Samsonite brand in Istanbul

بازار چمدان استانبول؛ از برندهای معروف تا گزینه‌های مقرون به صرفه

نظرتان چیست که امروز به بازار چمدان استانبول برویم و خرید کنیم. همه می‌دانیم که خرید کردن مخصوصا برای ما ایرانی‌ها در شهر استانبول از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که در طول سفرمان انجام می‌دهیم. معمولا خرید در این شهر به لباس، اکسسوری، لوازم آرایشی و موارد این چنین ختم می‌شود، اما اگر در کنار این‌ها به یک چمدان خوب برای گذاشتن خریدهای اضافی‌تان نیاز داشتید، این مقاله به دردتان خواهد خورد. چون قرار است برخی از برندهای معروف، مراکز خرید و حتی چمدان‌های ارزان ‌قیمت مناسب را نیز به شما معرفی کنیم.

رزرو تور استانبول

تور استانبول سه کلیک را به راحتی و ارزان رزرو کنید!

قبل از هر چیز!

Kanika Hotel

استانبول یکی از توریستی‌ترین شهرهای منطقه و حتی جهان است. خیلی از گردشگران وقتی به این شهر سفر می‌کنند، مطمئن خواهند شد که دوباره برمی‌گردند و این درباره ما ایرانی‌ها هم صدق می‌کند. ما از ویژگی‌های، مکان‌های تفریحی، آثار تاریخی و حتی رستوران‌های این شهر در مجله گردشگری سه کلیک زیاد گفتیم و امروز می‌خواهیم به خرید در این شهر بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید استانبول بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید را در خود جای داده تا گردشگران بتوانند هر آنچه را که می‌خواهند خریداری کنند. همه برندهای معتبر در این شهر شعبه دارند و شما به راحتی می‌توانید خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

در مورد خرید چمدان نیز همین موضوع صادق است و این شهر برندهای معروف جهانی را به شما ارائه خواهد داد. برندهایی مانند ریباک، سامسونیت، پوما و حتی اکو در این شهر دارای فروشگاه هستند؛ اما به این معنی نیست که اگر بودجه‌ی محدودی دارید، نمی‌توانید چمدان مورد نظرتان را پیدا کنید؛ چون چمدان‌های معمولی‌تر با کیفیت و قیمت مناسب در بازار چمدان استانبول هم پیدا می‌شود. 

برند معروف چمدان ترکیه کدام است؟

خوب، همه ما می‌دانیم که ترکیه در صنعت نساجی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این کشور در زمینه مد و فشن پیشرفت‌های زیادی داشته و دارد. این روزها لباس‌های ترکی در همه جا دیده می‌شوند و همین دلیلی است تا لوازم جانبی دیگر مانند چمدان نیز در این کشور مطرح شوند. معتبرترین برندی که خیلی سر زبان‌ها افتاده و همه از آن خرید می‌کنند، برند آی وی اس (IVS) است. 

کدام برندهای چمدان در استانبول نمایندگی دارند؟

معمولا برترین برندهای جهانی در هر محصولی از کیفیت و قیمت بالایی برخوردارند. با این حال، اگر دارای بودجه کافی برای خرید هستید، در بازار چمدان استانبول می‌توانید برندهای مطرح جهانی را پیدا کنید و بهترین‌ها را با خود به خانه ببرید. 

برند سامسونیت در استانبول

بازار چمدان استانبول

برند سامسونیت (Samsonite) کار خود را در سال 1910 با تولید صندوق و چمدان‌های چوبی شروع کرد و امروزه یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای جهانی در زمینه تولید کیف و چمدان به حساب می‌آید. این شرکت در بیش از 50 کشور دنیا دارای شعبه است که برخی از آن‌ها در ترکیه و شهر استانبول قرار دارند. مقاومت بالا و هوشمند بودن چمدان‌ها از ویژگی‌های تولیدات این شرکت است. 

آدرس: در منطقه بایرام پاشا استانبول می‌توانید نمایندگی این کمپانی را پیدا کنید. 

برند پوما در استانبول

Puma brand in Istanbul

برند پوما را بیشتر برای تولیدات لوازم ورزشی می‌شناسند، اما این برند معروف و محبوب چمدان نیز تولید می‌کند که می‌توانید در نمایندگی‌های آن در استانبول به راحتی خریداری کنید. 

آدرس: با رفتن به منطقه سیسیلی شعبه پوما را پیدا خواهید کرد. 

برند ریبوک در استانبول 

بازار چمدان استانبول

برند ریبوک نیز همانند پوما یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه پوشاک ورزشی از جمله کیف و چمدان است. اگر به دنبال خرید چمدان‌های ریبوک هستید در استانبول به آدرس زیر مراجعه کنید. 

آدرس: Yenişehir, Viaport Asia Outlet AVM, Dedepaşa Cd No:19, 34912) Pendik/İstanbul, Turkey)

برند اکو در استانبول

اکو ECCO را بیشتر برای کفش‌های فوق‌العاده زیبا و باکیفیت‌اش می‌شناسند. اما اگر به دنبال کیف‌های متنوع و چمدان‌های دستی هستید، برند اکو لوکس‌ترین آن‌ها را به شما ارائه می‌دهد.

آدرس: منطقه بایرام پاشا، محله کوکاتپه

در آخر باید بگوییم….

بازار چمدان استانبول انواع مختلفی از چمدان‌های داخلی و خارجی را به شما ارائه می‌دهد. چه به دنبال یک خرید مقرون به صرفه باشید یا یک چمدان خاص و متفاوت بخواهید، در استانبول به راحتی می‌توانید آن را خریداری کنید. 

نظرات کاربران