İstanbul Taksim Meydanı alışveriş merkezleri

یک خرید ویژه در مراکز خرید میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم، قلب تپنده استانبول، خانه‌ای است برای مراکز خریدی که هر گردشگری را به وجد می‌آورند. تصور کنید در خیابان‌هایی قدم می‌زنید که هر گوشه‌ای از آن داستانی دارد و مراکز خریدی که هر کدام جهانی از مد، فرهنگ و طراحی را در دل خود جای داده‌اند. این مراکز خرید، از بوتیک‌های بین‌المللی گرفته تا فروشگاه‌های محلی، نه تنها بهشتی برای دوست‌داران خرید هستند بلکه پنجره‌هایی به دنیای متنوع و رنگارنگ استانبول ارائه می‌دهند. هر فروشگاه در این مراکز خرید نه تنها کالاهایی به فروش می‌رساند، بلکه داستانی از سبک و سلیقه استانبولی را به نمایش می‌گذارد. از لباس‌های سنتی ترکی گرفته تا آخرین مد روز، مراکز خرید میدان تکسیم استانبول هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. پس، آماده شوید برای یک تجربه خرید فراموش‌نشدنی در یکی از پر جنب‌وجوش‌ترین نقاط استانبول.

رزرو تور استانبول

بلیط هواپیما استانبول را با سه کلیک رزرو کنید!

مرکز خرید کانیون استانبول

مراکز خرید میدان تکسیم استانبول

مرکز خرید کانیون یکی از اولین مراکز خرید در فضای باز و یکی از مراکز خرید میدان تکسیم استانبول است. طراحی فوق العاده زیبا و وجود فروشگاه‌های برند سبب شده تا خیلی از گردشگران و حتی مردم محلی این مرکز خرید را برای خرید کردن و تفریح انتخاب کنند. در اینجا در کنار وجود مغازه‌های رنگارنگ مراکز تفریحی، رستوران و سرگرمی‌های مختلفی تعبیه شده تا اوقات خوشی از خرید کردن برای شما به وجود آورند. در اینجا شما می‌توانید: لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لباس برای هر سنی، اسباب بازی، لوازم الکترونیک و غیره را در برندهای مطرح دنیا خریداری کنید.

امکانات مرکز خرید کانیون

این مجموعه امکانات تفریحی متنوعی را ارائه می‌دهد، اما چیزی که بیشتر آن را متمایز کرده، وجود سینما در طبقه دوم است. سینمایی که یکی از شعبات cinemaximum است و تجربه‌ای متفاوت و جدید از تماشای جدیدترین فیلم های روز دنیا برای شما به ارمغان می‌آورد. در کنار سینما مراکز بازی مخصوص کودکان و حتی بزرگسالان نیز وجود دارد. بازی‌های کودکانه و بازی‌های کامپیوتری قطعا برای شما و فرزندانتان جذاب خواهند بود. همچنین می‌توانید یک ناهار یا شام خوب را در کانیون که شعبه‌های بسیاری از رستوران‌های معروف دارد، میل کنید.

بخوانید: بهترین سوغاتی های استانبول

دسترسی مرکز خرید کانیون

می توانید از میدان تقسیم با مترو به کانیون که در لونت قرار دارد برسید. وقتی از تکسیم سوار مترو می‌شوید، می‌توانید در ایستگاه چهارم، Levent، پیاده شوید و از آنجا به مرکز خرید کانیون بروید.

ساعات کاری مرکز خرید کانیون

برای خرید و بازدید از مرکز خرید کانیون می‌توانید هر روز از ساعت  صبح تا  شب مراجعه کنید. توجه داشته باشد که گشت و گذار در ان حداقل 3 ساعت زمان نیاز دارد.

