Duomo di Milano

27 تا از بهترین جاذبه های دیدنی میلان؛ حرفه ای سفر کنید!

میلان یکی از کلان شهرهایی است که به دلیل صنایع تجاری و خانه های مد و لباس محبوبیت بسیاری دارد. اما جذابیت های میلان ختم به این دو مورد نمی شود. این شهر نه تنها مملو از مناظر شگفت انگیز است، بلکه فرهنگ و تاریخ غنی دارد. در این مقاله 27 مورد از بهترین جاذبه های دیدنی میلان را معرفی نموده ایم تا در سفر خود به این شهر در طول تعطیلات از آنها بازدید نمایید.

Tour europe

1. The last supper

میلان

بدون شک جاذبه اصلی میلان، شاهکار لئوناردو داوینچی است. گرچه تهیه بلیط آن دشوار است، اما تجربه ای است که در بین جاذبه های دیدنی میلان، فراموش نخواهد شد. تابلوی شام آخر داوینچی در صومعه، به عنوان میراث جهانی یونسکو (متعلق به شهرداری میلان) معرفی شده است.

آدرس:

 Piazza di Santa Piazza di Santa Maria Delle Grazie, 20123 Milano MI, Italy

ساعت کاری:

 دوشنبه تا شنبه 7:30 – 8:30 – 12:30 – 18:30

تعطیلات رسمی و یکشنبه 8:00 – 9:30 – 10:30 – 11:30 – 18:30 – 20:00

2. Duomo di Milano (Milan Cathedral)

کلیسای جامع میلان که به مریم مقدس تقدیم شده است به عنوان Duomo شناخته می شود. این نام دیگر کلیسایی است که با نقش خود در طول جنگ جهانی دوم، هنگامی که سربازان آلمانی از آن به عنوان پناهگاه در برابر حملات متفقین استفاده کردند، در تاریخ ایتالیا نیز جایگاه مهمی پیدا کرده است. معماری گوتیک که در تمام قسمت های داخلی این بنا قابل مشاهده است، شما را مجذوب یکی از جاذبه های دیدنی میلان خواهد کرد.

آدرس:

Piazza del Duomo, 20122 Milano MI, Italy

ساعات کاری:

 همه روزه از ساعت 9:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر

3. Royal Palace of Milan

میلان

کاخ سلطنتی که درست در کنار کلیسای دومو در مرکز میلان قرار دارد، از قرون وسطی نقش مهمی در تاریخ شهر داشته است. در ابتدا مقر حکومت قرون وسطایی میلان بود. سپس، در اوایل قرن شانزدهم فرانسه، به یک اقامتگاه سلطنتی برای دربار تبدیل شد.

ساختار و کاربری این بنا در طول قرن ها تغییر کرد، اما در اوت 1943 توسط بمباران بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم ویران شد. با وجود اینکه کاخ مستقیما مورد اصابت قرار نگرفت، آتش سوزی در ساختمان های مجاور به شدت به ساختار و فضای داخلی آن آسیب وارد کرد، برخی از معروف ترین نقاشی های آندریا آپیانی نیز در اثر گرما از بین رفت. اما با وجود صدمات و تخریب بنا، همچنان این کاخ یکی از جاذبه های دیدنی میلان است که ارزش بازدید در سفر را دارد.

آدرس:

Palazzo Reale, Piazza del Duomo, Milan, Italy

ساعت کاری:

 همه روزه از ساعت 10 صبح تا 19:30

ورودی:

 بزرگسالان 14 یورو و کودکان زیر شش سال ورودی رایگان

4. Santa Maria Presso di San Satiro

این کلیسا واقعاً مکانی ایده آل برای آن دسته از مورخان و محققانی است که به تاریخ علاقه مند هستند. این بنا توسط معمار رنسانس دوناتو برامانته در قرن چهاردهم طراحی و ساخته شد. گردشگران برای بازدید از کلیسای سانتا ماریا دلا گرازی به خاطر آثار هنری معروفش می آیند و این کلیسا به خاطر نقاشی هایش به خوبی شناخته شده است. سانتا ماریا دل گرازیه نقاشی فوق العاده ای است که با روغن و تمپر ساخته شده است. طول آن 4.6 و عرض آن 8.8 متر است. هنرنمایی “شام آخر لئوناردو داوینچی” به قدری عالی است که بینندگان تجربه ای قوی و تکان دهنده خواهند داشت. تنها 25 نفر مجاز به دیدن این تابلو هستند. که این باعث می شود رزرو برای بازدید از شاهکارها و نقاشی های عالی جاذبه های دیدنی میلان، اجباری شود.

