (Giovane Gentile)، پولو (Polo Garage Men)، برند ترک رامسی (Ramsey)، تویین (Tween)، برند ترک لوفیان (Lufian)، برند ایتالیایی پیر کاردن (PierreCardin)، دوفی (Dufy)، وی کالکشن (W Collection) و برند آوا (Avva) که می‌توانند خریدی فوق‌العاده را برای آقایانی رقم بزنند که به این مرکز خرید لوکس و مجلل شهر استانبول می‌روند.

طبقه سوم مرکز خرید استانبول مال

احتمالا بعد از دو طبقه گشت و گذار، خسته و گرسنه شده باشید. کافی است یک طبقه بالاتر بروید! طبقه سوم مرکز خرید استانبول مال محل قرار گرفتن رستوران‌ها و کافه‌های فوق‌العاده این مرکز است. جایی که می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را امتحان کرده و خرید از این مرکز را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر تبدیل کنید.

استانبول مال بسیار بزرگ است و احتمالا اینکه گذر شما به این طبقه بخورد، بسیار زیاد است، بنابراین بد نیست با بعضی از رستوران‌های معروف این مال بیشتر آشنا شوید: برگر کینگ (Burger King)، Bay Döner، کی اف سی ( KFC)، دیپ اند دیپ (Dip & Dip)، رستوران مادو (Mado)، مک دونالد (Mc Donald’s)، لانچ باکس (Lunch Box)، رستوران ساب وی (Subway) و … که از جمله کافه‌ها و رستوران‌های معروفی هستند که در مرکز خرید استانبول مال می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و دقایقی خاطره‌انگیز و خوشمزه را در این مرکز بزرگ و پرطرفدار کشور ترکیه سپری کنید. 

حتی اگر رژیم دارید یا گیاه‌خوار هستید هم در استانبول مال مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید در گرین سالاد (Green Salads) هر نوع سالادی که دوست دارید را امتحان کنید و لحظاتی بسیار خوب را در این مرکز خرید بزرگ و زیبای شهر استانبول داشته باشید. 

با تور ارزان استانبول، سفری راحت و عالی داشته باشید.

خرید کیف و کفش در مرکز خرید استانبول مال

اگر به دنبال خرید کیف و کفش در استانبول مال هستید باید بدانید در همه طبقات این مرکز، فروشگاه‌های متعددی برای این منظور وجود دارد. به عنوان مثال در طبقه همکف این مال نمایندگی برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید کیف و کفش فعالیت می‌کنند. آلدو (Aldo)، بامبی (Bambi)، برند اسپانیایی کمپر (Camper)، برند ترک دسا (Desa)، دریمود (Derimod)، برند دانکارکی اکو (ECCO)، برند ترک فلو (Flo)، برند جی جی (Gigi)، برند آمریکایی ناین وست (Nine West)، گریدر (Greyder)، بتا (Beta)، برند Divarese، برند ترک تارکان (Tergan) و نیوبالانس (New Balance) از جمله این برندها هستند که خریدی مطمئن و رضایت‌بخش را در سفر به استانبول زیبا و دیدنی برای شما رقم می‌زنند. 

خرید لباس ورزشی از مرکز خرید استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال برای ورزشکاران هم مرکز خریدی فوق‌العاده است و تقریبا در تمامی طبقات آن می‌توان فروشگاه‌های ورزشی را دید. از جمله برندهای مطرح ورزشی که در این مرکز نمایندگی دارند می‌توان به آدیداس (Adidas)، برند امریکایی آندر امور (Under Armour)، نایک (Nike) و برند Fenerium اشاره کرد. 

بخوانید: بهترین سوغاتی های استانبول

خرید ساعت و عینک و لوازم آرایشی و بهداشتی از استانبول مال

عینک و ساعت دو کالای محبوب دیگر در میان علاقه‌مندان خرید هستند. مرکز خرید استانبول مال در این زمینه نیز شما را ناامید نمی‌کند. فن اپتیک (Fenn Optik)، جی شاک (G-Shock) و سواچ (Swatch) که در طبقات همکف و اول این مال قرار دارند، فروشگاه‌هایی هستند که اگر طرفدار عینک و ساعت باشید یا دلتان بخواهد از نمایندگی‌های معروف دنیا خرید کنید، نباید بازدید از آن‌ها را از دست بدهید. 