مرکز خرید دمیرورن استانبول

مراکز خرید میدان تکسیم استانبول

مرکز خرید Demiroren در خیابان استقلال و نزدیک میدان تکسیم واقع شده است. این مرکز خرید که تنها 5 دقیقه پیاده تا میدان تقسیم فاصله دارد، گزینه‌های معقولی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر برای خرید عجله دارید و می‌خواهید قبل از ترک استانبول سریع سوغاتی بخرید، دمیرون گزینه مناسبی خواهد بود. با این حال، وقتی آن را با سایر مراکز خرید موجود در لیست ما مقایسه می‌کنید، این مکان کوچکی است.

در این مرکز خرید چند فروشگاه از برندهای معروف مد محلی وجود دارد. با این حال توصیه می‌کنیم بعد از خرید از اینجا در خیابان استقلال هم گشتی بزنید. اگر بعد از خروج از اینجا در جهت برج گالاتا قدم بزنید، می‌توانید فروشگاه‌های مختلفی هم پیدا کنید. به خصوص خیابان گالیپ دده که از انتهای خیابان استقلال شروع می شود و تا برج گالاتا امتداد می‌یابد، این روزها طرفداران زیادی دارد. اخیراً بسیاری از بوتیک هتل‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های هدیه در این خیابان افتتاح شده‌اند. در محله گالاتا که به یک مرکز گردشگری تبدیل شده است، می‌توانید سوغات‌ های زیادی درباره استانبول بخرید.

بخوانید: بهترین لباس فروشی های استانبول را قبل از سفر بشناسید!

امکانات مرکز خرید دمیرورن استانبول

دمیرورن به عنوان یکی از مراکز خرید میدان تکسیم استانبول از امکانا نسبتا مناسبی برخوردار است. این مرکز خرید با داشتن فودکورت و برخی برندها مانند Sephora، Kotton و… ، همچنین سینما، زمین بازی کودکان، اتاق تعویض نوزاد و غیره یک خرید راحت را برای شما به همراه خواهد داشت.

دسترسی مرکز خرید دمیرورن استانبول

برای رفتن به مرکز خرید دمیرورن استانبول کافی است از سمت میدان تکسیم به سمت خیابان استقلال بروید. بعد از حدود 600 متر پیاده روی در سمت راست به مجتمع چند طبقه دمیرورن خواهید رسید.

ساعات کاری مرکز خرید دمیرورن استانبول

این مرکز خرید هر روزه از ساعت صبح تا شب پذیرای خریداران و گردشگران است.

همین حالا تور استانبول را رزرو کنید.

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

مراکز خرید میدان تکسیم استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی از مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول است که در خیابان Tesvikiye محله لوکس نیشانتاشی قرار گرفته است. از آنجایی که محله نیشانتاشی مرکز مد و فشن استانبول محسوب می‌گردد، مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی یکی از پر پرفت‌وآمدترین پاساژها برای خرید پوشاک برند و مدروز توسط مسافران است. در بدو ورود به این مرکز خرید، پوسترهای بزرگ برندهای معروف و فرش قرمزی که در ورودی پهن شده خودنمایی می‌کند و در داخل پاساژ نیز بهترین برندهای ترکیه و برندهای معروف بین المللی را خواهید دید. مجموعاً 150 فروشگاه در مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی فعالیت می‌کنند که در بین آنها برندهای جهانی لباس، کیف و کفش و زیورآلات مانند ماوی، منگو، زارا، کوتون، پولو، تامی هایلفیگر، باربری، کارتیه، دولچه‌گابانا، جورجیو آرمانی، پرادا، هوگوباس، ایوروشه و ویکتوریا‌سیکرت دیده می‌شوند. همچنین برای خرید لوازم خانگی برندهای سامسونگ، تکنو و بوش در این مرکز خرید وجود دارند. 

بخوانید: مرکز خرید پالادیوم استانبول

امکانات بهترین مراکز خرید میدان تکسیم 

مرکز خرید سیتیز نیسانتاشی دارای باشگاه ورزشی، چندین رستوران و کافه و سینما است. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، اتاق مادر و کودک، کالسکه و ویلچر رایگان، اتاق بهداری و صرافی اشاره نمود. 