آدرس:

20123 Milan, Metropolitan City of Milan, Italy

ساعت کاری:

همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

ورودی:

رایگان

5. Sforza Castle

میلان

قلعه اسفورزسکو یکی از قدیمی ترین مکان های دیدنی میلان است که هر روز افراد زیادی در آن جمع می شوند. این قلعه اولین بار در قرن پانزدهم توسط فرانچسکو اسفورزا، دوک میلان ساخته و به نام او نامگذاری شد. در طول تاریخ، این قلعه دستخوش تغییرات مکرر شده و یکی از بزرگترین قلعه های اروپا در دهه های 16 و 17 بوده است. امروزه این قلعه به عنوان مقصد گردشگری و یکی از جاذبه های دیدنی میلان شناخته می شود. این قلعه اکنون بازسازی شده و آماده پذیرایی از مهمانان است. نمای بیرونی قلعه با معماری زیبای دیوارها و دروازه ها شما را مجذوب خواهد کرد.

آدرس:

 Piazza Castello, 20121 Milano MI, Italy

ساعت کاری:

 همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر

ورودی:

 رایگان

6. Sempione Park, Milan

پارک سمپیونه یکی از بزرگترین پارک های شهر میلان است. در اواخر دهه 1900 ساخته شد و هر روز تعداد زیادی از مردم را به خود جذب می کرد. این پارک در زمین رژه سابق Castello Sforzesco واقع شده است. اگر می خواهید در آرامش قدم بزنید و از هوای پاکیزه لذت ببرید، این پارک با فضای سبز و دریاچه ای که اردک ها در آن شنا می کنند، بهترین مکا برایتان خواهد بود. جاده های خلوتی وجود دارد که بهترین راه برای پیاده روی تفریحی هستند. بچه های میلان برای بازی به آنجا می آیند و حتی یک زمین بسکتبال نیز وجود دارد. یک کافه کوچک نیز وجود دارد که می توانید از یک فنجان قهوه در یکی از جاذبه های دیدنی میلان لذت ببرید. از دیگر جاذبه های این پارک سرسبز، می توان به پل پری دریایی به عنوان اولین پل آهنی ایتالیا، بنای تاریخی طاق صلح از اولین ستون های میلان، ستون مرتفع توره برانکا که با بالا رفتن از آن می توانید پرواز پرندگان زیبای شهر را ببینید و آکواریوم با انواع ماهی ها اشاره کرد.

آدرس:

 Piazza Sempione, 20154 Milano MI, Italy

ساعت کار:

 همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 9:30 شب

ورودی:

رایگان

7. Galleria Vittorio Emanuelle II

وقتی بازدید از کاخ سلطنتی را تمام کردید، Galleria Vittorio Emanuele II را در مقابل آن خواهید دید. این گالری به عنوان قدیمی ترین مرکز خرید ایتالیا شناخته می شود. بوتیک های لوکس آن بسیار محبوب هستند و لباس‌ها و کفش‌های معروف دنیا در آنها وجود دارند، قطعا هیچ‌کس نمی‌خواهد بازدید از جاذبه های دیدنی میلان و تجربه یک خرید لوکس را از دست بدهد.

