Modanisa

بهترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس شب در استانبول

مراکز خرید لباس شب در استانبول از بهترین و جذاب‌ترین بخش‌های این شهر برای مسافران به خصوص خانم‌ها است. بخواهیم صادقانه بگوییم، برای ما ایرانی‌ها، استانبول بیشتر از اینکه مکان‌های گردشگری و تفریحی باشد، یک بهشت عالی برای خرید است، آن هم خرید لباس. 

رزرو تور استانبول

استانبول به واسطه پیشرفتی که در صنعت نساجی و در کنارش مد و طراحی لباس داشته، به یکی از قطب‌های تولیدی و صادراتی لباس در منطقه و حتی جهان تبدیل شده است. این روزها برندهای لباس این کشور بسیار مطرح هستند و طرفداران زیادی دارند. خوب، بی علت هم نیست، چون کیفیت و زیبایی تولیدات این کشور بسیار خوب بوده است. در این میان، چیزی که واقعا درخشیده، لباس‌های شب ترکیه است. لباس‌هایی که هر کدام با طراحی‌ها و پارچه‌های زیبایشان می‌توانند شما را در طول مراسم خاص و درخشان جلوه بدهند. پس اگر مراسمی دعوت هستید یا برای مراسم ازدواجتان به دنبال لباس شب هستید، بیایید تا گزینه‌های روی میز را به شما معرفی کنیم. 

تور استانبول سه کلیک را به راحتی و ارزان رزرو کنید!

مراکز خرید لباس شب در استانبول در کدام مناطق هستند؟

در استانبول برخی از خیابان‌ها و مناطق خاص هستند که به صورت ویژه به فروش لباس شب اختصاص داده شده‌اند. در این میان برخی گران و برخی هم ارزان خواهند بود. بیایید تا یکی به یکی آن‌ها را بررسی کنیم. 

خرید لباس شب در خیابان بغداد

Baghdad Street, Istanbul

این خیابان یکی از بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین مراکز خرید لباس شب در استانبول است. بنابراین اگر قصدتان رفتن به این خیابان و خرید کردن است، حتما برنامه‌ریزی زمانی درست و حسابی داشته باشید؛ چون قرار است زمان زیادی از شما بگیرد. گشتن و قدم زدن در میان یکی یکی این مغازه‌ها و تماشای ویترین‌های رنگارنگ و زیبای خیابان بغداد، در حین اینکه جذاب است، زمان زیادی هم می‌طلبد. مطمئنا تنوع زیاد فروشگاه‌ها و لباس‌های شب باعث می‌شود تا دست خالی از این خیابان نروید. راستی قیمت‌ها در کل مناسب هستند، اما همه نوع قیمتی در آن پیدا می‌شود. 

این خیابان در منطقه آسیایی استانبول واقع شده و به لحاظ ترافیکی شلوغ است. پس حتما از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. 

خرید لباس شب در خیابان عثمان‌بی

قدم زدن در خیابان عثمان بی به خودی خود لذت‌بخش است. خیابانی سنگ‌فرش شده با بوتیک‌های شیک و لوکس که لباس‌های خاص و زیبای خود را به نمایش می‌گذارند. به جرات می‌توان گفت که اینجا از بهترین مراکز خرید لباس شب در استانبول است و البته گران‌ترین. در عثمان‌‌بی لباس عروس و لباس شب با شکلی خاص قرار گرفته که طرح‌های زیبا و دیدنی دارند. از آن لباس‌های که تن هر کسی نمی‌بینید. در کل اگر بودجه پر و پیمانی دارید، می‌توانید برای خرید لباس شب به خیابان عثمان بی بروید. 

خرید لباس شب در خیابان باکرکوی

Bakirkoy Street, Istanbul

قبل از هر چیز بگوییم که اگر هم با مراکز خرید لباس شب در استانبول زیاد آشنا نیستید، احتمالا نام باکرکوی را شنیده‌اید. خیابانی شیک و بهشتی برای خرید لباس خاص و مجلل. در باکرکوی پاساژ و مغازه‌های مختلفی از لباس عروس و لباس‌های مجلسی شیک قرار دارند که در این میان برخی از آن‌ها طرفدار بیشتری دارند. برای مثال، بازار یرآلتی چارشی از قدیمی‌های این منطقه است که قیمت‌های مناسبی را ارائه می‌دهد. در این میان مغازه‌های دیگر مانند مغازه هلین و رعنا نیز جزو محبوب‌ترین‌ها هستند. قیمت لباس نیز در این منطقه از ارزان تا گران متغیر است. 

