Hotel nHow Milan
15 اردیبهشت 1402
ایتالیا

ارزان‌ترین هتل‌ های میلان در مرکز شهر کدام اند؟

از آنجایی که میلان، پایتخت جهانی طراحی و مد است، بنابراین جای تعجب نیست که مکان‌های پر زرق‌ و برق، مجلل و گران‌قیمت زیادی برای اقامت در این شهر وجود داشته‌باشد. البته جای نگرانی نیست، برای بازدید از میلان نیازی نیست حساب بانکیتان را به طور کامل خالی کنید؛ چراکه ارزان‌ترین هتل‌ های میلان منتظر شما هستند! درواقع بیشتر هزینه‌های سفر شما، صرف خرید از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها می‌شود.

Tour europe

اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه معمولاً در اطراف ایستگاه قطار مرکزی شهر میلان قرار دارند که به معنای دسترسی آسان به جاذبه‌های برتر شهر برای شما است. تعداد کمی نیز در نزدیک مکان‌هایی مانند نزدیک کلیسای جامع Duomo و کانال Navigli  وجود دارد. 

ما در این مقاله از سایت سه‌کلیک، فهرستی از ارزان‌ترین هتل‌ های میلان به همراه ویژگی‌هایی که آن‌ها را ارزشمند می‌کند، از اتاق‌های راحت گرفته تا یک صبحانه خوشمزه و دکوراسیون مدرن، ارائه دادیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

لیست ارزان‌ترین هتل‌ های میلان

1. UNA Maison Milano

UNA Maison Milano

این هتل هوشمند و به‌طور شگفت‌انگیزی آرام، درست در نزدیکی کلیسای جامعDuomo  قرار دارد. اتاق‌های این هتل، راحت، جادار و مجهز است. پرسنل هتل با یک نوشیدنی، خوشامدگویی و لبخند از شما استقبال می‌کنند. هر یک از 27 اتاق مهمان دارای تهویه مطبوع و میز، به‌علاوه حمام بزرگ با دوش، وان یا هر دو است. برخی از اتاق‌ها تراس‌های کوچکی دارند. اگرچه صبحانه فقط از طریق سرویس اتاق (با هزینه اضافی) در دسترس است، اما کافه‌های زیادی در آن منطقه وجود دارد که می‌تو‌انید قهوه صبحانه خود را در آنجا  صرف کنید.

2. Hotel nHow Milan

این مکان پرجنب‌وجوش، مملو از هنر مدرن است که در نزدیکی منطقه کانال ناویگلی قرار دارد. 246 اتاق مدولار مهمان، همه ترکیب رنگ سفید و رنگ‌های دیگر است. همچنین یک رستوران، یک باشگاه ورزشی کوچک  و حمام بخار نیز در آنجا وجود دارد. اگر یک روز بعد از خرید، با خستگی وارد هتل شدید، می‌توانید از خدمات ماساژ در اتاق‌ها استفاده کنید.

3. بوتیک هتل Borgo Nuovo

هتل Borgo Nuovo تنها 15 دقیقه با ماشین تا مرکز میلان فاصله دارد. این هتل در محیطی جذاب و به دور از سروصدای شهر قرار گرفته‌است. اتاق‌های این هتل، شگفت‌انگیز است و با اقلام قدیمی و به شیوه سنتی روستایی چیده و تزئین شده‌است. البته گزینه‌هایی برای اتاق‌ و سوئیت‌های استاندارد یا اتاق‌های سوپریور وجود دارد که همگی دارای رنگ‌های جواهری و مجلل هستند و شامل تلویزیون، Wi-Fi رایگان و تخت‌های راحت می‌شوند. این هتل همچنین خدماتی مانند سالن بدنسازی، تراس و سانروف، ماساژ، پیلاتس و استخر را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

4. Hotel Canada Milano

ارزان‌ترین هتل‌ های میلان

این هتل تمیز و راحت در فاصله چند قدمی کلیسای جامع  Duomo  و کانال ناویگلی (حدود 10 دقیقه تا هر کدام) قرار دارد. 37 اتاق ساده این هتل با کف‌پوش‌های چوبی و پرده‌های چهارخانه، دارای تهویه‌ی مطبوع هستند. در حالی که اتاق‌های لوکس آنجا دارای قهوه‌ساز، حمام، دمپایی، و نوشیدنی‌های غیرالکلی رایگان است. برخلاف بسیاری از هتل‌های میلان، صبحانه قاره‌ای در آنجا رایگان است که به ارزش این هتل می‌افزاید.

5. Hotel Star

این هتل کوچک عجیب و غریب با خدمات بسیار دوستانه دارای موقعیت عالی در یک خیابان فرعی نزدیک La Scala و Duomo واقع شده‌است. 30 اتاق هتل، با پانل‌های چوبی ساده اما مدرن تزئین شده‌اند. بسیاری از اتاق‌ها لامپ‌های آرت دکو و نقاشی حیوانات روی دیوارهای پشت تختشان دارند. همه اتاق‌ها دارای قهوه‌ساز و چای‌ساز و تهویه مطبوع هستند. اگرچه حمام‌ها در قسمت کوچکی قرار دارند، اما بیشتر آن‌ها دارای جت‌های زیر دوش هستند تا بتوانید از نوعی «جکوزی ایستاده» لذت ببرید. برخی اتاق‌ها، وان های گردابی نیز دارند. بوفه شامل صبحانه کامل همراه با نرخ‌های معقول است.

ارزان‌ترین هتل‌ های میلان را دست کم نگیرید!