آدرس:

 P.za del Duomo, 20123 Milano MI, Italy

ساعت کار:

 24 ساعته

ورودی:

 رایگان

8. Teatro Alla Scala

میلان

مجلل ترین سالن اپرای جهان، در میلان به سفارش پادشاه ویکتور آمادئوس دوم ساخته شد و درهای خود را برای اولین بار با اجرای باورنکردنی L’incoronata به روی عموم باز کرد، در این اجرا صد خواننده حضور داشتند! در سال 1778 این سالن تئاتر شاهد افتتاحیه باشکوه آن در طول جشن هایی بود که دو ماه به طول انجامید. امروز می‌توانید از اجراهای اسطوره‌های موسیقی جهانی مانند لوچیانو پاواروتی یا آندره آ بوچلی در تئاتر La Scala، یکی از جاذبه های دیدنی میلان لذت ببرید.

آدرس:

 Via Filodrammatici, 2, 20121 Milano Milan, Italy

ساعت کار:

 همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

ورودی:

 بزرگسالان: 7.00 یورو

دانش آموزان و سالمندان (بالای 65 سال): 5 یورو

کودکان (زیر 12 سال): ورود رایگان.

بلیط هواپیما تهران به میلان را رزرو کرده اید؟

9. The Museum of Leonardo da Vinci, Milan

مشهورترین موزه ایتالیا، موزه ملی علم و فناوری لئوناردو داوینچی در میلان است. این موزه از نظر وسعت بسیار بزرگ است و به‌خاطر نقاشی‌های مشهور جهانی‌اش از لئوناردو داوینچی شهرت زیادی دارد. همچنین مجموعه ای از مدل های ساخته شده از نقاشی های او نیز در موزه وجود دارد. لئوناردو داوینچی اولین بار در دهه 1900 به عنوان نویسنده دربار به ایتالیا آمد. این موزه در سال 1953 تاسیس شد و شهرت علمی و فنی زیادی به دست آورد. این موزه در مساحتی به وسعت 50000 متر مربع به بزرگترین موزه اروپا تبدیل شده است. این موزه مجموعه ای از بهترین ماشین های ساخته شده توسط لئوناردو داوینچی و همچنین حدود 16000 مجموعه تاریخی است که از جاذبه های دیدنی میلان هستند را در خود جای داده است. به همین دلیل است که ایتالیا برای قرن ها نماینده فناوری، علم و صنعت بوده است.

آدرس:

 Via San Vittore, 21, 20123 Milano Milan, Italy

ساعت کار:

 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر دوشنبه تعطیل است

ورودی:

 7 تا 10 یورو

10. A day Trip to Lake Como

میلان

کومو در منطقه لمباردی شمال ایتالیا، به دلیل نزدیکی به انتهای جنوبی دریاچه کومو، یکی از زیباترین دریاچه های ایتالیا و چشم اندازهای آن به کوه های آلپ سوئیس، یکی از جاذبه های دیدنی میلان است. جاذبه های تاریخی و فرهنگی کومو شامل کلیسای سنت آبوندیو و برولتو، تالار شهر قرون وسطایی ارزش زیادی برای بازدید دارند.

مکان هایی که می توانید در دریاچه کومو بازدید کنید:

1. کلیسای جامع کومو

کلیسای جامع کومو بدون شک چشمگیرترین بنای شهر است و به خاطر معماری زیبایش مشهور است.

2. موزه باستان شناسی کومو

موزه باستان شناسی کومو در نزدیکی کلیسای جامع واقع شده است.

3. کلیسای سنت ادوندیو

کلیسای سنت ادوندیو کمی خارج از مرکز شهر قرار دارد، اما کلیسای زیبایی در بین جاذبه های دادنی میلان است که نباید از دست داد.

4. با استفاده از Funicular، به Brunate صعود کنید.

اگر به لبه شرقی دریاچه در نزدیکی شهر کومو سفر می کنید، می توانید قطار فونیکولار فوق العاده ای که از کوه بالا می رود و در بروناته توقف می کند، را سوار شوید.

5. سوار قایق در دریاچه کومو شوید.

قایق سواری از کومو احتمالاً بهترین راه برای بازدید از دریاچه کومو و دیدن مناظر زیبای اطراف این مجموعه آبی است.