خرید لباس شب در خیابان نیشان تاشی

همه با خیابان نیشان تاشی آشنا هستید، اصلا مگر می‌شود به استانبول سفر کرد و به این خیابان سر نزد. بی شک، نیشان تاشی یکی از مراکز خرید لباس شب در استانبول است که بسیار لوکس و البته شلوغ هم هست. اما این محله خیابان‌های مختلفی را در خود جای داده که به صورت اختصاصی به فروش لباس مجلسی می‌پردازند.  تشویکیه، عبدایپکچی و روملی از جمله این خیابان‌ها هستند. اضافه کنیم که اگر به دنبال برند و طرح خاص و متفاوتی هستید، به راحتی می‌توانید در این خیابان آن را پیدا کنید. هر چند که قیمت‌ها معمولا از 1000 لیر شروع می‌شوند، پس انتظار پیدا کردن لباس ارزان‌ قیمت را نداشته باشید. 

خیابان نیشان تاشی از خیابان‌های اصلی و شلوغ استانبول به حساب می‌آید و شما می‌توانید از میدان تکسیم با وسایل حمل و نقل عمومی به آنجا بروید. 

خرید لباس در خیابان فاتح استانبول

مراکز خرید لباس شب در استانبول

از دیگر مراکز خرید لباس شب در استانبول باید به خیابان فاتح اشاره کنیم. از ما می‌شنوید اگر مدت زمان کمی در استانبول هستید، تمرکز خود را فقط و فقط روی منطقه فاتح بگذارید. در اینجا تا دلتان بخواهند مکان‌های گردشگری، تفریحی، رستوران‌ها و کافه‌ها دنج پیدا خواهید کرد. در کنار این‌ها مراکز خرید در فاتح بسیار متنوع هستند و فقط به لباس شب اختصاص ندارند. پس اگر می‌خواهید در کنار لباس مجلسی، لوازم آرایشی، لباس کودک و … را هم خریداری کنید به فاتح بروید. 

در مورد لباس شب در منطقه فاتح باید بدانید که اینجا تنوع فراتر از تصور است. شما می‌توانید از لباس‌های پوشیده، طرح‌های ساده یا جواهر دوزی شده را در این منطقه پیدا کنید. اگر هم لباس‌فروشی دارید، منطقه فاتح مملو از عمده‌فروشان لباس شب است که می‌توانید با خیال راحت و البته با قیمت مناسب‌تری از آن‌ها خریداری کنید. 

خرید لباس شب در خیابان عمرانیه

همانند دیگر مراکز خرید لباس شب در استانبول، خیابان عمرانیه نیز مملو از بوتیک‌های مختلفی است که ویترین‌های خود را با انواع لباس‌های کوتاه و بلند و البته متنوع پر کرده‌اند. اگر زمانی به عمرانیه رفتید، حتما به مغازه‌های مدا اینترست، سیچل و فروشگاه لیزگه سر بزنید. 

بهترین برندهای لباس در ترکیه و استانبول 

در کنار مراکز خرید لباس شب در استانبول، یک سری برند خاص نیز وجود دارد که لباس‌هایزنانه را تولید می‌کنند. برخی از برندها با قیمت‌های بالا و برخی دیگر نیز با بودجه‌های مناسب قابل خریداری هستند. بیایید تا برخی از برندهای پوشاک زنانه در استانبول و ترکیه را به شما معرفی کنیم:

برند واکو (Vakko)

Vakko

Vakko یکی از شناخته شده‌ترین برندهای پوشاک لوکس در ترکیه است و گزینه‌های زیادی برای مناسبت های خاص و لباس‌های رسمی دارد. در واقع واکو یک برند خاص و معروف است که با بسیاری از طراحان مطرح مد ترکیه همکاری می‌کند. قیمت‌های واکو بالا هستند و برای افراد طبقه بالا جذاب خواهند بود.

برند Trendyol Milla

Trendyol به عنوان یک برند مد در سال 2010 شروع به کار کرد و خیلی سریع توانست مسیر رشد خود را ادامه دهد. در حال حاضر یکی از بزرگترین وب سایت خرید آنلاین در ترکیه است. اما باید بدانید که این برند هیچگونه فروشگاه فیزیکی ندارد و تمامی محصولات خود را به صورت وبسایت و آنلاین به فروش می‌رساند. از محبوبیتش همین‌قدر بدانید که روزانه 1 میلیون بسته به بیش از 30 میلیون مشتری Trendyol تحویل داده می‌شود.