6. NYX Milan

این هتل بوتیک با حال‌وهوای امروزی، درست روبه‌روی ایستگاه قطار مرکزی میلان قرار دارد. فضای عمومی سرگرم‌کننده آنجا با هنر خیابانی و مجسمه‌های عجیب‌وغریب جان می‌گیرد. 299 اتاق مهمان کوچک اما شیک این هتل، دارای عکس‎های سینمایی سیاه و سفید بر روی دیوارها است که حس جالبی را به مهمانان القا می‌کند. رستوران Clash هتل، غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند. دو تراس، یکی در طبقه پنجم با صندلی‌هایی آفتابگیر و دیگری در طبقه دوازدهم، روی پشت بام این هتل قرار دارد. به‌علاوه یک باغ مجهز به صندلی‌ها بزرگ نیز در آنجا وجود دارد که مکان مناسبی را برای استراحت پس از یک روز پر هیجان برای شما فراهم می‌آورد.

7. Hyatt Centric Milan Centrale

Hyatt Centric Milan Centrale

این هتل در نزدیکی ایستگاه مرکزی میلان قرار دارد. اسپا با حمام‌های زیرزمینی نیز در آنجا وجود دارد؛ هرچند استفاده روزانه از آن‌ها هزینه بیشتری برایتان دارد. نمای چشمگیر هتل دارای پنجره‌هایی است که با رنگ‌های مختلف خودنمایی می‌کنند. شما می‌توانید رنگ پنجره‌تان را از کلید اتاقتان تشخصیص دهید. 140 اتاق مهمان با رنگ‌های خنثی آرامش‌بخش، همگی دارای میز، تهویه مطبوع، و دمپایی هستند. رستوران Bistrot غذاهای مدیترانه ای سرو می‌کند و کافه‌ای نیز برای صرف غذاهای سبک‌تر در هتل وجود دارد.

8. Hotel Milano Navigli

اگرچه در این هتل کوچک که دقیقاً بالای مک‌دونالد قرار دارد، چیزهای اضافی زیادی پیدا نمی‌کنید، اما در واقع همه چیز به موقعیت مکانی آنجا مربوط می‌شود؛ در کناره منطقه کانال ناویگلی. دکوراسیون این هتل، سرگرم‌کننده و روشن است؛ با ترکیب رنگ‌های سیاه، سفید و قرمز فراوان.  اتاق‌های مهمان، دارای کفپوش چوبی است که روی دیوارهایش، عکس‌هایی از میلان قرار دارد. برخی از اتاق‌ها نیز دارای بالکن هستند؛ می‌توانید در آنجا بنشینید و از بالا، مردم را تماشا کنید.

9.  Antica Locanda Leonardo

این هتل در پایین خیابانِ شاهکار لئوناردو داوینچی، “شام آخر” قرار دارد. جالب است بدانید که آنجا متعلق به خانواده قرن نوزدهمی است و با عتیقه‌جات تزئین شده. همجنین مبله شده‌است و دارای یک حیاط خصوصی مناسب برای استراحت است. 16 اتاق راحت مهمان دارای روتختی‌های طرح‌دار و کف چوبی و همچنین حمام‌های بزرگ است. تعدادی اتاق یک‌نفره نیز برای مسافران تنها وجود دارد. اگرچه امکانات رفاهی هتل اندک است (بدون رستوران یا سالن بدنسازی)، اما سرویس‌دهی‌اش گرم و دقیق است و یک صبحانه دوست‌داشتنی در خود گنجانده‌است.

ارزان‌ترین هتل‌ های میلان شما را سورپرایز خواهند کرد!

10. BioCity

ارزان‌ترین هتل‌ های میلان

این هتل ساده و مدرن، به ارگانیک بودن خود افتخار می‌کند؛ از چراغ‌های سازگار با محیط‌زیست گرفته تا استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر. رنگ‌ها و دکوراسیون اتاق مهمان، از طبیعت الهام گرفته شده‌است؛ از جنگل گرفته تا یخچال‌های طبیعی. همچنین از تهویه مطبوع نیز برخوردار است. حمام فقط شامل دوش می‌باشد. یک مکان کوچک با سونا، اتاق استراحت و دوش نیز در هتل وجود دارد که البته برای امتحان کردن آن، ساعتی 10 یورو هزینه اضافی باید پرداخت کنید.

11. Hotel Mediolanum Milan

هتل Mediolanum Milan با یک پیاده‌روی آسان به ایستگاه قطار اصلی و خیابان کورسو بوئنوس آیرس برای خرید راه دارد. همچنین دارای طراحی تمیز و مدرن با اتاق‌های روشن و هنرهای جذاب است. 51 اتاق هتل دارای نقاشی‌های روی دیوار، صندلی و روتختی همراه با میز است. اتاق‌ها همه دارای تهویه مطبوع هستند. کنترل اتاق‌های سوپر و لوکس به شما این امکان را می‌دهند که رنگ چراغ‌ها را بسته به خلق‌وخوی خود تنظیم کنید تا «چاکراهای خود را متعادل کنید». صبحانه شامل بوفه، انتخاب خوبی برای شروع روزتان است.

کلام پایانی

هتل محل اقامت همیشه یکی از دغدغه‌های مهم مسافران است. بسیاری به دنبال هتل‌های ارزان‎‌‌قیمت اما با کیفیت می‌گردند، اما از آنجایی که هیچ آشنایی با شهر و منطقه ندارند، در انتخاب‌هایشان مردد می‌مانند. به همین دلیل ما در این مطلب به طور کامل و شفاف، ارزان‌ترین هتل‌ های میلان را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه اقامت در یکی از این هتل‌ها را داشتید، در قسمت نظرات این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران