istanbul alışveriş merkezi

مراکز خرید بخش اروپایی استانبول، از گالریا تا آکمرکز

آیا تا به حال در تپه‌های اروپایی استانبول قدم گذاشته‌اید؟ این ناحیه زیبا که به عنوان بخش اروپایی استانبول شناخته می‌شود، خود دارای جاذبه‌های فراوان و متنوعی است. اما یکی از نقاطی که مختصراً شهرت یافته و افراد را به خود جلب می‌کند، مراکز خرید فوق‌العاده زیبا و شیک آن هستند. در این مقاله، با هم به دنیای خرید و لذت بازارها و مراکز تجاری این منطقه خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید تا در گوشه و کنارهای خیابان‌های این منطقه به مراکز خرید بخش اروپایی استانبول برویم و تجربه‌ی یک خرید شگفت‌انگیز را آغاز کنیم.

رزرو تور استانبول

همین حالا قیمت بلیط هواپیما استانبول را چک کنید!

گالریا از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

یکی از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول، مرکز خرید گالریا در محله آتاکوی است. این مرکز خرید از سال 1988 در حال فعالیت بوده و بیش از سی سال قدمت دارد. مرکز خرید گالریا 4 طبقه دارد که دو طبقه آن به فودکورت و مراکز تفریحی اختصاص داشته و در دو طبقه دیگر بیش از 130 فروشگاه از برندهای معروف جهانی مانند لاگوست، جورجیوآرمانی، ماوی، ورساچه، لوفیان، پولو، سامسونگ، بوش، ترکسل، تکنو، ظریف، سامی و کوئین اکسسوری وجود دارد که انواع پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، لوازم منزل و لوازم برقی را از آنها می‌توانید خریداری نمایید.  

امکانات مرکز خرید گالریا

این مرکز خرید دارای سالن ورزش‌های رزمی، سالن یوگا، اسکیت روی یخ، سالن بولینگ، سالن شطرنج، تاکسی، سینما و رستوران‌های معروفی مانند برگرکینگ، استارباکس، کی‌اف‌سی، رامیز کوفته‌سی، بورساکباب و شیرینی فروشی کوک‌شاپ است.

دسترسی به مرکز خرید

از میدان تکسیم با متروی خط M1A به ایستگاه آتاکوی بروید و از آنجا با 30 دقیقه پیاده‌روی به گالریا خواهید رسید، یا اینکه از ایستگاه آتاکوی با تاکسی یا اتوبوس به خیابان رئوف‌بی بروید. همچنین می توانید با تراموا به ایستگاه باکرکوی بیایید و با 15 دقیقه پیاده روی به گالریا برسید.

ساعات کاری گالریا از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

این مرکز خرید هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

بخوانید: جاهای دیدنی استانبول در بخش اروپایی که خاطره ساز هستند!

پروفیلو از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

مرکز خرید پروفیلو از بهترین مراکز خرید بخش اروپایی استانبول برای کسانی است که در مناطق مجیدیه و شیشلی اقامت دارند. ساختمان این مرکز خرید در ابتدا تاسیسات تولید یخچال و فریزر پروفیلو بوده است که پس از نوسازی تبدیل به مرکز خرید گردید. پروفیلو در 6 طبقه ساختمان 239 فروشگاه دارد که انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم الکترونیکی، لوازم منزل و محصولات بهداشتی و زیبایی را به فروش می‌رسانند.

امکانات مرکز خرید پروفیلو

این مرکز خرید دارای 7 سالن سینما، سالن بولینگ، آتلیه عکاسی، سالن بیلیارد و اسنوکر، استخر، زمین بازی مخصوص کودکان، پارکینگ، سالن سمینار و 43 رستوران و کافه با غذاهای ترکی و بین‌المللی است.

ساعات کاری

مرکز خرید پروفیلو هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای مراجعه خریداران فعالیت دارد.

تور ارزان استانبول فقط با سه کلیک خوبه!

کانیون از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

از بهترین مراکز خرید بخش اروپایی استانبول برای خرید در سفر ترکیه، مرکز خرید کانیون است. این پاساژ به دلیل قرارگیری در منطقه اقتصادی لونت بسیار پرفت‌وآمد بوده و دیگر مزیت مهم آن دسترسی آسان به این مرکز خرید، به دلیل قرارگیری در کنار ایستگاه متروی لونت است. معماری جالب این مرکز خرید که بارها برنده جوایز طراحی نیز شده به گونه‌ای است که فروشگاه‌ها و راهروها طوری طراحی شده‌اند که در کنار هم یک مرکز خرید روباز را ایجاد نموده‌اند و می‌توان آسمان را دید. در این پاساژ برندهای معروفی مانند لیوجو، گپ، کلوین‌کلین و مکس مارا را در کنار برندهای خوب ترک خواهید دید. همچنین در ابتدای ورود به مرکز خرید یک سوپرمارکت بزرگ برای خرید محصولات غذایی ترک و اجناس برند خارجی وجود دارد. علاوه بر پوشاک در کانیون انواع لوازم آرایشی، لوازم خانگی، اسباب بازی، ساعت، زیورآلات و کیف و کفش را می‌توانید خریداری نمایید.