رستوران و کافه

 در مجموع 13 رستوران و کافه در سیتی‌سنتر نیشانتاشی وجود دارد. رستوران‌ها در طبقه چهارم واقع شده‌اند و در بین آنها  Yummies Food Bar محبوب مسافران دیده می‌شود که بر روی غذاهای ایتالیایی تمرکز دارد. همچنین اگر اهل غذاهای تند مکزیکی هستید، می‌توانید به سراغ رستوران مکزیکی Cantina Mariachi بروید. رستوران‌های دیگری از فرهنگ های مختلف ژاپنی و چینی نیز در این طبقه قرار دارد. در طبقه آخر سیتی‌سنتر نیز رستوران آسیایی Celandon، رستوران فرانسوی Clementine و رستوران ایتالیایی Grey با ماهرترین سرآشپزها و منظره شهر استانبول در خدمت مشتریان هستند. اگر به دنبال کافه‌های خوب در مراکز خرید میدان تکسیم استانبول هستید، به طبقه دوم و سوم سیتیز نیشانتاشی بروید. Vida Tuborg، Big Chefs، Malatya Pazari، Arbys، Caribou و Kahve Dunyasi  از کافه‌های خوب این مرکز خرید برای استراحت و نوشیدن یک قهوه بعد از خرید هستند.

بخوانید: مراکز خرید استانبول؛ در استانبول چه بخریم و از کجا بخریم؟

سینما

sinema

در طبقه آخر این مرکز خرید، یک 7 سالن سینما و تئاتر با به روزترین تجهیزات صوتی و تصویری قرار دارد که مسافران از این سینما بسیار تعریف کرده‌اند. بعد از گشت‌وگذار در سیتیز نیشانتاشی در طبقه آخر می‌توانید غذا میل کنید و در نهایت برای سرگرمی بلیط یک فیلم را تهیه کرده و به سینما بروید. 

بخوانید: مرکز خرید ونیزیا مال استانبول؛ سوار بر قایق خرید کنید!

دسترسی به مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

از میدان تکسیم و بشیکتاش دسترسی به این مرکز خرید بسیار راحت است. اگر اهل پیاده‌روی باشید، با 30 دقیقه پیاده‌روی به این پاساژ خواهید رسید، در غیر این صورت با تراموا به فاصله 5 دقیقه در نیشانتاشی خواهید بود. 

ساعات کاری سیتی سنتر نیشانتاشی

سیتی سنتر نیشنتاشی هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و برای خرید یا صرف غذا می‌توانید به این مرکز خرید در نزدیکی میدان تکسیم بروید. 

مرکز خرید جواهر استانبول

İstanbul Cevahir Shopping Mall

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول، مرکز خرید جواهر یا جواهیر است که در سال 2005 به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید و تفریح در اروپا شروع به فعالیت نمود. این مرکز خرید در محله لوکس شیشلی قرار دارد و فاصله‌اش با میدان تکسیم تنها 3 کیلومتر است. پاساژ جواهر که به عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی استانبول شناخته می‌شود بیش از 200 فروشگاه را در 6 طبقه ساختمان جای داده که در بین فروشگاه‌ها برندهای معروف پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، لوازم ورزشی و آرایشی و بهداشتی دیده می‌شود. از جمله برندهای جهانی این مرکز خرید می‌توان به  Pull & Bear، Nike، Zara، Colins، GAP ، Techno Sa، Dabanhams، و LC Wi Kiki، Marks and Spinger ، Migros، Benetton، H&M، Swarovski، DeFacto، Mango، Massimo Dutti، Victoria’s Secret و Swatch اشاره کرد.