برند مودانیسا (Modanisa)

مراکز خرید لباس شب در استانبول

مدانیسا با سال‌ها تجربه می‌داند که چگونه نیازهای مشتریان خود را برآورده کند. Modanisa در لیست بهترین مارک‌های حجاب ترکیه قرار دارد، زیرا این برند بهترین ارزش را برای پول ارائه می‌دهد. 

برند رومن (Roman)

رومن سفر خود را در سال 1980 با درک تولید با کیفیت بالا و پایدار به عنوان ابتکاری جدید و متفاوت آغاز کرد. این برند طراحی‌های ویژه‌ای هم برای خانم‌های جوان و هم برای خانم‌های مسن دارد. رومن در کنار لباس‌های مجلسی و شب، طیف گسترده‌ای از لباس‌های غیررسمی را نیز طراحی و تولید می‌کند. امروزه رومن یک برند مد لوکس است که در سرتاسر جهان فروشگاه دارد و 35 فروشگاه در ترکیه و 20 فروشگاه در خارج از کشور دارد.

برند adL

adL

adL، به عنوان گروه Adil Isık، در سال 1992 به بخش مد سلام کرد. قیمت آن‌ها بسیار بالا است و محصولاتشان نیز به همان اندازه با کیفیت هستند. باید بگوییم که این برند یکی از معدود برندهای ترکیه‌ای است که در مورد پوشاک زنانه به صورت حرفه‌ای و خاص فعالیت می‌کند. شما در فروشگاه‌های آن می‌توانید لباس‌های روزانه، رسمی و هر نوع لباسی را خریداری کنید.

چگونه لباس شب انتخاب کنیم؟

زمانی که به یکی از مراکز خرید لباس شب در استانبول می‌روید، خیلی باید دقت کنید که لباس متناسب با بودجه و سایز خود را انتخاب کنید. چراکه این لباس‌ها معمولا از قیمت‌های بیشتری برخوردار هستند و اگر توجه لازم را در هنگام خرید نداشته باشید، ممکن است هزینه‌ شما به باد برود. برای اینکه بتوانید از یک شب درجه یک لذت ببرید، در اینجا چند نکته برای پیدا کردن لباس شب مناسب آورده شده است.

ابتدا به فرم بدن خود نگاه کنید

مراکز خرید لباس شب در استانبول

با خودتان صادق باشید، هر لباس شب کاملاً مناسب شما نیست. همچنین، مدل‌های مختلف، اندازه‌های متفاوتی دارند، بنابراین مهم است که بدن خود را بشناسید و بدانید که کدام استایل برای تیپ بدن شما مناسب است.

بودجه خود را در نظر بگیرید

وقتی نوبت به خرید یک لباس زیبا برای یک مناسبت می‌رسد، برخی از خانم ها متوجه نمی‌شوند که باید به قیمت آن هم فکر کنند. این در واقع منظور و هدف خرید گران‌ترین لباس مجلسی نیست، بلکه بیشتر به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانید لباسی مناسب با بودجه خود خریداری کنید.

رنگ‌ها هم مهم هستند

بسیاری از خانم‌ها عاشق پوشیدن لباس‌های آبی و مشکی هستند. وقتی برای لباس شب رسمی به خرید می‌روند، در نهایت لباس‌هایی در این طیف رنگی می‌خرند. اما حقیقت این است که اکثر افرادی که صاحب چنین لباس‌هایی هستند، چندان تطابقی با رنگ پوستشان ندارد و زیبایی لازم را به وجود نمی‌آورد. 

آن‌هایی که رنگ‌ پوست روشن دارند در رنگ‌های سرمه‌ای، شرابی، سبز تیره و غیره عالی به نظر می‌رسند. با پوشیدن رنگ‌هایی که مناسب رنگ پوست شما نیستند، توجه بیش از حد به چهره‌تان جلب خواهد شد، پس این نکته را در نظر بگیرید.

در آخر هم باید بگوییم که….

مراکز خرید لباس شب در استانبول بسیار زیاد و متنوع هستند. اینکه سلیقه شما و البته بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، مشخص می‌کند تا به کدام منطقه برای خرید بروید. ما سعی کردیم تا برخی از این مناطق خاص را به شما معرفی کنیم و امیدواریم بهترین و زیباترین لباس‌ها را بخرید. 

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید لباس شب در استانبول کجا هستند؟

شما می‌توانید بهترین مراکز خرید لباس شب را در خیابان‌های کادیکوی، عمرانیه، فاتح، شیرین اولر، باکرکوی و نیشان تاشی پیدا کنید.

ارزان ترین مرکز خرید لباس شب در استانبول کجا هستند؟

شما می‌توانید در منطقه فاتح لباس هایی با قیمت مناسب خریداری کنید. 

نظرات کاربران