امکانات مرکز خرید کانیون

این مرکز خرید دارای یک شعبه سینماکسیموم برای دیدن فیلم‌های به روز و برتر جهانی، مجموعه سرگرمی پلی‌زون و رستوران و کافه‌های متعدد، آرایشگاه، خیاطی، اتوشویی، مرکز نگهداری از کودکان و پارکینگ است.

دسترسی به کانیون از لوکس ترین مراکز خرید استانبول

از میدان تکسیم با متروی خط M2 به سمت ایستگاه حاجی عثمان‌بی بروید و در ایستگاه لونت که دقیقاً کنار مرکز خرید است پیاده شوید.

ساعات کاری

مرکز خرید کانیون از ساعت 10 صبح الی 10 شب به روی مراجعه‌کنندگان باز است.

بخوانید: مراکز خرید لباس عروس استانبول

مال‌آف از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

مال‌آف استانبول یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید بخش اروپایی استانبول است. این مرکز خرید یک بلوک از 7 برج مال‌آف استانبول است که چهار برج آن مسکونی، یک برج اداری و یک برج دیگر نیز هتل است. مرکز خرید لوکس مال‌آف استانبول در 4 طبقه بیش از 350 فروشگاه دارد. در طبقات همکف و اول و دوم پوشاک برندهای منگو، گاستو، رومن، ویکتوریاسکرت، ال‌سی‌واکیکی، دکتلون، کاچارل، پیرکاردین، داکرز، رمسی، گپ‌کیدز، پانچو، ببک و ویکو برای خانم‌ها آقایان و کودکان را پیدا خواهید کرد. همچنین در طبقات دیگر 20 فروشگاه از برندهای معروف لوازم آرایشی مانند مک، بادی شاپ، فلورمار، گراتیس و رسمن در کنار فروشگاه‌های جواهر و اکسسوری برندهای سواروفسکی، پاندورا، کوچک‌گلد و آتاسای وجود دارند.

علاوه بر پوشاک و اکسسوری مسافران برای خرید کیف و کفش مارک از اسکچرز، جی‌جی، بمبی و گریدر به مال‌آف می‌آیند. آن‌چه در خصوص مال‌آف باید بدانید این است که قیمت‌های این مرکز خرید نسبت به مراکز تجاری دیگر بالا است اما حراج‌های دوره‌ای خوبی گذاشته می‌شود که می‌توانید خرید پرتخفیف خوبی داشته باشید.  

بخوانید: اپلیکیشن ‌های کاربردی استانبول؛ همراهان همه‌فن‌حریف‌ سفر!

امکانات مرکز خرید مال‌آف

در این مرکز خرید اگر گرسنه شوید کلی گزینه‌های خوشمزه برای یک وعده غذای ترکی یا بین‌المللی مانند بیگ شفز، میدپوینت، لانچ‌باکس، سوشی‌چی، کوفته‌جی‌رامیز و نور آبلا کارادنیز موتفگی، مک‌دونالد، برگرکینگ، گرین‌سالاد، آربیز و کی‌اف‌سی وجود دارد. علاوه بر رستوران مجموعه سینمایی Cinetech که بزرگ‌ترین پردیس سینمایی ترکیه نامیده می‌شود با 16 سالن سینما و ظرفیت 1050 صندلی در این مرکز خرید قرار دارد. مرکز خرید مال‌آف از لوکس ترین مراکز خرید استانبول است که بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده اروپا، موی پارک برای تفریح و سرگرمی بازدیدکنندگان را در خود جای داده است. بازی‌های مهیج این پارک برای همه سنین جذاب و سرگرم کننده است طبقه اول برای سال به بالا و طبقه دوم پارک به بازی‌های کودکان 4 تا 10 سال اختصاص دارد.

دسترسی به مال‌آف از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

برای رسیدن به مال‌آف کافیست از میدان تکسیم با اتوبوس‌های خط 89C به سمت باشاک شهری رفته و در ایستگاه Atışalanı Yanyol پیاده شوید و از آن‌جا به اتوبوس‌های خط 146T به سمت باگازکوی رفته و در ماسکو پیاده شوید.

ساعات کاری

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

بخوانید: بهترین لباس فروشی های استانبول را قبل از سفر بشناسید!

مارمارا فروم از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید بخش اروپایی استانبول برای خرید در سفر ترکیه مارمارا فروم در محله عثمانیه است. این مرکز خرید 3 طبقه تنوع بالایی از اجناس مارک ترک و بین‌المللی دارد. 300 فروشگاه کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و ساعت، پوشاک زنانه و مردانه و بچه‌گانه، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی از برندهای دکاتلون، بائوهاوس، سی‌اندآ، پلی بولینگ، وی‌کالکشن ، سینه‌ماکسیمم، بوینرریال ساتورن، YKM، تکنوسا، زارا، مارکز اند اسپنسر، دی اند آر، بیمِکس، ال‌سی‌واکیکی، فلو، بوینر، اچ‌اند‌ام، آلتین‌باس، برشکا، کوتون، پول‌اندبر، بنتون، سواروفسکی، آسوس و آتاسای.