6. ویلا بالبیانلو

این دماغه از طریق یک مسیر زیبا قابل دسترسی است که از خلیج Lenno در میان جنگل‌های زیبا می گذرد. این پیاده‌روی یک نقطه برجسته برای کوهنوردان است.

7. از شهر مناجیو دیدن کنید

مناجیو، واقع در ساحل غربی دریاچه کومو، درست بالای بلاجیو، یکی دیگر از شهرهای دوست داشتنی کومو است.

چگونه به کومو سفر کنیم؟

در طول روز، قطارها اغلب از ایستگاه مرکزی میلان به ایستگاه کومو-سان-جیوانی حرکت می کنند. این سفر 1 ساعت طول می کشد، که بسیار سریعتر از تاکسی یا خودروی شخصی است و بلیط های ایستگاه کومو-سان-جیوانی 4.80 یورو (یک طرفه) است. از ایستگاه کومو تا اسکله باید 12 دقیقه پیاده روی کنید، سپس با قایق به یکی از شهرهای کنار دریاچه بروید. بسیاری از شهرها، از جمله Menaggio و Bellagio، نیز با اتوبوس از ایستگاه قابل دسترسی هستند.

11. Navigli Lombardi

کانال های میلان در حدود قرن دوازدهم ساخته شد که هدف اصلی آن تسهیل در آبیاری بود. این کانال ها در دهه 1300 تا قرن 19 برای برای جابه جایی کالا استفاده می شدند. در حال حاضر، بازدیدکنندگان از یک سفر دریایی 55 دقیقه ای همراه با لمباردی در کانال های باقی مانده از جاذبه های دیدنی میلان لذت می برند. از بندر تاریخی دارسنا تا محل تلاقی مهم ترین کانال میلان، ناویگلی لومباردی، تابلوهای پیشنهاد تور برای گردشگران وجود دارد. اگر می خواهید در مجاورت ناویگلی کاوش کنید، می توانید در این مسیر باریک قدم بزنید.

آدرس:

 Grattacielo Pirelli, Via Fabio Filzi, 22, 20124 Milano MI, Italy

ساعات کاری:

 24 ساعته

ورودی:

 رایگان

12. The Golden Quadrilateral, Milan

میلان

The Golden Quadrilateral به عنوان پایتخت مد ایتالیا یا چهارضلعی طلایی شناخته می شود. این یکی از برجسته‌ترین، معتبرترین و گران‌ترین مکان‌های میلان برای خرید است. نه تنها به دلیل خرید منحصر به فرد، بلکه به عنوان مرکز مد در جهان و طراحی معماری نئوکلاسیک بنای آن، در لیست جاذبه های دیدنی میلان قرار دارد.

آدرس:

20121 Milan, Metropolitan City of Milan, Italy

ساعات کاری:

 24 ساعت – بهترین زمان برای بازدید: 10:00 صبح تا 06:00 بعد از ظهر

ورودی:

 رایگان

13. Basilica di Sant’Ambrogio

این شهر به نام قدیس حامی شهر نامگذاری شده است. کلیسای سنت آمبروجیو توسط آمبروز تأسیس شد و بقایای آثار او هنوز در کلیسا است. اگرچه قدمت این کلیسا به قرن یازدهم باز می گردد، اما ساختار آن هنوز باقی مانده است. اگر به دیدن این بخش از جاذبه های دیدنی میلان بروید، در کلیسا محراب طلایی را خواهید دید و بالکنی که شبیه تنه درختی توسط ستون ها نگه داشته شده است.