لوازم آرایشی و بهداشتی هم از جمله اجناس محبوب و پرطرفدار به ویژه در میان بانوان به شمار می‌روند. استانبول مال مرکز برندهای معروف دنیا در این زمینه نیز هست. از جمله برندهای مطرح لوازم آرایشی و بهداشتی که در این مرکز نمایندگی دارند، می‌توان به برند ترک گلدن رز (golden rose)، فلورمار (Flormar)، واتسونز (Watsons)، مک ((Mac و ایوروشه (Yves Rocher) اشاره کرد. 

کافه و رستوران های مرکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال، با ارائه فضای گسترده‌ای به وسعت تقریباً ۱,۰۰۰ متر مربع در طبقات متفاوت، میزبان فودکورتی است که مجموعه‌ای از کافه‌ها، رستوران‌ها و فست‌فودها را در خود جای داده است. این امکان فراهم است تا بازدیدکنندگان بدون دغدغه گرسنگی، لذت خرید را تجربه کنند. فودکورت استانبول مال با تنوع غذایی از غذاهای سنتی گرفته تا دریایی و فست‌فودهای دلچسب، انتخاب‌های فراوانی را پیش روی شما می‌گذارد.

کافه ها

در زمینه کافه‌ها، استانبول مال با برندهای شناخته شده‌ای نظیر آفیون لوکوم آتلیه‌سی، سیمیت سارایی، استارباکس، کاریبو کافی، کافی مانیا و مادو، فضایی دلپذیر برای استراحت و لذت بردن از نوشیدنی‌های مورد علاقه فراهم می‌کند.

رستوران ها

در بخش رستوران‌ها نیز، با انواع غذاها و فرهنگ‌های غذایی از بیگ شفز، لانچ باکس، میدپوینت، سوشیکو، نور آبلا کارادنیز موتفایی گرفته تا کوفته‌جی رامیز و بورسا کباب اوی، تجربه‌ای گسترده و خوشمزه از غذاها را به ارمغان می‌آورد، تضمین می‌کند که هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

بخوانید: خیابان استقلال استانبول؛ سفر به دنیای خرید و تفریح

امکانات تفریحی مرکز خرید استانبول مال

شهربازی سرپوشیده استانبول مال یا پارک موی

گفتیم در طبقه همکف استانبول مال یک مجموعه بسیار هیجان انگیز قرار دارد، وقت آن رسیده که به این مرکز سر بزنیم! پارک موی که یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده آسیا و اروپا است و با تجهیزات فوق‌العاده خود لحظاتی مفرح و مهیج را برای بازدیدکنندگان مرکز خرید استانبول مال رقم می‌زند. به ویژه اگر همراه خانواده به این مرکز رفتید حتما سری به موی پارک این مال هم بزنید. قطار وحشت این مجموعه بسیار معروف و جذاب است و اگر نمی‌ترسید بهتر است حتما به آن سر بزنید؛ لحظاتی بسیار هیجان‌انگیز در انتظارتان خواهد بود. 36 میلیون دلار هزینه ساخت و افتتاح این پارک بزرگ و مجهز بوده است و بسیاری تنها برای رفتن به این پارک و لذت بردن از جاذبه‌های مختلف آن به استانبول مال می‌آیند.

برای رفتن به این پارک زمان ورود به استانبول مال می‌توانید یک کارت خریداری کرده و هزینه تمام بازی‌های موی پارک را با آن پرداخت کنید.

بخوانید: شهربازی های استانبول

سینمای مرکز خرید استانبول مال

 و مرکز خرید استانبول مالIstanbul Mall cinema

مرکز خرید استانبول مال یکی از مجهزترین سینماها را هم دارد که نباید تجربه تماشای یک فیلم خوب را در آن از دست بدهید. سینمای استانبول مال 16 سالن و بیش از 3000 نفر ظرفیت دارد و انواع فیلم‌های روز و مطرح دنیا در آن نمایش داده می‌شوند. به ویزه اینکه انیمیشن‌های بسیار خوبی هم در این سالن به نمایش درمی‌آیند که رفتن به استانبول مال را به تجربه‌ای خاطره‌انگیزتر برای کودکان تبدیل خواهند کرد. در این سالن از بهترین سیستم‌های نورپردازی و صوتی دنیا استفاده شده است. 

بولینگ آتلانتیس

در قلب استانبول مال، سالن بولینگ آتلانتیس در طبقه دوم به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات این مجموعه خودنمایی می‌کند. این مکان نه تنها با داشتن چندین لاین بولینگ، بلکه با ارائه بازی‌هایی چون بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و بازی‌های ویدیویی، تجربه‌ای کامل از سرگرمی را فراهم می‌آورد.

