Venezia Mall Istanbul shopping center

مرکز خرید ونیزیا مال استانبول؛ سوار بر قایق خرید کنید!

در کنار جاهای دیدنی استانبول، مراکز خرید این شهر، یکی از نقاط عطف استانبول هستند که گردشگران و سرمایه‌گذاران از کشورهای مختلف از آن‌ها بازدید می‌کنند. در میان مراکز خرید استانبول، پاساژهای لوکس و زیبایی وجود دارند که نه تنها از نظر معماری و طراحی خاص هستند بلکه برترین برندهای جهانی و هرآنچه فکر کنید در این مراکز خرید خواهید دید. چه کسی از ما شهر ونیز ایتالیا را با خیابان‌ها، بناهای تاریخی و باستانی نمی‌شناسد. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های گردشگری تور ونیز قایق‌سواری و لذت بردن از قدمت و اصالت این شهر است. حال همین شهر باستانی و دیدنی را در ترکیه به عنوان یک مرکز خرید تصور کنید. در این مقاله برای‌تان از ونیزیا مال استانبول یکی از مراکز تجاری معروف ترکیه خواهیم گفت که با الهام از شهر ونیز ساخته شده است. 

رزرو تور استانبول

قبل از رفتن به این مرکز خرید جذاب و پرطرفدار، اگر قصد سفر به استانبول را دارید، قیمت بلیط هواپیما استانبول را چک کنید!

مرکز تجاری ونیزیا مال استانبول

Venezia Mall Istanbul shopping center

ونیزیا مال استانبول با الهام از شهر ونیز ایتالیا ساخته شد و به همین دلیل ونیز مال نام گرفت. پس از ساخت طراحی شگفت‌انگیز این مرکز خرید تحسین همگان را برانگیخت و مورد بازدید بسیاری از مردم محلی و گردشگران قرار گرفت به طوری که به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه تبدیل شد. طراحی ونیزیا مال به صورت یک کانال آب در بالای مجموعه‌ای از پل‌ها و آبراهه‌ها انجام شده است که به شما امکان کرایه قایق و لذت بردن از حرکت بر روی آب را می‌دهد.

در وسط مرکز خرید، برجی شبیه به برج سنت مارک ایتالیا، مشرف به منظره آبراهه‌ها ساخته شده که در تراس آن رستوران‌ها و کافه‌های محلی و بین‌المللی با لذیذترین غذاها وجود دارد. طراحی مرکز خرید ونیز در استانبول با استفاده از تکنولوژی مدرن و بسیار پیشرفته، منحصربه‌فرد است، علاوه بر طراحی فوق‌العاده مرکز خرید، پارکینگ ونیزیا مال با طراحی سه بعدی به شکلی است که وقتی آن را می‌بینید، حضور آسمان ابری را احساس خواهید کرد. 

مرکز خرید ونیزیا مال استانبول کجا واقع شده است؟

ونیزیا مال در منطقه قاضی‌عثمان‌پاشا، محله کارادنیز در بخش اروپایی استانبول واقع گردیده و یک پروژه شهری بزرگ بوده که به سبک مدرن و یکپارچه با الهام از شهر ونیز ایتالیا ساخته شده است. جایی که در آن میدانی شبیه میدان معروف پیاتزاسن‌مارکو در ایتالیا ساخته شد. مرکز خرید ونیزیا مال استانبول متشکل از واحدهای مسکونی مجلل، ادارات و بازارهای تجاری است و سرمایه گذاران عرب با خرید آپارتمان‌ها و مغازه‌های زیادی در این مجموعه حضور گسترده‌ای در ونیزیا ثبت کرده‌اند.

نکته دیگر اینکه اگر قصد رزرو هتل در استانبول را دارید، دسترسی محل اقامتتان به مراکز خرید این شهر را هم در نظر داشته باشید. چرا که خرید کردن از برندهای دنیا، یکی از جذاب‌ترین تفریحات استانبول محسوب می‌شود.

چگونه به مرکز خرید ونیزیا برویم

Venezia Mall Istanbul shopping center

مهم‌ترین و اولین کار برای بازدید از مرکز تجاری ونیزیا استانبول چگونگی رفتن به مرکز خرید و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به آن‌جا است. سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای رسیدن به مرکز خرید ونیز استفاده از تراموا و ایستگاه توپکاپی است. کافیست از ایستگاه کاپات در نزدیکی میدان تکسیم سوار تراموا شوید که از کنار محله سلطان احمد می گذرد و سپس در ایستگاه کاباتاش پیاده شوید و به ونیزیا بروید. همچنین می‌توانید با مترو به ونیزیا بروید و در ایستگاه متروی کارادنیز در محله سی با چند قدم پیاده‌روی به مرکز تجاری برسید. از دیگر وسایل نقلیه اتوبوس‌های E336 و G336 و دولموش‌های A-15, A-28, A-74 که می‌توانید برای رسیدن به ونیزیا مال از آن‌ها استفاده کنید.