آدرس:

 Piazza Sant’Ambrogio, 15, 20123 Milano MI Italy

ساعت کاری:

 10:00 صبح تا 06:00 بعد از ظهر

ورودی:

 رایگان

14. Pinacoteca di Brera

میلان

اگر می خواهید از جاذبه های دیدنی میلان دیدن کنید، بازدید از Pinacoteca di Brera را هرگز فراموش نکنید. در اینجا مجموعه ای از تصاویر شگفت انگیز و جذاب را مشاهده خواهید کرد. بیش از چهل اتاق وجود دارد که همه آنها با نقاشی های ناپلئون تزئین شده اند. اما برای رسیدن به اینجا، باید به Accademia di Belle Arti ،مدرسه هنری بروید که در سال 1776 توسط ماریا ترزای اتریشی تأسیس شد، بروید و سپس می توانید موزه را در طبقه همکف آن پیدا کنید. اگر نقاش یا عاشق نقاشی هستید، باید نقاشان معروف ایتالیایی مانند ورونیکا، رافائل، تینتورتو و کاراواجو را بشناسید، مجموعه ای از نقاشی های این نقاشان معروف در این موزه وجود دارد.

آدرس:

 Via Brera, 28, 20121 Milano MI, Italy

ساعات کاری:

 08:30 صبح تا 07:15 بعد از ظهر |دوشنبه: تعطیل

ورودی:

 2.00-15.00 یورو برای هر نفر

15. Piazza Dei Mercanti

اگر به دنبال جاذبه های دیدنی میلان هستید، Piazza de Mercanti به عنوان مرکز اداری میلان در قرون وسطی، بسیار محبوب است و منظره شبانه جذابی دارد. اگر می خواهید نگاهی اجمالی به زندگی قرون وسطایی میلان داشته باشید، این مکان می تواند بهترین تجربه را به شما بدهد. Broletto Nuovoدر دهه 1300 در میدان مرکزی قرار داشت اما اکنون به شمال شرقی منتقل شده است. با این حال، ساختمان ها همچنان مانند دهه های گذشته هستند و به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده اند. در ضلع جنوب شرقی ساختمان، ایوان Loggia degli Osii قرار دارد که مقامات شهر ده‌ها سال است که در تلاش برای دسترسی به آن هستند. اما اکنون محل بازارهای کریسمس در تعطیلات زمستانی است.

آدرس:

Piazza dei Mercanti, 20123 Milano MI, Italy

ساعات کاری:

 24 ساعته

ورودی:

 9.00 یورو برای هر نفر

16. Teatro Dal Verme

میلان

یکی دیگر از مکان های جالب و شگفت انگیز برای بازدید از میلان در شب، تئاتر Teatro Dal Verme است. جوزپه پستاگالی پیشگام ایجاد این تئاتر معروف بود. Teatro Dal Verme به عنوان مرکز فرهنگی میلان شناخته می شود. از آنجا که نقطه شروع کنسرت ها، نمایش ها و موسیقی های زنده است، گردشگران هرگز نمی خواهند آن را از دست بدهند. نمایشگاه ها و کنفرانس ها در اینجا برگزار می شود و انبوهی از گردشگران و بازدیدکنندگان برای بازدید از جاذبه های دیدنی میلان، به آنجا می آیند.

آدرس:

 Via S. Giovanni sul Muro, 20122 Milano MI, Italy

17. Peck

همه می دانند که غذاهای ایتالیایی معروف و لذیذ هستند و برای اکثر گردشگران بین المللی، غذای ایتالیایی تنها جاذبه ای است که آنها را به ایتالیا سوق می دهد. اگر به میلان رفتید اما غذای ایتالیایی را از دست دادید، باید باعث پشیمانی شود. پس حتما باید طعم غذاهای سرآشپزهای ایتالیایی را بچشید. اگر می خواهید یک شام رمانتیک داشته باشید یا یک غذای خوشمزه بخورید، Peck برای شما بهترین است زیرا یکی از بهترین و شگفت انگیزترین مراکز غذای لذیذ میلان است و بهترین غذاهای ایتالیایی را دارد. Peck اکنون به عنوان بهترین رستوران میلان و یکی از جاذبه های دیدنی میلان شناخته می شود.

آدرس:

 9 Via Spadari, Milano, Lombardia, 20123, Italy

ساعت کاری:

 10:00 صبح الی 07:30 بعد از ظهر تا دوشنبه 15:00 الی 19:30

ورودی:

 رایگان

18. Porta Nuova, Milan

میلان

اگر به جاذبه های دیدنی میلان نگاه کنید، Porta Nuova یکی از آنهاست. این دروازه از سال 1810 به عنوان دروازه میلان شناخته شده است. از آنجایی که این دروازه به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است، هنوز هم یک جاذبه گردشگری است. این دروازه جذاب در 800 متری پارک گواردینی قرار دارد.