امکانات مرکز خرید مارمارافروم

در این مرکز خرید اولین هایپرمارکت کارفوزا ترکیه قرار دارد همچنین برای سرگرمی و تفریح شهربازی، سالن بولینگ، سینما و سالن ورزشی با مجهزترین وسایل تدارک دیده شده است. مارمارافروم دارای سالن آرایش، چشم پزشکی، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، کرایه رایگان ویلچر و کالسکه، صندوق امانات و پارکینگ نیز است.

دسترسی به یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول

برای بازدید از مارمارافروم کافیست از طریق مترو به ایستگاه زیتون بورنو بروید و پس از چند دقیقه پیاده‌روی در خیابان Çobançeşme Koşuyolu به مرکز خرید می‌رسید.

بخوانید: راهنمای سفر به استانبول

ساعات کاری

مرکز خرید مارمارافروم استانبول همه روزه به جز یکشنبه‌ها 10 صبح تا 10 شب فعال است. روزهای یکشنبه ساعت 15 تا 19 می‌توانید به این پاساژ مراجعه نمایید.

آکمرکز از مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

مراکز خرید بخش اروپایی استانبول

آکمرکز از مراکز خرید قدیمی استانبول برای خرید در ترکیه است. این مرکز خرید سال 1993 در منطقه بشیکتاش آغاز به فعالیت نمود و جزو لوکس ترین مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید. آکمرکز در 4 طبقه دارای 246 فروشگاه با تنوعی از اجناس آرایشی و بهداشتی، جواهرات، ساعت، پوشاک زنانه و مردانه و بچه‌گانه و زیورآلات از بهترین برندهای ترک و جهانی است. برندهای معروفی چون زارا، منگو، گپ، آدیداس، هوگوباس، نایک، ماوی، نایک، ماسیمودوتی، زارا، سواروفسکی، تفال، سامسونگ و فیلیپس در بین فروشگاه‌های این مرکز خرید از بهترین مراکز خرید بخش اروپایی استانبول دیده می‌شوند. این مرکز خرید لوکس در روزهای تعطیل به طور میانگین میزبان 500000 نفر بازدیدکننده است.

بخوانید: مراکز خرید استانبول؛ در استانبول چه بخریم و از کجا بخریم؟

امکانات مرکز خرید آکمرکز

آکمرکز دارای سالن سینما، آرایشگاه، خیاطی، پت‌شاپ، صرافی و رستوران‌های معروفی مانند برگرکینگ، کی‌اف‌سی، رامیزکوفته‌چی، مادا، برگرلب، کرنراستاپ، سوسا و استارباکس است.

دسترسی به مرکز خرید

برای رفتن به اکمرکز کافیست با متروی خط M6 به ایستگاه نسبتیه بروید و از آنجا با چند دقیقه پیاده‌روی به پاساژ برسید و یا در ایستگاه متروی لونت پیاده شوید و با 15 دقیقه پیاده‌روی به آکمرکز بروید.

ساعات کاری

این مرکز خرید نیز از ساعت 10 صبح تا 10 شب همه روزه فعالیت دارد.

فقط با سه کلیک؛ هتل ارزان استانبول را رزرو کنید.

حرف آخر

مراکز خرید بخش اروپایی استانبول به سبب تنوع و قیمت همیشه مورد استقبال مسافران هستند. بنابراین باید انتظار ازدحام خصوصاً در زمان جشنواره‌ها و تخفیفات فصلی را داشته باشید. خرید یکی از فعالیت‌های لذت‌بخش در سفر است که می‌بایست با‌حوصله انجام شود، بنابراین خریدتان را به روزهای آخر سفر موکول نکنید تا با خیال آسوده فرصت گشت‌وگذار در مراکز خرید استانبول و خرید بهترین سوغاتی‌ها را داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید در بخش اروپایی استانبول کدامند؟

به یاد داشته باشید که با هر بودجه ای می توانید مراکز خرید مورد نظر خود را در استانبول پیدا کنید. اگر به دنبال خرید لاکچری هستید به استانبول مال و کانیون و اگر تمایل به اجناس با تخفیف و ارزان دارید به Optimum و Oliveum بروید.

مراکز خرید ارزان در بخش اروپایی استانبول کجا هستند؟

برای فروش عمده پوشاک یا تخفیف بهتر است از مراکز فروش عمده مانند بازار عمده فروشی مرتر، بازار عمده فروشی آت لت آکسارای، بازارهای هفتگی استانبول و … استفاده کنید.

کدام بازارها برای فروش عمده پوشاک در بخش اروپایی استانبول مناسب‌اند؟

بازار عمده فروشی مرتر، بازار عمده فروشی آت لت آکسارای و بازارهای هفتگی استانبول.

نظرات کاربران