امکانات مرکز خرید جواهر

این مرکز خرید دارای چندین رستوران و کافه، سالن سینما و تئاتر و شهربازی سرپوشیده است. دیگر امکانات پاساژ جواهر شامل دستگاه خودپرداز، نمازخانه، بهداری، صرافی، سرویس بهداشتی، اتاق مادر و کودک، ویلچر و کالسکه رایگان، آسانسور ویژه معلولین، آرایشگاه، خشکشویی، داروخانه، خیاطی، پارکینگ و اینترنت رایگان می‌گردد. 

بخوانید: مراکز خرید عمده استانبول

رستوران و کافه

بیشتر رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید جواهر در فودکورت طبقه پنجم جمع شده‌اند اما در طبقات اول، دوم و ششم نیز کافه‌های خوبی برای نوشیدن قهوه و چای قرار دارند. در فودکورت جواهیر علاوه بر رستوران‌های ترکی، فست‌فودهای معروف مک‌دونالد، کی‌اف‌سی، برگرکینگ، پیتزا هات و آربیز وجود دارند.

سینما

مراکز خرید میدان تکسیم استانبول

پاساژ جواهر از دیگر مراکز خرید میدان تکسیم استانبول بوده که دارای سالن سینما است. سینماکسیموم جواهیر در طبقه دوم مرکز خرید قرار دارد و یک پردیس سینمایی با 11 سالن سینما و بهترین تجهیزات صوتی و تصویری است. 

شهربازی سرپوشیده جواهر

شهربازی فان‌لب در پاساژ جواهر یکی از شعبات این شهربازی سرپوشیده است و در پاساژ فروم و بویوکا نیز شعبه دارد. وسیله‌های بازی این شهربازی شامل سقوط آزاد، ماشین برقی، بازی‌های واقعیت مجازی، ترن و بازی‌های رایانه‌ای همه استاندارد بوده و برای سنین کودک و بزرگسال مناسب هستند. 

بخوانید: بازار چمدان استانبول

دسترسی به مرکز خرید جواهر

یکی از مزایای مرکز خرید جواهر، ایستگاه متروی شیشلی است که دسترسی به این پاساژ را تسهیل می‌کند. از میدان تکسیم کافیست با متروی خط M2 در مسیر ینی‌کاپی و حاجی عثمانی به ایستگاه شیشلی بروید و از آنجا با یک دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید برسید. 

ساعات کاری مرکز خرید جواهر

پاساژ جواهیر از مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای بازدید و خرید مشتریان فعال است. 

مرکز خرید فروم استانبول

Marmara Forum

مرکز خرید فروم از بهترین مراکز خرید میدان تکسیم استانبول است. این مرکز خرید در منطقه بایرام پاشا مجموعه‌ای شیک از برندهای معتبر جهانی است که روزانه مسافران بسیاری برای خرید از آن بازدید می‌کنند. در مرکز خرید فروم بیش از 290 فروشگاه برای فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، وسایل ورزشی، تجهیزات کوهنوردی و طبیعت‌گردی، زیورآلات و لوازم خانگی وجود دارد. در این پاساژ برندهای معروفی چون زارا، دیفکتو، ال‌سی‌واکیکی، کوتون، پوما، منگو، برشکا، سواروفسکی، اکو، پنتی، ال‌جی، بوش، سامسونگ، تفال، مادام‌کوکو، انگلیش‌هوم، دیکتلون و چیکو دیده می‌شوند.

امکانات مرکز خرید

مرکز خرید فروم یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید میدان تکسیم استانبول است که شاید یک روز برای بازدید کامل آن کم باشد. این پاساژ علاوه بر فروشگاه‌ها دارای آکواریوم، زمین بازی، سه شهربازی، رستوران و کافه است. از دیگر امکانات این مرکز خرید به صرافی، اینترنت رایگان، اتاق مادر و کودک، پارکینگ رایگان، نمازخانه، دستگاه خودپرداز، دستبند ردیاب کودک، ویلچر و کالسکه رایگان و تاکسی سرویس اشاره نمود. 