آدرس:

 Piazzale Principessa Clotilde, 37, 20121 Milano MI, Italy

ساعات کاری:

 24 ساعته

ورودی:

 66.34 یورو برای هر نفر

19. The Brera, Milan

اگر به مکان های تاریخی علاقه مند هستید، بازدید از بررا را فراموش نکنید زیرا یکی از قدیمی ترین شهرهای میلان است. از زمان های قدیم به دلیل فضای سنتی که دارد مشهور و جالب بوده است. معروف ترین و بزرگترین گالری هنری میلان در این منطقه قرار دارد. همچنین مکان های معروف دیگری مانند Pinacoteca di Brera و باغ گیاه شناسی Brera نیز در بررا وجود دارند. یکی دیگر از جاذبه های دیدنی میلان، جاده بررا است. مرکز Palazzo Brera دارای ساختمان‌های تاریخی است و جاده از آنجا سرچشمه می‌گیرد و سپس به خیابان آکادمی وصل می شود. جاده های معروف دیگر بررا، جاده‌های باریک Fiori Chiari و Madonna هستند که رستوران‌ها و کافه هایی مناسب یک شام عاشقانه دارند.

آدرس:

 Via Brera, 28, 20011 Milan, Italy

ساعت کاری:

 08:30 صبح تا 10:15 شب

ورودی:

 10.00 یورو برای هر نفر

20. Basilica Di San Simpliciano, Milano

میلان

کلیسای Di San Simpliciano به دلیل معماری بینظیر و مجسمه های سبک رومانسک شهرت فراوانی دارد و یکی از جاذبه های دیدنی میلان محسوب می گردد. بیشتر کلیساهای میلان توسط آمبروز به شکل صلیب لاتین ساخته شده است. باسیلیکا به نام سنت سیمپلیسیان، اسقف میلان نامگذاری شده است.

آدرس:

 Piazza S. Simpliciano, 7, 20100 Milano, Italy

ساعت کاری:

 07:00 صبح تا 07:00 بعد از ظهر

ورودی:

 رایگان

21. The Church of the convent of San Maurizio al in Milan

ساخت سان ماوریزیو در سال 1503 در صومعه ماگیوره در میلان آغاز شد، اما تکمیل آن 15 سال طول کشید. این معبد، مهم ترین صومعه زنان بندیکتین ها بود. در حال حاضر، به عنوان یک موزه باستان شناسی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی میلان بسیار محبوب گردشگران است. معبد دارای دو بخش مجزا بودو، یک قسمت برای راهبان و قسمت دیگر برای مؤمنان یعنی عوام، و دستورات دقیقی مبنی بر عدم عبور از این دیوارها وجود داشت که تا سال 1794 اجرا می شد.

آدرس:

 San Maurizio al Monastero Maggiore, Corso Magenta, 1520123 Milano, MI, Italy

ساعات کاری:

 جمعه تا یکشنبه 10:00 صبح تا 5:30 بعد از ظهر

ورودی:

 رایگان

22. Street Venice, Milan

میلان

میلان به خاطر مکان های تاریخی اش معروف است و یکی از خیابان های مرکزی آن، خیابان ونیز، یکی از جاذبه های دیدنی میلان محسوب می گردد. در این خیابان یک مجسمه و فواره شگفت انگیز خواهید دید که نام مجسمه Nobility of time است. در ابتدای خیابان ونیز، یک کلیسای کوچک کاتولیک پیدا می کنید و می توانید از آنجا دیدن کنید. حتماً نام سنت بابل را شنیده اید، او سیزدهمین اسقف انطاکیه بود. سنت بابل وارد ایتالیا شد و این کلیسا را برای فرقه سنت مقدس تأسیس کرد.