کارهایی که باید در مرکز خرید ونیز انجام دهید

زمانی که از ونیزیا مال در استانبول بازدید می‌کنید، تحت تاثیر سبک معماری آن قرار می‌گیرید و بلافاصله شروع به عکس گرفتن می‌کنید. با خانواده می‌توانید از یک تور پیاده‌روی برای آشنایی با مجموعه لذت ببرید، جایی که احساس می‌کنید در ونیز هستید و به محض این‌که به مغازه‌ها رسیدید، لذت خرید واقعی شروع می‌شود. جایی که تمامی اجناس و هدایای مورد نیاز خود را در فروشگاه‌های ونیزیا مال که از معروف‌ترین برندهای داخلی و خارجی ترکیه هستند، با قیمت‌های متوسط و مناسب پیدا خواهید کرد.

در حین خرید سعی کنید از یک سفر منحصربه‌فرد با قایق بر روی آبراهه لذت ببرید. کودکان شما همچنین می‌توانند در زمین‌های بازی مرکز خرید ونیزیا سرگرم شوند و تفریح کنند و در انتهای خرید و گردش در ونیز ترکیه خودتان را به یک غذای ترکی یا بین‌المللی خوشمزه در یکی از رستوران‌های مرکز خرید مهمان کنید. گردشگران در بازدید از این مرکز خرید ترجیح می‌دهند که بیشتر خریدهایشان در سفر را همین‌جا انجام دهند و این به دلیل قیمت‌های ارزان و کیفیت بالای اجناس پاساژ ونیزیا است.

امکانات مرکز خرید ونیزیا

Venezia Mall Istanbul shopping center

برای خرید از ونیزیا مال در استانبول از ساعت 10 صبح تا 10 می توانید به این مرکز تجاری بروید و علاوه بر خرید از امکانات آن مانند دستگاه خودپرداز، زمین بازی، وای‌فای رایگان، ویلچر برای سالمندان و بیماران و سالن‌های سینما استفاده کنید. 

سینما در ونیزیا مال استانبول

ونیزیا مال استانبول مجهز به یک مجموعه سینمایی کامل است که قابلیت اکران و اجرای هم‌زمان 5 فیلم را دارد. بیشتر فیلم‌های این سینما 90 دقیقه‌ای هستند و با خرید آنلاین بلیت فیلم‌ها می‌توانید از تخفیف‌های خوبی استفاده کنید.  

اگر هم می‌خواهید بدانید هزینه بلیط سینماهای استانبول چقدر است؟ کلیک کنید.

برندهای موجود در ونیزیا مال در استانبول

برای خرید از ونیزیا مال برندهای معروف پوشاک، کیف و کفش مانند کوتون، سوواری، کالینز، دفاکتو، ماوی، آکر، ال‌سی‌وایکیکی، آرمالایف، کاراکا، بی اند اویل، پلو، دافاری، بامبی، اسپرت این استریت، دری مد، سام سونیت، فیلو، اسکیچرز، گریدر و سدیک ایلماز در این مجموعه در کنار برندهای لوازم آرایشی بهداشتی چون رزمن، واتسونز، فراتلی دیامنتی، گلدن رز و گراتیس دیده می‌شوند. همچنین برای خرید لوازم ورزشی می‌توانید به فروشگاه‌های نورت فیس، آدیداس، پوما، هومل، تیمبرلند و نایکی مراجعه نمایید. 

کلام آخر

خرید و گشت‌و‌گذار دو جنبه مهم در سفر هستند که معمولاً برنامه‌ریزی برای رسیدن به هر دوی آن‌ها کمی سخت خواهد بود. اما اگر بشود در یک مکان هم خرید انجام داد و هم حسابی تفریح کرد، مصداق همان یک تیر و دو نشان می‌شود. مرکز تجاری ونیزیا استانبول همان مکانی است که می‌توانید در آن از بهترین برندهای ترک و بین‌المللی خرید کنید و هم به بازدید از معماری شاهکار این مجموعه که الهام گرفته از شهر ونیز ایتالیا است، بپردازید. حتی همچون مردم ونیز در میان آبراهه‌ها با قایق بچرخید و در رستوران‌های معروف برج وسط مرکز خرید بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی را میل کنید. مطمئن باشید در ونیزیا همه سرگرم می شوند، از کودک تا بزرگسال. بنابراین در صورت رزرو تور استانبول و سفر به این شهر زیبا و دیدنی سر زدن به ونیزیا مال را از دست ندهید. 

نظرات کاربران