بخوانید: بازارهای محلی استانبول

رستوران و کافه

طبقه همکف و اول این مرکز خرید کافه‌های مختلف با منوهای متنوعی از نوشیدنی و کیک‌ها پیدا می‌شوند و برای صرف غذا بهترین رستوران‌های ترکی برای چشیدن طعم دونر کیاب ترکی در طبقه دوم هستند اگر هم اهل فست‌فود باشید در همان طبقه می‌توانید به مک‌دونالد، کی‌اف‌سی، برگرکینگ، آربیز یا بای دونر بروید.

 آکواریوم و تونل دریایی سی‌لایف

Akvaryum

یکی از تفریحات هیجان‌انگیر مرکز خرید فروم آکواریوم تونلی 85 متری سی‎‌لایف است که جانداران آبزی از 4 قاره را در این تونل آبی می‌توانید ببینید. سی‌لایف 61 کوسه از گونه‌های مختلف مانند کوسه سرچکشی، ببر شنی، پرستار، گیتار، باله خاکستری و باله سیاه دارد.

لگولند دیسکاوری سنتر

لگو بازی محبوب کودکان در سراسر دنیا است. در طبقات اول و دوم این مرکز خرید از مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم، دو شعبه لگولند برای کودکان 3 تا 10 ساله قرار دارد که در زمان خرید می‌توانید کودکان‌تان را به مربیان بسپارید تا سرگرم شوند.

شهربازی‌های فروم

این مرکز خرید دارای سه شهربازی است. یک شعبه از شهربازی‌های سرپوشیده فان‌لند در طبقه دوم قرار دارد که انواع بازی‌ها برای هر سنی را در آن پیدا می‌کنید. شهربازی اختاپوس با سرگرمی‌هایی مانند استخر توپ، تاب و ساخت کاردستی در طبقه اول است و جوی پارک که در طبقه دوم انواع بازی‌ها مانند بولینگ، بیلیارد، زمین بازی کودکان، کارائوکه، پارک شن و بازی‌های رایانه‌ای را برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان دارد.

بخوانید: بازار پارچه استانبول

دسترسی به مرکز خرید فروم

فروم یکی از مراکز خرید برند استانبول است که در کوجاتپه قرار دارد و با مترو به راحتی می‌توانید به آنجا برسید. در میدان تکسیم با مترو به سمت ینی‌کاپی بروید و در ایستگاه ینی‌کاپی خط مترو را به سمت فرودگاه آتاتورک تعویض نمایید و در ایستگاه کوجاتپه پیاده شوید. در این ایستگاه تنها 350 متر با فروم فاصله دارید.

ساعات کاری مرکز خرید فروم 

مرکز خرید فروم از مراکز خرید میدان تکسیم استانبول است که همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توانید برای خرید یا تفریح به آنجا بروید. 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

Istinye Park

مرکز خرید ایستینیه یکی از مراکز خرید میدان تکسیم استانبول بوده که دارای دو فضای سرپوشیده و روباز برای خرید است. فضای سرسبز و گنبد شیشه‌ای این مرکز خرید بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان است. این پاساژ در 4 طبقه انواع فروشگاه‌های لوازم خانگی، مد و زیبایی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و زیورآلات را در خود جای داده است. در کنار محصولات ترک در این پاساژ، برندهای معروف بین‌المللی چون گوچی، کریستین دیور، میومیو، دی‌اندجی، شنل، زارا، لاکوست، زاراهوم، بنتون، آدیداس، نایک، پوما، گپ، لویی ویتون، کاراکا و بکو شعبه دارند.

امکانات مرکز خرید

مرکز خرید ایستینیه پارک فقط یک پاساژ برای خرید نیست بلکه یک مرکز تفریحی و سرگرمی نیز است. این مرکز خرید از مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول 12 سالن سینما، باشگاه ورزشی، بازار محلی، رستوران، پارکینگ و سالن بولینگ و بیلیارد دارد. 