آدرس:  

Street Venice, Milan, Italy

ساعات کاری:

 24 ساعته

ورودی:

 رایگان

23. Cimitero Monumentale

Cimitero Monumentale یک گورستان است که در سال 1866 تاسیس شد. هدف اصلی این گورستان این است که همه گورستان های کوچکی را که در سراسر میلان پراکنده شده اند متحد کند. Cimitero Monumentale یک قبرستان معمولی نیست، آنقدر بزرگ و افسانه ای است که به عنوان یک موزه در فضای باز معرفی شده است. این گورستان با مساحتی بیش از 250000 متر مربع دارای صدها مقبره چشمگیر از مشهورترین و قدرتمندترین افراد ایتالیا مانند سیاستمداران، موسیقیدانان، معماران، ورزشکاران، بازیگران و بسیاری دیگر است. برخی از این مقبره ها با سنگ مرمر و سنگ های قیمتی تزئین شده اند. جدا از این، در Cimitero Monumentale، مجموعه بزرگی از معماری یونان، مجسمه های ایتالیایی، ابلیسک ها و نسخه کوچکی از ستون تراژان را نیز خواهید دید. وقتی وارد گورستان می شوید، در سمت چپ یک نمایشگاه عکاسی می بینید و این عکس ها داستان توسعه این گورستان از جاذبه های دیدنی میلان را روایت می کند.

آدرس:

Piazzale Cimitero Monumentale, 20154 Milano MI, Italy

ساعت کار:

 سه شنبه تا یکشنبه 08:00 صبح تا 06:00 بعد از ظهر (دوشنبه تعطیل است)

ورودی:

 رایگان

24. Poldi-Pezzoli Museum

میلان

موزه پولدی پتزولی که در پایان قرن نوزدهم ساخته شد، یکی از جاذبه های دیدنی میلان است. این یک موزه هنری است که در ابتدا برای نمایش مجموعه هنری خصوصی Gian Giacomo Poldi Pezzoli ایجاد شد. در واقع، این موزه همچنین در محل اقامت سابق Poldi Pezzoli قرار دارد. هر اتاق این موزه نمایشی از تزئینات قرون وسطایی تا قرن هجدهم است و بیش از 5000 قطعه استثنایی از مجسمه، جواهرات، مبلمان، رومیزی و گلدوزی و غیره را در خود جای داده است. از نکات برجسته این موزه می توان به شاهکارهای بوتیچلی، پیرو دلا فرانچسکا، مانتگنا، گواردی و بسیاری از هنرمندان دیگر اشاره کرد. این موزه همچنین دارای یک تالار باشکوه به نام اسلحه خانه است که انواع زیادی از سلاح ها و زره ها را به نمایش می گذارد.

آدرس:

 Via Alessandro Manzoni, 12, 20121 Milano MI, Italy

ساعت کار:

 چهارشنبه تا دوشنبه 10:00 صبح تا 13:00 بعد از ظهر و 14:00 تا 18:00 (سه شنبه تعطیل)

ورودی:

 بزرگسالان 10.00 یورو

 کودکان (11 تا 18 سال)

سالمندان (بالای 65 سال) 7.00 یورو

25. Milano Centrale Railway Station

ایستگاه راه آهن مرکزی میلان نه تنها یک ایستگاه قطار است که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا شهر را کشف کنند، بلکه یکی از جاذبه های دیدنی میلان است. راه آهن در اوایل دهه 1930 راه اندازی شد تا جایگزین ایستگاه مرکزی قدیمی تر و کوچکتر شود. و اکنون، Milano Centrale یکی از بزرگترین ایستگاه های راه آهن در اروپا است. معماری فوق‌العاده ایستگاه راه‌آهن Milano Centrale از مدرنیسم اوایل قرن بیستم الهام گرفته شده است و تأثیر رژیم فاشیست در دوران سلطنت موسولینی را به نمایش می‌گذارد. طراحی داخلی ایستگاه به خوبی با کاشی های آبی تزئین شده است که نشان دهنده 24 مسیر است. روزانه بیش از 300000 مسافر داخلی و خارجی از طریق قطارهای این ایستگاه به برخی از شهرهای پیشرو اروپایی و سایر شهرهای ایتالیا سفر می کنند.