فلای زون

مرکز خرید استانبول مال

فلای زون، پارک ترامپولینی در طبقه دوم، بازی‌های متفاوت و هیجان‌انگیزی را برای همه سنین ارائه می‌دهد. این پارک توسط مربیان مجرب، تجربه‌ای امن و لذت‌بخش را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

اسمارت پلی

اسمارت پلی، واقع در طبقه اول، یک فضای شاد و رنگارنگ برای کودکان و به خصوص خردسالان است که با مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های جذاب، ساعاتی شاد و مفرح را برای آنها رقم می‌زند.

بخوانید: 8 تا از بهترین پارک‌ های آبی استانبول؛ اطلاعات کامل، امکانات و شرایط

موزه اسباب‌بازی وکس

موزه اسباب‌بازی وکس، گنجینه‌ای از اسباب‌بازی‌های کلاسیک در طبقه دوم استانبول مال، دنیایی از خاطرات را از دهه ۱۹۰۰ به ارمغان می‌آورد. این موزه، با نمایش اسباب‌بازی‌هایی که درون ویترین‌های شیشه‌ای و سکوهای مخصوص جای گرفته‌اند، مسافرتی به گذشته را برای بزرگسالان فراهم می‌آورد و کودکان را با دنیای بازی‌های دوران کودکی والدینشان آشنا می‌کند.

وضعیت هزینه ها در استانبول مال

بررسی قیمت‌ها در استانبول مال نشان می‌دهد که خرید پوشاک و بسیاری از کالاها در استانبول نسبت به تهران از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر است، با تخفیف‌هایی بین دو تا چهل درصد. با این حال، با توجه به حضور برندهای معتبر ترکی و بین‌المللی، انتظار می‌رود که قیمت‌ها در سطح بالایی قرار داشته باشد. استانبول مال همچنین با برگزاری جشنواره‌های فروش فوق‌العاده در اواخر بهار و اوایل تابستان، فرصت‌هایی برای خرید باورنکردنی از نمایندگی‌های برندهای شناخته شده جهانی مانند دبنهامز، بالمین و دکاتلون را فراهم می‌آورد.

بخوانید: بشیکتاش استانبول: تلفیقی از تاریخ، فرهنگ و جنب‌وجوش شهری

خدمات رفاهی استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال انواع خدمات مهم را برای اطمینان از راحتی ساکنین، مهمانان و بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر است:

  • دستگاه‌های خودپرداز
  • اتاق مخصوص نگهداری کودک و نوزاد
  • ویلچر
  • صندوق‌های امانات
  • میز اطلاعات
  • مبادله ارز
  • دسترسی به اینترنت بی‌سیم (وای‌فای)
  • ایستگاه کمک‌های اولیه
  • حمام‌های خانوادگی وسیع
  • پارکینگ رایگان
  • خدمات پارکینگ واله
  • ایستگاه تاکسی
  • خدمات حمل و نقل
  • نقطه بارگیری و تخلیه مسافران
  • امکانات ویژه خانواده‌ها
  • پارکینگ دوچرخه
  • نقطه بازیابی مالیات خرید (KDV VAT)
  • نشیمن‌گاه‌های خارجی و داخلی
  • مسجد (برای نماز جمعه)
  • امکانات مخصوص افراد با نیازهای ویژه
  • دکوراسیون مدرن

بخوانید: در میدان تکسیم استانبول چه کارهایی انجام بدهیم؟

چند نکته مهم درباره مرکز خرید استانبول مال

  • استانبول مال عصرها و روزهای تعطیل شلوغ می‌شود و اگر می‌خواهید رفت و آمد راحت‌تری در این مرکز داشته باشید، بهتر است در زمان‌های دیگری به این مجتمع جذاب و پرطرفدار قدم بگذارید.
  • این مرکز در فصول مختلف شاهد حراجی ها و تخفیف های مختلفی هم هست که می‌توانید از طریق سایت استانبول مال به نشانیwww.mallofistanbul.com این تخفیف ها را دنبال کنید.
  • بولینگ آتلانتیس در طبقه دوم استانبول مال یکی دیگر از مکان‌هایی است که در بازدید از این مرکز نباید سر زدن به آن را فراموش کرد.
  • از دیگر خدمات استانبول مال می‌توان به وجود دستگاه خودپرداز در این مجموعه، پارکینگ، اتاق نوزاد، پارکینگ دوچرخه، صندوق امانات، امکانات ویژه معلولان و فضای پارک رایگان در بیرون از مرکز اشاره کرد.
  • استانبول مال تاکنون جوایز زیادی برنده شده است که از جمله می‌توان به بزرگ‌ترین مرکز خرید ترکیه و بهترین مرکز خرید اروپا اشاره کرد.

