Istanbul Boyaka shopping center

6 تا از مراکز خرید عمرانیه استانبول که باید سر بزنید!

منطقه عمرانیه در بخش آسیایی استانبول، یکی از مناطق تاریخی و قدیمی شهر است که به دلیل آب‌وهوای خوب در گذشته پوشیده از انبوه درختان سرسبز بوده است. عمرانیه عنوان چهارمین منطقه پرجمعیت شهر استانبول را دارد. این منطقه با نرخ بالای رشد جمعیت و شهرنشینی همچنان جزو مناطقی است که بافت روستایی و محلی خود را نیز حفظ نموده است. اگرچه منطقه عمرانیه به عنوان قطب اقتصادی استانبول شناخته می‌شود اما برای گردشگران نیز جذابیت‌های زیادی دارد. این منطقه بین گردشگران با پارک‌ها و مراکز خریدش شناخته می‌شود. مراکز خرید منطقه عمرانیه استانبول با قیمت‌های مناسب همیشه محبوب و مورد استقبال مسافران هستند. در ادامه با مراکز خرید این منطقه بیشتر آشنا خواهید شد. 

رزرو تور استانبول

همین حالا قیمت بلیط هواپیما استانبول را چک کنید!

مرکز خرید آک یاکا پارک

مراکز خرید عمرانیه استانبول

یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید عمرانیه استانبول، مرکز خرید آک یاکا پارک با مساحت 60 هزار متر مربع است که از سال 2016 در 4 طبقه آغاز به فعالیت نموده و سالیانه حدود 5 میلیون بازدیدکننده دارد. این مرکز خرید دارای پارکینگ، شهربازی، باشگاه بدنسازی، سینما، و رستوران و کافه با غذاهای اصیل ترکی است. در واقع این پاساژ را می توان یک مرکز تفریحی و تجاری درنظر گرفت. 

مرکز خرید بویاکا استانبول

مرکز خرید بویاکا در منطقه عمرانیه استانبول از سال 2012 آغاز به فعالیت نموده است. این مرکز خرید در سه طبقه مجموعاً 162 فروشگاه پوشاک کودکان، اسباب بازی، لوازم آرایشی، ساعت، لوازم ورزشی و محصولات الکترونیکی دارد که در بین آنها برندهای معروفی مانند زارا، ماوی، پولو و لاگوست دیده می‌شوند. مرکز خرید بویاکا در عین اینکه یک پاساژ لوکس و گران‌قیمت است اما برخی اجناس را با قیمت‌های متوسط نیز می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. بویاکا از مراکز خرید عمرانیه استانبول است که علاوه بر رستوران و کافه‌های متنوع با غذاهای ترکی و بین‌المللی، پارکینگ، سالن سینما، شهربازی و مرکز سرگرمی دارای یک اسپای لوکس و سالن ورزشی است که جزو مجهزترین سالن‌های منطقه عمرانیه هستند.  

مرکز خرید مترو گاردن

Metro Garden shopping center

یکی از مراکز تجاری عمرانیه، مرکز خرید نوساز و لوکس مترو گاردن استانبول است. مترو گاردن از مراکز خرید بزرگ عمرانیه است که از امکانات کامل و لاکچری برای جذب مشتریان بهره می‌برد. این مرکز خرید دارای فضای بازی مخصوص کودکان، کافه و رستوران‌های جذاب است و به عنوان قطب خرید از مراکز تجاری منطقه عمرانیه شناخته می‌شود.

مرکز خرید جان پارک

یکی دیگر از مراکز خرید عمرانیه استانبول که عنوان زیباترین مرکز خرید منطقه عمرانیه را دارد، مرکز خرید بزرگ و لوکس جان پارک است. این مرکز خرید در مرکز منطقه عمرانیه قرار دارد و دسترسی به آن راحت است. در مرکز خرید جان پارک برندهای داخلی ترک و برندهای معروف جهانی برای خرید مشتریان شعبه دارند. 

مرکز خرید آسیاپارک استانبول

از بهترین مراکز خرید عمرانیه استانبول که به عنوان یکی از اوت‌لت‌های خوب برای خرید با قیمت پایین بین مسافران محبوبیت دارد، مرکز خرید آسیاپارک است. آسیا پارک 250 فروشگاه دارد که اجناس از رده خارج شده برندهای مشهور را با تخفیف‌های 10 تا 80 درصدی به فروش می‌رسانند. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌ها دارای رستوران و کافه، مجتمع سینمایی، یک پارک با فضای سرسبز و بزرگ و یک شهربازی در محوطه بیرونی مرکز خرید است. 

مرکز خرید میدان

مراکز خرید عمرانیه استانبول

در بین مراکز خرید منطقه عمرانیه استانبول، مرکز خرید میدان بزرگ‌ترین مساحت را دارد و یکی از مراکز مهم خرید در بخش آسیایی شهر است که گنجایش پذیرش 32 میلیون بازدیدکننده را دارد. بیش از 70 برند ترک و بین‌المللی از جمله ایکیا و مدیامارکت در این مرکز خرید شعبه دارند. از امکانات دیگر مرکز خرید میدان می‌توان به سالن سینما، رستوران و کافه اشاره نمود.

در پایان

اگر در سفر به استانبول مسافر بخش آسیایی این شهر هستید، منطقه عمرانیه برای خرید و تفریح یکی از مناطقی است که مراکز خرید خوبی دارد. مراکز خرید عمرانیه استانبول شعبات برندهای معروف را دارند و همچنین در بین آنها اوت‌لت آسیاپارک برای خرید ارزان دیده می‌شود که بی‌شک لذت یک خرید با قیمت پایین را در آن تجربه خواهید کرد. علاوه بر مراکز خرید منطقه عمرانیه استانبول خوش آب‌وهوا و سرسبز بوده و برای گشت‌وگذار مناسب است.

تور ارزان استانبول را برای یک خرید حسابی رزرو کرده اید؟

نظرات کاربران