آدرس:

 Piazza Duca d’Aosta, 1, 20124 Milano MI, Italy

ساعت کار:

 24 ساعت

ورود:

 رایگان

26. Milan Chinatown

میلان

اگرچه به بزرگی محله چینی های نیویورک یا مونترال نیست، اما محله چینی های میلان دارای تعداد قابل توجهی از مغازه های فروش جواهرات، مواد غذایی آسیایی، رشته فرنگی چینی و بسیاری چیزهای دیگر است. اینجا یکی از مناطق پر جنب و جوش و پویا در بین جاذبه های دیدنی میلان است. اگر می خواهید محصولات مقرون به صرفه ای تهیه کنید یا غذاهای چینی را امتحان کنید، باید به این مکان بیایید. محبوب ترین زمان بازدید از این مکان از ساعت 12:00 تا 13:00 است.

آدرس:

20154 Milan, Metropolitan City of Milan, Italy

ساعت کار:

 24 ساعت

ورودی:

 رایگان

27. Milan Nightlife

وقتی در میلان هستید، اشتباه ترین کار گذراندن شب در اتاق هتل است. شما می توانید از زندگی شبانه میلان با چراغ های خیره کننده، نوشیدنی، غذا، موسیقی و رقص لذت ببرید. مانند هر کلان شهر دیگری، میلان بهترین زندگی شبانه در ایتالیا را دارد و برای مردم محلی و همچنین گردشگران تبدیل به یکی از جاذبه های دیدنی میلان شده است. در اینجا چند راه برای لذت بردن از زندگی شبانه میلان و بخشی از آن وجود دارد.

از سنت آپریتیف لذت ببرید

L’aperitif به معنای ساعت خوش است و آن ساعت از ساعت 19:00 در میلان شروع می شود. در میان میلانی‌ها یک سنت وجود دارد که آنها بعد از ساعات اداری با دوستان یا همکاران خود ملاقات می‌کنند و با آنها در کلوب‌ها، کافه ها و رستوران ها وقت می‌گذرانند. اساساً سنت Aperitif خوردن نوشیدنی یا غذا بعد از ساعت 7:00 بعد از ظهر است که شب شروع به رونمایی می کند و تا پاسی از شب ادامه دارد.

روشن شدن شهر را در شب تماشا کنید

میلان شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان است. اما از آنجایی که این جاذبه ها در ایتالیا بسیار محبوب هستند، در تمام طول روز شلوغ می مانند. اما در شب، جاذبه های دیدنی میلان با چراغ‌های فوق‌العاده روشن و بدون جمعیت می‌شوند. بنابراین بازدید از جاذبه های میلان مانند کلیسای جامع میلان، Castello Sforzesco و Galleria Vittorio Emanuele در شب می تواند جذاب باشد. البته باید بدانید که نمی توانید وارد این جاذبه ها شوید، اما همچنان می توانید از منظره مسحورکننده آنها لذت ببرید. و این بهترین راه برای لذت بردن از زندگی شبانه میلان خواهد بود.

به یک تور شبانه بپیوندید

میلان نه تنها در طول روز تورهای راهنما ارائه می دهد، بلکه دارای تورهای شبانه نیز می باشد. بنابراین اگر از  امنیت بازدید جاذبه های دیدنی میلان در شب نگران هستید، نترسید؛ همیشه تورهای شبانه زیادی در میلان برای گردش شما وجود دارند. می‌توانید به تورهای پیاده‌روی، غذا خوردن یا سوارکاری، هر آنچه که با خلق و خوی شما سازگار است، بپیوندید. مزیت رفتن به چنین توری این است که راهنمای حرفه ای به شما ارائه می شود که اطلاعات جالب و تاریخی در مورد جاذبه ها و شهر به شما می دهد.

پس وقت را از دست ندهید و همین حالا قیمت بلیط هواپیما میلان را برسی کنید!

نظرات کاربران