بخوانید :بهترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس شب در استانبول

بازارچه محلی

بازارچه محلی ایستینیه پارک بیشتر شبیه بازارچه میوه و تره بار است که انواع محصولات کشاورزی، میوه و سبزیجات تازه را از آن می‌توانید خریداری نمایید. دورتادور بازارچه محلی ایستینیه رستوران و کافه برای استراحت و صرف غذاهای خوش طعم ترکی است. 

رستوران

علاوه بر رستوران‌های اطراف بازارچه محلی، سایر طبقات مرکز خرید ایستینیه پارک نیز رستوران‌های مختلفی دارند که برای صرف غذا می‌توانید به آنها سر بزنید. پیشنهادهای خوب برای یک غذای باکیفیت برگر کینگ، گومسو، فار ایست و بالیک ایو هستند.

دسترسی به مرکز خرید ایستینیه

مراکز خرید میدان تکسیم استانبول

برای دسترسی به این مرکز خرید از اتوبوس، مینی‌بوس و مترو می‌توانید استفاده کنید. برای رفتن به ایستینیه پارک با اتوبوس از طریق یکی از خطوط ۲۹B FSM یا ۲۹P در محله پولیگان،۲۹Ş منطقه ایستینیه، ۴۲ باغچه گوی و یا خط اتوبوس ۴۰B محله سریر به ایستگاه ایستینیه بروید که چند قدم با پاساژ فاصله دارد. برای استفاده از مینی‌بوس باید از بشیکتاش به تارابیا رفته و در ایستگاه ایستینیه پیاده شوید. با مترو هم که کافیست از میدان تکسیم به ایستگاه آیازآقا بروید و در آنجا با 15 دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید ایستینیه از بهترین مراکز خرید برند استانبول برسید.

ساعات کاری مرکز خرید ایستینیه پارک 

این مرکز خرید روزانه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در طول هفته فعالیت دارد و بازدیدکنندگان بسیاری برای خرید به این پاساژ مراجعه می‌کنند.

از قیمت هتل های استانبول خبر دارید؟

حرف آخر

یکی از لذت‌های سفر خرید و پاساژگردی است که از آن نمی‌توان گذشت. بعد هم سفر بدون سوغاتی برای عزیزان معنایی ندارد، بنابراین در سفرتان به ترکیه گشت‌ها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که حداقل یکی از این مراکز خرید میدان تکسیم استانبول را بگردید. مراکز خریدی که معرفی کردیم علاوه بر اینکه از مراکز خرید برند استانبول هستند، مراکز تفریحی و سرگرمی نیز به حساب می‌آیند و می‌توانید در کنار خرید به شهربازی، سینما یا رستوران بروید و ساعات خوشی را سپری کنید.

سوالات متداول

کدام مراکز خرید در نزدیکی میدان تکسیم وجود دارند؟

مراکز خرید معروف نزدیک میدان تکسیم شامل دمیرورن تکسیم، جواهیر و کانیون می‌شوند.

آیا مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم تنوع برندهای بین‌المللی و محلی دارند؟

بله، این مراکز خرید ترکیبی از برندهای بین‌المللی معتبر و فروشگاه‌های محلی را ارائه می‌دهند.

آیا مراکز خرید در میدان تکسیم امکانات تفریحی و رستوران‌ها دارند؟

بله، بسیاری از این مراکز خرید دارای رستوران‌ها، کافه‌ها و امکانات تفریحی مانند سینماها هستند.

بهترین زمان برای بازدید از مراکز خرید میدان تکسیم چه موقع است؟

اوقات آرام‌تر روز مانند صبح‌ها یا وسط هفته برای بازدید از مراکز خرید توصیه می‌شود تا از شلوغی و ازدحام دوری کنید.

آیا مراکز خرید میدان تکسیم دسترسی راحت به حمل‌ونقل عمومی دارند؟

بله، اکثر مراکز خرید در میدان تکسیم به راحتی از طریق مترو، اتوبوس و تراموا قابل دسترسی هستند

نظرات کاربران