جاهای دیدنی اطراف مرکز خرید استانبول مال

مسجد ایا صوفیه

مسجد ایاصوفیه، جواهری در قلب بخش اروپایی استانبول، در میدانی به همین نام قرار دارد و از استانبول مال تنها ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. این بنای باشکوه که زمانی کلیسایی در دوران امپراتوری بیزانس بود، با تزییناتی مانند مناره‌ها و محراب پس از فتح استانبول به مسجدی مبدل شد و در دوران جمهوریت آتاتورک به موزه‌ای تاریخی تغییر کاربری یافت. اکنون این مسجد میراثی تاریخی است که به صورت رایگان و شبانه‌روزی پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی

مسجد آبی استانبول

در نزدیکی ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، با قدمتی چهارصد ساله در منطقه فاتیح واقع شده و حدود ۲۳ کیلومتر با استانبول مال فاصله دارد. این مسجد، با طراحی داخلی‌ای که از کاشی‌های آبی بهره می‌برد و شش مناره‌اش، یکی از شاهکارهای معماری اسلامی است که مقابل ایاصوفیه قرار گرفته و هنر معماری اسلامی و مسیحی را در کنار هم به نمایش می‌گذارد، روزانه پذیرای نمازگزاران و گردشگران فراوانی است.

آب‌انبار باسیلیکا

آب‌انبار باسیلیکا، گنجینه‌ای معماری در دل استانبول و در فاصله‌ای ۱۸ کیلومتری از استانبول مال، با قدمتی بیش از ۱۵۰۰ سال، شاهکاری از دوران امپراتوری روم شرقی است. این سازه باستانی که با ۳۶۶ ستون مرمرین خود توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، به عنوان بزرگ‌ترین سرداب باقی‌مانده، محیطی شگفت‌انگیز با نورپردازی خاص و صدای آرامش‌بخش موسیقی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.

کاخ توپکاپی

کاخ توپکاپی، با قدمت و عظمت خود در فاصله‌ای ۲۵ کیلومتری از استانبول مال، به عنوان نمادی از قدرت امپراتوری عثمانی، با دروازه‌هایی که شاهد توپ‌های جنگی هستند، میراثی از چهار قرن حکومت سلطنتی را در خود جای داده است. این کاخ، که طی سال‌ها شاهد مرمت‌ها و تغییرات معماری بوده، اکنون مجموعه‌ای از بناهای تاریخی را با حیاط‌هایی دیدنی در بر می‌گیرد، که هر کدام شاهدی بر هنر و تاریخ این امپراتوری هستند. الماس کاشیکچی، برجسته‌ترین گوهر در میان جواهرات سلطنتی کاخ، در کنار آثاری از هنرمندان و دست‌نوشته‌های نفیس، بازدید از این کاخ را تجربه‌ای فراموش‌نشدنی می‌سازد.

رزرو هتل در استانبول تنها با سه کلیک!

حرف آخر

مرکز خرید استانبول مال با ترکیب منحصر به فردی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و امکانات تفریحی، یک نماد از ترفندهای خرید لوکس و تجربه فراگیر در استانبول است. این مرکز، جایی است که مد و لوکس در کنار سرگرمی و تفریح، تبدیل به یک سفر شگفت‌انگیز می‌شود. امیداواریم این راهنما توانسته باشد، یک دیدگاه کلی درباره این مرکز خرید به شما ارائه کند.

سوالات متداول

آیا استانبول مال امکانات تفریحی دارد؟

بله، این مرکز شامل سینما، رستوران‌ها، و زمین بازی است.

چند فروشگاه در استانبول مال واقع شده است؟

بیش از ۳۰۰ فروشگاه در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند.

آیا پارکینگ در استانبول مال موجود است؟

بله، استانبول مال دارای پارکینگ با ظرفیت بالا است

چه برندهای معروفی در استانبول مال حضور دارند؟

برندهای معروفی مانند Zara، H&M و Apple در اینجا مشغول به کار هستند.

آیا استانبول مال به راحتی قابل دسترسی است؟

بله، این مرکز خرید در موقعیت مکانی عالی و با دسترسی آسان واقع شده است.

نظرات کاربران